ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Zarządzenie Nr 116/2023 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 29 sierpnia 2023r. w sprawie wyznaczenia komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargu na zbycie nieruchomości komunalnej Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 116/2023
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 29 sierpnia 2023r.
w sprawie wyznaczenia komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargu na zbycie nieruchomości komunalnej Gminy Jonkowo

Na podstawie §8 ust. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2213) w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości, zarządzam co następuje:

§1

Wyznaczam komisję do przeprowadzenia w dniu 01 września 2023 roku I przetargu ustnego nieograniczonego na zbycie nieruchomości niezabudowanej o numerze ewidencyjnym 82 o pow. 1432 m2 obręb Porbady, gmina Jonkowo, w następującym składzie:
1) Wioletta Rudzińska – przewodniczący komisji,
2) Aneta Kruk – członek komisji,
3) Beata Cicha– członek komisji.

§2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-08-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wioletta Rudzińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-08-29 10:18:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-08-29 10:19:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-08-29 10:19:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
585 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZARZĄDZENIE NR 111/2023 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 11 sierpnia 2023 r. w sprawie wprowadzenia „Planu ochrony informacji niejawnych w Urzędzie Gminy Jonkowo”.

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZARZĄDZENIE NR 111/2023
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 11 sierpnia 2023 r.
 
 
w sprawie wprowadzenia „Planu ochrony informacji niejawnych w Urzędzie Gminy Jonkowo”.
 
Na podstawie art. 33 ust. 2 i 3  ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40) w związku z art. 14 ust. 1, art. 15 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2023 r., poz. 756), zarządzam, co następuje:
                                                                                                                                                                      
§ 1.
 
W celu zapewnienia ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych, wprowadzam do użytku służbowego „Plan ochrony informacji niejawnych w Urzędzie Gminy Jonkowo”.
 
§ 2.
 
1. „Plan ochrony informacji niejawnych w Urzędzie Gminy Jonkowo” dotyczy wszystkich pracowników Urzędu, w takim zakresie, w jakim informacje niejawne są przez nich wytwarzane, przetwarzane, przekazywane i przechowywane.
2. „Plan ochrony informacji niejawnych w Urzędzie Gminy Jonkowo” w pełnym zakresie otrzymuje Wójt Gminy Jonkowo i Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych.
 
§ 3.
 
Wykonanie zarządzenia powierzam pełnomocnikowi ds. ochrony informacji niejawnych w Urzędzie Gminy Jonkowo.
 
§ 4.
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
                                                                                                          Wójt Gminy Jonkowo
                                                                                                              Wojciech Giecko
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-08-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Maja Mindak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-08-29 09:31:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-08-29 09:32:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-08-29 09:32:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
591 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZARZĄDZENIE NR 110/2023 WÓJTA GMINY JONKOWO z dnia 11 sierpnia 2023r. w sprawie utworzenia Pionu Ochrony Informacji Niejawnych oraz powołania Administratora Systemu w Urzędzie Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZARZĄDZENIE NR 110/2023
WÓJTA GMINY JONKOWO
z dnia 11 sierpnia 2023r.
w sprawie utworzenia Pionu Ochrony Informacji Niejawnych oraz powołania Administratora Systemu
w Urzędzie Gminy Jonkowo
 
Na podstawie art. 15 ust. 2 w związku z art.  14 ust. 1, art. 52 ust. 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 756), zarządza się co następuje:
 
§ 1.
 
1. w celu zapewnienia ochrony informacji niejawnych w Urzędzie powołuję Pion Ochrony Informacji Niejawnych, w skład którego wchodzą:
  1. Irena Chmarycz  – Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych;
  2. Stanisław Drzewiecki. – Administrator Systemu;
  3. Maja Mindak – Inspektor bezpieczeństwa teleinformatycznego, zastępca Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych,
  4. Martyna Nąć - Pracownik Obrony Cywilnej.
2. Pionem Ochrony Informacji Niejawnych kieruje Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych.
 
