Stanowisko d/s obsługi sekretariatu
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Stanowisko d/s obsługi sekretariatu
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2016-12-15 09:59:14 przez Administrator Systemu
Akapit nr - brak tytułu
Referat organizacyjny
Kierownik: Mariusz Olkowski
Osoba odpowiedzialna: Estera Dąbek - Witos
Siedziba: Urząd Gminy Jonkowo, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2, pok. 16
Telefon kontaktowy: 89 670 69 11
e-mail:
Godziny urzędowania: poniedziałek: 7.00-16.00 wtorek-czwartek: 7.00-15.00, piatek 7.00-14.00
ZAKRES CZYNNOŚCI REFERENT DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU
Pełniąca funkcję: Estera Dąbek –Witos
- Zadania i czynności wykonywane przez pracownika:
- Przyjmowanie, ewidencja i rozdział korespondencji w/g wytycznych Wójta, Sekretarza,
- Wysyłanie korespondencji na zewnątrz urzędu,
- Prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych, delegacji, artykułów biurowych,
- Prowadzenie rejestru skarg i wniosków, rejestru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- Przygotowywanie dokumentacji potwierdzonej za zgodność z oryginałem,
- Stwierdzenie własnoręczności podpisów,
- Potwierdzenie daty pewnej,
- Prowadzenie listy obecności pracowników administracji i obsługi,
- Zamawianie artykułów biurowych, prasy codziennej, tablic, pieczęci na potrzeby urzędu,
- Udzielanie informacji interesantom, kierowanie ich do właściwych pracowników,
- Obsługa platformy ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej),