ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Decyzje środowiskowe

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Obwieszczenie Wójta Gminy Jonkowo

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2022-09-09 10:43:18 przez Administrator Systemu, informacja należąca do archiwum

Akapit nr - brak tytułu

 
 
 
Jonkowo, 08.09.2022r.
GK 6220.6.2021                                                                                        
 
 
 
OBWIESZCZENIE
 
Wójt Gminy Jonkowo działając na podstawie art. 49  i 101 § 1, w związku z art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735         z późn. zm.) i  w związku z art. 74 ust. 3 i art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r.                 o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.)
 
zawiadamiam,
 
że w dniu 08.09.2022 r. zostało wydane postanowienie znak GK.6220.6.2021 o podjęciu zawieszonego postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia „Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 10MW               i wysokości do 3m, na działkach nr 69/13, 70/2, położonych w obrębie Mątki”.
            Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Jonkowo, wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Jonkowo w siedzibie urzędu przy ul. Klonowej 2 oraz na tablicy ogłoszeń w miejscowości Mątki.
            Ponadto zawiadamiam o wystąpieniu do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska           w Olsztynie o uzgodnienie warunków realizacji ww. inwestycji.
            Strony postępowania mogą zapoznać się z dokumentacja sprawy, w tym z treścią wydanego postanowienia oraz raportu oddziaływania na środowisko, w siedzibie Urzędu Gminy w Jonkowie.
            Zgodnie art.49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.) w wypadku zawiadomienia o czynnościach organów administracji publicznej przez obwieszczenie, zawiadomienie bądź doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od publicznego ogłoszenia.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Wywieszono dnia.......08.09.2022r........................
Zdjęto dnia............................................................
Pieczęć Urzędu i podpis........................................
« powrót do poprzedniej strony