§ 2.
  1. Pion Ochrony Informacji Niejawnych:
  2.  odpowiada za zapewnienie ochrony, przechowywania i udostępniania informacji niejawnych w Urzędzie Gminy w Jonkowie w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego,
  3. zarządza ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, a w szczególności szacowaniem ryzyka,
  4. kontroluje ochronę informacji niejawnych oraz przestrzeganie przepisów o ochronie tych informacji,
  5.  zapewnia ochronę systemu teleinformatycznego, w którym przetwarzane
    są informacje niejawne o klauzuli „zastrzeżone”.   
  6. Pracownicy Pionu Ochrony Informacji Niejawnych podlegają Pełnomocnikowi
    ds. ochrony informacji niejawnych w zakresie zadań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa informacji niejawnych.
  7. Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych podlega bezpośrednio Wójtowi Gminy.
§ 3.
 
Wykonanie zarządzenia powierzam Pełnomocnikowi ds. Ochrony Informacji Niejawnych.
 
§4.
 
Do pełnienia funkcji Administratora Systemu wyznaczono pracownika Urzędu Gminy w Jonkowie Pana Stanisława Drzewieckiego. Administrator Systemu podlega bezpośrednio Wójtowi Gminy Jonkowo.
 
§5.
 
Administrator Systemu jest odpowiedzialny za funkcjonowanie systemu teleinformatycznego oraz odpowiada za przestrzeganie zasad i wymagań bezpieczeństwa przewidzianych dla systemu teleinformatycznego, a w szczególności:
  1. bierze udział w opracowaniu i aktualizowaniu dokumentacji bezpieczeństwa systemu teleinformatycznego;
  2. przechowuje oryginały zatwierdzonej dokumentacji bezpieczeństwa systemu teleinformatycznego;
  3. bierze udział w procesie zarządzania ryzykiem w systemie teleinformatycznym;
  4. szkoli użytkowników systemu teleinformatycznego z zakresu procedur bezpiecznej eksploatacji;
  5. utrzymuje zgodność systemu teleinformatycznego z jego dokumentacją bezpieczeństwa;
  6. wdraża zabezpieczenia w systemie teleinformatycznym oraz procedury bezpiecznej eksploatacji;
  7. systematycznie kontroluje funkcjonowanie mechanizmów zabezpieczeń i poprawność działania systemu teleinformatycznego;
  8. analizuje i archiwizuje rejestr zdarzeń w systemie teleinformatycznym;
  9. zapewnia dostęp do systemu teleinformatycznego wyłącznie użytkownikom posiadającym wymagane uprawnienia oraz odpowiednie i ważne poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienie.
  10. przydziela użytkownikom konta, zgodnie z uprawnieniami nadanymi przez kierownika jednostki (komórki) organizacyjnej;
  11. prowadzi wykaz osób mających dostęp do systemu teleinformatycznego zawierający, co najmniej:
    • imię i nazwisko;
    • nazwę jednostki (komórki) organizacyjnej;
    • posiadane poświadczenie bezpieczeństwa lub upoważnienie (jego numer, klauzulę i datę ważności);
  12. odpowiada za tworzenie kopii bezpieczeństwa plików;
  13. przeprowadza czynności serwisowe w przypadku awarii sprzętu;
  14. prowadzi dokumentację eksploatacyjną systemu - „Dziennik działań Administratora Systemu";
  15. współpracuje z pracownikiem pomieszczenia materiałów niejawnych nad wydawaniem
    i przechowywaniem elektronicznych nośników danych;
  16. informuje pełnomocnika ochrony o stwierdzonych naruszeniach bezpieczeństwa systemu teleinformatycznego;
 
§6.
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
                                                                                                          Wójt Gminy Jonkowo
                                                                                                               Wojciech Giecko

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-08-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Maja Mindak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-08-29 09:26:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-08-29 09:29:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-08-29 09:29:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
586 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Nr 114/2023 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 21 sierpnia 2023 r. w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej do przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego podjętego na wniosek Pana Tomasza Leonowicza– nauczyciela Szkoły Podstawowej w Nowym Kawkowie, ubiegającego się o awans na stopień nauczyciela mianowanego

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 114/2023
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 21 sierpnia 2023 r.
w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej do przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego podjętego na wniosek Pana Tomasza Leonowicza– nauczyciela Szkoły Podstawowej w Nowym Kawkowie, ubiegającego się o awans na stopień nauczyciela mianowanego

Na podstawie art. 9 g ust. 2 w związku z art. 91d pkt. 2 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (t.j. Dz.U. z 2021, poz. 1762 z późn. zm.) w związku z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o zmianie ustawy – Karta Nauczyciela oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2022 r. poz. 1730), oraz art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2023, poz. 40 z późn. zm.) zarządzam co następuje:

§ 1.

Powołuje się Komisję Egzaminacyjną dla przeprowadzenia egzaminu w ramach postępowania podjętego na wniosek Pana Tomasza Leonowicza – zatrudnionego w Szkole Podstawowej w Nowym Kawkowie na stanowisku nauczyciela wychowania fizycznego, informatyki, edukacji dla bezpieczeństwa prowadzącego również zajęcia świetlicowe ubiegającego się o awans na stopień nauczyciela mianowanego, w składzie:
1. Pani Żaneta Wiśniewska – Przewodniczący Komisji Egzaminacyjnej - przedstawiciel organu prowadzącego szkołę,
2. Pani Izabela Rybacka – Przedstawiciel organu sprawującego nadzór
pedagogiczny,
3. Pani Katarzyna Lisowska – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Nowym Kawkowie,
4. Pan Józef Rogowski – Ekspert,
5. Pan Paweł Kowalski – Ekspert.

§ 2.

Komisja egzaminacyjna przeprowadzi postępowanie egzaminacyjne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 lipca 2018 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 2200).

§ 3.

Posiedzenie Komisji odbędzie się w dniu 28 sierpnia 2023 r. o godz. 900 w Urzędzie Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, pok. 13 (piętro I – sala konferencyjna).

§ 4.

Komisja ulega rozwiązaniu z chwilą przekazania do organu prowadzącego szkołę protokołu z przebiegu prac komisji i dokumentacji komisji oraz wniosku wraz z dokumentacją złożoną przez nauczyciela.

§ 5.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 

Jonkowo, dnia 21.08.2023 r. ………..………..…………………

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-08-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Żaneta Wiśniewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-08-21 14:43:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-08-21 14:43:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-08-21 14:43:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
607 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Nr 113/2023 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 21 sierpnia 2023 r. w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej do przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego podjętego na wniosek Pana Rafała Zasańskiego– nauczyciela Szkoły Podstawowej we Wrzesinie, ubiegającego się o awans na stopień nauczyciela mianowanego

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 113/2023
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 21 sierpnia 2023 r.
w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej do przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego podjętego na wniosek Pana Rafała Zasańskiego– nauczyciela Szkoły Podstawowej we Wrzesinie, ubiegającego się o awans na stopień nauczyciela mianowanego

Na podstawie art. 9 g ust. 2 w związku z art. 91d pkt. 2 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (t.j. Dz.U. z 2021, poz. 1762 z późn. zm.) w związku z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o zmianie ustawy – Karta Nauczyciela oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2022 r. poz. 1730), oraz art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2023, poz. 40 z późn. zm.) zarządzam co następuje:

§ 1.

Powołuje się Komisję Egzaminacyjną dla przeprowadzenia egzaminu w ramach postępowania podjętego na wniosek Pana Rafała Zasańskiego – zatrudnionego w Szkole Podstawowej we Wrzesinie na stanowisku nauczyciela historii, informatyki prowadzącego również zajęcia świetlicowe ubiegającego się o awans na stopień nauczyciela mianowanego, w składzie:
1. Pani Żaneta Wiśniewska – Przewodniczący Komisji Egzaminacyjnej - przedstawiciel organu prowadzącego szkołę,
2. Pani Izabela Rybacka – Przedstawiciel organu sprawującego nadzór
pedagogiczny,
3. Pani Beata Michalska – Dyrektor Szkoły Podstawowej we Wrzesinie,
4. Pani Elżbieta Przystawko – Ekspert,
5. Pan Paweł Kowalski – Ekspert.

§ 2.

Komisja egzaminacyjna przeprowadzi postępowanie egzaminacyjne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 lipca 2018 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 2200).

§ 3.

Posiedzenie Komisji odbędzie się w dniu 28 sierpnia 2023 r. o godz. 1020 w Urzędzie Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, pok. 13 (piętro I – sala konferencyjna).

§ 4.

Komisja ulega rozwiązaniu z chwilą przekazania do organu prowadzącego szkołę protokołu z przebiegu prac komisji i dokumentacji komisji oraz wniosku wraz z dokumentacją złożoną przez nauczyciela.
 
§ 5.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Jonkowo, dnia 21.08.2023 r.
………..………..…………………

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-08-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Żaneta Wiśniewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-08-21 14:40:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-08-21 14:41:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-08-21 14:41:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
554 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Nr 108 /2023 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 11 sierpnia 2023 roku w sprawie wprowadzenia Instrukcji dotyczącej sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone" w Urzędzie Gminy Jonkowo oraz zakresu i warunków stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 108 /2023
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 11 sierpnia 2023 roku
 
w sprawie wprowadzenia Instrukcji dotyczącej sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone" w Urzędzie Gminy Jonkowo oraz zakresu i warunków stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony
 
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40) oraz art. 43 ust. 5 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2023 r., poz. 756) zarządzam co następuje:
 
§ 1. Wprowadzam do stosowania Instrukcję dotyczącą sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone" w Urzędzie Gminy Jonkowo oraz zakresu i warunków stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony, zwaną dalej „Instrukcją", stanowiącą załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Do zapoznania się z treścią Instrukcji i jej stosowania zobowiązuję wszystkich pracowników Urzędu Gminy Jonkowo posiadających dopuszczenie do realizacji zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierzam Pełnomocnikowi ds. Ochrony Informacji Niejawnych.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
                                                                                                          Wójt Gminy Jonkowo
                                                                                                              Wojciech Giecko

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-08-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Maja Mindak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-08-18 12:38:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-08-18 12:38:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-08-18 12:38:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
527 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Nr 112/2023 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 17 sierpnia 2023 r. w sprawie: ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 112/2023
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 17 sierpnia 2023 r.
 
w sprawie: ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo 
Na podstawie art. 31 i art. 33 ust. 1, 3, 5, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r., poz. 40 z późn. zm) w zw. z art. 11 ust. 1, art. 12 ust. 1, art. 13 ust. 1-2a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r., poz. 530) zarządzam, co następuje:
 
§ 1.
1. Ogłasza się nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo na stanowisko Inspektor ds. funduszy zewnętrznych/Starszy inspektor ds. funduszy zewnętrznych.
2. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 112/2023
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 17 sierpnia 2023 r.
OG.2110.4.2023
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
I. Stanowisko pracy:
Inspektor ds. funduszy zewnętrznych/Starszy inspektor ds. funduszy zewnętrznych
Wymiar czasu pracy: Pełny etat
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Jonkowie ul. Klonowa 2; 11-042 Jonkowo
Rodzaj wykonywanej pracy: praca biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie.
II. Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie lub spełnienie wymogów określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych
2. wykształcenie: inspektor - wyższe i co najmniej 3 lata stażu pracy
starszy inspektor - wyższe i co najmniej 5 lat stażu pracy
3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
4. nieposzlakowana opinia
5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku
7. prawo jazdy kategorii B
Uwaga: Osoby, które nie spełnią wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
III. Wymagania dodatkowe:
1. znajomość przepisów prawnych z zakresu: ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju, ustawa Prawo zamówień publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej, Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko- Mazurskiego
2. preferowane wykształcenie o kierunku lub specjalności: ekonomia, administracja lub techniczne
3. preferowane doświadczenie zawodowe - 2 lata w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych, realizacji projektów i ich rozliczania, kontroli
4. umiejętność pracy pod presją czasu
5. umiejętność działania w sytuacjach stresowych
6. samodzielność, dokładność, rzetelność
7. odpowiedzialność, komunikatywność
8. wysoka kultura osobista
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. pozyskiwanie i rozliczanie środków zewnętrznych
2.. sporządzanie wniosków o dofinansowanie i kompletowanie załączników
3. sporządzanie wniosków o płatność
4. prowadzenie sprawozdawczości
5. prowadzenie korespondencji z instytucją przyznającą dofinansowanie
6. udzielanie informacji na temat możliwości ubiegania się o dofinansowanie ze środków funduszy europejskich jednostkom organizacyjnym Gminy oraz innym podmiotom
7. analiza potrzeb i oczekiwań mieszkańców pod względem projektów prorozwojowych
8. upowszechnianie informacji na temat zrealizowanych i realizowanych projektów
9. współpraca z instytucjami wdrażającymi programy pomocowe
V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  1. list motywacyjny z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku
  2. życiorys zawodowy – curriculum vitae
  3.  kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie- poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (świadectwo pracy- poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, zaświadczenie o zatrudnieniu),
  6. kserokopie dokumentów poświadczających znajomość języka polskiego (dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) – zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych
  7. oświadczenie o stanie zdrowia potwierdzające brak przeciwskazań do pracy na określonym stanowisku
  8. oświadczenia o:
  1. pełnej zdolności do czynności prawnych
b) korzystaniu z pełni  praw publicznych
  1. niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć oryginał zapytania o karalność z Krajowego Rejestru Karnego
  2. o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych do celów rekrutacji
  1. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych - poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
10. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Uwaga: Kandydat w II etapie postępowania konkursowego może być zobowiązany do okazania oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego.
VI. Wskaźnik niepełnosprawności.
Wójt Gminy Jonkowo informuje, że w miesiącu lipcu 2023r. wskaźnik zatrudnienia w Urzędzie Gminy w Jonkowie osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6%.
VII. Termin składania dokumentów.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Inspektor ds. funduszy zewnętrznych/Starszy inspektor ds. funduszy zewnętrznych Nr oferty: OG.2110.4.2023” w terminie do dnia 31 sierpnia 2023r. do godz. 1400 w biurze podawczym Urzędu Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2 lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy w Jonkowie, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2 (liczy się data wpływu do urzędu). Dokumenty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
VIII. Dodatkowe informacje:
Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie przez Komisję konkursową powołaną przez Wójta Gminy Jonkowo. W wyniku analizy dokumentów komisja wytypuje listę kandydatów, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu.
Kandydaci zakwalifikowani do II etapu zostaną o terminie i miejscu jego przeprowadzenia poinformowani telefonicznie.
Etap II – test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna lub rozmowa kwalifikacyjna.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Jonkowo (www.bip.jonkowo.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2.
Dopuszcza się zatrudnienie na czas określony.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 670 69 25
Dostępność architektoniczna:
 
Do głównego budynku prowadzi jedno wejście od strony ul. Klonowej. Budynek urzędu posiada także odrębne wyjście ewakuacyjne (z piętra) ulokowane w południowej części, w kierunku parkingu dla pracowników.
Wejście główne od strony ulicy odbywa się po schodach, obok wejścia znajduje się winda dla osób niepełnosprawnych. Windę uruchamia pracownik urzędu, którego należy powiadomić dzwonkiem, znajdującym się przy windzie.
Przed budynkiem Urzędu wyznaczono miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
W biurze podawczym zainstalowano pętlę indukcyjną do obsługi osób słabosłyszących.
Biuro podawcze Urzędu znajduje się po lewej stronie od wejścia głównego.
Toalety w budynku nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Na piętro budynku prowadzą schody, brak windy.
Urząd oferuje usługę tłumacza on-line dostępną po wybraniu opcji tłumacza języka migowego w nagłówku strony internetowej. Do skorzystania z tej formy niezbędne jest posiadanie urządzenia (smartfon, tablet) z dostępem do internetu i wbudowaną kamerą.
Osoby mające problem z poruszaniem się, które chcą załatwić sprawę w referatach mieszczących się na piętrze budynku powinny telefonicznie zgłosić się do sekretariatu lub pracownika właściwego dla danej sprawy wydziału, celem obsłużenia na parterze budynku.
 
 
 
 
Wójt Gminy Jonkowo
Urząd Gminy
ul. Klonowa 2
11-042 Jonkowo
 
 
 
KLAUZULA INFORMACYJNA
 
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
 
  1. Administratorem Państwa danych jest Wójt Gminy Jonkowo z siedzibą pod adresem  ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, e-mail: , tel. 89 5129237, 89 6706911).
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: lub pisemnie pod adres Administratora.
  3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze tj. gdyż jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w zw. z art. 221 § 1 i § 4 Ustawy z 26 czerwca  1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm. – dalej zwanym „KP”) oraz art. 6, art. 11-15 Ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
    (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 530 ze zm.).
W przypadku dobrowolnego udostępniania przez Państwa danych osobowych innych niż wynikające z obowiązku prawnego, tj. zgodnie z art. lub KP,podstawę legalizującą ich przetwarzanie stanowi wyrażona zgoda na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Udostępnione dobrowolnie dane osobowe będą przetwarzane w celu naboru.
  1. Jeśli Państwa osoba zostanie zakwalifikowana przez komisję w toku naboru w gronie maksymalnie 5 najlepszy kandydatów, to Państwa dane osobowe uzyskane podczas rekrutacji mogą zostać ponownie wykorzystane w ciągu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, jeżeli zaistnieje konieczność ponownego obsadzenia tego samego stanowiska.
  2. Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym związanym z naborem będą przechowywane przez okres 3 lat od momentu zakończenia naboru.
  3. Państwa dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegać profilowaniu.
  4. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
  5. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  4. prawo do usunięcia danych w przypadkach określonych w przepisach RODO;
  5. w przypadku gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) - prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
  6. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  1. Podanie przez Państwa danych osobowych w związku z ciążącym na Administratorze obowiązkiem prawnym jest obowiązkowe, a ich nieprzekazanie skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3. Nieprzekazanie danych udostępnianych dobrowolnie pozostaje bez wpływu na realizację celu przetwarzania.
  2. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych tj. usługodawcom wykonującym usługi serwisu systemów informatycznych, podmiotom zapewniającym ochronę danych osobowych i bezpieczeństwo IT, dostawcom usług teleinformatycznych, dostawcy strony BIP, dostawcy usług brakowania bądź archiwizowania dokumentacji i nośników danych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
 
 
 
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-08-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Biskupska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-08-17 11:04:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-08-17 11:05:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-08-17 11:05:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
546 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZARZĄDZENIE NR 109/2023 WÓJTA GMINY JONKOWO z dnia 11.08.2023 r. w sprawie zastępstwa Dyrektora Szkoły Podstawowej we Wrzesinie podczas jego nieobecności

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZARZĄDZENIE NR 109/2023
  WÓJTA GMINY  JONKOWO
 
     z dnia 11.08.2023 r.
 
w sprawie zastępstwa Dyrektora Szkoły Podstawowej we Wrzesinie podczas jego nieobecności
 
 
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie  gminnym ( t.j; Dz.U. z 2023 r. poz. 40 ze zm.) oraz art. 68 ust. 9 w związku z art. 29 ust.1 pkt 2 ustawy  za dnia 14.12.2016 r. Prawo oświatowe (t.j; Dz. U. z 2023 r. poz. 900).
 
                                                                                     § 1
W związku z nieobecnością w dniach 16-18 sierpnia 2023 r. Dyrektora Szkoły Podstawowej
we Wrzesinie Pani Beaty Michalskiej,  wyznaczam Panią Ewę Kornas nauczyciela Szkoły Podstawowej we Wrzesinie, do zastępowania dyrektora placówki podczas jego nieobecności.   
 
                                                                                     § 2
Zastępstwo obejmuje okres nieobecności dyrektora placówki i kończy się wraz z jego powrotem.
 
                                                                                     § 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-08-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Izabela Tyszer
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-08-11 12:55:01
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-08-11 12:55:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-08-11 12:55:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
509 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZARZĄDZENIE NR 104/2023 WÓJTA GMINY JONKOWO z dnia 27 lipca 2023 r. w sprawie zastępstwa nieobecnego Dyrektora Szkoły Podstawowej im. T. Kościuszki w Jonkowie

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZARZĄDZENIE NR 104/2023
WÓJTA GMINY JONKOWO
z dnia 27 lipca 2023 r. w sprawie zastępstwa nieobecnego Dyrektora Szkoły Podstawowej im. T. Kościuszki w Jonkowie
 
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40 ze zm.) oraz art. 68 ust. 9 w zw. z art. 29 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 14.12.2016 r. Prawo oświatowe (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 900)
 
§ 1
 
W związku z nieobecnością Dyrektora Szkoły Podstawowej im. T. Kościuszki w Jonkowie Pani Małgorzaty Świderskiej i Wicedyrektora Pani Beaty Późniak wyznaczam Panią Annę Penger – nauczyciela placówki do zastępstwa dyrektora podczas jego nieobecności tj. od 31.07.2023 r. do 04.08.2023 r.
 
§ 2
 
Zastępstwo stanowiska dyrektora szkoły obejmuje okres nieobecności dyrektora placówki i kończy się wraz z jego powrotem do pracy.
 
§ 3
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-07-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Żaneta Wiśniewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-07-27 15:04:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-07-27 15:05:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-07-27 15:05:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
632 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZARZĄDZENIE NR 103/2023 WÓJTA GMINY JONKOWO z dnia 27 lipca 2023 r. w sprawie zastępstwa nieobecnego Dyrektora Szkoły Podstawowej w Nowym Kawkowie

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZARZĄDZENIE NR 103/2023
WÓJTA GMINY JONKOWO
z dnia 27 lipca 2023 r. w sprawie zastępstwa nieobecnego Dyrektora Szkoły Podstawowej w Nowym Kawkowie
 
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40 ze zm.) oraz art. 68 ust. 9 w zw. z art. 29 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 14.12.2016 r. Prawo oświatowe (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 900)
 
§ 1
 
W związku z nieobecnością Dyrektora Szkoły Podstawowej w Nowym Kawkowie Pani Katarzyny Lisowskiej wyznaczam Panią Irenę Arceus - Rudzińską do zastępstwa dyrektora placówki w trakcie jego nieobecności tj. od 10.08.2023 r. do 18.08.2023 r.
 
§ 2
 
Zastępstwo stanowiska dyrektora szkoły obejmuje okres nieobecności dyrektora placówki i kończy się wraz z jego powrotem do pracy.
 
§ 3
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-07-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Żaneta Wiśniewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-07-27 09:28:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-07-27 09:29:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-07-27 09:29:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
500 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji