ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Zarządzenie Nr 4/2023 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 9 stycznia 2023r. w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej do przeprowadzenia egzaminu kończącego służbę przygotowawczą

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 4/2023
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 9 stycznia 2023r.
w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej do przeprowadzenia egzaminu kończącego służbę przygotowawczą

Na podstawie § 7 ust. 4 Zarządzenia nr 13 Wójta Gminy w Jonkowie z dnia 28 lutego 2011r. w sprawie sposobu przeprowadzania służby przygotowawczej i organizowania egzaminu kończącego tę służbę w związku z art. 19 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530.), zarządzam co następuje:

§ 1

Powołuję Komisję Egzaminacyjną do przeprowadzenia egzaminu kończącego służbę przygotowawczą Pani Beaty Czepil- Gołaś w następującym składzie:
1) Mariusz Olkowski - Sekretarz Gminy - przewodniczący komisji,
2) Mariola Sarna – Kierownik Referatu Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości oraz Programów Pomocowych, - członek komisji, 3) Monika Biskupska – Starszy inspektor ds. kadr - członek komisji

§ 2

Komisja ulega rozwiązaniu po wykonaniu zadania.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-01-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Biskupska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-01-13 09:37:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-01-13 09:38:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-01-13 09:38:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1258 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Nr 9/2023 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 11 stycznia 2023r. w sprawie wprowadzenia regulaminu korzystania z kompleksu rekreacyjno – sportowego we Wrzesinie zlokalizowanego na działce nr 34/5

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 9/2023
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 11 stycznia 2023r.
w sprawie wprowadzenia regulaminu korzystania z kompleksu rekreacyjno – sportowego we Wrzesinie zlokalizowanego na działce nr 34/5

Na podstawie art.7 ust.1 pkt.10 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023r. poz.40), zarządzam co następuje:

§1

Wprowadzam regulamin korzystania z kompleksu rekreacyjno – sportowego we Wrzesinie zlokalizowanego na działce nr 34/5 stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§2

Korzystanie z kompleksu rekreacyjno – sportowego jest równoznaczne z przyjęciem i przestrzeganiem w/w regulaminu.

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Załącznik Nr 1
do Zarządzenia Nr 9/2023
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 11 stycznia 2023r.

REGULAMIN

§1

Warunki korzystania
1. Przed wejściem na kompleks rekreacyjno - sportowy należy obowiązkowo zapoznać się z niniejszym regulaminem.
2. Każda osoba znajdująca się na terenie kompleksu rekreacyjno - sportowym, winna obowiązkowo podporządkować się przepisom regulaminu.
3. Na terenie kompleksu rekreacyjno – sportowego jak i w ich sąsiedztwie obowiązuje zakaz:
a) palenia papierosów,
b) łuskania słonecznika,
c) spożywania napojów alkoholowych, narkotyków i innych środków odurzających,
d) wprowadzania zwierząt,
e) poruszania się na rowerze, rolkach, deskorolkach i innym podobnym sprzęcie, pojazdami mechanicznymi poza wyznaczonymi strefami,
f) korzystania z boiska po godzinach otwarcia,
g) zachowań stwarzających zagrożenie dla innych uczestników zajęć.
4. Zabrania się:
a) wnoszenia na teren kompleksu rekreacyjno - sportowego materiałów i przedmiotów niebezpiecznych, takich jak: butelki, puszki, kubki itp. wykonanych z kruchego, pękającego lub twardego materiału,
b) wnoszenia przedmiotów, materiałów oraz urządzeń mogących stwarzać niebezpieczeństwo dla użytkowników obiektu,
c) wnoszenia broni wszelkiego rodzaju oraz przedmiotów, które mogą być użyte jako broń lub pociski,
d) wnoszenia pojemników zawierających: gaz, substancje żrące, farbujące, chemiczne lub powodujące zniszczenia,
e) wnoszenia i używania ogni sztucznych, petard, rac, świec dymnych.
5. Na terenie kompleksu rekreacyjno - sportowego zakazuje się:
a) rzucania przedmiotami z zamiarem użycia jako broni lub pocisków,
b) zachowań obrażających lub naruszających godność osobistą,
c) używania wulgarnych lub obraźliwych słów,
d) przebywania w miejscach oznaczonych jako niedostępne dla osób nieupoważnionych lub w miejscach, które z racji ich funkcji nie są przeznaczone do powszechnego użytku,
e) umieszczania na budynkach, urządzeniach, drogach lub ogrodzeniach napisów, plakatów, reklam lub ogłoszeń – bez zgody zarządcy,
f) wchodzenia na ogrodzenia, drzewa, słupy, maszty, dachy,
g) rozniecania ognia,
h) wprowadzania zwierząt (nie dotyczy osób niewidomych używających psów jako przewodników).
6. Za bezpieczeństwo i porządek na obiekcie w trakcie trwania zajęć, przed rozpoczęciem, jak i po zakończeniu, odpowiada organizator. Na organizatorze ciąży obowiązek zapewnienia pełnego bezpieczeństwa uczestnikom zajęć, a także pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie tego obowiązku.
7. Na terenie całego kompleksu rekreacyjno - sportowego obowiązuje bezwzględne przestrzeganie przepisów BHP, p.poż oraz wewnętrznych przepisów.

§2

Zasady korzystania
1. Zajęcia mogą odbywać się tylko pod opieką uprawnionych osób.
2. Osoby prowadzące zajęcia odpowiedzialne są za bezpieczeństwo oraz za właściwą organizację zajęć, porządek i dyscyplinę.
3. Osoby prowadzące zajęcia powinny sprawdzić stan techniczny urządzeń i sprzętu, który użytkować będą korzystający z kompleksu rekreacyjno - sportowego, a w przypadku zauważenia usterek, niezwłocznie zgłosić ten fakt zarządzającemu.
4. W sytuacji niekorzystnych warunków atmosferycznych lub złego stanu kompleksu rekreacyjno - sportowego zarządzający może zawiesić możliwość korzystania.

§3

Postanowienia końcowe
1. Korzystający z kompleksu rekreacyjno - sportowego zobowiązani są do dbałości o wszystkie znajdujące się na terenie kompleksu urządzenia, do utrzymania czystości przed, w trakcie i po zakończonych zajęciach.
2. Materialną odpowiedzialność za ewentualne szkody ponosi użytkownik.
3. Zarządzający nie ponosi odpowiedzialności za garderobę, sprzęt, jak i przedmioty, rzeczy pozostawione na terenie całego kompleksu bez opieki.
4. Za niewłaściwe zachowanie oraz rażące naruszanie regulaminu, korzystający z kompleksu zostanie natychmiast usunięty.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-01-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Olkowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-01-12 08:26:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-01-12 08:28:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-01-12 08:28:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1125 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Nr 8/2023 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 11 stycznia 2023 roku w sprawie skrócenia czasu pracy pracowników Urzędu Gminy w Jonkowie w czasie utrzymywania się niskiej temperatury w pomieszczeniach biurowych

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 8/2023
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 11 stycznia 2023 roku
w sprawie skrócenia czasu pracy pracowników Urzędu Gminy w Jonkowie w czasie utrzymywania się niskiej temperatury w pomieszczeniach biurowych

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j; Dz. U. z 2023r. poz. 40), art. 207 § 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j; Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.) oraz zgodnie z § 15 ust. 1 w zw. z § 30 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 roku w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (t.j; Dz. U. z 2003 r. poz. 1650 z późn. zm.) zarządzam co następuje;
§1
1. Z uwagi na niską temperaturę w pomieszczeniach biurowych zarządzam skrócenie czasu pracy pracowników Urzędu Gminy w Jonkowie w dniach 12 stycznia – 13 stycznia 2023 roku.
2. W okresie tym Urząd Gminy w Jonkowie będzie czynny w godzinach 7:00-13:00
3. Skrócenie czasu pracy nie powoduje obniżenia wynagrodzenia pracowników
§2
Wykonanie zarządzenia powierza się pracownikowi ds. kadr.
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-01-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Biskupska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-01-12 07:33:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-01-12 07:34:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-01-12 07:34:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1125 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZARZĄDZENIE NR 3 / 2023 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 5 stycznia 2023 roku

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZARZĄDZENIE NR 3 / 2023
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 5 stycznia 2023 roku
w sprawie aktualizacji Polityki Ochrony Danych Osobowych wdrożonej
w Urzędzie Gminy Jonkowo.

Na podstawie art. 24 ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1, zarządza się, co następuje:
§ 1
W Polityce Ochrony Danych Osobowych stanowiącej załącznik do Zarządzenia nr 63/2021 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 13 lipca 2021 roku wprowadza się następujące zmiany:
1. w art. 14 dodaje się pkt 6 w brzmieniu jak poniżej:
„6. Administrator przed powierzeniem danych osobowych zobligowany jest do uzyskania informacji o stosowanych środkach technicznych i organizacyjnych przez podmiot przetwarzający dane w jego imieniu, za pomocą formularza - listy kontrolnej procesora stanowiącej Załącznik nr 11.1 do niniejszej Polityki”.
2. w art. 37 dodaje się pkt 12 w brzmieniu jak poniżej:
„12. Procedura regularnego testowania, mierzenia i oceniania skuteczności środków technicznych i organizacyjnych mających zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania określona jest w Załączniku nr 17.1 do niniejszej Polityki”.
3. po art. 38 dodaje się art. 38.1 zatytułowany „Przetwarzanie danych osobowych w celu prowadzenia postępowań rekrutacyjnych” w brzmieniu jak poniżej:
1. Jednostka przetwarza dane osobowe kandydatów w związku z prowadzonym postępowaniem rekrutacyjnym w zakresie niezbędnym do jego przeprowadzenia. Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 RODO, Jednostka realizuje w stosunku do kandydatów obowiązek informacyjny.
2. Klauzula informacyjna jest zamieszczana w treści lub jako załącznik do ogłoszenia o naborze albo pracę. Każdorazowa zmiana treści klauzuli informacyjnej zawierającej informacje, o których mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO, wymaga przeprowadzenia uprzednich konsultacji z IOD.
3. Jednostka, jako Administrator wdraża odpowiednie środki techniczne i organizacyjne mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa danych osobowych kandydatów.
4. Jednostka jest zobowiązana podać do publicznej wiadomości wyniki naboru na wolne stanowisko pracy. Informacja podawana jest do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie jej w widocznym miejscu w siedzibie jednostki oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
4. po art. 38.1 dodaje się art. 38.2 zatytułowany „Przekazywanie danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych” w brzmieniu jak poniżej:
1. Administrator lub osoba działająca w jego imieniu jest zobowiązana jest poinformować Inspektora Ochrony Danych o zamiarze przekazania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
2. W sytuacji, gdy dobór narzędzi do przetwarzania danych osobowych nastąpi w drodze wyłonienia najkorzystniejszej oferty w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Inspektor Ochrony Danych jest zawiadamiany o zamiarze przekazywania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej przez Sekretarza Miasta. Zawiadomienie Inspektora Ochrony Danych o zamiarze przekazywania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej powinno zawierać m. in. informację o nazwie państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, a także informację o celu przekazania danych osobowych; kategorii osób, których dane dotyczą oraz ich rodzaju. Zawiadomienie przekazywane jest na adres poczty elektronicznej inspektora ochrony danych oraz obsługi prawnej jednostki. Informacje zawarte w zawiadomieniu są niezbędne do zweryfikowania przez inspektora ochrony danych oraz obsługi prawnej jednostki właściwej podstawy przekazania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
3. Na podstawie ww. informacji, inspektor ochrony danych dokonuje aktualizacji rejestru czynności przetwarzania danych osobowych oraz właściwych klauzul informacyjnych, o ile przekazanie danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej jest dopuszczalne w świetle rozdziału V RODO. W przypadku braku podstaw do przekazania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, inspektor ochrony danych oraz obsługa prawna jednostki informuje administratora o braku przesłanki legalizującej transfer danych osobowych.
5. po art. 38.2 dodaje się art. 38.3 zatytułowany „Stosowanie środków komunikacji elektronicznej oraz usługi on-line” w brzmieniu jak poniżej: 1. Administrator może wdrożyć i stosować narzędzia elektroniczne, środki komunikacji elektronicznej, inne środki łączności oraz usługi online w celu załatwiania spraw w kontaktach z podmiotami trzecimi m.in. na podstawie art. 14 Kodeksu Postępowania Administracyjnego w zw. z w art. 20a ust. 1 albo 2 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz w zw. z art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). Przy wdrażaniu tego rodzaju systemów i narzędzi teleinformatycznych Administrator ma obowiązek wydać stosowne polecenia i instrukcje w celu zapewnienia należytej ochrony danych osobowych przetwarzanych przez osoby upoważnione. Polecenia, instrukcje oraz zasady funkcjonowania systemu e-usług zostaną szczegółowo uregulowane w odrębnym dokumencie.
§ 2
Wskazane powyżej zmiany w treści Polityki Ochrony Danych Osobowych stanowiącej załącznik do Zarządzenia nr 63/2021 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 13 lipca 2021 roku obowiązują od chwili wejścia w życie niniejszego Zarządzenia.
§ 3
Wskazane powyżej wzory dokumentów stanowiące załączniki do Polityki Ochrony Danych Osobowych stanowiącej załącznik do Zarządzenia nr 63/2021 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 13 lipca 2021 roku należy stosować od chwili wejścia w życie niniejszego Zarządzenia w sytuacji, w której zaistnieją okoliczności opisane w treści Polityki.
§ 4
W pozostałym zakresie swoją moc zachowują zapisy zawarte w treści Polityki Ochrony Danych stanowiącej załącznik do Zarządzenia nr 63/2021 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 13 lipca 2021 roku.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-01-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Martyna Nąć
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-01-05 12:15:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-01-05 12:17:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-01-05 12:17:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1209 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Wójta Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Jonkowo, dnia 5 stycznia 2023 roku.
GP.6733.25.2022/2023
 
OBWIESZCZENIE
Wójta Gminy Jonkowo
 
Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 503 z późn. zm.) Wójt Gminy Jonkowo podaje do publicznej wiadomości, że zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego dla  inwestycji polegającej na budowie sieci energetycznej nN 0,4 kV – linii kablowych wraz ze złączem energetycznym na częściach działek o nr ew. 190/1, 207/1, 207/2, 207/4, 207/5, 207/6 oraz 207/11 w obrębie Pupki, gmina Jonkowo.
 
 
W związku z powyższym informuję zainteresowanych o możliwości składania uwag i wniosków w terminie 7 dni od daty podania do publicznej wiadomości informacji o postępowaniu w sprawie. Zgodnie z art. 49 kodeksu postępowania administracyjnego zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Uwagi i wnioski przyjmuje Biuro Podawcze Urzędu Gminy Jonkowo.
 
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-01-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Cicha
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-01-05 11:40:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-01-05 11:40:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-01-05 11:40:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
996 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja Wójta Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja w związku z sytuacją epizootyczną spowodowaną wysoce zjadliwą grupą ptaków u drobiu i dzikiego ptactwa.
 
 
Informujemy, że w dniu 22 grudnia 2022 r. weszło w życie rozporządzenie nr 31 Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w sprawie zasad utrzymania drobiu na terenie województwa warmińsko-mazurskiego, w powiecie olsztyńskim i na terenie Miasta Olsztyna.
W związku z sytuacją epizootyczną spowodowaną wysoce zjadliwą grypą ptaków u drobiu i dzikiego ptactwa nakazuje się utrzymywanie drobiu w zamknięciu na terenie powiatu olsztyńskiego.
Wysoce zjadliwa grypa ptaków jest zakaźną i wysoce zaraźliwą chorobą wirusową, na którą podatny jest zarówno drób jak i ptaki dzikie. Wystąpienie tej choroby powoduje ogromne straty gospodarcze. W związku z faktem, iż w miesiącu grudniu w całym kraju, w tym na terenie województwa warmińsko-mazurskiego nastąpiło znaczące pogorszenie sytuacji epidemiologicznej w zakresie występowania zakażeń wirusami HPAI u drobiu, konieczne jest podjęcie wszelkich możliwych działań w celu zapobieżenia rozprzestrzeniania się tej choroby u drobiu. W okresie od 7 do 18 grudnia br. wykryto 9 ognisk u drobiu: 3 w województwie opolskim, 1 w woj. kujawsko - pomorskim, 1 w woj. mazowieckim, 1 w woj. lubelskim, 1 w woj. łódzkim i 2 w woj. warmińsko - mazurskim. Od 1 grudnia stwierdzono również 6 ognisk HPAI u ptaków dzikich w woj. kujawsko -pomorskim, opolskim i pomorskim oraz 1 u ptaków utrzymywanych w niewoli w woj. pomorskim.
Jednym ze środków zapobiegających dalszemu rozprzestrzenianiu się grypy ptaków jest wydanie w drodze właściwych miejscowo rozporządzeń niezbędnych zakazów i nakazów dotyczących zasad utrzymywania drobiu.
Przenosicielem wirusów grypy są ptaki dzikie, przede wszystkim związane ze środowiskiem wodnym, tzn. głównie kaczki i gęsi. Drób może się zakazić jeśli korzysta z tych samych siedlisk, np. zbiorników wodnych albo pastwisk, gdzie bytowały ptaki dzikie. Nie jest przy tym konieczne, aby użytkowanie tych miejsc odbywało się w tym samym czasie. Wirus może bowiem przeżyć w wodzie i innym wilgotnym środowisku przez wiele dni, a nawet tygodni, szczególnie w niskiej temperaturze. Tak więc zbiorniki wodne, na których przebywały dzikie ptaki, mogą być w miesiącach jesienno-zimowych długotrwałym źródłem zakażenia dla drobiu. Należy jednak pamiętać, że do zakażenia może dojść nie tylko wtedy, gdy wypuszczany na zewnątrz drób będzie korzystał z tych samych siedlisk co ptaki wolno żyjące, ponieważ wprowadzenie do gospodarstwa słomy albo zielonki zanieczyszczonych odchodami zawierającymi wirus może być przyczyną zachorowania. Dlatego jest niezwykle istotne, aby w okresie wysokiego ryzyka nie tylko utrzymywać ptaki w zamknięciu, ewentualnie na ogrodzonych i ściśle kontrolowanych wybiegach, ale należy też właściwe zabezpieczać słomę pod szczelnym przykryciem.
Jeśli jednak wirus znajdzie się w gospodarstwie, może ulec dalszemu rozwleczeniu przez człowieka na butach, odzieży czy środkach transportu. Właściciel drobiu powinien zawsze pamiętać o tym, że każda choroba charakteryzuje się tzw. „okresem inkubacji", kiedy wirus już jest w gospodarstwie, ale ptaki, chociaż same wyglądają zdrowo, wydalają już wirusa do otoczenia. Dlatego do obsługi ptaków należy zawsze wykorzystywać oddzielną odzież wierzchnią i buty, w których nie wolno wychodzić poza teren obiektu, w którym znajdują się ptaki. Pewną rolę w pojawianiu się nowych ognisk choroby może odgrywać wiatr, ale raczej na krótkie odległości (150-200 metrów)
 
Więcej informacji znajduje się na stronie: 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-01-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Czepil-Gołaś
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-01-05 11:38:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-01-05 11:38:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-01-05 11:38:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
894 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Nr 2/2023 Wójta Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

        Zarządzenie nr 2/2023
        Wójta Gminy Jonkowo
      z dnia 5 stycznia 2023 roku
 
 
w sprawie ogłoszenia I Otwartego Konkursu Ofert na realizację zadań publicznych Gminy Jonkowo z zakresu działalności pożytku publicznego w 2023 roku
 
 
            Na podstawie art. 30 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2022 roku, poz. 559), art. 11 ust.2 i art. 13 ustawy z dnia 24 kwietnia  2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. z 2022 roku, poz 1327) oraz uchwały Nr LVI/459/2022 Rady Gminy Jonkowo z dnia 29 listopada 2022 roku w sprawie uchwalenia Rocznego Programu Współpracy Gminy Jonkowo z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2023 - zarządzam co następuje:
 
§1
 
Ogłaszam I Otwarty Konkurs Ofert na realizację zadań publicznych z zakresu działalności pożytku publicznego przez organizacje pozarządowe i inne podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. z 2022 roku, poz. 1327), działające na terenie Gminy Jonkowo w roku 2023 w następujących priorytetowych obszarach współpracy:
 
PRIORYTET 1: Działania z zakresu kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa
                         narodowego
 
PRIORYTET 2: Działania z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej   
                          i sportu wśród mieszkańców Gminy
 
PRIORYTET 3:  Działania z zakresu ekologii i ochrony zwierząt oraz ochrony  dziedzictwa przyrodniczego
 
PRIORYTET 4: Działania z zakresu nauki, szkolnictwa wyższego, edukacji, oświaty 
                          i wychowania
 
§2
 
Szczegółowe informacje dotyczące warunków realizacji zadań publicznych Gminy Jonkowo w 2023 roku zawiera Ogłoszenie o I Otwartym Konkursie Ofert, stanowiące Załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia.
 
§3
 
Komisja Konkursowa zostanie powołana w drodze odrębnego Zarządzenia, celem opiniowania złożonych ofert i przedstawienia Wójtowi Gminy Jonkowo propozycji rozstrzygnięcia I Otwartego Konkursu Ofert.
 
 
 
§4
 
Ostatecznego wyboru ofert dokona Wójt Gminy Jonkowo.
 
§5
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
                                           
                                                                                                           Załącznik nr 1
                                                                                                          do Zarządzenia Nr 2./2023
                                                                                                          z dnia 5 stycznia 2023 r.
 
 
WÓJT GMINY JONKOWO
 
działając na podstawie art. 30 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2022 roku, poz. 559), art. 11 ust. 2 i art. 13 ustawy z dnia 24 kwietnia  2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. z 2022 roku, poz. 1327) oraz uchwały Nr  LVI/459/2022 Rady Gminy Jonkowo z dnia 29 listopada 2022 roku zarządzam co następuje:
 
OGŁASZAM I OTWARTY KONKURS OFERT
 
na realizację zadań publicznych przez organizacje pozarządowe i inne podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, działające na terenie Gminy Jonkowo w 2023 roku, w następujących priorytetowych obszarach współpracy:
 
 
PRIORYTET 1: Działania z zakresu kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa
                         narodowego
 
PRIORYTET 2: Działania z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej   
                          i sportu wśród mieszkańców Gminy
 
PRIORYTET 3:  Działania z zakresu ekologii i ochrony zwierząt oraz ochrony dziedzictwa  przyrodniczego
 
PRIORYTET 4: Działania z zakresu nauki, szkolnictwa wyższego, edukacji, oświaty 
                          i wychowania
 
 
Otwarty  konkurs ofert na realizację zadań Gminy Jonkowo w 2023 roku w sferze zadań publicznych, obejmujących działalność pożytku publicznego, odbywa się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1327) zwanej dalej "ustawą", z wyłączeniem sposobu, o którym mowa w art. 16a ustawy.
 
I.     Rodzaj zadań publicznych, tytuły i opisy zadań publicznych. Termin realizacji zadań publicznych. Wysokość środków przeznaczonych na realizację zadań publicznych. Informacja o dotacjach przekazanych na realizację przedmiotowych zadań publicznych w latach 2020-2022.
 
Terminy realizacji poszczególnych zadań publicznych powinny się rozpoczynać nie wcześniej niż od dnia podpisania umowy, a kończyć nie później niż do 10 grudnia 2023 roku. Jako początek terminu realizacji zadań publicznych w 2023 roku należy wpisać na 1 stronie ofert: "w okresie od dnia podpisania umowy" w przypadku, gdy organizacja przewiduje realizacje danego zadania bezpośrednio po rozstrzygnięciu I Otwartego Konkursu Ofert. W pozostałych przypadkach (np. gdy przewidywany początkowy termin realizacji zadania nie będzie tożsamy z dniem podpisania umowy, obejmuje okres późniejszy, krótszy) organizacja wpisuje datę rozpoczęcia i zakończenia zadania z zastrzeżeniem, że zadanie powinno się kończyć nie później niż do 10 grudnia 2023 roku. Szczegółowe terminy zostaną określone w umowach, na podstawie ofert złożonych na realizację poszczególnych zadań publicznych. Oferent może nadać własny tytuł zadania, o ile jego nazwa jest merytorycznie związana z charakterem i rodzajem danego zadania publicznego.
 
PRIORYTET 1: DZIAŁANIA Z ZAKRESU KULTURY, SZTUKI, OCHRONY DÓBR  KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO
Zadanie Nr 1:
Rodzaj zadania zgodny z art. 4 ustawy: Kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego
Tytuł zadania: Realizacja zadań publicznych w zakresie kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego świadczonych na rzecz mieszkańców Gminy Jonkowo
Opis zadania: zadanie polega w szczególności na:
1.  wspieraniu rozwoju kultury i sztuki oraz twórczości artystycznej,
2.    organizowaniu przedsięwzięć artystycznych wzbogacających ofertę Gminy,
3.    upowszechnianiu kultury i sztuki,
4.   działaniu na rzecz kultury, sztuki oraz wspieraniu zadań z zakresu ochrony dóbr kultur i tradycji,
5.   realizacji projektów z zakresu edukacji kulturowej rozwijających świadome
        uczestnictwo w kulturze,
6. wspieraniu pracy twórczej artystów profesjonalnych i twórczości amatorskiej,
7. działaniu zapewniającemu zagospodarowanie wolnego czasu dzieci i młodzieży,
 
Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania w 2023 r: 5.000,00 zł.
 
 
PRIORYTET 2: DZIAŁANIA Z ZAKRESU WSPIERANIA I UPOWSZECHNIANIA KUTURY FIZYCZNEJ I SPORTU WŚRÓD MIESZKAŃCÓW GMINY JONKOWO
Zadanie Nr 2:
Rodzaj zadania zgodny z art. 4 ustawy: Wspieranie i upowszechnianie kultury fizycznej wśród mieszkańców Gminy.
Tytuł zadania: Organizacja zajęć sportowych dla mieszkańców Gminy Jonkowo
Opis zadania: zadanie polega w szczególności na:
1.    upowszechnianiu różnorodnych form aktywności fizycznej wśród dzieci, młodzieży i dorosłych,
2.    wspieraniu organizacji imprez rekreacyjnych i widowisk sportowych, a także zajęć sportowo-rekreacyjnych dla dzieci i młodzieży,
3.   wspieraniu programów pozwalających na osiągnięcie wysokiego poziomu sportowego dzieci i młodzieży,
4.   wspieraniu programów sportowo-rekreacyjnych i bezpiecznego zagospodaro-wania czasu wolnego dzieci i młodzieży,
5.   wspieraniu działań mających na celu równomierny rozwój sportu na obszarze Gminy Jonkowo,
Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania w 2023 r.: 36.000,00zł
 
PRIORYTET 3:  DZAŁANIA Z ZAKRESU EKOLOGII I OCHRONY ZWIERZĄT ORAZ OCHRONY DZIEDZICTWA PRZYRODNICZEGO
Zadanie Nr 3:
 
Rodzaj zadania zgodny z art. 4 ustawy: Ekologii i ochrony zwierząt oraz ochrony dziedzictwa przyrodniczego
Tytuł zadania: Działania z zakresu ekologii i ochrony zwierząt oraz ochrony
                       dziedzictwa przyrodniczego
Opis zadania: zadanie polega w szczególności na:
1. wspieraniu edukacji ekologicznej dzieci i młodzieży oraz mieszkańców Gminy,
2. wspieraniu działań edukacyjnych ukazujących korzyści zdrowotne,
3. wspieraniu działań z zakresu edukacji przyrodniczej poprzez wycieczki rowerowe i piesze,
4. warsztaty i zajęcia kulturalne, ekologiczne i etnograficzne,
5.  rozpowszechnianiu informacji dotyczących ochrony środowiska i edukacji ekologicznej
 
Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania w 2023 r.: 1.000,00zł.
 
 
PRIORYTET 4: DZIAŁANIA Z ZAKRESU NAUKI, SZKOLNICTWA WYŻSZEGO, EDUKACJI, OŚWIATY I WYCHOWANIA
Zadanie Nr 4:
Rodzaj zadania zgodny z art. 4 ustawy:  Nauki, szkolnictwa wyższego, edukacji, oświaty  i wychowania
Tytuł zadania: Działania z zakresu nauki, szkolnictwa wyższego, edukacji, oświaty
                      i wychowania
Opis zadania: zadanie polega w szczególności na:
1.      wspieraniu kreatywności i innowacyjności poprzez alternatywne formy edukacji,
2.       kształtowaniu kompetencji międzykulturowych,
3.      organizowaniu czasu wolnego dzieciom w wieku szkolnym między innymi poprzez obozy, biwaki, wycieczki,
4.      rozwijaniu zainteresowań i uzdolnień dzieci i młodzieży oraz popularyzacji
           poszczególnych dziedzin wiedzy w czasie wolnym od zajęć szkolnych
 
Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania w 2023 r.: 3.000,00zł.
 
 
Informacja o dotacjach przekazanych na realizację przedmiotowych zadań publicznych w latach 2020-2022:
W 2020 roku realizację zadań publicznych w zakresie "działania z zakresu kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego" dofinansowano w kwocie 500,00 zł.
W 2021 roku realizację zadań publicznych w zakresie "działania z zakresu kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego" dofinansowano w kwocie 2.500,00zł.
W 2022 roku realizację zadań publicznych w zakresie "działania z zakresu kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego" dofinansowano w kwocie 5.000,00zł.
W 2020 roku realizację zadań publicznych w zakresie "działania z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej" dofinansowano w kwocie 36.000,00zł.
W 2021 roku realizację zadań publicznych w zakresie "działania z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej" dofinansowano w kwocie 36.000,00zł.
W 2022 roku realizację zadań publicznych w zakresie "działania z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej" dofinansowano w kwocie 34.500,00zł.
W 2020 roku realizację zadań publicznych w zakresie "działania z zakresu ekologii i ochrony zwierząt oraz ochrony dziedzictwa przyrodniczego" nie dofinansowano.
W 2021 roku realizację zadań publicznych w zakresie "działania z zakresu ekologii i ochrony zwierząt oraz ochrony dziedzictwa przyrodniczego" nie dofinansowano.
W 2022 roku realizację zadań publicznych w zakresie "działania z zakresu ekologii i ochrony zwierząt oraz ochrony dziedzictwa przyrodniczego" dofinansowano w kwocie 1.000,00 zł.
W 2020 roku realizację zadań publicznych w zakresie "działania z zakresu nauki, szkolnictwa wyższego, edukacji, oświaty i wychowania patriotycznego"  nie dofinansowano.
W 2021 roku realizację zadań publicznych w zakresie "działania z zakresu nauki, szkolnictwa wyższego, edukacji, oświaty i wychowania patriotycznego" dofinansowano w kwocie 3.000,00zł.
W 2022 roku realizację zadań publicznych w zakresie "działania z zakresu nauki, szkolnictwa wyższego, edukacji, oświaty i wychowania patriotycznego" dofinansowano w kwocie 2.000,00zł.
 
II.  Zasady przyznawania dotacji.
1. O dotację mogą ubiegać się organizacje pozarządowe, podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, realizujące zadania statutowe z zakresu objętego konkursem. Oferent ubiegający się o dotację powinien zrealizować zadanie na rzecz mieszkańców Gminy Jonkowo. Organizacja w zakresie działalności objętej konkursem nie może osiągać dochodów.
2. Jeśli o dotację wnioskuje organizacja pozarządowa, która w roku poprzednim otrzymała środki finansowe na realizację zadania, warunkiem złożenia przez nią oferty jest prawidłowe rozliczenie sprawozdania z wykonanego wcześniej zadania.
3. Podmiot wnioskujący o przyznanie środków publicznych na realizację danego zadania powinien przedstawić ofertę zgodnie z zasadami uczciwej konkurencji, gwarantującą wykonanie zadania w sposób efektywny, oszczędny i terminowy.
4. Podmiot ubiegający się o dotację na realizację danego zadania publicznego ma obowiązek wniesienia wkładu własnego w wysokości co najmniej 10% całkowitego kosztu zadania.
5. Wkład własny może mieć formę wkładu finansowego i/lub niefinansowego.
6. Wkład finansowy stanowi środki finansowe własne organizacji pozarządowej lub pozyskane przez nią ze źródeł innych niż budżet Gminy Jonkowo.
7. Wkład niefinansowy stanowi wniesienie wkładu osobowego – w tym świadczeń wolontariuszy i pracy społecznej członków organizacji pozarządowej. 
8. Oferenci składający ofertę na zadanie Nr 2 (działania z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej i sportu wśród mieszkańców Gminy Jonkowo) powinni posiadać kadrę o stosownej wiedzy, kwalifikacjach pedagogicznych, instruktorskich.
9. Oferenci wyłonieni przez Wójta Gminy Jonkowo w trybie postępowania konkursowego otrzymują dotację po zawarciu pisemnej umowy na realizację danego zadania. Umowę podpisują osoby uprawnione do reprezentowania danej organizacji, zgodnie z jej statutem.
10. Uzyskana przez podmiot dotacja na działania z zakresu  wspierania i upowszechniania kultury fizycznej i sportu wśród mieszkańców Gminy Jonkowo nie może dotyczyć kosztów pokrycia funkcjonowania stowarzyszenia w zakresie rozgrywek organizowanych przez federację danej dyscypliny sportu, zawodów odbywających się na terenie Gminy Jonkowo.
11. Uzyskana przez podmiot dotacja nie może być wykorzystywana na koszty niezwiązane z realizacją zadania publicznego, w tym m. in.:
a) zadania i zakupy inwestycyjne,
b) zakup gruntów,
c) działalność gospodarczą,
d) pokrycie deficytu działalności organizacji pozarządowej i innych podmiotów,
e) wsteczne finansowane projektów,
f) pokrycie kosztów prowadzenia biura organizacji pozarządowych i innych podmiotów starających się o przyznanie dotacji, w tym także wydatków na wynagrodzenia pracowników, poza zakresem realizacji zadania publicznego,
g) działalność polityczną i religijną.
12.W przypadku, gdy przyznana dotacja będzie niższa niż oczekiwana, beneficjent może zrezygnować z przyjęcia przyznanej dotacji.
13. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z przyznaniem dotacji.
14. Ostateczną decyzję o przyznaniu dotacji na realizację zadania, po zapoznaniu się z opinią Komisji Konkursowej, podejmuje Wójt Gminy Jonkowo.
15. W przypadku, gdy wnioskowana w ofertach kwota dofinansowania przekroczy wysokość środków przeznaczonych na zlecanie realizacji poszczególnych zadań, zastrzega się możliwość zmniejszenia wysokości wnioskowanego dofinansowania, stosownie do posiadanych środków.
16. W przypadku pozytywnej oceny większej liczby ofert na realizacje danego zadania publicznego, dla których kwota wnioskowanej dotacji przekroczy poziom zaplanowanych na zadanie środków finansowych, dopuszcza się możliwość udzielenia dotacji w kwocie mniejszej niż wskazano w ofercie.
 
III. Termin i warunki realizacji zadania
1. Ofertę konkursową na realizację danego zadania publicznego należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności w nieprzekraczalnym terminie do dnia  31 stycznia 2023 roku. Obowiązujące terminy to:
- data ogłoszenia konkursu: 5 stycznia 2023 r.
- termin naboru wniosków: 31 stycznia 2023 r. do godziny 15.00
- termin dokonania wyboru oferty: najpóźniej do 28 lutego 2023 r.
O zachowaniu terminu decyduje data i godzina złożenia oferty.
2. Miejsce złożenia oferty: siedziba Zleceniodawcy – Urząd Gminy Jonkowo – Biuro Podawcze, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo. Ofertę wraz z załącznikami można złożyć osobiście lub przesłać drogą pocztową na adres jw. W przypadku składania ofert za pośrednictwem poczty liczy się data wpływu do Urzędu Gminu w Jonkowie potwierdzona pieczęcią wpływu. Oferta nie złożona we wskazanym terminie lub taka, która wpłynie pocztą po terminie, nie będzie objęta procedurą konkursową.
3. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie. Na kopercie należy wpisać nazwę, adres podmiotu składającego ofertę oraz tytuł zadania publicznego poprzedzonego zapisem: "Oferta na realizację zadania publicznego pn......"
4. W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie każda oferta musi być złożona w oddzielnej kopercie.
5. Dwie lub więcej organizacji pozarządowych lud podmioty działające wspólnie mogą złożyć wspólną ofertę.
6. Oferta wspólna wskazuje:
- jakie działania w ramach realizacji zadania publicznego będą wykonywać poszczególne organizacje pozarządowe lub podmioty (umowy zawarte między organizacjami). Organizacje pozarządowe lub podmioty składające ofertę wspólną ponoszą odpowiedzialność solidarną za zobowiązania, o których mowa w art. 16 ust 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. z 2022 roku, poz. 1327).
 
IV.         Oferty
1. Organizacja pozarządowa składa ofertę wraz z załącznikami zgodnie ze Wzorem oferty określonym w Złączniku nr 1 do Rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do Spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 roku w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania zadań (Dz. U z 2018 roku, poz. 2057), stanowiącym Załącznik nr 1 do Ogłoszenia o I Otwartym Konkursie Ofert.
2. Oferta powinna zawierać w szczególności informacje określone w art. 14 ust. 1 ustawy tj.:
- szczegółowy zakres rzeczowy zadania publicznego proponowanego do realizacji,     tytuł projektu;
- termin i miejsce realizacji zadania publicznego;
- kalkulację przewidywanych kosztów realizacji zadania publicznego;
- informację o wcześniejszej działalności organizacji pozarządowej lub podmiotów 
wymienionych w art. 3 ust. 3 składających ofertę w zakresie, którego dotyczy zadanie publiczne;
- informację o posiadanych zasobach rzeczowych i kadrowych zapewniających
  wykonanie zadania publicznego oraz planowanej wysokości środków finansowych na realizację danego zadania pochodzących z innych źródeł;
3. Do oferty można dołączyć:
a) aktualny Statut lub inny dokument zawierający zakres działalności podmiotu oraz wskazujący organy uprawnione do reprezentacji,
b) pisemne rekomendacje, listy intencyjne, dotyczące dotychczas realizowanych projektów oraz inne załączniki, mogące mieć znaczenie przy ocenie ofert,
c) aktualne pełnomocnictwo zarządu (lub innego organu wykonawczego) dla osób składających ofertę – tylko w przypadku oferty składanej przez oddział terenowy nie posiadający osobowości prawnej.
4. Oferty należy sporządzić w formie pisemnej pod rygorem nieważności, wypełnić maszynowo lub czytelnym pismem ręcznym.
5. W przypadku złożenia kserokopii dokumentów, osoby reprezentujące podmiot występujący o dotację powinny potwierdzić je za zgodność z oryginałem.
6. Oferta oraz dokumenty będące jej załącznikami dla swej ważności winny być opatrzone datą, pieczęcią oraz podpisem uprawnionych statutowo, bądź upoważnionych w tym celu osób.
7. Oferent składa ofertę w jednym egzemplarzu z kompletem załączników. Oferta stanowi załącznik do umowy.
8. Wszystkie oferty zgłoszone do konkursu wraz z załącznikami pozostają w aktach Urzędu i bez względu na okoliczności, nie będą zwracane oferentowi, ani w trakcie procesu przyznawania dotacji, ani po jego zakończeniu.
9. Złożenie oferty nie jest równoważne z przyznaniem dotacji lub przyznaniem dotacji w oczekiwanej wysokości.
 
V.  Termin, tryb i kryteria stosowane przy dokonaniu wyboru ofert
1. Oceny ofert dokonuje Komisja Konkursowa powołana przez Wójta Gminy Jonkowo zgodnie z zasadami zawartymi w Ustawie.
2. Komisji Konkursowej zostaną przedłożone do oceny oferty, które zostały pozytywnie ocenione pod względem formalnym (oferta zgodna z obowiązującym wzorem, prawidłowo wypełniona, złożona przez uprawiony podmiot, podpisana przez uprawnione osoby, zakres zadania mieści się w celach statutowych Oferenta, wskazano środki finansowe lub pozafinansowe, zawierające wymagane załączniki) przez pracownika wskazanego przez Wójta Gminy Jonkowo.
3. Oferty zawierające błędy formalne podlegają uzupełnieniu w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania do uzupełnienia oferty.
4. Oferty niezgodne ze wzorem, niekompletne co do wymaganego zestawu dokumentów lub informacji, niezgodne z założeniami priorytetowymi oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5. Merytoryczne kryterium oceny ofert:
 
 
Kryteria oceny ofert
Skala punktów
1.
Strona techniczna przygotowanej oferty
- zgodność oferty z celami, tematyką konkursu
 
(łącznie 5 pkt)
0 - 5 pkt
2
Ocena projektu
- atrakcyjność zadania
- wskazanie potrzeb, które zostaną zaspokojone poprzez realizację projektu
- okres i intensywność zajęć w ramach prowadzonego zadania
- liczba uczestników objętych zadaniem:
    a) 0 – 10 uczestników – 0 pkt.
    b) 11 – 50 uczestników – 5 pkt.
    c) 51 – 100 uczestników – 10 pkt.
    d) ponad 100 uczestników – 15 pkt.
(łącznie 45 pkt)
 
0 – 15 pkt
0 – 5 pkt
0 – 10 pkt
 
 
0 – 15 pkt
3
Zakładane rezultaty realizacji zadania
- opis  rezultatów projektu w odniesieniu do planowanych celów (rezultaty
  można podzielić na policzalne np. liczba godzin szkoleń odbytych przez 
  określoną liczbę uczestników) oraz na niepoliczalne (zmiany społeczne, 
  zdrowotne uczestników itp.)
(łącznie 10 pkt)
 
0 - 10 pkt
4
Kalkulacja kosztów realizacji zadania
- czytelność, klarowność struktury wydatków
- zasadność przedstawionych we wniosku kosztów
- planowany udział środków finansowych własnych lub środków finansowych 
  z innych źródeł
(łącznie 20 pkt)
 
0 – 5 pkt
0 – 5 pkt
 
0 – 10 pkt
5
Doświadczenie oferenta
- określenie zespołu realizującego zadanie (ilość i doświadczenie osób
  pracujących przy realizacji zadania)
- ocena realizacji zadań wnioskodawcy w okresie poprzednim, biorąc pod
  uwagę w szczególności: rzetelność i terminowość wykonywania zadania 
  oraz sposób rozliczenia dotacji
(łącznie 20 pkt)
 
 0 - 10 pkt
 
0 – 10 pkt
 
Razem
100
 
  1. Aby oferta mogła być dalej rozpatrywana i brać udział w podziale środków finansowych musi osiągnąć minimalny próg 55 punktów (tj. średnią ocenę wyliczoną na podstawie indywidualnej oceny każdego z członków Komisji Konkursowej).
  2. Konkurs rozstrzyga Wójt Gminy Jonkowo, po zapoznaniu się z protokołem Komisji Konkursowej. Ogłoszenie zawierające rozstrzygnięcie konkursu zostanie zamieszczone:
            a) w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Jonkowo www.bip.jonkowo.pl w          zakładce aktualności,
            b) na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Jonkowo,
            c) na stronie internetowej Gminy Jonkowo www.jonkowo.pl
  1. Decyzję o wyborze ofert i o udzieleniu dotacji podejmuje Wójt Gminy Jonkowo na podstawie protokołu Komisji Konkursowej
 
VI. Regulacje końcowe.
1. Szczegółowe i ostateczne warunki realizacji, finansowania i rozliczenia zadania będzie regulować umowa sporządzona w formie pisemnej pomiędzy Gminą Jonkowo, a oferentem zgodnie ze wzorem umowy określonym w Załączniku Nr 2 do Rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do Spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 roku w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz. U. z 2018roku, poz. 2057), gdzie wzór sprawozdania stanowi Załącznik Nr 3 do Ogłoszenia o I Otwartym Konkursie Ofert.
2. Zadanie może być realizowane wyłącznie przez podmiot będący stroną umowy. Dopuszcza się realizację zadań publicznych na mieniu gminnym.
3. Zadanie winno być zrealizowane z najwyższą starannością, zgodnie z zawartą umową oraz z obowiązującymi standardami i przepisami, w zakresie opisanym w ofercie.
4. Podmioty otrzymujące dotację zobowiązane są do dokonywania wydatków ze środków publicznych zgodnie z zasadami: równego traktowania, przejrzystości i jawności.
5. Zadanie winno być realizowane w taki sposób, aby w maksymalnym stopniu docelowymi podmiotami działań byli mieszkańcy Gminy Jonkowo. 
6. Ogłaszający unieważni konkurs ofert na realizację zadania publicznego jeżeli: nie złożono żadnej oferty lub żadna ze złożonych ofert nie spełnia wymogów zawartych w Ogłoszeniu. Informacje o unieważnieniu konkursu podaje się do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie jej w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.jonkowo.pl w zakładce aktualności, na stronie internetowej Gminy Jonkowo www.jonkowo.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie tut. Urzędu.
7. Wyłoniony podmiot jest zobowiązany zamieszczać na wszelkich drukach związanych z realizacją zadania (plakatach, zaproszeniach, regulaminach, komunikatach itp.), a także w ogłoszeniach prasowych, reklamach, wykazach sponsorów, na banerach, informacji o tym, iż zadanie jest dofinansowane przez Gminę Jonkowo. Informacje takie winny być również podawane do publicznej wiadomości w czasie realizacji zadania.
8. Podmiot, który otrzyma dotację z budżetu Gminy Jonkowo jest zobowiązany do wyodrębnienia w ewidencji księgowej środków otrzymanych na realizację umowy.
9. Oferenci zostaną powiadomieni o rozstrzygnięciu Konkursu i jego wyniku na piśmie.
10. Zleceniobiorca jest zobowiązany niezwłocznie po otrzymaniu Zawiadomienia o rozstrzygnięciu I Otwartego Konkursu Oferty, w sytuacji przyznania dotacji w wysokości niższej niż wnioskowana, do dostarczenia niezbędnych dokumentów potrzebnych do podpisania umowy, w tym m.in. zaktualizowany opis poszczególnych działań, kosztorys i harmonogram realizacji zadania podpisany przez osoby upoważnione lub oświadczenie o nieprzyjęciu dotacji. 
 
 
Załączniki:
Załącznik Nr 1 – wzór oferty
Załącznik Nr 2 – wzór umowy
Załącznik Nr 3 – wzór sprawozdania
 
 
 
Sporządziła:
Maja Mindak
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-01-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Maja Mindak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-01-05 11:09:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-01-05 11:13:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-01-05 11:13:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
797 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE Wójta Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

Jonkowo, dnia 04.01.2023 r.

znak: GP.6721.4.2021/2022

OGŁOSZENIE
Wójta Gminy Jonkowo

o przyjęciu przez Radę Gminy Jonkowo Uchwały Nr LVI/460/2022 z dnia 29 listopada 2022 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Jonkowo w części obrębu Jonkowo

Zgodnie z art. 43 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.) informuję o przyjęciu przez Radę Gminy Jonkowo Uchwały Nr LVI/460/2022 z dnia 29 listopada 2022 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Jonkowo w części obrębu Jonkowo.
Z treścią przyjętego dokumentu oraz jego uzasadnieniem i podsumowaniem, o których mowa odpowiednio w art. 42 pkt 2 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, pokój nr 6, w godzinach pracy urzędu oraz na stronie internetowej https://bip.jonkowo.pl.
……..……………………………....

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-01-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aneta Kruk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-01-04 11:48:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-01-04 11:49:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-01-04 11:49:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
821 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Nr 194/2022 Wójta Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 194/2022
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 30 grudnia 2022 roku

w sprawie zasad wynajmu , ustalania wysokości stawek ,określenia wzoru u
mowy zawartej w celu korzystania z sal gimnastycznych i pomieszczeń szkolnych prowadzonych przez Gminę Jonkowo
Na podstawie art.30 ust. 2 pkt.3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym
(t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 559 z późn. zm ), zarządza co następuje:
§ 1
Upoważnia się Dyrektorów:
1. Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Jonkowie ,
2. Szkoły Podstawowej w Nowym Kawkowie ,
3. Szkoły Podstawowej we Wrzesinie.
do zawierania umów najmu sal gimnastycznych i pomieszczeń szkolnych , na zasadach określonych w niniejszym zarządzeniu.
§ 2
1. Wynajęcie sal gimnastycznych i pomieszczeń szkolnych możliwe jest:
1) Po realizacji obowiązkowych i pozalekcyjnych zajęć , w których uczestniczą dzieci i młodzież szkolna;
2) W dni wolne od pracy określone w ustawie o dniach wolnych od pracy oraz w dni wolne od zajęć dydaktycznych .
2. Korzystanie z sal gimnastycznych i pomieszczeń szkolnych odbywa się w oparciu o harmonogram stanowiący każdorazowo załącznik do umowy najmu.
3. Wszyscy korzystający z sal gimnastycznych i pomieszczeń szkolnych zobowiązani są do zapoznania się regulaminem korzystania z sal gimnastycznych i pomieszczeń szkolnych oraz jego bezwzględnego przestrzegania .
§ 3
1. Ustala się odpłatność za wynajmowanie sal gimnastycznych i pomieszczeń szkolnych funkcjonujących na terenie Gminy Jonkowo zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zarządzenia .
2. Wysokość opłat określa iloczyn czasu korzystania z sal gimnastycznych lub pomieszczeń szkolnych i odpowiedniej stawki określonej w załączniku nr 1 do niniejszego zarządzenia .
3. Czas korzystania z obiektu określa się w pełnych godzinach zegarowych i liczy się od zajęcia obiektu przez wynajmującego do jego opuszczenia .
4. Odpłatność za wynajem sal gimnastycznych i pomieszczeń szkolnych funkcjonujących na terenie Gminy Jonkowo stanowi dochód Gminy Jonkowo.
§ 4
1. Umowy zawierane są w formie pisemnej pod rygorem nieważności .
2. Określa się wzór umowy najmu zawieranej w celu korzystania z sal gimnastycznych i pomieszczeń szkolnych stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia .
3. W przypadkach szczególnych zezwala się na odstąpienie od wzoru umowy , w którym mowa w ust.2.
§ 5
1. Wykonanie zarządzenia powierza się:
1) Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Jonkowie ,
2) Szkoły Podstawowej w Nowym Kawkowie ,
3) Szkoły Podstawowej we Wrzesinie.
§ 6
1. W przypadku klubów sportowych działających w formie uczniowskich klubów sportowych i stowarzyszeń sportowych wpisanych do ewidencji starosty właściwego ze względu na siedzibę klubu , którym zostanie udostępniona sama gimnastyczna lub pomieszczenie szkolne na czas dłuższy niż 2 godziny zegarowe w jednym dniu , Dyrektor szkoły może zastosować zniżkę w czynszu na dany dzień w wysokości kwoty odpowiadającej jednej godzinie czasu wynajmu.
2. Pomieszczenia szkolne nieodpłatnie mogą być udostępnione na :
1) Spotkania z mieszkańcami organizowane przez organy administracji rządowej i samorządowej ;
2) Organizację narad, konferencji, nieodpłatnych szkoleń, kursów organizowanych przez organ prowadzący i organ sprawujący nadzór pedagogiczny;
3) Realizację zadań statutowych Gminy i jednostek organizacyjnych Gminy Jonkowo;
4) Bezpłatne zajęcia edukacyjne i sportowe dla dzieci oraz wychowanków przedszkola i uczniów szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę;
5) Imprezy zlecone prze Gminę lub odbywające się pod patronatem Wójta Gminy Jonkowo lub Przewodniczącego Rady Gminy Jonkowo.
6) W innych przypadkach , po uzyskaniu zgody przez Wójta Gminy Jonkowo.
§ 7
Zobowiązuje się Dyrektorów Szkół do prowadzenia rejestru umów dotyczących wynajmowania sal lub pomieszczeń szkolnych .
§ 8
Traci moc zarządzenie Nr 128/2021 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 29 grudnia 2021 roku.
§ 9
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-12-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Margalska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-12-30 10:21:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-12-30 10:23:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-12-30 10:23:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
895 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Nr 186/2022 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 12 grudnia 2022 r. w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej do przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego podjętego na wniosek Pani Doroty Małgorzaty Olkowskiej – nauczyciela Szkoły Podstawowej im. T. Kościuszki w Jonkowie, ubiegającej się o awans na stopień nauczyciela mianowanego

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 186/2022
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 12 grudnia 2022 r.

w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej do przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego podjętego na wniosek Pani Doroty Małgorzaty Olkowskiej – nauczyciela Szkoły Podstawowej im. T. Kościuszki w Jonkowie, ubiegającej się o awans na stopień nauczyciela mianowanego
Na podstawie art. 9 g ust. 2 w związku z art. 91d pkt. 2 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Tj. Dz.U. z 2021, poz. 1762 z późn. zm.) oraz art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Tj. Dz.U. z 2022, poz. 559 z późn. zm.) zarządzam co następuje:
§ 1.
Powołuje się Komisję Egzaminacyjną dla przeprowadzenia egzaminu w ramach postępowania podjętego na wniosek Pani Doroty Małgorzaty Olkowskiej – zatrudnionej w Szkole Podstawowej im. T. Kościuszki w Jonkowie jako nauczyciela edukacji przedszkolnej, ubiegającej się o awans na stopień nauczyciela mianowanego, w składzie:
1. Pani Żaneta Wiśniewska – Przewodniczący Komisji Egzaminacyjnej - przedstawiciel organu prowadzącego szkołę,
2. Pan Piotr Raźniewski – Przedstawiciel organu sprawującego nadzór
pedagogiczny,
3. Pani Małgorzata Świderska – Dyrektor Szkoły Podstawowej im. T. Kościuszki
w Jonkowie,
4. Pani Elżbieta Ewa Dąbrowska – Ekspert,
5. Pani Anna Kanterewicz-Karapyta – Ekspert.
§ 2.
Komisja egzaminacyjna przeprowadzi postępowanie egzaminacyjne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 lipca 2018 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 2200).
§ 3.
Posiedzenie Komisji odbędzie się w dniu 19 grudnia 2022 r. o godz. 1300 w Urzędzie Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, pok. 13 (piętro I – sala konferencyjna).
§ 4.
Komisja ulega rozwiązaniu z chwilą przekazania do organu prowadzącego szkołę protokołu z przebiegu prac komisji i dokumentacji komisji oraz wniosku wraz z dokumentacją złożoną przez nauczyciela.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Jonkowo, dnia 12.12.2022 r. ………..………..…………………

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-12-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Żaneta Wiśniewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-12-13 08:47:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-12-13 08:48:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-12-13 08:48:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1279 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji