ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

ZARZĄDZENIE Nr 134/2023 WÓJTA GMINY JONKOWO z dnia 21 września 2023 r. w sprawie powołania Komisji Przetargowej

Akapit nr 1 - brak tytułu


ZARZĄDZENIE Nr 134/2023
WÓJTA GMINY JONKOWO
z dnia 21 września 2023 r.
w sprawie powołania Komisji Przetargowej

Na podstawie art. 53 ust. 1, art. 54 oraz art. 55 ust. 1 - 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) zwanej dalej w skrócie ”Pzp.” zarządzam co następuje:

§ 1.

Ilekroć w niniejszym Zarządzeniu, bez bliższego określenia, jest mowa o:
1) „ustawie” należy przez to rozumieć ustawę z dnia 1 1 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1605);
2) „Zamawiającym"- należy przez to rozumieć Gminę Jonkowo, Organizatora publicznego transportu zbiorowego zapewniającego funkcjonowanie publicznego transportu zbiorowego na terenie gminy Jonkowo, reprezentowaną przez Wójta Gminy Jonkowo Wojciecha Giecko;
3) „Kierowniku Zamawiającego” należy pod tym pojęciem rozumieć Wójta Gminy Jonkowo – prowadzącego postępowanie na rzecz Zamawiającego, a także osobę wykonującą czynności zastrzeżone dla kierownika Zamawiającego;
4)Postępowaniu należy rozumieć postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup energii elektrycznej dla Gminy Jonkowo i jednostek organizacyjnych Gminy", znak sprawy: ZP.271.9.2023.
 
§ 2.

1.Powołuję Komisję Przetargową, zwaną dalej również „Komisją" bez bliższego określenia - zespół pomocniczy do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie przetargu nieograniczonego, pn. „Zakup energii elektrycznej dla Gminy Jonkowo i jednostek organizacyjnych Gminy”, znak sprawy: ZP.271.9.2023, w składzie osobowym:
1) Paulina Granica – Przewodniczący Komisji
2) Sebastian Margalski – Członek Komisji
3) Beata Daniszewska – Członek Komisji
4) Jolanta Kołodziejczak – Członek Komisji
2. Komisja Przetargowa działa zgodnie z postanowieniami niniejszego Zarządzenia oraz przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1605).
3. Komisja rozpoczyna pracę w dniu 22.09.2023 r. o godz. 11 : 00.
4. Każda z osób powołana do składu Komisji ma obowiązek uczestniczenia w posiedzeniach i pracach Komisji.
5. Członkowie Komisji wykonują czynności związane z przeprowadzeniem postępowania w ramach obowiązków służbowych. Obowiązkiem bezpośredniego przełożonego członka Komisji jest umożliwienie mu udziału w pracach Komisji.
6. Przewodniczący Komisji w ramach powierzonych mu obowiązków:
a) zobowiązany jest zapoznać się z dokumentami postępowania.
b) kieruje pracami Komisji, organizuje posiedzenia Komisji i organizuje wszystkie niezbędne działania Komisji, zgodnie z przepisami ustawy w celu przeprowadzenia postępowania u udzielenie zamówienia publicznego,
c) czuwa nad złożeniem przed Wójtem Gminy pisemnego oświadczenia zgodnie z art. 56 ust. 4 Pzp. przez osoby, o których mowa w art. 56 ust. 2 i 3 Pzp. Przewodniczący również składa oświadczenie przed Kierownikiem Zamawiającego.
d) sprawdza zgodność ofert z SWZ, z obowiązującymi przepisami oraz sprawdza, czy poszczególne oferty nie podlegają odrzuceniu.
e) przedstawia do podpisu przez Kierownika Zamawiającego projekty przygotowanych przez Komisję pism, wezwań, informacji i zawiadomień.
f) na bieżąco informuje ustnie Wójta Gminy o przebiegu prac Komisji.
7. Dla ważności dokonywanych przez Komisję czynności, wymagana jest obecność na posiedzeniu co najmniej trzech osób składu komisji.
8. Do obowiązków członków Komisji należy w szczególności:
1) zapoznanie się z dokumentami dotyczącymi postępowania;
2) czynny udział w pracach Komisji,
3)badanie i ocena ofert;
4) złożenie oświadczeń w zakresie określonym w art. 56 ust. 2 i 3 ustawy Pzp,
5) wykonywanie poleceń Przewodniczącego Komisji dotyczących prac Komisji;
6) niezwłoczne informowanie Przewodniczącego Komisji o okolicznościach uniemożliwiających wykonywanie obowiązków członka Komisji.
9.Zakres zadań Komisji Przetargowej obejmuje w szczególności:
1) uzyskanie informacji o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
2) udostępnienie informacji o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na stronie internetowej prowadzonego postępowania najpóźniej przed otwarciem ofert;
3) przygotowanie informacji o zmianie terminu otwarcia ofert w przypadku braku możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego oraz udostępnienie informacji na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4) otwarcie ofert przy użyciu Platformy e-Zamówienia.
5) przygotowanie i udostępnienie na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacji o nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz cenach zawartych w ofertach.
6) przeprowadzenie badania ofert, w szczególności:
a) sprawdzenie terminu złożenia ofert (datę i czas),
b) sprawdzenie, czy oferty zostały prawidłowo podpisane;
c) sprawdzenie wniesienia przez wykonawców wadium,
d) badania czy przedmiot zamówienia opisany w ofercie jest tożsamy z przedmiotem zamówienia określonym w specyfikacji warunków zamówienia,
e) sprawdzania poprawności obliczenia ceny oferty,
f) sprawdzenie wystąpienia w ofertach oczywistych omyłek pisarskich, rachunkowych, innych omyłek polegających na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia,
g) przygotowanie treści zawiadomień o poprawieniu omyłek w ofertach, w przypadku wystąpienia:
- oczywistych omyłek rachunkowych,
- oczywistych omyłek pisarskich,
- innych omyłek polegających na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia niepowodujących istotnych zmian w treści oferty z wyznaczeniem wykonawcy odpowiedniego termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia, oraz przesłanie stosownych zawiadomień Wykonawcom.
h) przygotowanie w razie potrzeby wezwań do wyjaśnienia treści oferty,
i) ustalania, czy oferty nie zawierają rażąco niskiej ceny w stosunku do przedmiotu zamówienia,
j) przygotowanie w razie potrzeby wezwań do wyjaśnienia w zakresie rażąco niskiej ceny,
k) weryfikację, czy zachodzą przesłanki odrzucenia oferty.
7) Przeprowadzenie oceny ofert według kryteriów określonych w dokumentach zamówienia.
8) Przygotowanie wezwania do Wykonawcy najwyżej ocenionego do złożenia aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
9) Przygotowanie w razie potrzeby wezwania do Wykonawcy najwyżej ocenionego do uzupełnienia lub wyjaśnienia podmiotowych środków dowodowych,
10) Dokonanie kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
11) Ocena spełniania przez wykonawcę, warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
12) Zawiadomienie wykonawcy o złożeniu oferty po terminie.
13) Przedstawienie propozycji wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia jego oferty bądź wystąpienie z wnioskiem o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
14) Przedstawienie Kierownikowi Zamawiającego propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty - przygotowanie informacji o wyborze oferty,
15) Prowadzenie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
16) Analiza wniesionych środków ochrony prawnej oraz przedstawienie Kierownikowi Zamawiającego propozycji odpowiedzi na odwołanie.
17) Sprawdzenie wniesionego przez wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
10. Komisja zakończy pracę w dniu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą lub unieważnienia postępowania.
 
§ 3.

1. Członkowie komisji wykonują powierzone im czynności w sposób bezstronny, rzetelny i obiektywny, kierując się wyłącznie przepisami prawa oraz swoją wiedzą i doświadczeniem.
2. Pracami Komisji Przetargowej kieruje Przewodniczący.
3. W sprawach spornych Komisja dokonuje rozstrzygnięć w głosowaniu zwykłą większością głosów. W przypadku równej ilości głosów „za” i „przeciw" rozstrzyga głos Przewodniczącego.
4. Członek Komisji może zgłosić odmienny pogląd niż pozostali członkowie Komisji i żądać załączenia jego pisemnego stanowiska do protokołu.
5. Komisja dokonuje indywidualnej oceny ofert wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
6. Odpowiedzialność Komisji Przetargowej:
1) Przewodniczący Komisji Przetargowej odpowiada za sprawne przeprowadzenie postępowania w zakresie ustalonym niniejszym zarządzeniem.
2) Osoby wchodzące w skład Komisji Przetargowej odpowiadają indywidualnie za wykonywane czynności w zakresie powierzonych im zadań.
 
 
§ 4.

1. Członkowie komisji zobowiązani są do ochrony informacji niejawnych określonych w odrębnych przepisach oraz ochrony danych osobowych.
2. Członkowie Komisji zobowiązani są, w trybie art. 56 ust. 4, ust. 5 i ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożyć pod rygorem odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia, w formie pisemnej oświadczenia:
- o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 56 ust. 3 ustawy - przed rozpoczęciem czynności związanych z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia oraz
- o istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 56 ust. 2 ustawy - niezwłocznie po powzięciu wiadomości o ich istnieniu, natomiast o braku istnienia tych okoliczności nie później niż przed zakończeniem postępowania o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku zmiany w zakresie istnienia okoliczności, o których mowa w art. 56 ust. 2 i ust. 3 ustawy Pzp, członek komisji obowiązany jest do ponownego złożenia oświadczenia lub niezwłocznego wyłączenia się z udziału w postępowaniu, powiadamiając o tym na piśmie Kierownika Zamawiającego.
4. Zgodnie z art. 56 ust. 7 ustawy Pzp. czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podjęte przez osobę podlegającą wyłączeniu powtarza się, z wyjątkiem otwarcia ofert oraz innych czynności faktycznych niewpływających na wynik postępowania.
5. Postanowienie ust. 4 stosuje się odpowiednio w przypadku nie złożenia przez członka Komisji oświadczenia lub złożenia oświadczenia nieprawdziwego.
6. Jeżeli dokonanie oceny ofert lub innych czynności w postępowaniu będzie wymagało wiadomości specjalnych, przewodniczący Komisji może wnioskować do Kierownika Zamawiającego o zasięgnięcie opinii biegłego lub powołanie biegłego do wykonania określonych czynności w toku jej prac.
7. Biegli przedstawiają swoje opinie na piśmie lub uczestniczą w pracach komisji z głosem doradczym.
8. Postanowienia ust. 4 - 5, stosuje się do biegłych odpowiednio.
9. Członek komisji niezgadzający się z przyjętym rozstrzygnięciem komisji przedstawia pisemne uzasadnienie swojego stanowiska (zdanie odrębne), które dołącza się do protokołu z postępowania.
10. Członkowie komisji uprawnieni są w szczególności do:
1) dostępu do wszystkich dokumentów związanych z pracą w komisji;
2) uczestniczenia we wszystkich pracach komisji;
3) zgłaszania Przewodniczącemu komisji w każdym czasie uwag problemów dotyczących funkcjonowania komisji;
4) wnioskowania o powołanie biegłego.
11. Wszyscy członkowie Komisji wspólnie odpowiadają za dokonanie badania i oceny złożonych ofert, oceny spełniania przez najwyżej ocenionego Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wyłonienie najkorzystniejszej oferty.
 
§ 5.

Zarządzenie wchodzi w życie w dniu podpisania.

Jonkowo, dnia 21 września 2023 r. ………………………………………………..

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-09-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Daniszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-09-22 09:11:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-09-22 09:12:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-22 09:12:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
621 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Nr 135/2023 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 21 września 2023 r. w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej w celu przeprowadzenia naboru kandydatów na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo - Inspektor ds. płac/Starszy inspektor ds. płac.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 135/2023
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 21 września 2023 r.

w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej w celu przeprowadzenia naboru kandydatów na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo - Inspektor ds. płac/Starszy inspektor ds. płac.
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2023 roku, poz. 40 z późn. zm) oraz art. 11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r., poz. 530) zarządzam co następuje:

§ 1

W celu przeprowadzenia naboru kandydatów na stanowisko inspektor ds. płac/starszy inspektor ds. płac wyznaczam Komisję Rekrutacyjną w następującym składzie:
1) Marzena Górska - przewodniczący
2) Ewa Olkowska - członek
3) Monika Biskupska - członek

§ 2

Komisja ulega rozwiązaniu po dokonaniu naboru na stanowisko urzędnicze inspektor ds. płac/starszy inspektor ds. płac.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-09-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Biskupska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-09-22 07:47:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-09-22 07:48:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-22 07:48:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
579 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Nr 131/2023 Wójta Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 131/2023
Wójt Gminy Jonkowo
z dnia 18 września 2023r.
w sprawie powołania Komisji Konkursowej do przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Jonkowie oraz określenia regulaminu pracy komisji konkursowej.

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm) zarządzam co następuje:

§1

1. W celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Jonkowie powołuje się Komisję Konkursową w składzie:
1. Grzegorz Adamowicz– przewodniczący Komisji,
2. Bartłomiej Kolasa– członek Komisji,
3. Tomasz Zalewski – członek Komisji,
4. Marzena Górska– członek Komisji,
5. Monika Biskupska– członek Komisji

§2

Ustala się szczegółowy regulamin pracy komisji konkursowej, który stanowi załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 131/2023
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 18 września 2023r.

REGULAMIN PRACY KOMISJI KONKURSOWEJ

§ 1

1. Kandydata na stanowisko Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Jonkowie wyłania się w drodze konkursu.
2. Konkurs ma charakter otwarty.
Rozdział I Komisja Konkursowa

§ 2

1. W celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Jonkowie, Wójt Gminy powołuje 5 osobową komisję konkursową.
2. Członkiem komisji konkursowej nie może być osoba:
1) przystępująca do konkursu;
2) w stosunku do której osoba przystępująca do konkursu jest małżonkiem, krewnym lub powinowatym w linii prostej, krewnym lub powinowatym w linii bocznej do drugiego stopnia włącznie lub pozostaje w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może powodować uzasadnione wątpliwości co do jej obiektywizmu lub bezstronności.
3. Członek komisji konkursowej, po zapoznaniu się z ofertami składa organizatorowi oświadczenie, że nie zachodzą wobec niego okoliczności o których mowa w ust. 2
4. Jeżeli okoliczności o których mowa w ust. 2 zostaną ujawnione po rozpoczęciu pierwszego posiedzenia komisji, organizator niezwłocznie wyznacza inną osobę z zachowaniem trybu właściwego dla powołania tego członka komisji.

§ 3

1. Komisja powinna rozpocząć pracę niezwłocznie po upływie terminu zgłoszeń do konkursu.
2. Na pierwszym posiedzeniu Komisja wyłania ze swojego składu zastępcę przewodniczącego.
3. Pracą Komisji kieruje jej przewodniczący. W przypadku nieobecności przewodniczącego pracą Komisji kieruje jego zastępca.
4. Posiedzenie komisji odbywa się, jeżeli w jej posiedzeniu uczestniczy co najmniej 2/3 składu komisji.
5. Komisja podejmuje uchwały zwykłą większością głosów, z zastrzeżeniem § 6 ust 2, w głosowaniu jawnym
6. Każdy członek komisji dysponuje jednym głosem.
7. Przewodniczący Komisji ma prawo odroczyć konkurs w szczególnie uzasadnionych wypadkach (np. choroba kandydata lub członków komisji).
8. Postępowanie konkursowe przeprowadza się także w przypadku zgłoszenia się jednego kandydata.
9. Jeżeli do konkursu nie zgłosi się żaden kandydat, Komisja stwierdza to w protokole posiedzenia.

§ 4

Do zadań Komisji należy:
1. ustalenie szczegółowych kryteriów oceny uczestników konkursu, uwzględniając treść ogłoszenia o konkursie,
2. przeprowadzenie postępowania konkursowego, na kandydata na stanowisko dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Jonkowie, w tym:
a) ustalenie spełnienia warunków określonych w ogłoszeniu o konkursie przez jego uczestników lub stwierdzenie uchybień lub braków w złożonych ofertach,
b) przeprowadzenie rozmów z uczestnikami konkursu, w tym wysłuchanie wystąpień autorskich koncepcji programowych realizacji zadań w zakresie bieżącego funkcjonowania i rozwoju Gminnego Ośrodka Kultury w Jonkowie na 4 kolejne lata,
c) rozstrzygnięcie konkursu, sporządzenie z niego protokółu końcowego i przekazanie organizatorowi wyników konkursu wraz z jego dokumentacją.
Rozdział II Tryb przeprowadzenia konkursu
Konkurs przeprowadza się 2 etapowo.
I etap

§ 5

1. Komisja rozpoczyna postępowanie konkursowe od określenia kryteriów oceny uczestników konkursu, uwzględniając treść ogłoszenia. Dokument określający kryteria załącza się do protokołu.
2. Komisja sprawdza, czy oferty zostały złożone w terminie i zawierają wszystkie wskazane w ogłoszeniu o konkursie dokumenty oraz czy z dokumentów wynika, że kandydat spełnia wymagania kwalifikacyjne określone w ogłoszeniu.
3. Oferty złożone po terminie, oferty nie zawierające wszystkich dokumentów oraz oferty z których wynika, że kandydat nie spełnia wymagań kwalifikacyjnych podlegają odrzuceniu, a kandydaci nie są dopuszczeni do dalszego postępowania konkursowego.
4. Konkurs pozostaje nierozstrzygnięty w razie stwierdzenia przez Komisję konkursową, że żadna oferta nie spełnia warunków określonych w ogłoszeniu lub że żaden z uczestników dopuszczonych do udziału w konkursie nie spełnia kryteriów oceny.
5. Przewodniczący Komisji informuje pisemnie kandydatów o dopuszczeniu albo niedopuszczeniu do dalszego postępowania konkursowego. Przewidywany termin rozpatrzenia ofert to 7 dni.
II etap

§ 6

1.Komisja nie wcześniej niż po upływie 7 dni od dnia posiedzenia Komisji, na którym nastąpiło ustalenie spełnienia warunków przez uczestników konkursu, przeprowadza rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami (w porządku alfabetycznym), obejmujące: wysłuchanie wystąpień kandydatów- przedstawienie koncepcji realizacji zadań w zakresie bieżącego funkcjonowania i rozwoju Gminnego Ośrodka Kultury w Jonkowie na 4 lata w powiązaniu z lokalnymi uwarunkowaniami i specyfikacją Gminy Jonkowo oraz działalnością pozostałych instytucji. Członkowie Komisji mogą zadawać kandydatom pytania.
2. Komisja wyłania kandydata na dyrektora bezwzględną większością głosów członków komisji obecnych na posiedzeniu.
3. W przypadku, gdy żaden z kandydatów nie uzyskał większości głosów, o której mowa w ust. 2, komisja przystępuje do drugiego głosowania.
4. Konkurs jest rozstrzygnięty, jeżeli w drugim głosowaniu jeden z kandydatów uzyskał większą niż inni kandydaci liczbę głosów.

§ 7

Z posiedzeń komisji sporządzane są protokoły, które podpisują członkowie komisji obecni na posiedzeniu.

§ 8

1. Protokół końcowy o którym mowa w § 4 ust. 2 lit. c zawiera:
1) imiona i nazwiska:
a) przewodniczącego komisji oraz pozostałych członków komisji,
b) uczestników konkursu oraz
2) co najmniej:
a) informację o liczbie głosów uzyskanych przez poszczególnych uczestników konkursu w kolejnych głosowaniach,
b) informację o wyniku postępowania konkursowego wraz z uzasadnieniem.
2. Do protokołu końcowego dołącza się dokumenty określające spełnienie kryteriów oceny uczestników konkursu.
3. Komisja kończy działalność po przekazaniu organizatorowi wyników konkursu wraz z jego dokumentacją.

§ 9

W razie stwierdzenia nieprzydatności na stanowisko dyrektora wszystkich kandydatów, bądź nierozstrzygnięcia konkursu, Komisja zwróci się do organizatora z wnioskiem o ponowne ogłoszenie konkursu.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-09-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Biskupska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-09-18 10:48:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-09-18 10:49:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-18 10:49:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
672 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Nr 126/2023 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 08 września 2023r. w sprawie wyznaczenia komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargu na zbycie nieruchomości komunalnej Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 126/2023
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 08 września 2023r.
w sprawie wyznaczenia komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargu na zbycie nieruchomości komunalnej Gminy Jonkowo

Na podstawie §8 ust. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2213) w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości, zarządzam co następuje:

§1

Wyznaczam komisję do przeprowadzenia w dniu 08 września 2023 roku I przetargu ustnego nieograniczonego na łączną sprzedaż nieruchomości niezabudowanych o numerach ewidencyjnych 102/17 o pow. 803 m2 oraz 102/19 o pow. 1192 m 2 obręb Szałstry, gmina Jonkowo, stanowiących mienie gminy, w następującym składzie:
1)
Wioletta Rudzińska – przewodniczący komisji,
2)
Aneta Kruk– członek komisji,
3)
Maja Mindak – członek komisji.

§2

Traci moc zarządzenie Nr 123/2023 z dnia 06 września 2023.

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-09-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wioletta Rudzińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-09-08 08:30:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-09-08 08:31:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-08 08:31:19
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
666 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Nr 123/2023 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 06 września 2023r. w sprawie wyznaczenia komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargu na zbycie nieruchomości komunalnej Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 123/2023
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 06 września 2023r.

w sprawie wyznaczenia komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargu na zbycie nieruchomości komunalnej Gminy Jonkowo

Na podstawie §8 ust. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2213) w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości, zarządzam co następuje:

§1

Wyznaczam komisję do przeprowadzenia w dniu 08 września 2023 roku I przetargu ustnego nieograniczonego na łączną sprzedaż nieruchomości niezabudowanych o numerach ewidencyjnych 102/17 o pow. 803 m2 oraz 102/19 o pow. 1192 m 2 obręb Szałstry, gmina Jonkowo, stanowiących mienie gminy, w następującym składzie:
1) Wioletta Rudzińska – przewodniczący komisji,
2) Aneta Kruk– członek komisji,
3) Beata Cicha – członek komisji.

§2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-09-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wioletta Rudzińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-09-06 11:06:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-09-06 11:07:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-06 11:07:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
673 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Nr 116/2023 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 29 sierpnia 2023r. w sprawie wyznaczenia komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargu na zbycie nieruchomości komunalnej Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 116/2023
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 29 sierpnia 2023r.
w sprawie wyznaczenia komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargu na zbycie nieruchomości komunalnej Gminy Jonkowo

Na podstawie §8 ust. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2213) w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości, zarządzam co następuje:

§1

Wyznaczam komisję do przeprowadzenia w dniu 01 września 2023 roku I przetargu ustnego nieograniczonego na zbycie nieruchomości niezabudowanej o numerze ewidencyjnym 82 o pow. 1432 m2 obręb Porbady, gmina Jonkowo, w następującym składzie:
1) Wioletta Rudzińska – przewodniczący komisji,
2) Aneta Kruk – członek komisji,
3) Beata Cicha– członek komisji.

§2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-08-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wioletta Rudzińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-08-29 10:18:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-08-29 10:19:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-08-29 10:19:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
629 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZARZĄDZENIE NR 111/2023 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 11 sierpnia 2023 r. w sprawie wprowadzenia „Planu ochrony informacji niejawnych w Urzędzie Gminy Jonkowo”.

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZARZĄDZENIE NR 111/2023
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 11 sierpnia 2023 r.
 
 
w sprawie wprowadzenia „Planu ochrony informacji niejawnych w Urzędzie Gminy Jonkowo”.
 
Na podstawie art. 33 ust. 2 i 3  ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40) w związku z art. 14 ust. 1, art. 15 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2023 r., poz. 756), zarządzam, co następuje:
                                                                                                                                                                      
§ 1.
 
W celu zapewnienia ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych, wprowadzam do użytku służbowego „Plan ochrony informacji niejawnych w Urzędzie Gminy Jonkowo”.
 
§ 2.
 
1. „Plan ochrony informacji niejawnych w Urzędzie Gminy Jonkowo” dotyczy wszystkich pracowników Urzędu, w takim zakresie, w jakim informacje niejawne są przez nich wytwarzane, przetwarzane, przekazywane i przechowywane.
2. „Plan ochrony informacji niejawnych w Urzędzie Gminy Jonkowo” w pełnym zakresie otrzymuje Wójt Gminy Jonkowo i Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych.
 
§ 3.
 
Wykonanie zarządzenia powierzam pełnomocnikowi ds. ochrony informacji niejawnych w Urzędzie Gminy Jonkowo.
 
§ 4.
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
                                                                                                          Wójt Gminy Jonkowo
                                                                                                              Wojciech Giecko
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-08-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Maja Mindak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-08-29 09:31:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-08-29 09:32:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-08-29 09:32:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
630 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZARZĄDZENIE NR 110/2023 WÓJTA GMINY JONKOWO z dnia 11 sierpnia 2023r. w sprawie utworzenia Pionu Ochrony Informacji Niejawnych oraz powołania Administratora Systemu w Urzędzie Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZARZĄDZENIE NR 110/2023
WÓJTA GMINY JONKOWO
z dnia 11 sierpnia 2023r.
w sprawie utworzenia Pionu Ochrony Informacji Niejawnych oraz powołania Administratora Systemu
w Urzędzie Gminy Jonkowo
 
Na podstawie art. 15 ust. 2 w związku z art.  14 ust. 1, art. 52 ust. 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 756), zarządza się co następuje:
 
§ 1.
 
1. w celu zapewnienia ochrony informacji niejawnych w Urzędzie powołuję Pion Ochrony Informacji Niejawnych, w skład którego wchodzą:
  1. Irena Chmarycz  – Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych;
  2. Stanisław Drzewiecki. – Administrator Systemu;
  3. Maja Mindak – Inspektor bezpieczeństwa teleinformatycznego, zastępca Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych,
  4. Martyna Nąć - Pracownik Obrony Cywilnej.
2. Pionem Ochrony Informacji Niejawnych kieruje Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych.
 
§ 2.
  1. Pion Ochrony Informacji Niejawnych:
  2.  odpowiada za zapewnienie ochrony, przechowywania i udostępniania informacji niejawnych w Urzędzie Gminy w Jonkowie w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego,
  3. zarządza ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, a w szczególności szacowaniem ryzyka,
  4. kontroluje ochronę informacji niejawnych oraz przestrzeganie przepisów o ochronie tych informacji,
  5.  zapewnia ochronę systemu teleinformatycznego, w którym przetwarzane
    są informacje niejawne o klauzuli „zastrzeżone”.   
  6. Pracownicy Pionu Ochrony Informacji Niejawnych podlegają Pełnomocnikowi
    ds. ochrony informacji niejawnych w zakresie zadań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa informacji niejawnych.
  7. Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych podlega bezpośrednio Wójtowi Gminy.
§ 3.
 
Wykonanie zarządzenia powierzam Pełnomocnikowi ds. Ochrony Informacji Niejawnych.
 
§4.
 
Do pełnienia funkcji Administratora Systemu wyznaczono pracownika Urzędu Gminy w Jonkowie Pana Stanisława Drzewieckiego. Administrator Systemu podlega bezpośrednio Wójtowi Gminy Jonkowo.
 
§5.
 
Administrator Systemu jest odpowiedzialny za funkcjonowanie systemu teleinformatycznego oraz odpowiada za przestrzeganie zasad i wymagań bezpieczeństwa przewidzianych dla systemu teleinformatycznego, a w szczególności:
  1. bierze udział w opracowaniu i aktualizowaniu dokumentacji bezpieczeństwa systemu teleinformatycznego;
  2. przechowuje oryginały zatwierdzonej dokumentacji bezpieczeństwa systemu teleinformatycznego;
  3. bierze udział w procesie zarządzania ryzykiem w systemie teleinformatycznym;
  4. szkoli użytkowników systemu teleinformatycznego z zakresu procedur bezpiecznej eksploatacji;
  5. utrzymuje zgodność systemu teleinformatycznego z jego dokumentacją bezpieczeństwa;
  6. wdraża zabezpieczenia w systemie teleinformatycznym oraz procedury bezpiecznej eksploatacji;
  7. systematycznie kontroluje funkcjonowanie mechanizmów zabezpieczeń i poprawność działania systemu teleinformatycznego;
  8. analizuje i archiwizuje rejestr zdarzeń w systemie teleinformatycznym;
  9. zapewnia dostęp do systemu teleinformatycznego wyłącznie użytkownikom posiadającym wymagane uprawnienia oraz odpowiednie i ważne poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienie.
  10. przydziela użytkownikom konta, zgodnie z uprawnieniami nadanymi przez kierownika jednostki (komórki) organizacyjnej;
  11. prowadzi wykaz osób mających dostęp do systemu teleinformatycznego zawierający, co najmniej:
    • imię i nazwisko;
    • nazwę jednostki (komórki) organizacyjnej;
    • posiadane poświadczenie bezpieczeństwa lub upoważnienie (jego numer, klauzulę i datę ważności);
  12. odpowiada za tworzenie kopii bezpieczeństwa plików;
  13. przeprowadza czynności serwisowe w przypadku awarii sprzętu;
  14. prowadzi dokumentację eksploatacyjną systemu - „Dziennik działań Administratora Systemu";
  15. współpracuje z pracownikiem pomieszczenia materiałów niejawnych nad wydawaniem
    i przechowywaniem elektronicznych nośników danych;
  16. informuje pełnomocnika ochrony o stwierdzonych naruszeniach bezpieczeństwa systemu teleinformatycznego;
 
§6.
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
                                                                                                          Wójt Gminy Jonkowo
                                                                                                               Wojciech Giecko

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-08-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Maja Mindak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-08-29 09:26:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-08-29 09:29:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-08-29 09:29:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
622 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Nr 114/2023 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 21 sierpnia 2023 r. w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej do przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego podjętego na wniosek Pana Tomasza Leonowicza– nauczyciela Szkoły Podstawowej w Nowym Kawkowie, ubiegającego się o awans na stopień nauczyciela mianowanego

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 114/2023
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 21 sierpnia 2023 r.
w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej do przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego podjętego na wniosek Pana Tomasza Leonowicza– nauczyciela Szkoły Podstawowej w Nowym Kawkowie, ubiegającego się o awans na stopień nauczyciela mianowanego

Na podstawie art. 9 g ust. 2 w związku z art. 91d pkt. 2 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (t.j. Dz.U. z 2021, poz. 1762 z późn. zm.) w związku z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o zmianie ustawy – Karta Nauczyciela oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2022 r. poz. 1730), oraz art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2023, poz. 40 z późn. zm.) zarządzam co następuje:

§ 1.

Powołuje się Komisję Egzaminacyjną dla przeprowadzenia egzaminu w ramach postępowania podjętego na wniosek Pana Tomasza Leonowicza – zatrudnionego w Szkole Podstawowej w Nowym Kawkowie na stanowisku nauczyciela wychowania fizycznego, informatyki, edukacji dla bezpieczeństwa prowadzącego również zajęcia świetlicowe ubiegającego się o awans na stopień nauczyciela mianowanego, w składzie:
1. Pani Żaneta Wiśniewska – Przewodniczący Komisji Egzaminacyjnej - przedstawiciel organu prowadzącego szkołę,
2. Pani Izabela Rybacka – Przedstawiciel organu sprawującego nadzór
pedagogiczny,
3. Pani Katarzyna Lisowska – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Nowym Kawkowie,
4. Pan Józef Rogowski – Ekspert,
5. Pan Paweł Kowalski – Ekspert.

§ 2.

Komisja egzaminacyjna przeprowadzi postępowanie egzaminacyjne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 lipca 2018 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 2200).

§ 3.

Posiedzenie Komisji odbędzie się w dniu 28 sierpnia 2023 r. o godz. 900 w Urzędzie Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, pok. 13 (piętro I – sala konferencyjna).

§ 4.

Komisja ulega rozwiązaniu z chwilą przekazania do organu prowadzącego szkołę protokołu z przebiegu prac komisji i dokumentacji komisji oraz wniosku wraz z dokumentacją złożoną przez nauczyciela.

§ 5.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 

Jonkowo, dnia 21.08.2023 r. ………..………..…………………

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-08-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Żaneta Wiśniewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-08-21 14:43:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-08-21 14:43:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-08-21 14:43:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
646 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Nr 113/2023 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 21 sierpnia 2023 r. w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej do przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego podjętego na wniosek Pana Rafała Zasańskiego– nauczyciela Szkoły Podstawowej we Wrzesinie, ubiegającego się o awans na stopień nauczyciela mianowanego

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 113/2023
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 21 sierpnia 2023 r.
w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej do przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego podjętego na wniosek Pana Rafała Zasańskiego– nauczyciela Szkoły Podstawowej we Wrzesinie, ubiegającego się o awans na stopień nauczyciela mianowanego

Na podstawie art. 9 g ust. 2 w związku z art. 91d pkt. 2 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (t.j. Dz.U. z 2021, poz. 1762 z późn. zm.) w związku z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o zmianie ustawy – Karta Nauczyciela oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2022 r. poz. 1730), oraz art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2023, poz. 40 z późn. zm.) zarządzam co następuje:

§ 1.

Powołuje się Komisję Egzaminacyjną dla przeprowadzenia egzaminu w ramach postępowania podjętego na wniosek Pana Rafała Zasańskiego – zatrudnionego w Szkole Podstawowej we Wrzesinie na stanowisku nauczyciela historii, informatyki prowadzącego również zajęcia świetlicowe ubiegającego się o awans na stopień nauczyciela mianowanego, w składzie:
1. Pani Żaneta Wiśniewska – Przewodniczący Komisji Egzaminacyjnej - przedstawiciel organu prowadzącego szkołę,
2. Pani Izabela Rybacka – Przedstawiciel organu sprawującego nadzór
pedagogiczny,
3. Pani Beata Michalska – Dyrektor Szkoły Podstawowej we Wrzesinie,
4. Pani Elżbieta Przystawko – Ekspert,
5. Pan Paweł Kowalski – Ekspert.

§ 2.

Komisja egzaminacyjna przeprowadzi postępowanie egzaminacyjne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 lipca 2018 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 2200).

§ 3.

Posiedzenie Komisji odbędzie się w dniu 28 sierpnia 2023 r. o godz. 1020 w Urzędzie Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, pok. 13 (piętro I – sala konferencyjna).

§ 4.

Komisja ulega rozwiązaniu z chwilą przekazania do organu prowadzącego szkołę protokołu z przebiegu prac komisji i dokumentacji komisji oraz wniosku wraz z dokumentacją złożoną przez nauczyciela.
 
§ 5.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Jonkowo, dnia 21.08.2023 r.
………..………..…………………

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-08-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Żaneta Wiśniewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-08-21 14:40:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-08-21 14:41:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-08-21 14:41:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
592 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji