ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Stanowisko d/s obsługi sekretariatu

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Stanowisko d/s obsługi sekretariatu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2016-12-15 09:59:14 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

Referat organizacyjny
 
Kierownik: Mariusz Olkowski
Osoba odpowiedzialna: Estera Dębek - Witos
Siedziba: Urząd Gminy Jonkowo, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2, pok. 16
Telefon kontaktowy: 89 670 69 11
e-mail: 
Godziny urzędowania: poniedziałek: 7.00-16.00 wtorek-czwartek: 7.00-15.00, piatek 7.00-14.00
 
Lista Spraw:
  1. ewidencjonowanie, rejestrowanie, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek,
  2. wysyłanie korespondencji i przesyłek,
  3. udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby - kierowanie ich do właściwych referatów lub stanowisk pracy,
  4. obsługa centrali telefonicznej Urzędu,
  5. przygotowywanie pomieszczeń i obsługa spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta i Sekretarza,
  6. prenumerata czasopism i dzienników,
  7. zamawianie i ewidencja pieczęci urzędowych,
  8. przyjmowanie interesantów zgłaszających petycje, skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem, Sekretarzem,
  9. zaopatrywanie Urzędu w materiały biurowe i kancelaryjne oraz rozdysponowanie na poszczególne stanowiska,
  10. odpowiedzialność za tablicę ogłoszeń oraz wywieszanie ogłoszeń,
  11. prowadzenie ewidencji zarządzeń Wójta.
« powrót do poprzedniej strony