Wymeldowanie z pobytu stałego w drodze decyzji administracyjnej
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2011-12-28 07:13:21 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
Podstawa prawna:
Art.15 ust 2 w związku z art.9 ust. 2b Ustawy z dnia 10 kwietnia 1974r o ewidencji ludności i dowodach osobistych / jednolity teks ustawy z 2006 r. Dz.U.nr 139 poz.993 ze zm./ oraz art. 104 Kodeksu Postępowania Administracyjnego/ jednolity tekst – Dz.U.z 2000 r. Nr 98 poz.1071 ze zm./
Wymagane dokumenty:
1. Podanie o wymeldowanie z opisem okoliczności opuszczenia lokalu przez osobę.
2. Tytuł prawny do lokalu
Opłaty:
Opłata 10,- zł (od każdej pełnoletniej osoby), potwierdzenie dokonania opłaty skarbowej należy dołączyć do wniosku o dokonanie czynności urzędowej.
Miejsce złożenia dokumentów
- Sekretariat Urzędu Gminy w Jonkowie , tel. 89 5129 237