Zameldowanie / wymeldowanie z pobytu czasowego
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Zameldowanie na pobyt czasowy
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2011-12-28 07:09:29 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
Osoba kontaktowa
Irena Chmarycz
Termin załatwienia
Niezwłocznie, po złożeniu formularza meldunkowego. Jako potwierdzenie czynności wydaje się poświadczenie zameldowania (meldunek stały)
Miejsce załatwienia
Urząd Gminy Jonkowo, 11-042 Jonkowo ul. Klonowa 2, pokój 4 (parter).
Telefon kontaktowy
89 670 69 30
Adres e-mail
Wymagane Dokumenty
- Aktualny paszport, karta pobytu stałego lub czasowego,wizę
- wypełniony formularz zgłoszenia pobytu czasowego lub stałego
- do wglądu tytuł prawny do lokalu (umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna, orzeczenie sądu, lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu) - oryginał dokumentu, ujawniający osobę uprawnioną do wyrażenia zgody na zameldowanie.
Opłaty:
Czynność nie podlega opłacie skarbowej.
Za wydanie poświadczenia zameldowania (czasowego) 17,-zł. (w uzasadnionych celach brak opłaty)
Termin i sposób załatwiania sprawy:
- w przypadku przedłożenia wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza zgłoszenia pobytu czasowego czynność zameldowania dokonywana jest bezzwłocznie,
- w przypadku przedłożenia wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza zgłoszenia pobytu czasowego czynność zameldowania dokonywana jest bezzwłocznie,
Podstawa Prawna
- Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2015r.poz. 388 tj)
- Obowiązek zapłaty i wysokość opłaty skarbowej za udzielone pełnomocnictwo -art. 1 ust.1 pkt.2 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2015r. poz 783 tj) oraz ust. IV załączniki do ustawy.