ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Decyzje środowiskowe

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

OBWIESZCZENIE

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2024-02-05 13:38:40 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

Jonkowo, 05.02.2024r.
 
GD.6220.4.2024
Dotyczy: GK 6220.15.2021                                                                                          
 
 
 
OBWIESZCZENIE
 
  Wójt Gminy Jonkowo działając na podstawie art. 49 i 101 § 1, w związku z art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.) i w związku z art. 74 ust. 3 i art..79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.)
zawiadamiam
 
że w dniu 05.02.2024r. zostało wydane postanowienie znak: GD.6220.4.2024 o podjęciu zawieszonego postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia „budowa farmy fotowoltaicznej o mocy do 20MW i powierzchni zabudowy do 10ha wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach nr 38/22 obręb Giedajty, gmina Jonkowo ” znak: GK 6220.15.2021.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Jonkowo, wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Jonkowo w siedzibie urzędu przy ul. Klonowej 2 oraz na tablicy ogłoszeń w miejscowości Giedajty.
Ponadto zawiadamiam o wystąpieniu do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie o uzgodnienie warunków realizacji ww. inwestycji. 
Strony postępowania mogą zapoznać się z dokumentacja sprawy, w tym z treścią wydanego postanowienia oraz raportu oddziaływania na środowisko, w siedzibie Urzędu Gminy w Jonkowie.
Zgodnie art.49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.) w wypadku zawiadomienia o czynnościach organów administracji publicznej przez obwieszczenie, zawiadomienie bądź doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od publicznego ogłoszenia.
 
« powrót do poprzedniej strony