ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: MODERNIZACJA NAWIERZCHNI DROGI W JONKOWIEDrukuj informację Zamówienie publiczne: MODERNIZACJA NAWIERZCHNI DROGI W JONKOWIE

Szczegóły informacji

MODERNIZACJA NAWIERZCHNI DROGI W JONKOWIE

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Jonkowo

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 347150 - 2014

Termin składania ofert / wniosków: 2014-11-03 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2014-11-03 10:20:00

Miejsce złożenia oferty: Sekretariat Urzędu Gminy Jonkowo I piętro pok. 16

Ogłoszono dnia: 2014-10-17 przez Jolanta Kołodziejczak

Treść:

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
- roboty budowlane
Przedmiot zamówienia:
MODERNIZACJA NAWIERZCHNI DROGI W JONKOWIE
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:347150 - 2014
 data zamieszczenia: 17.10.2014

 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 512 92 32, faks 0-89 512 92 37, 512 92 32.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 
Modernizacja nawierzchni drogi w Jonkowie
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 
1.     Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni drogi osiedlowej obejmującej ul. Poranną, odcinek ulicy Widokowej i odcinek ul. Słonecznej w Jonkowie, na działkach o nr. geod. 141/20, 141/72, 141/25, 141/65, 153/4, 317/56, 317/27, 317/21, 317/20, 317/2, 153/5.
2.     Miejsce realizacji zamówienia: Jonkowo, gmina Jonkowo, pow. olsztyński, woj. warmińsko-mazurskie.
3.     Zakres zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych AC8S:
1) drogi           -warstwa ścieralna asfaltowa grubość po zagęszczeniu 3 cm            – 2 800 m2,
2) zjazdów 6 szt. -warstwa ścieralna asfaltowa grubość po zagęszczeniu 4 cm    – 36 m2,
3) mijanek 2 szt. - warstwa ścieralna asfaltowa grubość po zagęszczeniu 3 cm   – 33 m2,
[Zamówienie nie obejmuje zdjęcia górnej warstwy destruktu asfaltowego – został usunięty]
4.  Zakres zamówienia określony w ust. 3 obejmuje również: 
1)                wykonanie robót przygotowawczych w postaci urządzenia i zabezpieczenia terenu robót.
2)            pełną obsługę geodezyjną robót w trakcie realizacji wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą. Pomiar powykonawczy Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić w formie dokumentu w wersji papierowej – 2 egz. oraz na nośniku elektronicznym w plikach: pdf oraz dxf.
3)            uzyskanie pisemnych oświadczeń od właścicieli o doprowadzeniu działek do stanu pierwotnego.
4)            inne prace pomocnicze związane z obowiązującymi badaniami, próbami, odbiorami, pozostałymi badaniami kontrolnymi związanymi z wykonaniem zamówienia.
5)            po zakończeniu robót doprowadzenie terenu robót do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.
5.  Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót pod kierownictwem osoby posiadającej odpowiednie do przedmiotu zamówienia uprawnienia budowlane, z zachowaniem przepisów bhp.
6.  Zamówienie zostanie zrealizowane z materiałów własnych Wykonawcy (lub przez niego zakupionych).
7.  Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
 
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233223-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
·      Informacja na temat wadium: 
1.   Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do godziny 10:00 dnia 03.11.2014 r. wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięćtysięcy złotych).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Kołodziejczak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-10-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Kołodziejczak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-10-17 13:40:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-10-17 13:45:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-11-04 10:24:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4031 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony