ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Stanowisko ds. działaności gospodarczej i funduszu sołeckiego

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

REFERENT DS. DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I FUNDUSZU SOŁECKIEGO

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2023-09-05 12:14:04 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

Referat organizacyjny
 
Kierownik: Mariusz Olkowski
Osoba odpowiedzialna: Martyna Żarnoch
Siedziba: Urząd Gminy Jonkowo, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2,
Telefon kontaktowy: 89 670 69 11
e-mail:
Godziny urzędowania: poniedziałek: 7.00-16.00 wtorek-czwartek: 7.00-15.00, piatek 7.00-14.00
 
ZAKRES CZYNNOŚCI: REFERENT DS. DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I FUNDUSZU SOŁECKIEGO
Pełniąca funkcję: Martyna Żarnoch
 
  1. Zadania i czynności wykonywane przez pracownika:
1. przyjmowanie, analiza i wprowadzanie wniosków w sprawie: wpisu, zmiany wpisu, zawieszenia, wznowienia działalności gospodarczej, wykreślenia przedsiębiorcy z   Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
2. wydawanie potwierdzeń o prowadzonej działalności gospodarczej z dokumentacji archiwalnej
3. współpraca z: US, ZUS, KRUS, GUS
4. ewidencjonowanie innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie
5.  prowadzenie pod względem merytorycznym funduszu sołeckiego
6. kontrola wydatkowania funduszu sołeckiego
7. przygotowywanie dokumentów dotyczących podjęcia postępowania w celu realizacji zamówienia publicznego
8. koordynowanie zawieranych umów w ramach funduszu sołeckiego
9. przygotowanie informacji o wysokości środków przypadających na dane sołectwa oraz o wysokości kwoty bazowej przekazywanej właściwemu wojewodzie przez wójta w roku poprzedzającym rok budżetowy
10. prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem komunikacji zbiorowej obsługującej mieszkańców gminy, oraz kierowców autobusów szkolnych w tym:
a) kontrola realizowania rozkładów
b) nadzór nad budową oraz bieżącym utrzymaniem przystanków
c) przygotowanie zmian w rozkładach jazdy
       d) wydawanie zezwoleń na korzystanie z przystanków i uzgadnianie rozkładów jazdy z przewoźnikami działającymi na terenie Gminy
« powrót do poprzedniej strony