ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Decyzje środowiskowe

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

OBWIESZCZENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

Białystok, dnia ……. listopada 2021 r.
BI.RUZ.4210.140.2021.MZ
 
ZAWIADOMIENIE
 
Dyrektor Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Białymstoku, na podstawie
art. 10, art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.), zwanej dalej „Kpa” oraz art. 17, art. 388 ust. 1 pkt 1, art. 389 pkt. 6, art. 397 ust. 3 pkt 1 lit a) tiret 8, art. 400 ust. 7, art. 401 ust. 1, art. 407 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 624. z późn. zm.), zawiadamia o wszczęciu na wniosek Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, ul. Pstrowskiego 28B, 10-602 Olsztyn, reprezentowany przez Pana Krystiana Obidzińskiego ARKAS-PROJEKT Sp. z o.o., postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych w zakresie przebudowy rowu polegającej na budowie przepustu na działkach o nr ewid. 95, 152, 212, 3308/2 obręb 0005 Gutkowo, (gmina Jonkowo, powiat olsztyński, województwo warmińsko-mazurskie), w ramach zamierzenia budowlanego pn. „Rozbudowa Drogi Wojewódzkiej nr 527 na odcinku Łukta-Olsztyn”
Jednocześnie, mając na uwadze normę prawną odtwarzaną w art. 10 § 1 ustawy Kpa, w celu zapewnienia stronom czynnego udziału w prowadzonym postępowaniu administracyjnym, informuję o możliwości zapoznania się z aktami sprawy, wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i zgłaszania ewentualnych uwag w terminie 7 dni od dnia doręczenia niniejszego zawiadomienia. 
Akta sprawy dostępne są w Regionalnym Zarządzie Gospodarki Wodnej w Białymstoku,                       z siedzibą ul. Jana Klemensa Branickiego 17A, 15 – 085 Białystok, w Wydziale Zgód Wodnoprawnych, pok. Nr 208 w godz. 800 – 1600. Sprawę prowadzi Mateusz Zazuliński, e-mail:      
Nadmienić należy, iż w związku z obowiązywaniem stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii ogłoszonego z powodu COVID-19 wskazaną formą kontaktu z tut. organem jest kontakt telefoniczny pod numerem 85 73 30 339 lub e-mailowy ( ). Jednocześnie w przypadku wizyty osobistej w tut. Urzędzie (po uprzednim telefonicznym lub  e‑mailowym ustaleniu terminu) należy zaopatrzyć się we własny sprzęt (aparat fotograficzny, kartkę i długopis) do sporządzania odpisu lub notatek oraz środki ochrony indywidualnej w postaci rękawic oraz maski ochronnej.
Akta sprawy dostępne są w Regionalnym Zarządzie Gospodarki Wodnej w Białymstoku, z siedzibą ul. Jana Klemensa Branickiego 17A, 15 – 085 Białystok, w Wydziale Zgód Wodnoprawnych, pok. nr 208 w godz. 800 – 1600.
Jednocześnie z uwagi na skomplikowany charakter sprawy, wymagający wnikliwego przeanalizowania zebranej dokumentacji oraz konieczność złożenia dodatkowych wyjaśnień przez wnioskodawcę, stosowanie do treści art. 36 § 1 Kpa, wyznacza się nowy termin załatwienia sprawy:17 grudnia 2021 r.
Ponadto informuję, że po upływie ww. terminu, w przypadku braku zgłoszenia przez strony uwag do sprawy, przedmiotowe postępowanie administracyjne zostanie zakończone decyzją, wydaną na podstawie złożonego wniosku i materiałów zgromadzonych przez tut. organ. 
 
 
 
Otrzymują:
 
  1. Pan Krystian Obidziński ARKAS-PROJEKT Sp. z o.o. Sp. k. Al. Piłsudskiego 70A, 10-450 Olsztyn
  2. Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, ul. Pstrowskiego 28B, 10-602 Olsztyn
  3. Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, 10-448 Olsztyn
  4. Polskie Koleje Państwowe spółka akcyjna z siedzibą w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 142A, 02-305 Warszawa
  5. Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe – Nadleśnictwo Kudypy 10-001 Olsztyn
  6. a/a
Informację w przedmiotowej sprawie umieszcza się na:
 
  1. Biuletyn Informacji Publicznej Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie,
  2. Tablica ogłoszeń Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Białymstoku,
  3. Biuletyn Informacji Publicznej oraz Tablica ogłoszeń Urzędu Gminy Jonkowo
 
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
 
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm., dalej jako: Rozporządzenie) Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie informuje:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą przy ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa (dalej jako: PGW Wody Polskie).
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w PGW Wody Polskie możliwy jest pod adresem e-mail: lub listownie pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą przy ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych” albo pod adresem e-mail: lub listownie pod adresem: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Białymstoku z siedzibą przy ul. J. K. Branickiego 17A, 15-085 Białystok, z dopiskiem: „Regionalny Inspektor Ochrony Danych w Białymstoku”.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu załatwienia niniejszej sprawy na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia).
  4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w pkt 3 celów przetwarzania, albo wycofania przez Panią/Pana zgody na ich przetwarzanie.
  6. W związku z przetwarzaniem danych osobowych Pani/Pana dotyczących przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
    1. prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (podstawa prawna: art. 13 ust. 2 lit. c Rozporządzenia) – cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; realizacja prawa możliwa jest poprzez kontakt w sposób wskazany w pkt 2;
    2. prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych (podstawa prawna: art. 15 Rozporządzenia);
    3. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych Pani/Pana dotyczących
       – w przypadku, gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne (podstawa prawna: art. 16 Rozporządzenia);
    4. prawo do usunięcia danych osobowych Pani/Pana dotyczących (podstawa prawna: art. 17 Rozporządzenia);
    5. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dotyczących (podstawa prawna: art. 18 Rozporządzenia);
    6. prawo do przenoszenia danych osobowych Pani/Pana dotyczących (podstawa prawna: art. 20 Rozporządzenia);
    7. prawo do nie podlegania decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołuje wobec Pani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Panią/Pana wpływa (podstawa prawna: art. 22 Rozporządzenia).
  7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia (podstawa prawna: art. 77 Rozporządzenia).
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest niezbędne dla realizacji celów, o których mowa w pkt 3, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność realizacji tych celów.
  9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i  nie będą podlegały profilowaniu.
 
 
 
 
 
 
Białystok, dnia ……. Listopada 2021r.
 
BI.RUZ.4210.140.2021.MZ
 
 
Urząd Gminy w Jonkowie
ul. Klonowa 2,
11-042 Jonkowo
                       
 
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Białymstoku PGW Wody Polskie, w załączeniu
przesyła zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych w zakresie przebudowy rowu polegającej na budowie przepustu na działkach o nr ewid. 95, 152, 212, 3308/2 obręb 0005 Gutkowo, (gmina Jonkowo, powiat olsztyński, województwo warmińsko-mazurskie), w ramach zamierzenia budowlanego pn. „Rozbudowa Drogi Wojewódzkiej nr 527 na odcinku Łukta-Olsztyn”, z uprzejmą prośbą o wywieszenie zawiadomienia na tablicy ogłoszeń Urzędu oraz zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na okres 7 dni celem podania ogłoszenia do publicznej wiadomości. Po upływie ww. terminu prosimy o odesłanie zawiadomienia ze stosowną adnotacją o jego wywieszeniu.
 
Prowadzący sprawę Mateusz Zazuliński – tel. 85 733 03 39
 
 
 
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
 
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm., dalej jako: Rozporządzenie) Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie informuje:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą przy ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa (dalej jako: PGW Wody Polskie).
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w PGW Wody Polskie możliwy jest pod adresem e-mail: lub listownie pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą przy ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych” albo pod adresem e-mail: lub listownie pod adresem: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Białymstoku z siedzibą przy ul. J. K. Branickiego 17A, 15-085 Białystok, z dopiskiem: „Regionalny Inspektor Ochrony Danych w Białymstoku”.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu załatwienia niniejszej sprawy na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia).
  4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w pkt 3 celów przetwarzania, albo wycofania przez Panią/Pana zgody na ich przetwarzanie.
  6. W związku z przetwarzaniem danych osobowych Pani/Pana dotyczących przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
    1. prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (podstawa prawna: art. 13 ust. 2 lit. c Rozporządzenia) – cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; realizacja prawa możliwa jest poprzez kontakt w sposób wskazany w pkt 2;
    2. prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych (podstawa prawna: art. 15 Rozporządzenia);
    3. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych Pani/Pana dotyczących
       – w przypadku, gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne (podstawa prawna: art. 16 Rozporządzenia);
    4. prawo do usunięcia danych osobowych Pani/Pana dotyczących (podstawa prawna: art. 17 Rozporządzenia);
    5. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dotyczących (podstawa prawna: art. 18 Rozporządzenia);
    6. prawo do przenoszenia danych osobowych Pani/Pana dotyczących (podstawa prawna: art. 20 Rozporządzenia);
    7. prawo do nie podlegania decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołuje wobec Pani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Panią/Pana wpływa (podstawa prawna: art. 22 Rozporządzenia).
  7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia (podstawa prawna: art. 77 Rozporządzenia).
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest niezbędne dla realizacji celów, o których mowa w pkt 3, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność realizacji tych celów.
  9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i  nie będą podlegały profilowaniu.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-11-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Kiełczykowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-11-19 10:55:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-11-19 10:56:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-11-19 10:56:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
723 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OBWIESZCZENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

GK 6220.31.2021                                                                                       Jonkowo, 15.11.2021r.
 
OBWIESZCZENIE
 
Działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 256)  w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 283 z późn. zm)
 
z a w i a d a m i a m
 
1.wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, na wniosek Kopalni Surowców Mineralnych Jan Karpiuk dla przedsięwzięcia polegającego na ”zmianie warunków decyzji Wójta Gminy Jonkowo z dnia 4.10.2017r. znak GK 6220.37.2016.217 o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na wydobywaniu i wstępnej przeróbce piasków skaleniowo-kwarcowych ze złoża WOŁOWNO, zlokalizowanego na działce nr 174/11 obręb Wołowno, gmina Jonkowo”.
2.o zwróceniu się Wójta Gminy Jonkowo do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Olsztynie, do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie oraz Zarządu Zlewni w Elblągu o wydanie opinii co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, a w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby – co do zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.
 
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w miejscowościach objętych realizacją przedmiotowego przedsięwzięcia i na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Jonkowo oraz na stronie BIP Urzędu Gminy Jonkowo.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-11-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Kiełczykowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-11-18 14:25:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-11-18 14:25:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-11-18 14:25:04
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
763 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OBWIESZCZENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

GK 6220.35.2021                                                                                         Jonkowo, 04.11.2021r.
 
OBWIESZCZENIE
 
Działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735)  w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 247 z późn. zm.)
z a w i a d a m i a m
            o wydanym postanowieniu, dnia 04.11.2021r. stwierdzającym  konieczność  przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko w postępowaniu zmierzającym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na ”budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 6 MW i powierzchnią zabudowy do 3 ha wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie części działki nr ewid.  102/7 w miejscowości Giedajty, gmina Jonkowo” w którym określono zakres wymaganego raportu o jego oddziaływaniu na środowisko.
 
Jednocześnie informuję o zawieszeniu postępowania administracyjnego  w ww. sprawie do czasu przedłożenia przez Inwestora raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-11-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Kiełczykowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-11-05 13:36:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-11-05 13:36:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-11-05 13:36:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
818 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie

Akapit nr 1 - brak tytułu

GK 6220.27.2020.2021                                                                                 Jonkowo, 28.10.2021r.
 
 
OBWIESZCZENIE
 
Działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.)  w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 247 z późn. zm.)
zawiadamiam strony postępowania
            o przedłożeniu przez Inwestora Farmę Fotowoltaiczną Kajny Sp. z o.o. raportu oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia polegającego na ”budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 60 MW na działkach ewidencyjnych obrębu Kajny, gmina Jonkowo.
 
Z uwagi na powyższe okoliczności podjęte zostało zawieszone postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla ww. inwestycji (postanowienie z dnia 28.10.2021r. znak GK.6220.27.2020.2021).
Ponadto zawiadamiam o wystąpieniu do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie o uzgodnienie warunków realizacji ww. inwestycji.
 
Strony postępowania mogą zapoznać się z dokumentacja sprawy, w tym z treścią wydanego postanowienia oraz raportu oddziaływania na środowisko w siedzibie Urzędu Gminy w Jonkowie.
 
Doręczenie niniejszego zawiadomienia stronom postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło jego upublicznienie.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-10-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Kiełczykowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-11-02 07:20:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-11-02 07:20:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-11-02 07:20:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
737 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OBWIESZCZENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

GK.6220.26.2021                                                                                         Jonkowo, 27.10.2021r.
 
O B W I E S Z C Z E N I E
          
Działając na podstawie:
                         
            - art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z       2021r. poz. 247) oraz  art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu       informacji o środowisku i jego ochronie, udziale  społeczeństwa w ochronie środowiska oraz      o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j.  Dz. U. z 2020 r. poz. 283 z późn. zm.)                  zawiadamiam strony postępowania
 
            - art. 85 ust. 3 ustawy ooś, podaję do publicznej wiadomości,
 
że w dniu 27.10.2021r. wydane zostało postanowienie o sprostowaniu oczywistej omyłki pisarskiej w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „budowie elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 5 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach o nr ewidencyjnych 95 i 97 w obrębie Wołowno, gmina Jonkowo”
 
 
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Jonkowie oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Jonkowie oraz tablicy ogłoszeń w miejscowości planowanej inwestycji.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-10-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Kiełczykowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-11-02 07:18:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-11-02 07:18:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-11-02 07:18:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
720 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OBWIESZCZENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

GK 6220.32.2021                                                                                         Jonkowo, 12.10.2021r.
 
OBWIESZCZENIE
 
Działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735)  w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 247 z późn. zm.)
z a w i a d a m i a m
            o wydanym postanowieniu, dnia 12.10.2021r. stwierdzającym  konieczność  przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko w postępowaniu zmierzającym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na ”budowie farmy fotowoltaicznej zlokalizowanej na dz. nr 69/1 obręb Warkały gmina Jonkowo”   w którym określono zakres wymaganego raportu o jego oddziaływaniu na środowisko.
 
Jednocześnie informuję o zawieszeniu postępowania administracyjnego  w ww. sprawie do czasu przedłożenia przez Inwestora raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-10-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Kiełczykowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-10-14 08:02:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-10-14 08:02:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-10-14 08:02:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
994 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OBWIESZCZENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

GK 6220.35.2021                                                                                         Jonkowo, 12.10.2021r.
 
OBWIESZCZENIE
 
Działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 256)  w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2010 r. poz. 247 z późn. zm)
 
z a w i a d a m i a m
 
1.
o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, na wniosek Firmy Green Capital S.A  dla przedsięwzięcia polegającego na ”budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 6 MW i powierzchnią zabudowy do 3 ha wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie części działki nr ewid.  102/7 w miejscowości Giedajty, gmina Jonkowo”.
2.
o zwróceniu się Wójta Gminy Jonkowo do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Olsztynie, do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie oraz Zarządu Zlewni w Elblągu o wydanie opinii co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, a w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby – co do zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-10-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Kiełczykowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-10-13 07:43:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-10-13 07:43:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-10-13 07:43:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
985 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OBWIESZCZENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

GK.6220.26.2021                                                                                         Jonkowo, 17.09.2021r.
 
O B W I E S Z C Z E N I E
Działając na podstawie:
                         
            - art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z       2021r. poz. 247) oraz  art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale  społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j.  Dz. U. z 2020 r. poz. 283 z późn. zm.)
zawiadamiam strony postępowania
 
            - art. 85 ust. 3 ustawy ooś, podaję do publicznej wiadomości,
 
że w dniu 17.09.2021r. wydana została decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „budowie elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 5 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach o nr ewidencyjnych 95 i 97 w obrębie Wołowno, gmina Jonkowo”
 
Treść przedmiotowej decyzji udostępnia się na okres 14 dni na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Jonkowo.
 
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Jonkowie oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Jonkowie oraz tablicy ogłoszeń w miejscowości planowanej inwestycji.
 
Informację o wydaniu decyzji udostępnia się w Biuletynie Informacji Publicznej w dniu 20 września 2021r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-09-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Kiełczykowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-09-21 08:28:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-09-21 08:29:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-09-21 08:29:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1041 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OBWIESZCZENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

GK 6220.32.2021                                                                                         Jonkowo, 02.09.2021r.
 
OBWIESZCZENIE
 
Działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 256)  w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2010 r. poz. 247 z późn. zm)
 
z a w i a d a m i a m
 
1.
o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, na wniosek Firmy PCWO ENERGY PROJEKT Sp. z o.o.. dla przedsięwzięcia polegającego na ”budowie farmy fotowoltaicznej zlokalizowanej na dz. nr 69/1  obręb Warkały, gmina Jonkowo”.
2.
o zwróceniu się Wójta Gminy Jonkowo do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Olsztynie, do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie oraz Zarządu Zlewni w Olsztynie o wydanie opinii co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, a w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby – co do zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.
 
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w miejscowościach objętych realizacją przedmiotowego przedsięwzięcia i na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Jonkowo oraz na stronie BIP Urzędu Gminy Jonkowo.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-09-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Kiełczykowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-09-07 09:28:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-09-07 09:28:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-09-07 09:28:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1065 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OBWIESZCZENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

GK.6220.16.2021                                                                                         Jonkowo, 02.09.2021r.
 
O B W I E S Z C Z E N I E
Działając na podstawie:
                         
            - art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z       2021r. poz. 247) oraz  art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu       informacji o środowisku i jego ochronie, udziale  społeczeństwa w ochronie środowiska oraz      o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j.  Dz. U. z 2021r. poz. 247 z późn. zm.)                   zawiadamiam strony postępowania
 
            - art. 85 ust. 3 ustawy ooś, podaję do publicznej wiadomości,
 
że w dniu 02.09.2021r. wydana została decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego „budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 1 MW wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, na działce nr 238 położonej w obrębie Mątki, gmina Jonkowo”                                                  
 
Treść przedmiotowej decyzji udostępnia się na okres 14 dni na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Jonkowo.
 
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Jonkowie oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Jonkowie oraz tablicy ogłoszeń w miejscowości planowanej inwestycji.
 
Informację o wydaniu decyzji udostępnia się w Biuletynie Informacji Publicznej w dniu 2 września 2021r.
 
Treść decyzji udostępnia się w Biuletynie Informacji Publicznej w terminie 02 września  2021r. – 17 września 2021r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-09-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Kiełczykowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-09-06 13:03:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-09-06 13:04:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-09-06 13:04:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
937 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji