ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Stanowisko ds. kadr

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Stanowisko ds. kadr

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2023-05-11 07:32:19 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

Referat organizacyjny
 
Kierownik: Ewa Olkowska
Osoba odpowiedzialna: Izabela Tyszer
Siedziba: Urząd Gminy Jonkowo, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2, pok. 22
Telefon kontaktowy: 89 650 59 10
e-mail: ,
Godziny urzędowania: poniedziałek: 7.00-16.00 wtorek-czwartek: 7.00-15.00, piatek 7.00-14.00
 
Lista Spraw:
I. Zadania i czynności wykonywane przez pracownika:                                                      
  A. Dotyczące kadr pracowników: SP Nowe Kawkowo, SP Jonkowo, Przedszkole:
  1. prowadzenie akt osobowych,
  2. sporządzanie umów o pracę, wszelkich zmian dotyczących zatrudnienia  oraz  świadectw pracy,
  3. współpraca z dyrektorami szkół i przedszkola,
  4. sprawy pracownicze między innymi:
- prowadzenie ewidencji pracowników,
- naliczanie stażu pracy i uprawnień z nim związanych,
- terminowość przeprowadzania badań okresowych oraz szkoleń bhp,
- ewidencja urlopów pracowniczych i zwolnień lekarskich,
- prowadzenie spraw emerytalno- rentowych RP-7 oraz pomoc przy złożeniu wniosku do ZUS,
- prowadzenie spraw związanych z PPK,
- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu,
  1. sporządzanie rocznych informacji do ZUS odnośnie zatrudnienia celem ustalenia składki wypadkowej,
  2. dokonywanie zgłoszeń, wyrejestrowań pracowników, członków ich rodzin oraz zleceniobiorców do ubezpieczeń,
  3. dokonywanie zgłoszeń danych o pracy w szczególnych warunkach lub o szczególnym charakterze,
  4. sporządzanie umów zleceń i umów o dzieło, prowadzenie rejestru  tych umów w sposób zgodny i wymagany przepisami prawa,
  5. sporządzanie wniosku o staż,
  6. sporządzenie sprawozdań z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli  w zakresie struktury zatrudnienia,
  7. sprawdzanie arkuszy organizacyjnych szkół i przedszkola,
  8. terminowe sporządzanie sprawozdań wymaganych przez GUS odnośnie kadr,
B. Dotyczące płac pracowników: SP Wrzesina:
  1. sporządzanie list płac dla pracowników, dokonywanie przelewów naliczonych wynagrodzeń oraz potrąceń od naliczonych wynagrodzeń,
  2. rozliczenie z ZUS między innymi:
- obliczanie i odprowadzanie składek społecznych oraz innych składek do których zobowiązany jest Zakład Pracy,
- ustalanie uprawnień i świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz ich wypłata i rozliczenia,
 -wystawianie zaświadczeń do ZUS odnośnie osiągniętego dochodu przez emerytów.
  1. wystawianie zaświadczeń potwierdzających ubezpieczenie ZUS RMUA,
  2. rozliczenia z Urzędem Skarbowym między innymi:
- przekazywanie miesięcznych zaliczek z tytułu podatku od osób fizycznych za pracowników,
-
  1. wystawianie zaświadczeń o zarobkach dla zatrudnionych pracowników,
  2. sporządzanie sprawozdań do GUS odnośnie rozliczeń z tytułu wynagrodzeń,
  3. przygotowanie danych do SIO odnośnie wynagrodzeń pracowników,
  4. sporządzenie sprawozdań z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli  w zakresie płac,
9. kompletowanie i archiwizacja dokumentów dotyczących płac,         
 
« powrót do poprzedniej strony