ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Stanowisko ds. kadr

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Stanowisko ds. kadr

Akapit nr 1 - brak tytułu

Referat organizacyjny
 
Kierownik: Ewa Olkowska
Osoba odpowiedzialna: Izabela Tyszer
Siedziba: Urząd Gminy Jonkowo, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2, pok. 25
Telefon kontaktowy: 89 650 59 10
e-mail: ,
Godziny urzędowania: poniedziałek: 7.00-16.00 wtorek-czwartek: 7.00-15.00, piątek 7.00-14.00
 
Lista Spraw:
I. Zadania i czynności wykonywane przez pracownika:                                                      
 
     1. Dotyczące kadr pracowników: Szkoła Podstawowa w  Jonkowie, Szkoła Podstawowa w  Nowym Kawkowie, Szkoła Podstawowa we Wrzesinie, Przedszkole w Jonkowie:
  1. prowadzenie akt osobowych,
  2. sporządzanie umów o pracę, wszelkich zmian dotyczących zatrudnienia  oraz  świadectw pracy,
  3. współpraca z dyrektorami szkół i przedszkola,
  4. sprawy pracownicze między innymi:
- prowadzenie ewidencji pracowników,
- naliczanie stażu pracy i uprawnień z nim związanych,
- terminowość przeprowadzania badań okresowych oraz szkoleń bhp,
- ewidencja urlopów pracowniczych i zwolnień lekarskich,
- prowadzenie spraw emerytalno- rentowych RP-7 oraz pomoc przy złożeniu wniosku do ZUS,
- prowadzenie spraw związanych z PPK,
- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu,
  1. sporządzanie rocznych informacji do ZUS odnośnie zatrudnienia celem ustalenia składki wypadkowej,
  2. dokonywanie zgłoszeń, wyrejestrowań pracowników, członków ich rodzin oraz zleceniobiorców do ubezpieczeń,
  3. dokonywanie zgłoszeń danych o pracy w szczególnych warunkach lub o szczególnym charakterze,
  4. sporządzanie umów zleceń i umów o dzieło, prowadzenie rejestru  tych umów w sposób zgodny i wymagany przepisami prawa,
  5. sporządzanie wniosku o staż,
  6. sporządzenie sprawozdań z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli  w zakresie struktury zatrudnienia,
  7. sprawdzanie arkuszy organizacyjnych szkół i przedszkola,
  8. terminowe sporządzanie sprawozdań wymaganych przez GUS odnośnie kadr.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-05-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-05-11 07:29:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-05-11 07:32:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Stanisław Drzewiecki
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-15 13:16:23
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
504 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »