ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Zarządzenie Nr 146/2023 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 20 października 2023 roku w sprawie powołania Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Jonkowie

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 146/2023
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 20 października 2023 roku
w sprawie powołania Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Jonkowie

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm.), art. 15 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (t. j Dz. U. z 2020 r. poz. 194 z późn. zm.) oraz art. 68 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465),

§ 1

Powołuję Pana Kaczmarczik Daniela na stanowisko Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Jonkowie.

§ 2

Powołanie następuje na czas określony – 4 lata od dnia 21.10.2023 r. do dnia 20.10.2027 r.

§ 3

Powołanie powoduje nawiązanie stosunku pracy z powołania w Gminnym Ośrodku Kultury w Jonkowie na czas określony wskazany w § 2.

§ 4

Wysokość wynagrodzenia oraz inne warunki pracy zostaną określone odrębnie.

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-10-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marzena Górska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-10-23 14:26:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-10-23 14:26:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-10-23 14:26:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
679 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Jonkowo oraz o odstąpieniu od przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla tego dokumentu

Akapit nr 1 - brak tytułu

Jonkowo, dnia 19.10.2023 r.
 
znak: GP.6721.2.2023
 
 
OGŁOSZENIE
o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Jonkowo oraz o odstąpieniu od przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla tego dokumentu
 
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 48 ust. 1 i ust. 7, w związku z art. 46 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Jonkowo Uchwały Nr LXVII/536/2023 z dnia 27 lipca 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Jonkowo oraz o odstąpieniu od przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla tego dokumentu. Z treścią ww. Uchwały można zapoznać się na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Jonkowo: http://bip.jonkowo.pl/ (zakładka: Akty Prawne Gminy Jonkowo).
Z uzasadnieniem odstąpienia od przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko można zapoznać się na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Jonkowo: http://bip.jonkowo.pl/ (zakładka: Planowanie Przestrzenne > Miejscowe Plany Zagospodarowania Przestrzennego > odstąpienie od strategicznej oceny oddziaływani na środowisko) oraz w siedzibie Urzędu Gminy Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo.
Zainteresowani mogą składać wnioski do ww. miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Wnioski należy składać w formie papierowej (na adres: Urząd Gminy Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo) lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, a w szczególności poczty elektronicznej (na adres mailowy: ) w terminie 21 dni od zamieszczenia ogłoszenia.
Wniosek powinien zawierać imię i nazwisko lub nazwę jednostki organizacyjnej, adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Jonkowo.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Jonkowo: http://bip.jonkowo.pl/ (zakładka: Planowanie Przestrzenne > Klauzule RODO). 
 
Wójt Gminy Jonkowo
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-10-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aneta Kruk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-10-16 14:14:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-10-16 14:15:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-10-16 14:15:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
686 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Jonkowo oraz o odstąpieniu od przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla tego dokumentu

Akapit nr 1 - brak tytułu

Jonkowo, dnia 19.10.2023 r.
 
 
znak: GP.6727.1.2023
 
 
OGŁOSZENIE
o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Jonkowo oraz o odstąpieniu od przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla tego dokumentu
 
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 48 ust. 1 i ust. 7, w związku z art. 46 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Jonkowo Uchwały Nr LXVII/535/2023 z dnia 27 lipca 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Jonkowo oraz o odstąpieniu od przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla tego dokumentu. Z treścią ww. Uchwały można zapoznać się na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Jonkowo: http://bip.jonkowo.pl/ (zakładka: Akty Prawne Gminy Jonkowo).
Z uzasadnieniem odstąpienia od przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko można zapoznać się na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Jonkowo: http://bip.jonkowo.pl/ (zakładka: Planowanie Przestrzenne > Miejscowe Plany Zagospodarowania Przestrzennego > odstąpienie od strategicznej oceny oddziaływani na środowisko) oraz w siedzibie Urzędu Gminy Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo.
Zainteresowani mogą składać wnioski do ww. zmiany planu miejscowego. Wnioski należy składać w formie papierowej (na adres: Urząd Gminy Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo) lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, a w szczególności poczty elektronicznej (na adres mailowy: ) w terminie 21 dni od zamieszczenia ogłoszenia.
Wniosek powinien zawierać imię i nazwisko lub nazwę jednostki organizacyjnej, adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Jonkowo.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Jonkowo: http://bip.jonkowo.pl/ (zakładka: Planowanie Przestrzenne > Klauzule RODO). 
 
Wójt Gminy Jonkowo
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-10-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aneta Kruk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-10-16 14:08:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-10-16 14:09:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-10-16 14:09:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
677 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZARZĄDZENIE NR 145 /2023 WÓJTA GMINY JONKOWO z dnia 16 października 2023 r. w sprawie zastępstwa nieobecnego Dyrektora Przedszkola w Jonkowie

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZARZĄDZENIE NR 145 /2023
WÓJTA GMINY JONKOWO
z dnia 16 października 2023 r.
w sprawie zastępstwa nieobecnego Dyrektora Przedszkola w Jonkowie
 
             Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnym
 (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40 ze zm.) oraz art. 68 ust. 9 w zw. z art. 29 ust. 1 pkt 2 ustawy
 z dnia 14.12.2016 r. Prawo oświatowe (t. j. Dz. U. z 2023  r. poz. 900 ze zm.).
 
§ 1
 
W związku z nieobecnością Dyrektora Przedszkola w Jonkowie Pani Doroty Kaczmarczyk wyznaczam Panią Katarzynę Stańko do zastępstwa dyrektora placówki
podczas jego nieobecności od 17.10.2023 r. do 24.10.2023 r.
 
§ 2
 
Zastępstwo stanowiska dyrektora przedszkola obejmuje okres nieobecności dyrektora placówki i kończy się wraz z jego powrotem do pracy.
 
§ 3
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-10-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Żaneta Wiśniewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-10-16 13:40:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-10-16 13:41:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-10-16 13:41:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
794 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Nr 139/2023 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 02 października 2023 roku w sprawie: przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących projektu “Rocznego Programu Współpracy Gminy Jonkowo z Organizacjami Pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024”.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 139/2023
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 02 października 2023 roku

w sprawie: przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących projektu “Rocznego Programu Współpracy Gminy Jonkowo z Organizacjami Pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024”.

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm.) oraz § 2 ust. 2 pkt. a Regulaminu Konsultacji stanowiący załącznik do uchwały Nr XXXV/205/2017 Rady Gminy Jonkowo z dnia 24 lutego 2017 roku w sprawie przyjęcia Regulaminu przeprowadzania konsultacji z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, zarządzam co następuje:

§1

Postanawiam przeprowadzić konsultacje projektu Rocznego Programu Współpracy Gminy Jonkowo z Organizacjami Pozarządowymi w 2024 roku.

§2

Ogłoszenie o konsultacjach stanowi załącznik nr 1 do Zarządzenia.

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-10-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Cichosz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-10-02 13:43:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-10-02 13:44:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-10-02 13:44:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
552 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZARZĄDZENIE Nr 134/2023 WÓJTA GMINY JONKOWO z dnia 21 września 2023 r. w sprawie powołania Komisji Przetargowej

Akapit nr 1 - brak tytułu


ZARZĄDZENIE Nr 134/2023
WÓJTA GMINY JONKOWO
z dnia 21 września 2023 r.
w sprawie powołania Komisji Przetargowej

Na podstawie art. 53 ust. 1, art. 54 oraz art. 55 ust. 1 - 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) zwanej dalej w skrócie ”Pzp.” zarządzam co następuje:

§ 1.

Ilekroć w niniejszym Zarządzeniu, bez bliższego określenia, jest mowa o:
1) „ustawie” należy przez to rozumieć ustawę z dnia 1 1 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1605);
2) „Zamawiającym"- należy przez to rozumieć Gminę Jonkowo, Organizatora publicznego transportu zbiorowego zapewniającego funkcjonowanie publicznego transportu zbiorowego na terenie gminy Jonkowo, reprezentowaną przez Wójta Gminy Jonkowo Wojciecha Giecko;
3) „Kierowniku Zamawiającego” należy pod tym pojęciem rozumieć Wójta Gminy Jonkowo – prowadzącego postępowanie na rzecz Zamawiającego, a także osobę wykonującą czynności zastrzeżone dla kierownika Zamawiającego;
4)Postępowaniu należy rozumieć postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup energii elektrycznej dla Gminy Jonkowo i jednostek organizacyjnych Gminy", znak sprawy: ZP.271.9.2023.
 
§ 2.

1.Powołuję Komisję Przetargową, zwaną dalej również „Komisją" bez bliższego określenia - zespół pomocniczy do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie przetargu nieograniczonego, pn. „Zakup energii elektrycznej dla Gminy Jonkowo i jednostek organizacyjnych Gminy”, znak sprawy: ZP.271.9.2023, w składzie osobowym:
1) Paulina Granica – Przewodniczący Komisji
2) Sebastian Margalski – Członek Komisji
3) Beata Daniszewska – Członek Komisji
4) Jolanta Kołodziejczak – Członek Komisji
2. Komisja Przetargowa działa zgodnie z postanowieniami niniejszego Zarządzenia oraz przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1605).
3. Komisja rozpoczyna pracę w dniu 22.09.2023 r. o godz. 11 : 00.
4. Każda z osób powołana do składu Komisji ma obowiązek uczestniczenia w posiedzeniach i pracach Komisji.
5. Członkowie Komisji wykonują czynności związane z przeprowadzeniem postępowania w ramach obowiązków służbowych. Obowiązkiem bezpośredniego przełożonego członka Komisji jest umożliwienie mu udziału w pracach Komisji.
6. Przewodniczący Komisji w ramach powierzonych mu obowiązków:
a) zobowiązany jest zapoznać się z dokumentami postępowania.
b) kieruje pracami Komisji, organizuje posiedzenia Komisji i organizuje wszystkie niezbędne działania Komisji, zgodnie z przepisami ustawy w celu przeprowadzenia postępowania u udzielenie zamówienia publicznego,
c) czuwa nad złożeniem przed Wójtem Gminy pisemnego oświadczenia zgodnie z art. 56 ust. 4 Pzp. przez osoby, o których mowa w art. 56 ust. 2 i 3 Pzp. Przewodniczący również składa oświadczenie przed Kierownikiem Zamawiającego.
d) sprawdza zgodność ofert z SWZ, z obowiązującymi przepisami oraz sprawdza, czy poszczególne oferty nie podlegają odrzuceniu.
e) przedstawia do podpisu przez Kierownika Zamawiającego projekty przygotowanych przez Komisję pism, wezwań, informacji i zawiadomień.
f) na bieżąco informuje ustnie Wójta Gminy o przebiegu prac Komisji.
7. Dla ważności dokonywanych przez Komisję czynności, wymagana jest obecność na posiedzeniu co najmniej trzech osób składu komisji.
8. Do obowiązków członków Komisji należy w szczególności:
1) zapoznanie się z dokumentami dotyczącymi postępowania;
2) czynny udział w pracach Komisji,
3)badanie i ocena ofert;
4) złożenie oświadczeń w zakresie określonym w art. 56 ust. 2 i 3 ustawy Pzp,
5) wykonywanie poleceń Przewodniczącego Komisji dotyczących prac Komisji;
6) niezwłoczne informowanie Przewodniczącego Komisji o okolicznościach uniemożliwiających wykonywanie obowiązków członka Komisji.
9.Zakres zadań Komisji Przetargowej obejmuje w szczególności:
1) uzyskanie informacji o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
2) udostępnienie informacji o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na stronie internetowej prowadzonego postępowania najpóźniej przed otwarciem ofert;
3) przygotowanie informacji o zmianie terminu otwarcia ofert w przypadku braku możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego oraz udostępnienie informacji na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4) otwarcie ofert przy użyciu Platformy e-Zamówienia.
5) przygotowanie i udostępnienie na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacji o nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz cenach zawartych w ofertach.
6) przeprowadzenie badania ofert, w szczególności:
a) sprawdzenie terminu złożenia ofert (datę i czas),
b) sprawdzenie, czy oferty zostały prawidłowo podpisane;
c) sprawdzenie wniesienia przez wykonawców wadium,
d) badania czy przedmiot zamówienia opisany w ofercie jest tożsamy z przedmiotem zamówienia określonym w specyfikacji warunków zamówienia,
e) sprawdzania poprawności obliczenia ceny oferty,
f) sprawdzenie wystąpienia w ofertach oczywistych omyłek pisarskich, rachunkowych, innych omyłek polegających na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia,
g) przygotowanie treści zawiadomień o poprawieniu omyłek w ofertach, w przypadku wystąpienia:
- oczywistych omyłek rachunkowych,
- oczywistych omyłek pisarskich,
- innych omyłek polegających na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia niepowodujących istotnych zmian w treści oferty z wyznaczeniem wykonawcy odpowiedniego termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia, oraz przesłanie stosownych zawiadomień Wykonawcom.
h) przygotowanie w razie potrzeby wezwań do wyjaśnienia treści oferty,
i) ustalania, czy oferty nie zawierają rażąco niskiej ceny w stosunku do przedmiotu zamówienia,
j) przygotowanie w razie potrzeby wezwań do wyjaśnienia w zakresie rażąco niskiej ceny,
k) weryfikację, czy zachodzą przesłanki odrzucenia oferty.
7) Przeprowadzenie oceny ofert według kryteriów określonych w dokumentach zamówienia.
8) Przygotowanie wezwania do Wykonawcy najwyżej ocenionego do złożenia aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
9) Przygotowanie w razie potrzeby wezwania do Wykonawcy najwyżej ocenionego do uzupełnienia lub wyjaśnienia podmiotowych środków dowodowych,
10) Dokonanie kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
11) Ocena spełniania przez wykonawcę, warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
12) Zawiadomienie wykonawcy o złożeniu oferty po terminie.
13) Przedstawienie propozycji wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia jego oferty bądź wystąpienie z wnioskiem o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
14) Przedstawienie Kierownikowi Zamawiającego propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty - przygotowanie informacji o wyborze oferty,
15) Prowadzenie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
16) Analiza wniesionych środków ochrony prawnej oraz przedstawienie Kierownikowi Zamawiającego propozycji odpowiedzi na odwołanie.
17) Sprawdzenie wniesionego przez wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
10. Komisja zakończy pracę w dniu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą lub unieważnienia postępowania.
 
