ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Zarządzenie Nr 16/2024 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 24 stycznia 2024 r. w sprawie określenia terminu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego do klas I szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Jonkowo na rok szkolny 2024/2025

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Zarządzenie Nr 16/2024
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 24 stycznia 2024 r.
 
w sprawie określenia terminu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego do klas I szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Jonkowo na rok szkolny 2024/2025
 
Na podstawie art. 154 ust. 1 pkt 1, w związku z art. 29 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia
14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 900 ze zm.) zarządzam, co następuje:
 
§ 1.
Określam terminy przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego do klas I szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Jonkowo na rok szkolny 2024/2025, stanowiące załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia.
 
§ 2.
Wykonanie Zarządzenia powierza się Dyrektorom Szkół Podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Jonkowo.
 
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
 
 
............................................................
 
 
 
 
 
Załącznik Nr 1 do Zarządzenia
Nr 16/2024 Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 24 stycznia 2024 r.
 
Terminy postępowania rekrutacyjnego, a także składania dokumentów do klas pierwszych Szkół Podstawowych na terenie Gminy Jonkowo
 
L.p.
Rodzaj czynności
Termin w postępowaniu rekrutacyjnym
1.
Złożenie zgłoszenia o przyjęcie dziecka (zamieszkałego w obwodzie szkoły do klasy pierwszej
od 05.02.2024 r.
do 13.02.2024 r.
do godz. 1500
2.
Złożenie wniosku o przyjęcie dziecka (spoza obwodu szkoły) do klasy pierwszej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym
od 14.02.2024 r.
do 01.03.2024 r.
 
3.
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły oraz dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym, w tym dokonanie przez przewodniczącego komisji rekrutacyjnej czynności, o których mowa w art. 150 ust. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe
od 11.03.2024 r.
do 19.03.2024 r.
 
4.
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych
do 20.03.2024 r.
do godz. 1500
5.
Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia do szkoły w postaci pisemnego oświadczenia
od 21.03.2024 r.
do 28.03.2024 r.
do godz. 1500
6.
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych
do 03.04.2024 r.
do godz. 1500
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Żaneta Wiśniewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-24 15:25:01
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-24 15:25:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-24 15:25:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
817 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Nr 15/2024 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 24 stycznia 2024 r. w sprawie określenia terminu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego do oddziałów przedszkolnych zorganizowanych w szkołach podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Jonkowo na rok szkolny 2024/2025

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
 
Zarządzenie Nr 15/2024
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 24 stycznia 2024 r.
 
w sprawie określenia terminu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego do oddziałów przedszkolnych zorganizowanych w szkołach podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Jonkowo na rok szkolny 2024/2025
 
Na podstawie art. 154 ust. 1 pkt 1, w związku z art. 29 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia
14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 900 ze zm.) zarządzam, co następuje:
 
§ 1.
Określam terminy przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego do oddziałów przedszkolnych zorganizowanych w szkołach podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Jonkowo na rok szkolny 2024/2025, stanowiące załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia.
 
§ 2.
Wykonanie Zarządzenia powierza się Dyrektorom Szkół Podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Jonkowo.
 
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
 
 
............................................................
 
 
 
 
Załącznik Nr 1
do Zarządzenia Nr 15/2024
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 24 stycznia 2024 r.
 
Terminy postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego,
a także składania dokumentów do oddziałów przedszkolnych Szkół Podstawowych na terenie Gminy Jonkowo
 
L.p.
Rodzaj czynności
Termin w postępowaniu rekrutacyjnym
Termin w postępowaniu uzupełniającym
1.
Złożenie wniosku o przyjęcie dziecka do oddziału przedszkolnego wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym
od 12.02.2024 r.
do 01.03.2024 r.
do godz. 1500
od 27.05.2024 r.
do 07.06.2024 r.
do godz. 1500
2.
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do oddziału przedszkolnego i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym, w tym dokonanie przez przewodniczącego komisji rekrutacyjnej czynności, o których mowa w art. 150 ust. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe
od 04.03.2024 r.
do 15.03.2024 r.
 
od 10.06.2024 r.
do 19.06.2024 r.
 
3.
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych
do 18.03.2024 r.
do godz. 1500
do 20.06.2024 r.
do godz. 1500
4.
Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia
od 19.03.2024 r.
do 27.03.2024 r.
do godz. 1500
od 21.06.2024 r.
do 27.06.2024 r.
do godz.1500
5.
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych
do 03.04.2024 r.
do godz. 1500
 
do 01.07.2024 r.
do godz. 1500
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Żaneta Wiśniewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-24 15:22:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-24 15:23:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-24 15:23:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
558 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Nr 14/2024 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 24 stycznia 2024 r. w sprawie określenia terminu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego do Przedszkola w Jonkowie prowadzonego przez Gminę Jonkowo na rok szkolny 2024/2025

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
 
Zarządzenie Nr 14/2024
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 24 stycznia 2024 r.
 
w sprawie określenia terminu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego do Przedszkola w Jonkowie prowadzonego przez Gminę Jonkowo na rok szkolny 2024/2025
 
Na podstawie art. 154 ust. 1 pkt 1, w związku z art. 29 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia
14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 900 ze zm.) zarządzam, co następuje:
 
§ 1.
Określam terminy przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego do Przedszkola w Jonkowie prowadzonego przez Gminę Jonkowo na rok szkolny 2024/2025, stanowiące załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia.
 
§ 2.
Wykonanie Zarządzenia powierza się Dyrektorowi Przedszkola w Jonkowie.
 
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
 
 
............................................................
 
 
 
 
 
Załącznik Nr 1 do Zarządzenia
Nr 14/2024 Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 24 stycznia 2024 r.
 
Terminy postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego,
a także składania dokumentów do Przedszkola w Jonkowie prowadzonego przez Gminę Jonkowo na rok szkolny 2024/2025
 
L.p.
Rodzaj czynności
Termin w postępowaniu rekrutacyjnym
Termin w postępowaniu uzupełniającym
1.
Złożenie wniosku o przyjęcie dziecka do przedszkola wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym
od 12.02.2024 r.
do 01.03.2024 r.
do godz. 1500
od 27.05.2024 r.
do 07.06.2024 r.
do godz. 1500
2.
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do przedszkola i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym, w tym dokonanie przez przewodniczącego komisji rekrutacyjnej czynności, o których mowa w art. 150 ust. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe
od 04.03.2024 r.
do 15.03.2024 r.
 
od 10.06.2024 r.
do 19.06.2024 r.
 
3.
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych
do 18.03.2024 r.
do godz. 1500
do 20.06.2024 r.
do godz. 1500
4.
Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia
od 19.03.2024 r.
do 27.03.2024 r.
do godz. 1500
od 21.06.2024 r.
do 27.06.2024 r.
do godz.1500
5.
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych
do 03.04.2024 r.
do godz. 1500
 
do 01.07.2024 r.
do godz. 1500
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Żaneta Wiśniewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-24 15:20:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-24 15:21:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-24 15:21:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
578 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZARZĄDZENIE NR 13/2024 WÓJTA GMINY JONKOWO z dnia 23 stycznia 2024 r. w sprawie zastępstwa nieobecnego Dyrektora Szkoły Podstawowej we Wrzesinie

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZARZĄDZENIE NR 13/2024
WÓJTA GMINY JONKOWO
z dnia 23 stycznia 2024 r.
w sprawie zastępstwa nieobecnego Dyrektora Szkoły Podstawowej we Wrzesinie
 
             Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40 ze zm.) oraz art. 68 ust. 9 w zw. z art. 29 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 14.12.2016 r. Prawo oświatowe (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 900 ze zm.)
§ 1
W związku z nieobecnością Dyrektora Szkoły Podstawowej we Wrzesinie Pani Beaty Michalskiej wyznaczam Panią Joannę Marczewską do zastępstwa dyrektora placówki podczas jego nieobecności tj. od 24.01.2024 r. do 25.01.2024 r.; od 29.01.2024 r. do 30.01.2024 r. oraz 02.02.2024 r.
 
§ 2
Zastępstwo stanowiska dyrektora szkoły obejmuje okres nieobecności dyrektora placówki i kończy się wraz z jego powrotem do pracy.
 
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Żaneta Wiśniewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-23 13:36:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-23 13:38:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-23 14:05:11
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
553 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Nr 12/2024 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 23 stycznia 2024r. w sprawie wyznaczenia komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargu na zbycie nieruchomości komunalnej Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 12/2024
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 23 stycznia 2024r.
w sprawie wyznaczenia komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargu na zbycie nieruchomości komunalnej Gminy Jonkowo

Na podstawie §8 ust. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2213) w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości, zarządzam co następuje:

§1

Wyznaczam komisję do przeprowadzenia w dniu 26 stycznia 2024 roku II przetargu ustnego nieograniczonego na zbycie nieruchomości niezabudowanej o numerze ewidencyjnym 82 o pow. 1432 m2 obręb Porbady, gmina Jonkowo, w następującym składzie:
1) Wioletta Rudzińska – przewodniczący komisji,
2) Mariola Sarna – członek komisji,
3) Aneta Kruk– członek komisji,
4) Maja Mindak – członek komisji.

§2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wioletta Rudzińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-23 09:13:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-23 09:14:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-23 09:14:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
521 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZARZĄDZENIE NR 5/2024 WÓJTA GMINY JONKOWO z dnia 15 stycznia 2024 r. w sprawie zastępstwa nieobecnego Dyrektora Szkoły Podstawowej w Nowym Kawkowie

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZARZĄDZENIE NR 5/2024
WÓJTA GMINY JONKOWO
z dnia 15 stycznia 2024 r.
w sprawie zastępstwa nieobecnego Dyrektora Szkoły Podstawowej w Nowym Kawkowie
 
             Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40 ze zm.) oraz art. 68 ust. 9 w zw. z art. 29 ust. 1 pkt 2 ustawy
 z dnia 14.12.2016 r. Prawo oświatowe (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 900 ze zm.).
 
§ 1
W związku z nieobecnością Dyrektora Szkoły Podstawowej w Nowym Kawkowie Pani Katarzyny Lisowskiej w dniach 22.01.2024 r. – 26.01.2024 r.wyznaczam do zastępstwa dyrektora placówki podczas jego nieobecności:
  • Panią Karolinę Gregorczyk od 22.01.2024 r. do 25.01.2024 r.;
  • Panią Jolantę Rybę w dniu 26.01.2024 r.
 
§ 2
Zastępstwo stanowiska dyrektora szkoły obejmuje okres nieobecności dyrektora placówki i kończy się wraz z jego powrotem do pracy.
 
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Żaneta Wiśniewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-17 14:34:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-17 14:35:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-17 14:35:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
417 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Nr 3/2024 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 09 stycznia 2024r. w sprawie wyznaczenia komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargów na zbycie nieruchomości komunalnej Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 3/2024
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 09 stycznia 2024r.
w sprawie wyznaczenia komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargów na zbycie
nieruchomości komunalnej Gminy Jonkowo

Na podstawie §8 ust. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2213) w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości, zarządzam co następuje:

§1

Wyznaczam komisję do przeprowadzenia w dniu 12 stycznia 2024 roku II przetargu ustnego nieograniczonego na łączną sprzedaż nieruchomości niezabudowanych o numerach ewidencyjnych 102/17 o pow. 803 m2 oraz 102/19 o pow. 1192 m 2 obręb Szałstry, gmina
Jonkowo oraz I przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej o numerze ewidencyjnym 142 o pow. 1310 m 2 obręb Szałstry, gmina
Jonkowo, stanowiących mienie gminy, w następującym składzie:
1) Aneta Kruk – przewodniczący komisji,
2) Mariola Sarna– członek komisji,
3) Maja Mindak – członek komisji,
4) Wioletta Rudzińska – członek komisji,
5) Beata Cicha – członek komisji.

§2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wioletta Rudzińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-09 08:30:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-09 08:31:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-09 08:31:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
580 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OBWIESZCZENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                  Jonkowo, dnia 27.12.2023    
 
GD.6220.41.2023. S     
            
OBWIESZCZENIE
WÓJTA GMINY JONKOWO
o wszczęciu postępowania
i wystąpieniu do organów współdziałających
Na podstawie art. 10 S l, art. 49 S I i art. 61 S 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.) w związku z art. 73 ust .l  ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.)
zawiadamiam
że na podstawie wniosku z dnia 29.11.2023 r. (data wpływu do Urzędu 29.11.2023 r.) złożonego przez Gminę Jonkowo zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na ,, Eksploatacja złoża piasków skaleniowo-kwarcowych ,,Mątki V’’ w kat. C₁ zlokalizowanego na dz. Nr. 198, 199 i 212, m. Mątki, gm. Jonkowo, powiat Olsztyński, woj. Warmińsko-Mazurskie’’.
Na podstawie art. 75 ust. I pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.), organem właściwym w sprawie wydania przedmiotowej decyzji jest Wójt Gminy Jonkowo.
Informuję o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 Kodeks postępowania administracyjnego do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium. Zgodnie z art. 28 Kodeksu postępowania administracyjnego stroną jest każdy, czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie albo kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek.
Przedmiotowe przedsięwzięcie zalicza się do grupy przedsięwzięć określonych w § 3 ust. I pkt. 40,lit a,tiret 7) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. poz. 1839 z późn. zm.).
Zgodnie z art. 64 ust. I pkt I i 4 Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.), w toku postępowania zmierzającego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla niniejszego przedsięwzięcia, należy uzyskać opinie:
> Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie,
> Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Olsztynie,
> Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Elblągu.
Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych opinii pomocniczych i ewentualnych uzgodnieniach.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Jonkowo, wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Jonkowo
w siedzibie urzędu przy ul. Klonowa 2.
Informuję o możliwości zapoznania się z dokumentacją w powyższej sprawie w siedzibie Urzędu Gminy Jonkowo w pokoju nr 26, od poniedziałku do piątku w godzinach 07.00 — 15.00, w terminie 14 dni od dnia publicznego obwieszczenia. Organem właściwym do rozpatrzenia zgłoszonych uwag i wniosków jest Wójt Gminy Jonkowo.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paulina Granica
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-02 14:28:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-02 14:29:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-02 14:29:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
611 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OBWIESZCZENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                 Jonkowo, dnia 02.01.2024 r.
GD.6220.40.2023.S 
 
 
 
OBWIESZCZENIE
o zebraniu dowodów i materiałów w sprawie
 
Stosownie do art. 10 § 1 i art. 73 § 1 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.) w celu zapewnienia stronom pełnego
i czynnego udziału w postępowaniu o wydanej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia polegającego na ,,Przebudowie drogi wewnętrznej gminnej- ul. Koralowa
w Jonkowie’’.
 
Zawiadamiam
o możliwości zapoznania się z aktami sprawy i wypowiedzeniem co do zebranych dowodów i materiałów przed wydaniem decyzji
 
          Jednocześnie informuję, że został zgromadzony materiał dowodowy w przedmiotowej sprawie, wobec czego strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzoną dokumentacją (w tym
z uzyskanymi opiniami organów pomocniczych), oraz zgodnie z art. 10 Kodeks postepowania administracyjnego wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w terminie 14 dni od dnia obwieszczenia, w siedzibie Urzędu Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2, pokój 26, w godzinach pracy Urzędu.
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.) oraz art.49 Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.) - zawiadomienie stron o czynnościach organu administracji publicznej następuje przez niniejsze publiczne obwieszczenie, które poddaje się do publicznej wiadomości w dniu 02 styczna 2024 r. na okres 14 dni, poprzez udostępnienie pisma na stronie internetowej Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Jonkowo https://bip.jonkowo.pl/, na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Jonkowo przy ul. Klonowej 2.
 
Zgodnie z art. 49 KPA, zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia. Po upływie w/w terminu zostanie wydana decyzja na podstawie zebranego
w sprawie materiału.
 
 
Wywieszono dnia…………………………….
Zdjęto dnia……………………………………
Pieczęć Urzędu i podpis…………………...

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paulina Granica
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-02 14:15:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-02 14:16:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-02 14:16:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
568 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE O ZAMIARZE BEZPOŚREDNIEGO ZAWARCIA UMOWY Publiczny transport zbiorowy – gminne autobusowe przewozy pasażerskie

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-12-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Martyna Nąć
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-12-21 13:10:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-12-21 13:11:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-12-21 13:13:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
714 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji