ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Budowa ronda na terenie Gminy JonkowoDrukuj informację Zamówienie publiczne: Budowa ronda na terenie Gminy Jonkowo

Szczegóły informacji

Budowa ronda na terenie Gminy Jonkowo

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Jonkowo

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 548099-N-2018

Termin składania ofert / wniosków: 2018-05-07 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2018-05-10 10:20:00

Miejsce złożenia oferty: Sekretariat Urzędu Gminy Jonkowo, ul. Klonowa 2

Ogłoszono dnia: 2018-04-19 przez Jolanta Kołodziejczak

Treść:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
- roboty budowlane
Przedmiot zamówienia:
Budowa ronda na terenie Gminy Jonkowo

Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 548099-N-2018
 data zamieszczenia: 19 kwiecień 2018 r.
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
 
  1. ZAMAWIAJĄCY:
1) NAZWA I ADRES:     GMINA JONKOWO
ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo
woj. warmińsko-mazurskie,
REGON: 510743166     NIP: 739-385-11-11
tel. 89 512 92 32, faks 89 512 92 32, 89 512 92 37,
                                            strona internetowa: www.jonkowo.pl
 
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa.
  1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
  2. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ JEST DOSTĘPNA SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:
    • http://www.bip.jonkowo.pl  zakładka: zamówienia publiczne
 
  1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA, Z PODANIEM INFORMACJI O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa skrzyżowania dróg: wojewódzkiej Nr 527, powiatowej Nr 1203N oraz gminnej Nr 157016N wraz z budową małego ronda o średnicy 36 m – zadania stanowiącego część inwestycji określonej jako: „Budowa ciągu dróg trzeciorzędnych ulic Gościnnej, Kresowej, Wołodyjowskiego, Żurawiej, Perkoza wraz z odcinkiem drogi w gminie Gietrzwałd, jako połączenia drogi wojewódzkiej 527 z DK 16-węzeł Olsztyn Zachód” ujętych w formule Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych w Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 zwanych dalej  MOBILNY MOF.
2. Miejsce realizacji zamówienia: działki nr 95, 3075/3 w obrębie geod. Gutkowo oraz działki nr 26/1, 26/2, 3061/5, 3061/6 w obrębie geod. Wilimowo, gmina Jonkowo, pow. olsztyński, woj. warmińsko-mazurskie.
3. Zakres zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
  1. roboty przygotowawcze: usunięcie karp po wycince drzew, rozbiórka elementów dróg,
  2. roboty drogowe: roboty ziemne, wykonanie podbudowy i nawierzchni, wykonanie nasypów, roboty wykończeniowe;
  3. roboty budowlane związane z siecią telekomunikacyjna: wykonanie przepustów, przebudowa kabli miedzianych OPL, przebudowa kabli optycznych OPL;
  4. roboty budowlane związane z oświetleniem ulicznym: montaż kabla zasilającego zalicznikowego, montaż kabli oświetleniowych, montaż latarni oświetleniowych.
  5. usunięcie usterek i wszelkich wad.
4. Zakres zamówienia określony w ust. 3 obejmuje również: 
  1. wykonanie robót przygotowawczych w postaci urządzenia i zabezpieczenia terenu robót.
  2. wykonanie robót tymczasowych,
  3. pełną obsługę geodezyjną robót w trakcie realizacji wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą. Pomiar powykonawczy Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić w formie dokumentu w wersji papierowej – 2 egz. oraz na nośniku elektronicznym w plikach: pdf oraz dxf.
  4. inne prace pomocnicze związane z obowiązującymi badaniami, próbami, odbiorami, pozostałymi badaniami kontrolnymi związanymi z wykonaniem zamówienia.
  5. sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
  6. opracowanie i zatwierdzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.
  7. bieżące i zimowe utrzymanie dróg w czasie budowy,
  8. demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.
5. Zamawiający wymaga przez cały okres realizacji zadania utrzymania przejezdności dróg z dopuszczeniem:
  • ruchu wahadłowego,
  • zamknięcia odcinków ronda na czas wykonywania warstwy ścieralnej.
IV.1.    Składanie Ofert Częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych – tj. ofert przewidujących wykonanie części zamówienia publicznego.
 
  1. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI LUB WYMOGU ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ:
Zamawiający nie wymaga i nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej tj. oferty przewidującej odmienny niż określony w opisie przedmiotu zamówienia sposób wykonania zamówienia.
 
  1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Maksymalny termin wykonania zamówienia – 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany maksymalnie w ciągu 6 miesięcy od dnia podpisania umowy. Oznacza to, że przedmiot zamówienia może być wykonany w terminie krótszym niż 6 miesięcy. Zamawiający określa minimalny punktowany termin wykonania zamówienia wynoszący 4 miesiące. Wykonawca winien zaoferować termin wykonania zamówienia określony w pełnych miesiącach. Zaoferowany termin krótszy niż 4 miesiące będzie punktowany od wartości 4 miesięcy. Ofertę Wykonawcy, który zaproponuje termin wykonania zamówienia dłuższy niż 6 miesięcy lub określi termin wykonania inaczej niż w pełnych miesiącach Zamawiający uzna za nieodpowiadającą treści SIWZ i podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
...

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony