Stanowisko d/s Kadr
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Stanowisko d/s Kadr
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2016-12-15 10:22:55 przez Administrator Systemu
Akapit nr - brak tytułu
Referat organizacyjny
Kierownik: Mariusz Olkowski
Osoba odpowiedzialna: Monika Biskupska
Siedziba: Urząd Gminy Jonkowo, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2, pok. 22
Telefon kontaktowy: 89 670 69 25
e-mail:
,
Godziny urzędowania: poniedziałek: 7.00-16.00 wtorek-czwartek: 7.00-15.00, piatek 7.00-14.00
Lista Spraw:
- Zadania i czynności wykonywane przez pracownika dotyczące kadr : Urząd Gminy Jonkowo, SP Wrzesina, Żłobek:
- prowadzenie akt osobowych,
- ustalanie wynagrodzenia za: pracę, stażu pracy, nagród jubileuszowych, podwyżek płacy,
- wydawanie świadectw pracy, sporządzanie umów o pracę,
- terminowe sporządzanie sprawozdań wymaganych przez GUS odnośnie kadr,
- współpraca z dyrektorami szkół (przekazywanie spraw organizacyjnych dla szkół),
- sprawy pracownicze:
- prowadzenie ewidencji pracowników,
- terminowość przeprowadzania badań okresowych,
- terminowość przeprowadzania szkoleń bhp,
- ewidencja urlopów pracowniczych,
- ewidencja czasu pracy pracowników Urzędu Gminy,
- ewidencja zwolnień lekarskich,
- prowadzenie spraw emerytalno- rentowych RP-7,
- pomoc w kompletowaniu wniosków dla pracowników,
- pomoc przy złożeniu wniosku do ZUS,
- prowadzenie spraw związanych z PPK
- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu,
- dokonywanie zgłoszeń pracowników do ubezpieczeń,
- dokonywanie wyrejestrowania pracownika z ubezpieczenia,
- dokonywanie zgłoszeń oraz wyrejestrowań członków rodziny pracowników,
- dokonywanie zgłoszeń danych o pracy w szczególnych warunkach lub o szczególnym charakterze,
- sporządzanie umów zleceń i umów o dzieło,
- prowadzenie rejestru umów zleceń i umów o dzieło,
- dokonywanie zgłoszeń i wyrejestrowań osób z którymi zawarto umowę zlecenie i umowę o dzieło,
- sporządzanie wniosku o roboty publiczne, staż,
- organizacja praktyk zawodowych,
- sprawdzanie arkuszy organizacyjnych szkół i przedszkola,