ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zakup paliw płynnych: oleju napędowego i benzyny bezołowiowej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zakup paliw płynnych: oleju napędowego i benzyny bezołowiowej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej.

Szczegóły informacji

Zakup paliw płynnych: oleju napędowego i benzyny bezołowiowej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Jonkowo i Powiat Olsztyński

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 479174 - 2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-12-10 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-12-10 11:10:00

Miejsce złożenia oferty: Zakład Gospodarki Komunalnej, ul. Lipowa 11, 11 - 042 Jonkowo - piętro.

Ogłoszono dnia: 2012-11-29 przez Jarosław Karwacki

Treść:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

- dostawy

Przedmiot zamówienia:

Zakup paliw płynnych: oleju napędowego i benzyny bezołowiowej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej.

Numer ogłoszenia w BZP: 479174 - 2012; data zamieszczenia: 29.11.2012

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej Jonkowo, ul. Lipowa 11,                         11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 512 91 10, faks 89 512 91 10.

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych, dla których organem założycielskim jest j.s.t.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliw płynnych: oleju napędowego i benzyny bezołowiowej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.      Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych: oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej do pojazdów i sprzętu będących w dyspozycji Zamawiającego Zakładu Gospodarki Komunalnej.

2.      Zakupy paliwa realizowane będą sukcesywnie na zasadzie doraźnych tankowań do zbiorników pojazdów i sprzętu lub do karnistrów na stacji paliw Wykonawcy                             z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczenia transakcji.

3.      Zakres zamówienia:

1)   Przewidywana ilość zamawianego paliwa wynosi:

a)      olej napędowy (ON) – 14 350 litrów,

b)      benzyna bezołowiowa (Pb 95) – 425 litrów.

2)   Ilość paliwa tankowanego w kolejnych miesiącach roku może być różna w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego.

4.      Określone w pkt. 3 ilości paliw są wartościami prognozowanymi ustalonymi dla okresu                 12 miesięcy i  jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do wysokości faktycznych zakupów i należnej odpłatności.

5.      Dostarczane paliwa muszą spełniać wymagania zawarte w:

      Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441)

      normach PN-EN 228 Paliwa dla pojazdów silnikowych – dla benzyny bezołowiowej                Pb 95, PN-EN 590 Paliwa dla pojazdów silnikowych – dla oleju napędowego ON

      w przypadku zmiany obowiązujących obecnie unormowań wymagania określone                      w regulacjach prawnych obowiązujących w dniu tankowania.

6.      Wobec tego, że zakupy paliw będą dokonywane na stacji paliw Wykonawcy bezpośrednio do zbiorników pojazdów Wykonawca winien posiadać co najmniej jeden punkt dystrybucji paliwa zlokalizowany w odległości nie większej niż 10 (dziesięć) kilometrów od siedziby Zamawiającego, liczonej najkrótszą utwardzoną drogą publiczną (w ofercie przetargowej należy wskazać lokalizację co najmniej jednej stacji paliw).

7.      Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić możliwość tankowania pojazdów Zamawiającego przez 5 dni w tygodniu (poniedziałek-piątek), co najmniej w godzinach od 7:00 do 15:00.

8.        Rozliczenia z tytułu zakupu paliwa:

1)  Rozliczenie Zamawiającego z Wykonawcą będzie odbywać się w formie bezgotówkowej – przelewem płatnym przez Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 7 dni od daty wystawienia faktury.

2)  Należność za sprzedaną każdorazowo ilość oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej naliczana będzie wg cen obowiązujących na stacji w dniu tankowania              z uwzględnieniem  udzielonego przez Wykonawcę stałego rabatu (upustu).

3)  Zaoferowany przez Wykonawcę rabat do ceny brutto 1 litra paliw będzie obowiązywał przez cały okres trwania umowy.

9.        Z uwagi na częste zmiany cen na rynku paliw Zamawiający przewiduje, że maksymalna wartość nominalna zobowiązania Zamawiającego może wynosić 120% całkowitej ceny ofertowej określonej w ofercie wybranego Wykonawcy.

10.    Zaleca się, aby Wykonawca zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8 , 09.13.21.00-4

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

zakończenie: 31.12.2013

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada  aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie                       w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału                    w postępowaniu oraz odpowiedni dokument złożony na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. IX SIWZ – zgodnie z formułą spełnia – nie  spełnia.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Bez wymagań

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Bez wymagań

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Bez wymagań

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Bez wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia                    w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,                  a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków                o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz do reprezentowania Wykonawcy, a także reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (dokument potwierdzający musi być dołączony do oferty w oryginale bądź w postaci odpisu lub kopii poświadczonej przez notariusza).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/jonkowo_gmina_wiejska/ [zakładka: Zamówienia publiczne]

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Zakład Gospodarki Komunalnej ul. Lipowa 11, 11-042 Jonkowo - piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2012 r., godzina 11:00, miejsce: siedziba Zakładu Gospodarki Komunalnej                 ul. Lipowa 11, 11 - 042 Jonkowo - piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,                 w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Informację zawieszono na tablicy ogłoszeń

w Zakładzie Gospodarki Komunalnej

ul. Lipowa 11, 11 – 042 Jonkowo

oraz zamieszczono na stronie internetowej

http://biptest.warmia.mazury.pl/jonkowo_gmina_wiejska/

dnia 29.11.2012 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Anna Krupa
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-11-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jarosław Karwacki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-11-29 11:38:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-11-29 11:53:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-12-10 14:30:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4148 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony