ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Decyzje środowiskowe

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

OBWIESZCZENIE o zebraniu dowodów i materiałów w sprawie

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                           Jonkowo, dnia 12.04.2023 r.
GD.6220.10.2023
 
OBWIESZCZENIE
o zebraniu dowodów i materiałów w sprawie
 
 
            Stosownie do art. 10 § 1 i art. 73 § 1 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm.) w celu zapewnienia stronom pełnego i czynnego udziału w postępowaniu o wydanej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia polegającego na „Budowie farmy fotowoltaicznej zlokalizowanej na części dz. nr 93, 260/1, 206/2 w obrębie Szałstry, gmina Jonkowo”.
 
Zawiadamiam
 
o możliwości zapoznania się z aktami sprawy i wypowiedzenia co do zebranych dowodów
 i materiałów przed wydaniem decyzji
 
            Jednocześnie informuję, że został zgromadzony materiał dowodowy w przedmiotowej sprawie, wobec czego strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzoną dokumentacją (w tym z uzyskanymi opiniami organów pomocniczych) oraz zgodnie z art. 10 Kodeks postepowania administracyjnego wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w terminie 7 dni od dnia doręczenia stronom niniejszego i zawiadomienia, w siedzibie Urzędu Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2, pokój 12, w godzinach pracy Urzędu.
                Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa        w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.) oraz art.49 KPA – zawiadomienie stron o czynnościach organu administracji publicznej następuje przez niniejsze publiczne obwieszczenie, które podaje się do publicznej wiadomości w dniu 2 listopada 2022 r. na okres 14 dni, poprzez udostępnienie pisma na stronie internetowej Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Jonkowo  https://bip.jonkowo.pl/, na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Jonkowo przy ul. Klonowej 2 oraz na tablicy ogłoszeń w miejscowości Szałstry.
            Zgodnie z art. 49 KPA, zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia. Po upływie w/w terminu zostanie wydana decyzja na podstawie zebranego w sprawie materiału.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Wywieszono dnia …………………………..
Zdjęto dnia…………………………………
Pieczęć Urzędu i podpis…………………..

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-04-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Czepil-Gołaś
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-04-14 09:06:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-04-14 09:06:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-04-14 09:06:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
397 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OBWIESZCZENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                                                          Jonkowo, dnia 13.03.2023 r.
 
GD.6220.10.2023                                                                                 
 
OBWIESZCZENIE
WÓJTA GMINY JONKOWO
o wszczęciu postępowania
i wystąpieniu do organów współdziałających
 
 
            Na podstawie art. 10 § 1, art. 49 § 1 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000), w związku z art. 73 ust.1 ustawy z dnia 3 października 2008 r.                 o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.)
 
zawiadamiam
 
że na podstawie wniosku z dnia 28.02.2023 r. (data wpływu do Urzędu 02.03.2023 r.) złożonego przez PCWO ENERGETYKA PROJEKT Sp. z o.o., ul. Emilii Plater 53, 00-113 Warszawa, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na „Budowie farmy fotowoltaicznej zlokalizowanej na części dz. nr 93, 260/1, 206/2 w obrębie Szałstry, gmina Jonkowo”.
 
                Na podstawie art.75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.), organem właściwym w sprawie wydania przedmiotowej decyzji jest Wójt Gminy Jonkowo.
                Informuję o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10  Kodeks postępowania administracyjnego do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium. Zgodnie z art. 28  Kodeksu postępowania administracyjnego stroną jest każdy, czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie albo kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek.
               
                Przedmiotowe przedsięwzięcie zalicza się do grupy przedsięwzięć określonych w § 3 ust. 1 pkt. 54 lit. b Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. poz. 1839 z późn. zm.).
 
                Zgodnie z art.64 ust. 1 pkt 1 i 4 Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.), w toku postępowania zmierzającego do wydania decyzji                  o środowiskowych uwarunkowaniach dla niniejszego przedsięwzięcia, należy uzyskać opinie:
 
  • Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie,
  • Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Olsztynie,
  • Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Elblągu.
 
Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych opinii pomocniczych                  i ewentualnych uzgodnieniach.
 
                Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie  Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Jonkowo, wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Jonkowo                        w siedzibie urzędu przy ul. Klonowa 2 oraz na tablicy ogłoszeń w miejscowości Szałstry.
                Informuję o możliwości zapoznania się z dokumentacją w powyższej sprawie w siedzibie Urzędu Gminy Jonkowo w pokoju nr 12, od poniedziałku do piątku w godzinach 07.00 – 15.00, w terminie 14 dni od dnia publicznego obwieszczenia. Organem właściwym do rozpatrzenia zgłoszonych uwag i wniosków jest Wójt Gminy Jonkowo.
 
 
 
 
Wywieszono dnia.......13.03.2023 r........................
 
Zdjęto dnia............................................................
Pieczęć Urzędu i podpis........................................

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-03-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Czepil-Gołaś
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-03-20 15:18:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-03-20 15:19:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-03-20 15:19:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
467 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OBWIESZCZENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                                                          Jonkowo, dnia 09.03.2023 r.
 
GD.6220.7.2023                                                                   
 
OBWIESZCZENIE
WÓJTA GMINY JONKOWO
o wszczęciu postępowania
i wystąpieniu do organów współdziałających
 
 
            Na podstawie art. 10 § 1, art. 49 § 1 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000), w związku z art. 73 ust.1 ustawy z dnia 3 października 2008 r.                 o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.)
 
zawiadamiam
 
że na podstawie wniosku z dnia 30.01.2023 r. (data wpływu do Urzędu 01.02.2023 r.) złożonego przez MP Energetyka Sp. z o.o., ul. Jarzębinowa 20, 11-010 Wójtowo, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na „Budowie elektrowni fotowoltaicznej „Mątki II” o mocy do 10 MW wraz z urządzeniami infrastruktury towarzyszącej, realizowanej na działce nr ewid. 241, 247 - obręb Mątki, gmina Jonkowo”.
 
                Na podstawie art.75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.), organem właściwym w sprawie wydania przedmiotowej decyzji jest Wójt Gminy Jonkowo.
                Informuję o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10  Kodeks postępowania administracyjnego do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium. Zgodnie z art. 28  Kodeksu postępowania administracyjnego stroną jest każdy, czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie albo kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek.
               
                Przedmiotowe przedsięwzięcie zalicza się do grupy przedsięwzięć określonych w § 3 ust. 1 pkt. 54 lit. b Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. poz. 1839 z późn. zm.).
 
                Zgodnie z art.64 ust. 1 pkt 1 i 4 Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.), w toku postępowania zmierzającego do wydania decyzji  o środowiskowych uwarunkowaniach dla niniejszego przedsięwzięcia, należy uzyskać opinie:
 
  • Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie,
  • Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Olsztynie,
  • Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Olsztynie.
 
Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych opinii pomocniczych  i ewentualnych uzgodnieniach.
 
                Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie  Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Jonkowo, wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Jonkowo w siedzibie urzędu przy ul. Klonowa 2 oraz na tablicy ogłoszeń w miejscowości Mątki.
                Informuję o możliwości zapoznania się z dokumentacją w powyższej sprawie w siedzibie Urzędu Gminy Jonkowo w pokoju nr 12, od poniedziałku do piątku w godzinach 07.00 – 15.00, w terminie 14 dni od dnia publicznego obwieszczenia. Organem właściwym do rozpatrzenia zgłoszonych uwag i wniosków jest Wójt Gminy Jonkowo.
 
 
 
 
Wywieszono dnia.......09.03.2023 r........................
 
Zdjęto dnia............................................................
Pieczęć Urzędu i podpis........................................

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-03-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Czepil-Gołaś
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-03-09 13:38:15
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-03-09 13:38:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-03-09 13:38:30
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
503 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OBWIESZCZENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                                                          Jonkowo, dnia 09.03.2023 r.
 
GD.6220.6.2023                                                                   
 
OBWIESZCZENIE
WÓJTA GMINY JONKOWO
o wszczęciu postępowania
i wystąpieniu do organów współdziałających
 
 
            Na podstawie art. 10 § 1, art. 49 § 1 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000), w związku z art. 73 ust.1 ustawy z dnia 3 października 2008 r.                 o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.)
 
zawiadamiam
 
że na podstawie wniosku z dnia 30.01.2023 r. (data wpływu do Urzędu 01.02.2023 r.) złożonego przez MP Energetyka Sp. z o.o., ul. Jarzębinowa 20, 11-010 Wójtowo, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na „Budowie elektrowni fotowoltaicznej „Mątki I” o mocy do 10 MW wraz z urządzeniami infrastruktury towarzyszącej, realizowanej na działce nr ewid. 203/2, 304 - obręb Mątki, gmina Jonkowo”.
 
                Na podstawie art.75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.), organem właściwym w sprawie wydania przedmiotowej decyzji jest Wójt Gminy Jonkowo.
                Informuję o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10  Kodeks postępowania administracyjnego do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium. Zgodnie z art. 28  Kodeksu postępowania administracyjnego stroną jest każdy, czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie albo kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek.
               
                Przedmiotowe przedsięwzięcie zalicza się do grupy przedsięwzięć określonych w § 3 ust. 1 pkt. 54 lit. b Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. poz. 1839 z późn. zm.).
 
                Zgodnie z art.64 ust. 1 pkt 1 i 4 Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.), w toku postępowania zmierzającego do wydania decyzji  o środowiskowych uwarunkowaniach dla niniejszego przedsięwzięcia, należy uzyskać opinie:
 
  • Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie,
  • Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Olsztynie,
  • Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Olsztynie.
 
Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych opinii pomocniczych  i ewentualnych uzgodnieniach.
 
                Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie  Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Jonkowo, wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Jonkowo w siedzibie urzędu przy ul. Klonowa 2 oraz na tablicy ogłoszeń w miejscowości Mątki.
                Informuję o możliwości zapoznania się z dokumentacją w powyższej sprawie w siedzibie Urzędu Gminy Jonkowo w pokoju nr 12, od poniedziałku do piątku w godzinach 07.00 – 15.00, w terminie 14 dni od dnia publicznego obwieszczenia. Organem właściwym do rozpatrzenia zgłoszonych uwag i wniosków jest Wójt Gminy Jonkowo.
 
 
 
 
Wywieszono dnia.......09.03.2023 r........................
 
Zdjęto dnia............................................................
Pieczęć Urzędu i podpis........................................

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-03-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Czepil-Gołaś
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-03-09 13:32:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-03-09 13:34:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-03-09 13:34:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
502 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OBWIESZCZENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
                                                                                                           Jonkowo, dnia 20.02.2023 r.
GK.6220.18.2021
 
 
O B W I E S Z C Z E N I E
 
           
Działając na podstawie:
                         
            - art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm.) oraz  art. 74 ust. 3 Ustawy z dnia 3 października 2008 r.                     o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.)  zawiadamiam strony postępowania
 
            - art. 85 ust. 3 ustawy ooś, podaję do publicznej wiadomości,
 
że w dniu 10.02.2023 r. wydana została decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie instalacji fotowoltaicznej „Giedajty” o mocy do 1,5 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce o nr ew. 102/4 w obrębie Giedajty, Gmina Jonkowo”,
 
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Jonkowie oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Jonkowie oraz tablicy ogłoszeń w miejscowości planowanej inwestycji.
 
Informację o wydaniu decyzji udostępnia się w Biuletynie Informacji Publicznej w dniu 20.02.2023 r.
 
Treść decyzji udostępnia się w Biuletynie Informacji Publicznej w terminie 20.02.2023 r. – 06.03.2023 r.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
wywieszono w dniach: od……………………do………………………….

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-02-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Czepil-Gołaś
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-02-24 07:01:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-02-24 07:03:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-02-24 07:03:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
507 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OBWIESZCZENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
                                                                                                           Jonkowo, dnia 10.02.2023 r.
GD.6220.2.2023
 
 
O B W I E S Z C Z E N I E
 
           
Działając na podstawie:
                         
            - art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm.) oraz  art. 74 ust. 3 Ustawy z dnia 3 października 2008 r.                     o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.)  zawiadamiam strony postępowania
 
            - art. 85 ust. 3 ustawy ooś, podaję do publicznej wiadomości,
 
że w dniu 10.02.2023 r. wydana została decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego „Budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 8 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce o nr ew. 8 oraz 52/3 w obrębie Nowe Kawkowo, Gmina Jonkowo”,
 
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Jonkowie oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Jonkowie oraz tablicy ogłoszeń w miejscowości planowanej inwestycji.
 
Informację o wydaniu decyzji udostępnia się w Biuletynie Informacji Publicznej w dniu 10.02.2023 r.
 
Treść decyzji udostępnia się w Biuletynie Informacji Publicznej w terminie 10.02.2023 r. – 24.02.2023 r.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
wywieszono w dniach: od……………………do………………………….

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-02-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Czepil-Gołaś
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-02-10 10:57:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-02-10 11:02:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-02-10 11:02:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
555 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie

Akapit nr 1 - brak tytułu

Jonkowo, dnia 26.01.2023 r.
GD.6220.2.2023
 
OBWIESZCZENIE
o zebraniu dowodów i materiałów w sprawie
 
 
Stosownie do art. 10 § 1 i art. 73 § 1 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm.) w celu zapewnienia stronom pełnego i czynnego udziału w postępowaniu o wydanej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia polegającego na „Budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 8 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce o nr ew. 8 oraz 52/3 w obrębie Nowe Kawkowo, Gmina Jonkowo”
 
Zawiadamiam
 
o możliwości zapoznania się z aktami sprawy i wypowiedzenia co do zebranych dowodów
i materiałów przed wydaniem decyzji
 
Jednocześnie informuję, że został zgromadzony materiał dowodowy w przedmiotowej sprawie, wobec czego strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzoną dokumentacją (w tym z uzyskanymi opiniami organów pomocniczych) oraz zgodnie z art. 10 Kodeks postepowania administracyjnego wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w terminie 7 dni od dnia doręczenia stronom niniejszego i zawiadomienia, w siedzibie Urzędu Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2, pokój 12, w godzinach pracy Urzędu.
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.) oraz art.49 KPA – zawiadomienie stron o czynnościach organu administracji publicznej następuje przez niniejsze publiczne obwieszczenie, które podaje się do publicznej wiadomości w dniu 2 listopada 2022 r. na okres 14 dni, poprzez udostępnienie pisma na stronie internetowej Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Jonkowo https://bip.jonkowo.pl/, na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Jonkowo przy ul. Klonowej 2 oraz na tablicy ogłoszeń w miejscowości Nowe Kawkowo.
Zgodnie z art. 49 KPA, zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia. Po upływie w/w terminu zostanie wydana decyzja na podstawie zebranego w sprawie materiału.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Wywieszono dnia …………………………..
Zdjęto dnia…………………………………
Pieczęć Urzędu i podpis…………………..

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-01-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Czepil-Gołaś
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-01-26 13:58:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-01-26 13:58:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-01-26 13:58:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
720 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OBWIESZCZENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                           Jonkowo, dnia 13.01.2023 r.
GK.6220.18.2021
 
 
 
OBWIESZCZENIE
 
            Na podstawie z art. 33 ust. 1 w związku z art. 79 ust. 1 oraz 74 ust. 3 ustawy z dnia                               3 października  2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz     o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.) w związku z art. 49 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm.), Wójt Gminy Jonkowo
podaje do publicznej wiadomości
informację o możliwości zapoznania się z raportem o odziaływaniu na środowisko dla przedsięwzięcia pod nazwą: „budowa instalacji fotowoltaicznej „Giedajty” o mocy do 30 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce nr 102/4 w obrębie Giedajty, gmina Jonkowo”, oraz o możliwości składania uwag i wniosków do ww. przedsięwzięcia i całej zgromadzonej dokumentacji.
Inwestorem przedsięwzięcia jest Projekt-Solartechnik Development Sp. z o.o., który w przedmiotowej sprawie w dniu 25.05.2021 r. (data wpływu 31.05.2021 r.) złożył wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
Jednocześnie informuję, że organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w tej sprawie jest Wójt Gminy Jonkowo. Tut. organ otrzymał opinię organów współdziałających:                 
• opinia Dyrektora Zarządu Zlewni w Elblągu z dnia 21.07.2021 r. (data wpływu 28.07.2021 r.) znak: GD.ZZŚ.2.435.156.2021.MK;                                                            
• opinia Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Olsztynie z dnia 26.07.2021 r. (data wpływu 26.07.2021 r.) znak: ZNS.9022.5.87.2021.EK;
• postanowienie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie z dnia 09.01.2023 r. (data wpływu 09.01.2023 r.) znak WOOŚ.4221.14.2022.AB.10.
Jednocześnie informuję, że został zgromadzony materiał dowodowy w przedmiotowej sprawie, wobec czego strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzoną dokumentacją (w tym z uzyskanymi opiniami organów pomocniczych) oraz zgodnie z art. 10 Kodeks postepowania administracyjnego wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w terminie  30 dni, tj. od 13.01.2023 r. do 13.02.20231 r., w siedzibie Urzędu Gminy w Jonkowie, w pokoju nr 12, w godzinach 07.00-14.00. Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Jonkowie oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Jonkowie oraz tablicy ogłoszeń w miejscowości planowanej inwestycji. Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w  formie pisemnej, ustnej lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Doręczenie niniejszego zawiadomienia stronom postępowania uważa się za dokonane po upływie 30 dni od dnia w którym nastąpiło jego upublicznienie.
Po tym terminie wydana zostanie decyzja administracyjna kończąca ww. postępowanie.
 
 
 
Wywieszono dnia …………………………..
Zdjęto dnia…………………………………
Pieczęć Urzędu i podpis…………………..
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-01-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Czepil-Gołaś
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-01-13 09:43:15
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-01-13 09:43:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-04-14 09:03:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1030 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                                                          Jonkowo, dnia 09.01.2023 r.
 
GD.6220.2.2023                                                                   
 
OBWIESZCZENIE
WÓJTA GMINY JONKOWO
o wszczęciu postępowania
i wystąpieniu do organów współdziałających
 
 
            Na podstawie art. 10 § 1, art. 49 § 1 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000), w związku z art. 73 ust.1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.)
 
zawiadamiam
 
że na podstawie wniosku z dnia 22.12.2022 r. (data wpływu do Urzędu 23.12.2022 r.) złożonego przez AGRO FARMS Sp. z o.o., ul. Łąkowa 2, 86-014 Sicienko, zostało wszczęte postępowanie administracyjne    w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na „Budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 8 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce o nr ewidencyjnym 8 oraz 52/3 w obrębie Nowe Kawkowo. Gmina Jonkowo”.
 
                Na podstawie art.75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.), organem właściwym w sprawie wydania przedmiotowej decyzji jest Wójt Gminy Jonkowo.
                Informuję o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10  Kodeks postępowania administracyjnego do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium. Zgodnie z art. 28  Kodeksu postępowania administracyjnego stroną jest każdy, czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie albo kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek.
               
                Przedmiotowe przedsięwzięcie zalicza się do grupy przedsięwzięć określonych w § 3 ust. 1 pkt. 54 lit. b Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. poz. 1839 z późn. zm.).
 
                Zgodnie z art.64 ust. 1 pkt 1 i 4 Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.), w toku postępowania zmierzającego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla niniejszego przedsięwzięcia, należy uzyskać opinie:
 
  • Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie,
  • Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Olsztynie,
  • Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Elblągu.
 
Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych opinii pomocniczych i ewentualnych uzgodnieniach.
 
                Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie  Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Jonkowo, wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Jonkowo w siedzibie urzędu przy ul. Klonowa 2 oraz na tablicy ogłoszeń w miejscowości Nowe Kawkowo.
                Informuję o możliwości zapoznania się z dokumentacją w powyższej sprawie w siedzibie Urzędu Gminy Jonkowo w pokoju nr 12, od poniedziałku do piątku w godzinach 07.00 – 15.00, w terminie 14 dni od dnia publicznego obwieszczenia. Organem właściwym do rozpatrzenia zgłoszonych uwag i wniosków jest Wójt Gminy Jonkowo.
 
 
 
Wywieszono dnia.......09.01.2023 r........................
 
Zdjęto dnia............................................................
Pieczęć Urzędu i podpis........................................

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-01-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Czepil-Gołaś
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-01-10 11:30:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-01-10 11:31:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-01-10 11:31:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
687 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OBWIESZCZENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
                                                                              Jonkowo, dnia 05.01.2023 r.
GK.6220.32.2021 
 
 
O B W I E S Z C Z E N I E
 
           
Działając na podstawie:
                         
            - art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm.) oraz  art. 74 ust. 3 Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.)  zawiadamiam strony postępowania
 
            - art. 85 ust. 3 ustawy ooś, podaję do publicznej wiadomości,
 
że w dniu 05.01.2023 r. wydana została decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego „budowie farmy fotowoltaicznej zlokalizowanej na działce nr 69/1 obręb Warkały, gmina Jonkowo”,
 
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Jonkowie oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Jonkowie oraz tablicy ogłoszeń w miejscowości planowanej inwestycji.
 
Informację o wydaniu decyzji udostępnia się w Biuletynie Informacji Publicznej w dniu 05 stycznia 2023 r.
 
Treść decyzji udostępnia się w Biuletynie Informacji Publicznej w terminie 5 stycznia 2023 r. – 19stycznia 2023 r.
 
 
 
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-01-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Edyta Czepil-Gołaś
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-01-09 11:42:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-01-09 11:46:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-01-09 11:46:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
691 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji