ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

OBWIESZCZENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                  Jonkowo, dnia 27.12.2023    
 
GD.6220.41.2023. S     
            
OBWIESZCZENIE
WÓJTA GMINY JONKOWO
o wszczęciu postępowania
i wystąpieniu do organów współdziałających
Na podstawie art. 10 S l, art. 49 S I i art. 61 S 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.) w związku z art. 73 ust .l  ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.)
zawiadamiam
że na podstawie wniosku z dnia 29.11.2023 r. (data wpływu do Urzędu 29.11.2023 r.) złożonego przez Gminę Jonkowo zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na ,, Eksploatacja złoża piasków skaleniowo-kwarcowych ,,Mątki V’’ w kat. C₁ zlokalizowanego na dz. Nr. 198, 199 i 212, m. Mątki, gm. Jonkowo, powiat Olsztyński, woj. Warmińsko-Mazurskie’’.
Na podstawie art. 75 ust. I pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.), organem właściwym w sprawie wydania przedmiotowej decyzji jest Wójt Gminy Jonkowo.
Informuję o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 Kodeks postępowania administracyjnego do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium. Zgodnie z art. 28 Kodeksu postępowania administracyjnego stroną jest każdy, czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie albo kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek.
Przedmiotowe przedsięwzięcie zalicza się do grupy przedsięwzięć określonych w § 3 ust. I pkt. 40,lit a,tiret 7) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. poz. 1839 z późn. zm.).
Zgodnie z art. 64 ust. I pkt I i 4 Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.), w toku postępowania zmierzającego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla niniejszego przedsięwzięcia, należy uzyskać opinie:
> Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie,
> Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Olsztynie,
> Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Elblągu.
Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych opinii pomocniczych i ewentualnych uzgodnieniach.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Jonkowo, wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Jonkowo
w siedzibie urzędu przy ul. Klonowa 2.
Informuję o możliwości zapoznania się z dokumentacją w powyższej sprawie w siedzibie Urzędu Gminy Jonkowo w pokoju nr 26, od poniedziałku do piątku w godzinach 07.00 — 15.00, w terminie 14 dni od dnia publicznego obwieszczenia. Organem właściwym do rozpatrzenia zgłoszonych uwag i wniosków jest Wójt Gminy Jonkowo.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paulina Granica
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-02 14:28:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-02 14:29:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-02 14:29:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
615 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OBWIESZCZENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                 Jonkowo, dnia 02.01.2024 r.
GD.6220.40.2023.S 
 
 
 
OBWIESZCZENIE
o zebraniu dowodów i materiałów w sprawie
 
Stosownie do art. 10 § 1 i art. 73 § 1 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.) w celu zapewnienia stronom pełnego
i czynnego udziału w postępowaniu o wydanej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia polegającego na ,,Przebudowie drogi wewnętrznej gminnej- ul. Koralowa
w Jonkowie’’.
 
Zawiadamiam
o możliwości zapoznania się z aktami sprawy i wypowiedzeniem co do zebranych dowodów i materiałów przed wydaniem decyzji
 
          Jednocześnie informuję, że został zgromadzony materiał dowodowy w przedmiotowej sprawie, wobec czego strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzoną dokumentacją (w tym
z uzyskanymi opiniami organów pomocniczych), oraz zgodnie z art. 10 Kodeks postepowania administracyjnego wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w terminie 14 dni od dnia obwieszczenia, w siedzibie Urzędu Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2, pokój 26, w godzinach pracy Urzędu.
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.) oraz art.49 Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.) - zawiadomienie stron o czynnościach organu administracji publicznej następuje przez niniejsze publiczne obwieszczenie, które poddaje się do publicznej wiadomości w dniu 02 styczna 2024 r. na okres 14 dni, poprzez udostępnienie pisma na stronie internetowej Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Jonkowo https://bip.jonkowo.pl/, na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Jonkowo przy ul. Klonowej 2.
 
Zgodnie z art. 49 KPA, zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia. Po upływie w/w terminu zostanie wydana decyzja na podstawie zebranego
w sprawie materiału.
 
 
Wywieszono dnia…………………………….
Zdjęto dnia……………………………………
Pieczęć Urzędu i podpis…………………...

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paulina Granica
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-02 14:15:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-02 14:16:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-02 14:16:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
573 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE O ZAMIARZE BEZPOŚREDNIEGO ZAWARCIA UMOWY Publiczny transport zbiorowy – gminne autobusowe przewozy pasażerskie

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-12-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Martyna Nąć
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-12-21 13:10:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-12-21 13:11:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-12-21 13:13:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
720 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZARZĄDZENIE NR 177 /2023 WÓJTA GMINY JONKOWO z dnia 11 grudnia 2023 r. w sprawie zastępstwa nieobecnego Dyrektora Przedszkola w Jonkowie

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZARZĄDZENIE NR 177 /2023
WÓJTA GMINY JONKOWO
z dnia 11 grudnia 2023 r.
w sprawie zastępstwa nieobecnego Dyrektora Przedszkola w Jonkowie
 
             Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40 ze zm.) oraz art. 68 ust. 9 w zw. z art. 29 ust. 1 pkt 2 ustawy
 z dnia 14.12.2016 r. Prawo oświatowe (t. j. Dz. U. z 2023  r. poz. 900 ze zm.).
 
§ 1
 
W związku z nieobecnością Dyrektora Przedszkola w Jonkowie Pani Doroty Kaczmarczyk wyznaczam Panią Katarzynę Stańko do zastępstwa dyrektora placówki
podczas jego nieobecności od 11.12.2023 r. do 15.12.2023 r.
 
§ 2
 
Zastępstwo stanowiska dyrektora przedszkola obejmuje okres nieobecności dyrektora placówki i kończy się wraz z jego powrotem do pracy.
 
§ 3
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-12-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Żaneta Wiśniewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-12-14 07:41:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-12-14 07:42:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-12-14 07:42:18
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
619 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Nr 173/2023 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 30 listopada 2023 roku w sprawie zmiany regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 173/2023
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia  30 listopada 2023 roku
 
w sprawie zmiany regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Jonkowo
 
Na podstawie art. 772  ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465) oraz  art. 39 ust 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 530) zarządzam, co następuje:
 
§1
 
1. W Regulaminie wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Jonkowo, stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 122/2021 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 17 grudnia 2021r., wprowadza się zmianę:
  1. Załącznika Nr 1, który otrzymuje brzmienie jak w Załączniku Nr 1 do niniejszego Zarządzenia.
  2. Załącznika Nr 2, który otrzymuje brzmienie jak w Załączniku Nr 2 do niniejszego Zarządzenia.
  3. Załącznika Nr 3, który otrzymuje brzmienie jak w Załączniku Nr 3 do niniejszego Zarządzenia.
  4. Załącznika Nr 4, który otrzymuje brzmienie jak w Załączniku Nr 4 do niniejszego Zarządzenia.
  5. Załącznika Nr 5, który otrzymuje brzmienie jak w Załączniku Nr 5 do niniejszego Zarządzenia.
  6. Załącznika Nr 6, który otrzymuje brzmienie jak w Załączniku Nr 6 do niniejszego Zarządzenia.
  7. Załącznika Nr 7, który otrzymuje brzmienie jak w Załączniku Nr 7 do niniejszego Zarządzenia.
2. Pozostała część Regulaminu wynagrodzenia pracowników Urzędu Gminy w Jonkowie nie ulega zmianie.
 
§ 2
 
Regulamin wchodzi w życie po upływie dwóch tygodni od dnia podania go do wiadomości pracownikom w sposób przyjęty w Urzędzie Gminy.
 
§3
 
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
 
§4
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Załącznik Nr 1 do regulaminu
Wynagradzania pracowników Urzędu
                                  Gminy Jonkowo
 
TABELA I
Miesięczne kwoty wynagrodzenia zasadniczego
Kategoria zaszeregowania
Kwota w złotych
1
2
I
3300-4300
II
3350-4350
III
3400-4400
IV
3450-4450
V
3500-4500
VI
3550-4550
VII
3600-4650
VIII
3650-4750
IX
3700-4850
X
3800-5000
XI
3900-5500
XII
4000-5700
XIII
4100-5900
XIV
4200-6200
XV
4300-6500
XVI
4400-7500
XVII
4600-8000
XVIII
4800-9000
XIX
5000-10000
XX
5200-11000
 
 
              Załącznik Nr 2 do regulaminu
Wynagradzania pracowników Urzędu
                                  Gminy Jonkowo
TABELA II
Tabela stawek dodatku funkcyjnego
Stawka dodatku funkcyjnego
Maksymalny poziom dodatku funkcyjnego (kwota w złotych)
1
2
1
440
2
660
3
880
4
1100
5
1500
6
2000
7
2500
8
2700
9
2900
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
             Załącznik Nr 3 do regulaminu
Wynagradzania pracowników Urzędu
                                  Gminy Jonkowo
 
TABELA III
Kierownicze stanowiska urzędnicze
Lp.
Stanowisko
Kategoria zaszeregowania
Maksymalny poziom dodatku funkcyjnego
Minimalne wymagania kwalifikacyjne
Wykształcenie oraz umiejętności zawodowe
Staż pracy w latach
1
Sekretarz gminy
XVII – XX
8
Wyższe 2)
4
2
Kierownik USC
XVI – XVIII
7
Wg odrębnych przepisów
3
Zastępca kierownika USC
XIV-XVII
6
Wg odrębnych przepisów
4
Kierownik referatu, Zastępca kierownika referatu
XIII-XVIII
6
Wyższe 2)
4
5
Główny księgowy
XV-XVIII
7
Wg odrębnych przepisów
6
Zastępca głównego księgowego
XIV-XVI
6
Wyższe 2)
lub podyplomowe ekonomiczne
3
7
Pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych
XIV- XVII
1
 
Wg odrębnych przepisów
 
 
 
 
 
             Załącznik Nr 4 do regulaminu
Wynagradzania pracowników Urzędu
                                  Gminy Jonkowo
TABELA IV
Stanowiska urzędnicze
Lp.
Stanowisko
Kategoria zaszeregowania
Minimalne wymagania kwalifikacyjne
Wykształcenie oraz umiejętności zawodowe
Staż pracy w latach
1
Starszy inspektor, informatyk urzędu, główny administrator (baz danych, systemów komputerowych, zintegrowanych systemów zarządzania)
XIII-XVII
Wyższe 2)
4
2
Inspektor
XI-XVI
Wyższe 2)
Średnie 3)
3
5
3
Podinspektor, Informatyk
X-XIV
X-XIV
Wyższe 2)
Średnie 3)
-
3
4
Samodzielny referent
X-XIII
Wyższe 2)
Średnie 3)
1
4
5
Księgowy
IX-XI
Wyższe 2)
Średnie 3)
-
2
6
Referent,
Kasjer,
VIII-XI
Średnie 3)
 
2
 
7
Młodszy referent,
Młodszy księgowy
VII-X
Średnie 3)
-
 
 
 
 
             Załącznik Nr 5 do regulaminu
Wynagradzania pracowników Urzędu
                                  Gminy Jonkowo
TABELA V
Stanowiska pomocnicze
Lp.
Stanowisko
Kategoria zaszeregowania
Minimalne wymagania kwalifikacyjne
Wykształcenie oraz umiejętności zawodowe
Staż pracy w latach
1
Sekretarka
VII-XII
Średnie 3)
-
2
Pomoc administracyjna
IV-X
Średnie 3)
-
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
             Załącznik Nr 6 do regulaminu
Wynagradzania pracowników Urzędu
                                  Gminy Jonkowo
TABELA VI
Stanowiska obsługi
Lp.
Stanowisko
Kategoria zaszeregowania
Minimalne wymagania kwalifikacyjne
Wykształcenie oraz umiejętności zawodowe
1
Konserwator
V-X
Zasadnicze 4)
2
Kierowca autobusu
VIII-XI
Wg odrębnych przepisów
3
Starszy robotnik
IV-X
Zasadnicze 4)
4
Robotnik,
Sprzątaczka,
Goniec,
Opiekun dzieci i młodzieży (w czasie przewozu do i ze szkoły, przy przejściu przez jezdnię w drodze do i ze szkoły)
 
 
II-VII
 
 
 
Podstawowe 5)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
             Załącznik Nr 7 do regulaminu
wynagradzania pracowników Urzędu
                                  Gminy Jonkowo
TABELA VII
Stanowiska, na których nawiązanie stosunku pracy następuje w ramach robót publicznych lub prac interwencyjnych
1.
Pracownik II stopnia wykonujący zadania w ramach robót publicznych lub prac interwencyjnych
XII-XVI
Wyższe2)
4
XI-XV
Wyższe2)
Średnie3)
3
5
X-XIV
Wyższe2)
Średnie3)
2
4
2.
Pracownik I stopnia wykonujący zadania w ramach robót publicznych lub prac interwencyjnych
IX-XIII
Wyższe2)
Średnie3)
-
3
VIII-XI
Średnie3)
2
VII-X
Średnie3)
-
 
Objaśnienia
1) Minimalne wymagania kwalifikacyjne w zakresie wykształcenia i stażu pracy dla kierowniczych stanowisk urzędniczych i stanowisk urzędniczych, na których stosunek pracy nawiązano na podstawie umowy o pracę, które są określone w załączniku nr 3 do rozporządzenia, uwzględniają wymagania określone w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530), przy czym do stażu pracy wymaganego na kierowniczych stanowiskach urzędniczych wlicza się wykonywanie działalności gospodarczej, zgodnie z art. 6 ust. 4 pkt 1 tej ustawy.
2) Wykształcenie wyższe - rozumie się przez to ukończenie studiów potwierdzone dyplomem, o którym mowa w art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.), w zakresie umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku, a w odniesieniu do stanowisk urzędniczych i kierowniczych stanowisk urzędniczych stosownie do opisu stanowiska.
3) Wykształcenie średnie - rozumie się przez to wykształcenie średnie lub średnie branżowe, w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 900, z późn. zm ), o odpowiednim profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku, a w odniesieniu do stanowisk urzędniczych stosownie do opisu stanowiska.
4) Wykształcenie zasadnicze - rozumie się przez to wykształcenie zasadnicze branżowe lub zasadnicze zawodowe, w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe, o odpowiednim profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku.
5) Wykształcenie podstawowe - rozumie się przez to wykształcenie podstawowe, w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe, a także umiejętność wykonywania czynności na stanowisku.
 
 
 
 
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-12-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Biskupska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-12-06 10:05:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-12-06 10:07:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-12-06 10:07:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1027 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE
Wójta Gminy Jonkowo

o przyjęciu przez Radę Gminy Jonkowo Uchwały Nr LXIX/556/2023 z dnia 29 września 2023 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Warkały i Giedajty
Zgodnie z art. 43 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) informuję o przyjęciu przez Radę Gminy Jonkowo Uchwały Nr LXIX/556/2023 z dnia 29 września 2023 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie geodezyjnym Warkały i Giedajty.
Z treścią przyjętego dokumentu oraz jego uzasadnieniem i podsumowaniem, o których mowa odpowiednio w art. 42 pkt 2 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, pokój nr 6, w godzinach pracy urzędu oraz na stronie internetowej https://bip.jonkowo.pl/ w zakładce „obowiązujące plany”

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-12-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aneta Kruk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-12-04 16:01:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-12-04 16:01:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-12-04 16:05:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1130 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZARZĄDZENIE Nr 167/2023 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 22.11.2023 r. w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie przetargu pisemnego ruchomości stanowiącej własność Gminy Jonkowo samochodu pożarniczego marki Jelcz 004

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZARZĄDZENIE Nr 167/2023
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 22.11.2023 r.
w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w trybie przetargu pisemnego ruchomości stanowiącej własność Gminy Jonkowo samochodu pożarniczego marki Jelcz 004

Na podstawie art. 30 ust 2. pkt.3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40) zarządzam, co następuje:

§ 1

1. Przeznacza się do sprzedaży w trybie pisemnego przetargu, stanowiące własność Gminy Jonkowo mienie ruchome w postaci samochodu pożarniczego marki Jelcz 004, rok produkcji 1977; nr rejestracyjny NOL 57965.
2. Opis przedmiotu sprzedaży i warunki przetargu zostały określone w ogłoszeniu, które stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
3. Do przeprowadzenia przetargu powołuje się komisję przetargową w następującym składzie:
1) Martyna Nąć – przewodniczący komisji przetargowej
2) Sebastian Margalski - członek komisji
3) Aneta Kruk - członek komisji.

§ 2

Za organizację całości przedsięwzięcia czynię odpowiedzialnego Podinspektora ds. obronnych i p. poż. Martynę Nąć

§ 3
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Załącznik nr 1
Do Zarządzenia nr 167/2023
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 22.11.2023 r.

Jonkowo, 22.11.2023 r.

Numer sprawy: OC.2613.64.2023

Ogłoszenie o przetargu pisemnym

na sprzedaż mienia ruchomego, samochodu pożarniczego marki Jelcz 004, rok produkcji 1977; nr rejestracyjny NOL 57965 będącego własnością Gminy Jonkowo.
1. Nazwa i siedziba Sprzedającego:
Gmina Jonkowo
ul. Klonowa 2
11-042 Jonkowo
E-mail:
2. Miejsce i termin przeprowadzenia przetargu pisemnego:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.11.2023 r. o godz. 11:15 w Urzędzie Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2; 11-042 Jonkowo.
3. Rodzaj, typ i ilość składnika rzeczowego, będącego przedmiotem sprzedaży:
Samochód specjalny, pożarniczy: Jelcz 004
Rok produkcji: 1977
Aktualny przebieg: 49.552 km
Rodzaj paliwa: Olej napędowy
Moc silnika: 147 kW
Rodzaj skrzyni biegów: manualna
Kolor lakieru: czerwony
Data ważności badania technicznego: 02.12.2023 r.
Data ważności ubezpieczenia: 11.02.2024 r.
Wyposażenie zewnętrzne: lakier 2-warstwowy, zabudowa specjalna, oświetlenie ostrzegawcze pojazdu uprzywilejowanego, koło zapasowe.
Wyposażenie wewnętrzne: autopompa wodna o wydajności 3200l/min; zbiornik wodny o pojemności 6600 l.
Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można także uzyskać osobiście w siedzibie
Sprzedającego - Urzędzie Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2, lub kontaktując się pod numerem telefonu 89 670-69-28
4. Miejsce i termin, w którym można obejrzeć sprzedawany samochód:
Siedziba OSP Jonkowo, ul. Lipowa 2; po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu pod numerem telefonu 89 670-69-28
5. Wysokość wadium oraz forma i termin jego wniesienia
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej składnika mienia ruchomego, będącego przedmiotem sprzedaży tj. 1 108,48 zł
(słownie: tysiąc sto osiem złotych 48/100).
Wadium należy wnieść przelewem w złotych polskich, nie później niż do 30.11.2023 r. do godz. 11:00 na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Jonkowie nr 51 8857 0002 3001 0000 0101 0014 z adnotacją „ Wadium – Jelcz” Potwierdzeniem wpłaty wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty.
Wadium nie podlega uzupełnieniu (oferty bez wniesionego wadium zostaną odrzucone).
Wadium wniesione przez oferentów, których oferty nie zostały wybrane lub zostały odrzucone, zwraca się w terminie 7 dni, odpowiednio od dnia dokonania wyboru lub odrzuceniu.
Wadium złożone przez nabywcę zalicza się na poczet ceny.
Wadium nie podlega zwrotowi, w przypadku gdy oferent, który wygrał przetarg publiczny, uchyli się od zawarcia umowy sprzedaży.
6. Cena wywoławcza:
11 084,77 zł (słownie: jedenaście tysięcy osiemdziesiąt cztery złote 77/100).
7. Kryterium wyboru oferty – 100 % cena
Kryterium oceny ofert będzie rozpatrywane na podstawie ceny oferowanej brutto za zakup samochodu wpisaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Samochód zostanie sprzedany za najwyższą zaoferowaną cenę.
8. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2; 11-042 Jonkowo na Biurze Podawczym osobiście, pocztą tradycyjną lub elektronicznie za pomocą skrzynki E-PUAP lub skanem na adres mailowy: , w terminie do 30.11.2023 r. do godz., 11:00.
9. Wymagania jakim powinna odpowiadać oferta:
1) Oferta pod rygorem nieważności powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej i musi zawierać:
• Imię, nazwisko i miejsce zamieszkania lub firmę i siedzibę oferenta, adres email oferenta - oferowaną cenę i warunki jej zapłaty,
• Oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem składnika rzeczowego majątku ruchomego będącego przedmiotem przetargu publicznego albo, że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z zapoznania się ze stanem tego składnika, inne dane wymagane przez organizatora przetargu publicznego, określone w ogłoszeniu o przetargu.
2) Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Na kopercie oferty należy zamieścić informację: „Oferta kupna samochodu Jelcz". Tak samo należy zatytułować wiadomość elektroniczną.
3) Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
4) Termin związania ofertą wynosi 30 dni (bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert).
5) Oferent może złożyć tylko jena ofertę.
6) W przetargu mogą brać udział zarówno osoby fizyczne, osoby prowadzące działalność gospodarczą oraz osoby prawne, które zapoznały się z przedmiotem sprzedaży, jego stanem technicznym oraz w przypadku zainteresowania złożą ważne oferty cenowe i w wymaganym terminie.
7) Oferta w przetargu zostanie odrzucona jeżeli:
- została złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu lub przez oferenta, który nie wniósł wadium,
- nie zawiera wszystkich niezbędnych dokumentów lub są one niekompletne, nieczytelne lub budzą inną wątpliwość, natomiast złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę, nie została podpisana przez Oferenta lub pełnomocnika. — oferowana kwota będzie niższa od ceny wywoławczej.
10. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz o terminie i miejscu podpisania umowy:
Sprzedający Gmina Jonkowo zawiadomi wszystkich Oferentów, którzy złożyli oferty o wyniku przetargu, Oferentów, których oferty zostaną odrzucone, za pośrednictwem podanej na formularzu ofertowym poczty elektronicznej.
Oferent z najkorzystniejszą ofertą zostanie poinformowany o terminie i miejscu podpisania umowy.
Umowa sprzedaży zostanie zawarta niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej ważnej oferty tj. z najwyższą ceną.
Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży, przelewem na wskazany rachunek bankowy.
Wszystkie koszty związane z nabyciem przedmiotu sprzedaży ponosi w całości Nabywca.
11. Sprzedający – Gmina Jonkowo zastrzega sobie prawo zamknięcia przetargu bez podania
przyczyn.
12. Ogłoszenie zostało zamieszczone:
- na stronie internetowej https://bip.jonkowo.pl/
- na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Jonkowie
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-11-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Martyna Nąć
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-11-22 14:28:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-11-22 14:42:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-11-30 12:46:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3348 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie nr 165/2023 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 20.11.2023 w sprawie wyznaczenia osoby odpowiedzialnej za utrzymywanie kontaktów z podmiotami krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie nr 165/2023
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 20.11.2023
w sprawie wyznaczenia osoby odpowiedzialnej za utrzymywanie kontaktów z podmiotami krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
 
 
Na podstawie art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa (Dz.U. 2020 poz. 875)
Zarządza się co następuje:
 
§ 1
 
W ramach zewnętrznego podmiotu  świadczącego usługi z zakresu cyberbezpieczeństwa, na osobę odpowiedzialną za utrzymywanie kontaktów z podmiotami krajowego systemu cyberbezpieczeństwa zostaje wyznaczony Koordynator KSC - Pan Maciej Żołnowski z firmy „Centrum Bezpieczeństwa Informatycznego Radosław Szymaszek”
 
§2 
 
W ramach wewnętrznej struktury odpowiedzialnej z zakresu cyberbezpieczeństwa na osobę odpowiedzialna za utrzymywanie kontaktów z podmiotami krajowego systemu cyberbezpieczeństwa zostaje wyznaczony Pan Stanisław Drzewiecki – Informatyk
 
§3
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
 
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-11-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Drzewiecki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-11-20 14:50:22
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-11-20 14:50:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-11-20 14:50:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3993 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZARZĄDZENIE NR 164 /2023 WÓJTA GMINY JONKOWO z dnia 20 listopada 2023 r. w sprawie zastępstwa nieobecnego Dyrektora Szkoły Podstawowej we Wrzesinie

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZARZĄDZENIE NR 164 /2023
WÓJTA GMINY JONKOWO
z dnia 20 listopada 2023 r.
w sprawie zastępstwa nieobecnego Dyrektora Szkoły Podstawowej we Wrzesinie
 
             Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40 ze zm.) oraz art. 68 ust. 9 w zw. z art. 29 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 14.12.2016 r. Prawo oświatowe (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 900 ze zm.)
 
§ 1
 
W związku z nieobecnością Dyrektora Szkoły Podstawowej we Wrzesinie Pani Beaty Michalskiej wyznaczam Panią Joannę Marczewską do zastępstwa dyrektora placówki podczas jego nieobecności tj. od 20.11.2023 r. do 21.11.2023 r.
 
§ 2
 
Zastępstwo stanowiska dyrektora szkoły obejmuje okres nieobecności dyrektora placówki i kończy się wraz z jego powrotem do pracy.
 
§ 3
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 

 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-11-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Żaneta Wiśniewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-11-20 14:40:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-11-20 14:41:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-11-20 14:41:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4618 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie nr 155/2023 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 25 października 2023 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie nr 155/2023
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 25 października 2023 r.
 
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji 
 
 
Na podstawie art. 4 ust. 1 i 3, art. 26. art. 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 120 z późn. zm.) oraz Zarządzenia Nr 36/2016 Wójta Gminy Jonkowo z dnia
18 sierpnia 2016 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji określającej zasady przeprowadzania inwentaryzacji, zarządza się, co następuje:
§ 1
  1. Zarządza się przeprowadzenie inwentaryzacji składników majątkowych, których ewidencja prowadzona jest przez Urząd Gminy Jonkowo.
  2. Czynności inwentaryzacyjne należy rozpocząć od dnia 13.11.2023 r. i zakończyć do dnia
15.01.2024 r. według stanu na dzień 31.12.2023 r.
  1. Ostatecznym terminem rozliczenia inwentaryzacji jest 85 dzień po dniu bilansowym.
 
§ 2
  1. Ustala się harmonogram czynności inwentaryzacyjnych w Urzędzie Gminy Jonkowo w roku 2023,  zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszego zarządzenia.
  2. Ustala się plan inwentaryzacji w Urzędzie Gminy Jonkowo w roku 2023,  zgodnie z załącznikiem Nr 2 do niniejszego zarządzenia.
  3. Powołuje się zespoły spisowe zgodnie z załącznikiem Nr 3 do niniejszego zarządzenia. Osoby powołane na członków komisji i zespołów spisowych ponoszą odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie inwentaryzacji
  4. Zmiana przydziału inwentaryzowanych pól spisowych oraz składu spisowego może nastąpić na polecenie Przewodniczącego Stałej Komisji Inwentaryzacyjnej.
 
§ 3
1. Zobowiązuje się Przewodniczącego Stałej Komisji Inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia szkolenia i szczegółowego instruktażu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz instrukcją inwentaryzacyjną członków komisji i zespołów spisowych.
 
§ 4
 
Osoby odpowiedzialne zobowiązuje się do odpowiedniego uporządkowania  mienia i ewidencji, a także przygotowania do inwentaryzacji rejonów spisowych, głównie w drodze oznaczenia składników oraz przeprowadzenia protokolarnej kasacji środków trwałych i innych składników majątkowych oraz opracowania wymaganej dokumentacji księgowej (LT, itp.) do dnia spisów.
 
§ 5
 
Po zakończeniu czynności inwentaryzacyjnych Przewodniczący Stałej  Komisji Inwentaryzacyjnej złoży protokół z przebiegu inwentaryzacji.
 
§ 6
 
Wyniki inwentaryzacji (rozpatrzone oraz rozliczone nadwyżki i niedobory zatwierdzone przez kierownika jednostki) powinny być ujęte w księgach rachunkowych 2023 roku.
 
§ 7
 
Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Jonkowo.
 
§ 8
 
Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Stałej Komisji Inwentaryzacyjnej oraz
Skarbnikowi (głównemu księgowemu) Urzędu Gminy Jonkowo.
 
§ 9
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
 
Wójt Gminy
(-) Wojciech Giecko
 
 
Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 155/2023 Wójta Gminy Jonkowo  z dnia 25 października 2023 r.
 
 
 Harmonogram czynności inwentaryzacyjnych w roku 2023
 
Lp.
Czynności
Termin wykonania do
Osoba odpowiedzialna
1.
Powołanie zespołów spisowych
25.10.2023
Kierownik jednostki
2.
Przeprowadzenie instruktażu
10.11.2023
Przewodniczący Stałej Komisji
Inwentaryzacyjnej (przy udziale pracowników Referatu Finansów)
3.
Przeprowadzenie inwentaryzacji w drodze spisu z natury
31.12.2023
Członkowie zespołów spisowych
4.
Przeprowadzenie inwentaryzacji w drodze potwierdzenia sald
15.01.2024
Pracownicy merytoryczni
Referatu Finansów
5.
Przeprowadzenie inwentaryzacji w drodze weryfikacji (porównania z dokumentacją księgową)
15.01.2024
Pracownicy merytoryczni
Referatów oraz członkowie zespołów spisowych
6.
Wycena spisanych składników majątku
31.01.2024
Pracownik na stanowisku ds.
księgowości odpowiedzialny za ewidencję środków trwałych i
pozostałych środków trwałych w
Urzędzie Gminy Jonkowo
7.
Sporządzenie protokołu różnic
31.01.2024
Stała Komisja Inwentaryzacyjna
8.
Wyjaśnienie przyczyn różnic inwentaryzacyjnych
15.02.2024
Stała Komisja Inwentaryzacyjna
9.
Protokół rozliczenia różnic inwentaryzacyjnych
28.02.2024
Przewodniczący Stałej Komisji Inwentaryzacyjnej
10.
Podjęcie decyzji w sprawie rozliczenia różnic inwentaryzacyjnych
07.03.2024
Kierownik jednostki
11.
Ujęcie różnic inwentaryzacyjnych i ich rozliczenie w księgach
25.03.2024
Pracownik na stanowisku ds.
księgowości odpowiedzialny za ewidencję środków trwałych i
pozostałych środków trwałych w
Urzędzie Gminy Jonkowo
 
 
 
 
 
 
 
 
Załącznik Nr 2 do Zarządzenia Nr 155/2023 Wójta Gminy Jonkowo  z dnia 25 października 2023 r.
 
Plan inwentaryzacji w roku 2023
 
Stosowanie do przepisów ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości ( tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 120 z późn. zm.) inwentaryzacja w roku 2023 zostanie przeprowadzona w następujących terminach i zakresach:
Lp.
Przedmiot inwentaryzacji
Metoda inwentaryzacji
Stan na dzień
Termin rozpoczęcia
Termin zakończenia
Osoby, Referaty,
Podmioty zaangażowane
1.
Wartości niematerialne i prawne
Weryfikacja
31.12.2023
15.12.2023
15.01.2024
Zespół spisowy
2.
Grunty i środki trwałe trudno dostępne oglądowi, środki trwałe w budowie
(inwestycje)
Weryfikacja
31.12.2023
13.11.2023
15.01.2024
Zespół spisowy
3.
Prawo wieczystego użytkowania gruntów
Weryfikacja
31.12.2023
02.01.2024
15.01.2024
Zespół spisowy
4.
Inne środki trwałe
Spis z natury
31.12.2023
13.11.2023
29.12.2023
Zespół spisowy
5.
Zapasy, materiały odpisywane w koszty
Spis z natury
31.12.2023
13.11.2023
29.12.2023
Zespół spisowy
6.
Obce składniki majątkowe
Spis z natury
31.12.2023
13.11.2023
29.12.2023
Zespół spisowy
7.
Pozostałe środki trwałe i wyposażenie (w tym ujęte w ewidencji ilościowo- wartościowej)
Spis z natury
31.12.2023
13.11.2023
29.12.2023
Zespół spisowy
8.
Środki pieniężne w kasie
Spis z natury
31.12.2023
29.12.2023
29.12.2023
Zespół spisowy
9.
Druki ścisłego zarachowania
Spis z natury
31.12.2023
29.12.2023
29.12.2023
Zespół spisowy
10.
Sumy depozytowe
Weryfikacja
31.12.2023
02.01.2024
15.01.2024
Referat finansów
11.
Środki pieniężne zgromadzone na rachunkach bankowych
Potwierdzenie sald
31.12.2023
02.01.2024
15.01.2024
Referat finansów
12.
Środki pieniężne w drodze
Weryfikacja
31.12.2023
02.01.2024
15.01.2024
Referat finansów
13.
Udzielone pożyczki- ZFŚS
Weryfikacja
31.12.2023
02.01.2024
15.01.2024
Referat finansów
14.
Należności niewymienione
Potwierdzenie sald
31.12.2023
02.01.2024
15.01.2024
Referat finansów
15.
Należności i zobowiązania
Weryfikacja
31.12.2023
02.01.2024
15.01.2024
Referat finansów
 
wobec pracowników
 
 
 
 
 
16.
Należności i zobowiązania publicznoprawne
Weryfikacja
31.12.2023
02.01.2024
15.01.2024
Referat finansów
17..
Należności sporne i wątpliwe
Weryfikacja
31.12.2023
02.01.2024
15.01.2024
Referat finansów
18.
Rozrachunki budżetu
Weryfikacja
31.12.2023
02.01.2024
15.01.2024
Referat finansów
19.
Rozrachunki z osobami nieprowadzącymi ksiąg rachunkowych
Weryfikacja
31.12.2023
02.01.2024
15.01.2024
Referat finansów
20.
Pozostałe aktywa i pasywa nie wymienione wyżej
Weryfikacja
31.12.2023
02.01.2024
15.01.2024
Referat finansów
 
W wyniku czynności księgowych- końca roku, protokoły weryfikacji kont zespołu „2” należy ponownie sporządzić na dzień 25.03.2024 r.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Załącznik Nr 3
do Zarządzenia Nr 155/2023 Wójta Gminy Jonkowo  z dnia 25 października 2023 r.
 
 
 
 
Do przeprowadzenia inwentaryzacji wyznaczam zespoły spisowe w następującym składzie:
 
1. Świetlice wiejskie, place zabaw, siłownie zewnętrzne (wyposażenie) 1) Marczak Kamila
  1. Granica Paulina
  2. Margalski Sebastian
 
2. Pojazdy, sprzęt (OSP, Urząd)
  1. Nąć Martyna
  2. Prusik Marcin
 
3. Budynki i lokale
  1. Schlegel Edyta
  2. Cygan Aleksandra
  3. Rudzińska Wioletta
 
4. Budowle, do których dostęp jest znacznie utrudniony
1) Cygan Aleksandra
2) Szymańska Małgorzata
 
5. Grunty (prawo wieczystego użytkowania gruntów)
      1) Kruk Aneta
2) Rudzińska Wioletta
 
6. Zapasy (opał)
1) Jankowski Stanisław
2) Margalski Sebastian
 
7. Druki ścisłego zarachowania (m inn. czeki, kwitariusze przychodowe, arkusze spisu z natury, karty drogowe, licencje, wypis z licencji)
  1. Kaczmarczik Ewa
  2. Domin Katarzyna
 
8. Potwierdzenia sald
  1. Szyszko Anna
  2. Rudszewska Aleksandra
 
9. Wartości niematerialne i prawne
  1. Drzewiecki Stanisław
  2. Cicha Beata
 
10. Należności, zobowiązania, sumy depozytowe, środki pieniężne w drodze, udzielone pożyczki ZFŚS
  1. Szyszko Anna
  2. Rudszewska Aleksandra
 
 
11. Obce składniki majątkowe
1) Cichosz Anna
2) Majka Iwona
 
12. Środki pieniężne w kasie
  1. Puchalska Anna 
  2. Daniszewska Beata

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-11-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paulina Olszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-11-13 13:42:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-11-13 13:44:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-11-13 13:44:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5187 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji