ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Stanowisko ds. obsługi interesantów

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

REFERENT DS. OBSŁUGI INTERESANTÓW

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2023-07-24 12:36:42 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

Referat organizacyjny
 
Kierownik: Mariusz Olkowski
Osoba odpowiedzialna: Kamila Marczak
Siedziba: Urząd Gminy Jonkowo, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2, pok. 0
Telefon kontaktowy: 89 670 69 11
e-mail:
Godziny urzędowania: poniedziałek: 7.00-16.00 wtorek-czwartek: 7.00-15.00, piatek 7.00-14.00
 
ZAKRES CZYNNOŚCI REFERENT DS. OBSŁUGI INTERESANTÓW
Pełniąca funkcję: Kamila Marczak
 
I.  Zadania i czynności wykonywane przez pracownika:
  1. Przyjmowanie, ewidencjonowanie, rejestrowanie korespondencji oraz przesyłek,
  2. Wysyłanie korespondencji i przesyłek na zewnątrz Urzędu,
  3. Udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych referatów lub stanowisk,
  4. Przyjmowanie interesantów zgłaszających petycje, skargi i wnioski,
  5. Obsługa centrali telefonicznej,
  6. Obsługa systemu EOD ( Elektroniczny Obieg Dokumentów),
  7. Prowadzenie spraw związanych z działalnością gospodarczą,
  8. Prowadzenie pod względem merytorycznym funduszu sołeckiego,
  9. Kontrola wydatkowania funduszu sołeckiego,
  10. Obsługa platformy ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej),
  11. Prowadzenie obsługi kasy.
« powrót do poprzedniej strony