ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Stanowisko ds. oświaty

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Stanowisko ds. oświaty

Akapit nr 1 - brak tytułu

Referat Oświaty
 
INSPEKTOR DS. OŚWIATY - Wiśniewska Żaneta
 
Kierownik: Ewa Olkowska
Osoba odpowiedzialna: Żaneta Wiśniewska
Siedziba: Urząd Gminy Jonkowo, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2, pok. 25
Telefon kontaktowy: 89 670 69 32
e-mail:
Godziny urzędowania: poniedziałek-piątek 7.30-15.30
 
Lista Spraw:
I. Zadania i czynności wykonywane przez pracownika:
  1. Przygotowywanie konkursu na stanowisko dyrektora szkoły i przedszkola oraz dokumentacji związanej z przedłużeniem powierzenia stanowiska,
  2. Współdziałanie z Dyrektorami Szkół, Kuratorium Oświaty,
  3. Organizacja przebiegu awansu zawodowego nauczycieli na stopień nauczyciela mianowanego,
  4. Udział w przebiegu oceny pracy dyrektorów,
  5. Przygotowywanie wniosków i rozliczeń dot. dofinansowania kosztów kształcenia pracowników młodocianych,
  6. Prowadzenie postępowania i przygotowywanie decyzji w sprawach dotyczących dofinansowania kosztów kształcenia młodocianych pracowników,
  7. Sprawdzanie arkuszy organizacyjnych szkół i przedszkoli oraz pełna ich analiza finansowa,
  8. Wprowadzanie i raportowanie danych w Centralnej Aplikacji Statystycznej (CAS) i  Rejestrze Żłobków (RZ),
  9. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta Gminy dotyczących oświaty,
  10. Wprowadzanie, weryfikacja i raportowanie danych w systemie SIO,
  11. Współudział w kontrolach dotyczących wykorzystywania dotacji przez przedszkola niepubliczne,
  12. Prowadzenie spraw  kadrowych pracowników Żłobka Publicznego w Warkałach w tym między innymi: prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy, nadzór nad terminami przeprowadzania badań okresowych oraz szkoleń bhp, ewidencja nieobecności pracowników, prowadzenie spraw emerytalno- rentowych, prowadzenie spraw związanych z PPK, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, sporządzanie rocznych informacji do ZUS odnośnie zatrudnienia celem ustalenia składki wypadkowej, dokonywanie zgłoszeń, wyrejestrowań pracowników, członków ich rodzin oraz zleceniobiorców do ubezpieczeń, dokonywanie zgłoszeń danych o pracy w szczególnych warunkach lub o szczególnym charakterze, sporządzanie umów zleceń i umów o dzieło, sporządzanie wniosku o staż, terminowe sporządzanie sprawozdań wymaganych przez GUS.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-05-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Biskupska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-05-11 07:48:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-05-11 07:49:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Stanisław Drzewiecki
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-15 13:14:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
604 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »