Ogłoszenia o naborze
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Ogłoszenie o naborze
Informacja ogłoszona dnia 2019-01-07 15:19:37 przez Administrator Systemu, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zarządzenie Nr 3./2019
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 07 stycznia 2019r.
w sprawie: ogłoszenia naboru na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo
Na podstawie art. 31 i art. 33 ust. 1, 3, 5, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r., poz. 994 z póź. zm.), w zw. z art. 11 ust. 1, art. 12 ust. 1, art. 13 ust. 1-2a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1.
1. Ogłasza się nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo, na stanowisko inspektor ds. podatków.
2. Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 3/2019
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 07 stycznia 2019 r.
OG.2110.1.2019
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
I. Stanowisko pracy:
Inspektor ds. podatków.
Wymiar czasu pracy: 0,75 etatu
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Jonkowie ul. Klonowa 2; 11-042 Jonkowo.
Rodzaj wykonywanej pracy: praca biurowa z wykorzystaniem komputera.
II. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe kierunkowe; ekonomia, finanse, rachunkowość i trzyletni staż pracy lub średnie ekonomiczne lub administracyjne i pięcioletni staż pracy,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
Uwaga: Osoby, które nie spełnią wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
III. Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy ordynacja podatkowa, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,
o podatku rolnym, o podatku leśnym, ustawy o opłacie skarbowej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, o dochodach JST, - znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
- znajomość ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej,
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
- umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
- samodzielność, dokładność, rzetelność,
- mile widziany staż pracy w jednostkach administracji publicznej, na podobnym stanowisku.
IV. Do zadań wykonywanych na stanowisku należy:
- Windykacja i zabezpieczanie:
a) podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego, od środków transportowych,
b) opłaty planistycznej, adiacenckiej, eksploatacyjnej, za użytkowanie wieczyste, c) czynsz za najem i dzierżawę mienia komunalnego,
- Prowadzenie spraw z zakresu KRUS, spisywanie zeznań świadków, wydawanie zaświadczeń o podleganiu ubezpieczeniu społecznemu rolników i opłacaniu składek.
- Udział w kontrolach podatkowych w zakresie rzetelności złożonych informacji i deklaracji podatkowych.
- Przeprowadzanie postępowań spadkowych z urzędu.
V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu lub dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej),
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku inspektor lub oświadczenie kandydata o stanie zdrowia,
- oświadczenia o:
- pełnej zdolności do czynności prawnych,
- korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć oryginał zapytania o karalność z Krajowego Rejestru Karnego,
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych do celów rekrutacji (dokument do pobrania),
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 z późn. zm.).
VI. Wskaźnik niepełnosprawności.
Wójt Gminy Jonkowo informuje, że w miesiącu grudniu 2018r. wskaźnik zatrudnienia w Urzędzie Gminy w Jonkowie osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6%.
VII. Termin składania dokumentów.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko inspektor ds. podatków, Nr oferty: OG.2110.1.2019” w terminie do dnia 21 stycznia 2019r. do godz. 1600 w sekretariacie Urzędu Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2 lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy w Jonkowie, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2 (liczy się data wpływu do urzędu). Dokumenty złożone po wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
VIII. Dodatkowe informacje:
Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie przez Komisję konkursową powołaną przez Wójta Gminy Jonkowo. W wyniku analizy dokumentów komisja wytypuje listę kandydatów, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu.
Kandydaci zakwalifikowani do II etapu zostaną o terminie i miejscu przeprowadzenia poinformowani telefonicznie.
Etap II – test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna lub rozmowa kwalifikacyjna.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Jonkowo (www.bip.jonkowo.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2.
Dopuszcza się zatrudnienie na czas określony.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 670 69 25
Klauzula informacyjna dotycząca realizacji zdań związanych z procesem rekrutacji
Zgodnie z obowiązkiem nałożonym art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), poniżej przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
- administratorem danych osobowych jest Gmina Jonkowo (ul Klonowa 2, 11-042 Jonkowo tel. 895129237, 896706911, ) (dalej: Administrator).
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem email: inspektor@cbi24pl,
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenie j/w o ochronie danych oraz Kodeksu Pracy – Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.) w celu rekrutacji do pracy w Urzędzie Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2 11-042 Jonkowo.
- Dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom zewnętrznym.
- Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.
- Jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Staszica 2, 00-193 Warszawa.
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa pracy, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
- W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe uczestniczenie w procesie rekrutacji.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Jonkowo |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Izabela Tyszer |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-01-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Izabela Tyszer |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-01-07 15:19:34 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-01-07 15:19:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-01-07 15:19:37 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2314 raz(y) |