§ 3.

1. Członkowie komisji wykonują powierzone im czynności w sposób bezstronny, rzetelny i obiektywny, kierując się wyłącznie przepisami prawa oraz swoją wiedzą i doświadczeniem.
2. Pracami Komisji Przetargowej kieruje Przewodniczący.
3. W sprawach spornych Komisja dokonuje rozstrzygnięć w głosowaniu zwykłą większością głosów. W przypadku równej ilości głosów „za” i „przeciw" rozstrzyga głos Przewodniczącego.
4. Członek Komisji może zgłosić odmienny pogląd niż pozostali członkowie Komisji i żądać załączenia jego pisemnego stanowiska do protokołu.
5. Komisja dokonuje indywidualnej oceny ofert wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
6. Odpowiedzialność Komisji Przetargowej:
1) Przewodniczący Komisji Przetargowej odpowiada za sprawne przeprowadzenie postępowania w zakresie ustalonym niniejszym zarządzeniem.
2) Osoby wchodzące w skład Komisji Przetargowej odpowiadają indywidualnie za wykonywane czynności w zakresie powierzonych im zadań.
 
 
§ 4.

1. Członkowie komisji zobowiązani są do ochrony informacji niejawnych określonych w odrębnych przepisach oraz ochrony danych osobowych.
2. Członkowie Komisji zobowiązani są, w trybie art. 56 ust. 4, ust. 5 i ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożyć pod rygorem odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia, w formie pisemnej oświadczenia:
- o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 56 ust. 3 ustawy - przed rozpoczęciem czynności związanych z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia oraz
- o istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 56 ust. 2 ustawy - niezwłocznie po powzięciu wiadomości o ich istnieniu, natomiast o braku istnienia tych okoliczności nie później niż przed zakończeniem postępowania o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku zmiany w zakresie istnienia okoliczności, o których mowa w art. 56 ust. 2 i ust. 3 ustawy Pzp, członek komisji obowiązany jest do ponownego złożenia oświadczenia lub niezwłocznego wyłączenia się z udziału w postępowaniu, powiadamiając o tym na piśmie Kierownika Zamawiającego.
4. Zgodnie z art. 56 ust. 7 ustawy Pzp. czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podjęte przez osobę podlegającą wyłączeniu powtarza się, z wyjątkiem otwarcia ofert oraz innych czynności faktycznych niewpływających na wynik postępowania.
5. Postanowienie ust. 4 stosuje się odpowiednio w przypadku nie złożenia przez członka Komisji oświadczenia lub złożenia oświadczenia nieprawdziwego.
6. Jeżeli dokonanie oceny ofert lub innych czynności w postępowaniu będzie wymagało wiadomości specjalnych, przewodniczący Komisji może wnioskować do Kierownika Zamawiającego o zasięgnięcie opinii biegłego lub powołanie biegłego do wykonania określonych czynności w toku jej prac.
7. Biegli przedstawiają swoje opinie na piśmie lub uczestniczą w pracach komisji z głosem doradczym.
8. Postanowienia ust. 4 - 5, stosuje się do biegłych odpowiednio.
9. Członek komisji niezgadzający się z przyjętym rozstrzygnięciem komisji przedstawia pisemne uzasadnienie swojego stanowiska (zdanie odrębne), które dołącza się do protokołu z postępowania.
10. Członkowie komisji uprawnieni są w szczególności do:
1) dostępu do wszystkich dokumentów związanych z pracą w komisji;
2) uczestniczenia we wszystkich pracach komisji;
3) zgłaszania Przewodniczącemu komisji w każdym czasie uwag problemów dotyczących funkcjonowania komisji;
4) wnioskowania o powołanie biegłego.
11. Wszyscy członkowie Komisji wspólnie odpowiadają za dokonanie badania i oceny złożonych ofert, oceny spełniania przez najwyżej ocenionego Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wyłonienie najkorzystniejszej oferty.
 
§ 5.

Zarządzenie wchodzi w życie w dniu podpisania.

Jonkowo, dnia 21 września 2023 r. ………………………………………………..

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-09-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Daniszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-09-22 09:11:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-09-22 09:12:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-22 09:12:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
577 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Nr 135/2023 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 21 września 2023 r. w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej w celu przeprowadzenia naboru kandydatów na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo - Inspektor ds. płac/Starszy inspektor ds. płac.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 135/2023
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 21 września 2023 r.

w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej w celu przeprowadzenia naboru kandydatów na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo - Inspektor ds. płac/Starszy inspektor ds. płac.
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2023 roku, poz. 40 z późn. zm) oraz art. 11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r., poz. 530) zarządzam co następuje:

§ 1

W celu przeprowadzenia naboru kandydatów na stanowisko inspektor ds. płac/starszy inspektor ds. płac wyznaczam Komisję Rekrutacyjną w następującym składzie:
1) Marzena Górska - przewodniczący
2) Ewa Olkowska - członek
3) Monika Biskupska - członek

§ 2

Komisja ulega rozwiązaniu po dokonaniu naboru na stanowisko urzędnicze inspektor ds. płac/starszy inspektor ds. płac.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-09-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Biskupska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-09-22 07:47:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-09-22 07:48:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-22 07:48:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
541 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Nr 131/2023 Wójta Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 131/2023
Wójt Gminy Jonkowo
z dnia 18 września 2023r.
w sprawie powołania Komisji Konkursowej do przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Jonkowie oraz określenia regulaminu pracy komisji konkursowej.

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm) zarządzam co następuje:

§1

1. W celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Jonkowie powołuje się Komisję Konkursową w składzie:
1. Grzegorz Adamowicz– przewodniczący Komisji,
2. Bartłomiej Kolasa– członek Komisji,
3. Tomasz Zalewski – członek Komisji,
4. Marzena Górska– członek Komisji,
5. Monika Biskupska– członek Komisji

§2

Ustala się szczegółowy regulamin pracy komisji konkursowej, który stanowi załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 131/2023
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 18 września 2023r.

REGULAMIN PRACY KOMISJI KONKURSOWEJ

§ 1

1. Kandydata na stanowisko Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Jonkowie wyłania się w drodze konkursu.
2. Konkurs ma charakter otwarty.
Rozdział I Komisja Konkursowa

§ 2

1. W celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Jonkowie, Wójt Gminy powołuje 5 osobową komisję konkursową.
2. Członkiem komisji konkursowej nie może być osoba:
1) przystępująca do konkursu;
2) w stosunku do której osoba przystępująca do konkursu jest małżonkiem, krewnym lub powinowatym w linii prostej, krewnym lub powinowatym w linii bocznej do drugiego stopnia włącznie lub pozostaje w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może powodować uzasadnione wątpliwości co do jej obiektywizmu lub bezstronności.
3. Członek komisji konkursowej, po zapoznaniu się z ofertami składa organizatorowi oświadczenie, że nie zachodzą wobec niego okoliczności o których mowa w ust. 2
4. Jeżeli okoliczności o których mowa w ust. 2 zostaną ujawnione po rozpoczęciu pierwszego posiedzenia komisji, organizator niezwłocznie wyznacza inną osobę z zachowaniem trybu właściwego dla powołania tego członka komisji.

§ 3

1. Komisja powinna rozpocząć pracę niezwłocznie po upływie terminu zgłoszeń do konkursu.
2. Na pierwszym posiedzeniu Komisja wyłania ze swojego składu zastępcę przewodniczącego.
3. Pracą Komisji kieruje jej przewodniczący. W przypadku nieobecności przewodniczącego pracą Komisji kieruje jego zastępca.
4. Posiedzenie komisji odbywa się, jeżeli w jej posiedzeniu uczestniczy co najmniej 2/3 składu komisji.
5. Komisja podejmuje uchwały zwykłą większością głosów, z zastrzeżeniem § 6 ust 2, w głosowaniu jawnym
6. Każdy członek komisji dysponuje jednym głosem.
7. Przewodniczący Komisji ma prawo odroczyć konkurs w szczególnie uzasadnionych wypadkach (np. choroba kandydata lub członków komisji).
8. Postępowanie konkursowe przeprowadza się także w przypadku zgłoszenia się jednego kandydata.
9. Jeżeli do konkursu nie zgłosi się żaden kandydat, Komisja stwierdza to w protokole posiedzenia.

§ 4

Do zadań Komisji należy:
1. ustalenie szczegółowych kryteriów oceny uczestników konkursu, uwzględniając treść ogłoszenia o konkursie,
2. przeprowadzenie postępowania konkursowego, na kandydata na stanowisko dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Jonkowie, w tym:
a) ustalenie spełnienia warunków określonych w ogłoszeniu o konkursie przez jego uczestników lub stwierdzenie uchybień lub braków w złożonych ofertach,
b) przeprowadzenie rozmów z uczestnikami konkursu, w tym wysłuchanie wystąpień autorskich koncepcji programowych realizacji zadań w zakresie bieżącego funkcjonowania i rozwoju Gminnego Ośrodka Kultury w Jonkowie na 4 kolejne lata,
c) rozstrzygnięcie konkursu, sporządzenie z niego protokółu końcowego i przekazanie organizatorowi wyników konkursu wraz z jego dokumentacją.
Rozdział II Tryb przeprowadzenia konkursu
Konkurs przeprowadza się 2 etapowo.
I etap

§ 5

1. Komisja rozpoczyna postępowanie konkursowe od określenia kryteriów oceny uczestników konkursu, uwzględniając treść ogłoszenia. Dokument określający kryteria załącza się do protokołu.
2. Komisja sprawdza, czy oferty zostały złożone w terminie i zawierają wszystkie wskazane w ogłoszeniu o konkursie dokumenty oraz czy z dokumentów wynika, że kandydat spełnia wymagania kwalifikacyjne określone w ogłoszeniu.
3. Oferty złożone po terminie, oferty nie zawierające wszystkich dokumentów oraz oferty z których wynika, że kandydat nie spełnia wymagań kwalifikacyjnych podlegają odrzuceniu, a kandydaci nie są dopuszczeni do dalszego postępowania konkursowego.
4. Konkurs pozostaje nierozstrzygnięty w razie stwierdzenia przez Komisję konkursową, że żadna oferta nie spełnia warunków określonych w ogłoszeniu lub że żaden z uczestników dopuszczonych do udziału w konkursie nie spełnia kryteriów oceny.
5. Przewodniczący Komisji informuje pisemnie kandydatów o dopuszczeniu albo niedopuszczeniu do dalszego postępowania konkursowego. Przewidywany termin rozpatrzenia ofert to 7 dni.
II etap

§ 6

1.Komisja nie wcześniej niż po upływie 7 dni od dnia posiedzenia Komisji, na którym nastąpiło ustalenie spełnienia warunków przez uczestników konkursu, przeprowadza rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami (w porządku alfabetycznym), obejmujące: wysłuchanie wystąpień kandydatów- przedstawienie koncepcji realizacji zadań w zakresie bieżącego funkcjonowania i rozwoju Gminnego Ośrodka Kultury w Jonkowie na 4 lata w powiązaniu z lokalnymi uwarunkowaniami i specyfikacją Gminy Jonkowo oraz działalnością pozostałych instytucji. Członkowie Komisji mogą zadawać kandydatom pytania.
2. Komisja wyłania kandydata na dyrektora bezwzględną większością głosów członków komisji obecnych na posiedzeniu.
3. W przypadku, gdy żaden z kandydatów nie uzyskał większości głosów, o której mowa w ust. 2, komisja przystępuje do drugiego głosowania.
4. Konkurs jest rozstrzygnięty, jeżeli w drugim głosowaniu jeden z kandydatów uzyskał większą niż inni kandydaci liczbę głosów.

§ 7

Z posiedzeń komisji sporządzane są protokoły, które podpisują członkowie komisji obecni na posiedzeniu.

§ 8

1. Protokół końcowy o którym mowa w § 4 ust. 2 lit. c zawiera:
1) imiona i nazwiska:
a) przewodniczącego komisji oraz pozostałych członków komisji,
b) uczestników konkursu oraz
2) co najmniej:
a) informację o liczbie głosów uzyskanych przez poszczególnych uczestników konkursu w kolejnych głosowaniach,
b) informację o wyniku postępowania konkursowego wraz z uzasadnieniem.
2. Do protokołu końcowego dołącza się dokumenty określające spełnienie kryteriów oceny uczestników konkursu.
3. Komisja kończy działalność po przekazaniu organizatorowi wyników konkursu wraz z jego dokumentacją.

§ 9

W razie stwierdzenia nieprzydatności na stanowisko dyrektora wszystkich kandydatów, bądź nierozstrzygnięcia konkursu, Komisja zwróci się do organizatora z wnioskiem o ponowne ogłoszenie konkursu.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-09-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Biskupska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-09-18 10:48:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-09-18 10:49:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-18 10:49:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
629 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Nr 126/2023 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 08 września 2023r. w sprawie wyznaczenia komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargu na zbycie nieruchomości komunalnej Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 126/2023
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 08 września 2023r.
w sprawie wyznaczenia komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargu na zbycie nieruchomości komunalnej Gminy Jonkowo

Na podstawie §8 ust. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2213) w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości, zarządzam co następuje:

§1

Wyznaczam komisję do przeprowadzenia w dniu 08 września 2023 roku I przetargu ustnego nieograniczonego na łączną sprzedaż nieruchomości niezabudowanych o numerach ewidencyjnych 102/17 o pow. 803 m2 oraz 102/19 o pow. 1192 m 2 obręb Szałstry, gmina Jonkowo, stanowiących mienie gminy, w następującym składzie:
1)
Wioletta Rudzińska – przewodniczący komisji,
2)
Aneta Kruk– członek komisji,
3)
Maja Mindak – członek komisji.

§2

Traci moc zarządzenie Nr 123/2023 z dnia 06 września 2023.

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-09-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wioletta Rudzińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-09-08 08:30:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-09-08 08:31:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-08 08:31:19
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
625 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Nr 123/2023 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 06 września 2023r. w sprawie wyznaczenia komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargu na zbycie nieruchomości komunalnej Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 123/2023
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 06 września 2023r.

w sprawie wyznaczenia komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargu na zbycie nieruchomości komunalnej Gminy Jonkowo

Na podstawie §8 ust. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2213) w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości, zarządzam co następuje:

§1

Wyznaczam komisję do przeprowadzenia w dniu 08 września 2023 roku I przetargu ustnego nieograniczonego na łączną sprzedaż nieruchomości niezabudowanych o numerach ewidencyjnych 102/17 o pow. 803 m2 oraz 102/19 o pow. 1192 m 2 obręb Szałstry, gmina Jonkowo, stanowiących mienie gminy, w następującym składzie:
1) Wioletta Rudzińska – przewodniczący komisji,
2) Aneta Kruk– członek komisji,
3) Beata Cicha – członek komisji.

§2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-09-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wioletta Rudzińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-09-06 11:06:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-09-06 11:07:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-06 11:07:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
630 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji