Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa energii elektrycznejDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa energii elektrycznejSzczegóły informacji
Dostawa energii elektrycznej
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Gmina Jonkowo
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 474552-2012
Termin składania ofert / wniosków: 2012-12-05 11:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-12-05 11:10:00
Miejsce złożenia oferty: Sekretariat Urzędu Gminy Jonkowo, ul. Klonowa 2 11-042 Jonkowo, pok. 16
Ogłoszono dnia: 2012-11-27 przez Jolanta Kołodziejczak
Treść:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
- dostawy
Przedmiot zamówienia:
Dostawa energii elektrycznej
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
474552 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jonkowo , ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 512 92 32, faks 0-89 512 92 37, 512 92 32.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego, eksploatacji budynków, lokali, obiektów oraz zasilania urządzeń technologicznych dla Zamawiającego oraz dla następujących jednostek organizacyjnych Gminy Jonkowo:
a) Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo,
b) Szkoła Podstawowa w Jonkowie, ul. Hanowskiego 29, 11-042 Jonkowo,
c) Publiczna Szkoła Podstawowa we Wrzesinie, Wrzesina 43, 11-042 Jonkowo,
d) Szkoła Podstawowa Nowe Kawkowo, Nowe Kawkowo 25, 11-042 Jonkowo,
e) Gimnazjum w Jonkowie, ul. Hanowskiego 27, 11 – 042 Jonkowo,
f) Przedszkole Samorządowe w Jonkowie, ul. Spacerowa 2, 11-042 Jonkowo,
g) Zakład Gospodarki Komunalnej w Jonkowie, ul. Lipowa 11, 11 – 042 Jonkowo,
2. Szacunkowe łączne zapotrzebowanie na dostawy energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz budynków i obiektów Zamawiającego i podległych jednostek organizacyjnych wynosi: 1 447 123 kWh, w tym:
a) oświetlenie uliczne:
strefa dzienna – 130 326 kWh,
strefa nocna – 228 743 kWh.
b) Budynki, lokale i pozostałe obiekty - strefa całodobowa – 1 088 054 kWh.
3. Szczegółowe dane dot. punktów poboru energii elektrycznej zawiera Załącznik nr 1 SIWZ stanowiący jej integralną część.
4. Zamówienie nie obejmuje świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej.
5. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również, na podstawie pełnomocnictw udzielonych odpowiednio przez Wójta Gminy Jonkowo oraz kierowników poszczególnych jednostek organizacyjnych gminy, do:
a) zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego (OSD) do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej,
b) składania oświadczeń woli w zakresie:
wypowiadania dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa) bądź umowy sprzedaży energii elektrycznej w przypadku wystąpienia takich umów lub
złożenia oświadczenia o rozwiązaniu umów sprzedaży energii elektrycznej w trybie zgodnego porozumienia stron dotychczasowemu sprzedawcy energii elektrycznej,
c) reprezentowania Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji na warunkach dotychczas obowiązującej umowy, z uwzględnieniem wskazanych taryf oraz mocy umownych dla poszczególnych obiektów, tj. w szczególności uzyskać, ustalić treść i przedłożyć odpowiednio Zamawiającemu/ /kierownikom jednostek organizacyjnych Zamawiającego do podpisania niezbędne doku-menty, pod warunkiem pozytywnego rozpatrzenia wniosku przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego.
6. Od Wykonawcy wymaga się również pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach zawartej umowy.
7. Wykonawca winien posiadać aktualne umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej Operatora Systemu Dystrybucyjnego do obiektów Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych.
8. Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie do obiektów Zamawiającego i podległych jednostek organizacyjnych Gminy na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997r. Prawo Energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2006 nr 89, poz. 625 z późn. zm.) i Kodeksu Cywilnego oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie.
9. Rozliczenia finansowe:
1) Płatnikami na
a) Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, NIP 739-10-10-778, (w zakresie punktów przypisanych bezpośrednio Zamawiającemu – Gminie Jonkowo jak i do Urzędu Gminy Jonkowo),
b) Szkoła Podstawowa w Jonkowie, ul. Hanowskiego 29, 11-042 Jonkowo, NIP 739-32-61-734,
c) Publiczna Szkoła Podstawowa we Wrzesinie, Wrzesina 43, 11-042 Jonkowo, NIP 739-32-64-371,
d) Szkoła Podstawowa Nowe Kawkowo, Nowe Kawkowo 25, 11-042 Jonkowo, NIP 739-32-63-472,
e) Gimnazjum w Jonkowie, ul. Hanowskiego 27, 11-042 Jonkowo, NIP 739-32-61-740,
f) Przedszkole Samorządowe w Jonkowie, ul. Spacerowa 2, 11-042 Jonkowo, NIP 739-32-59-826,
g) Zakład Gospodarki Komunalnej w Jonkowie, ul. Lipowa 11, 11-042 Jonkowo, NIP 739-31-35-478.
2) Faktury będą wystawiane co miesiąc.
3) Rozliczenia za pobraną energię elektryczną odbywać się będą zgodnie z okresem rozliczeniowym wynikającym z umów o świadczenie usług dystrybucji zawartych z OSD.
4) Należności wynikające z faktur VAT będą płatne w terminie 21 dni od daty doręczenia odpowiedniej jednostce organizacyjnej Zamawiającego prawidłowo wystawionych faktur VAT, zawierających wyszczególnienie należności za energię elektryczną w rozbiciu na poszczególne punkty poboru, o których mowa w Załączniku nr 1 do Umowy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz odpowiedni dokument złożony na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. IX SIWZ - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· koncesję, zezwolenie lub licencję
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć z ofertą dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, w przypadku podpisania oferty przez inną osobę niż uprawnione zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) zmiany cen jednostkowych brutto, o których mowa w § 5 ust. 1 wzoru umowy, w przypadku zmiany obowiązujących w dniu podpisania umowy regulacji prawnych dotyczących stawki podatku VAT - o różnice w kwotach wynikające z zastosowania nowej stawki podatku, od terminu jej obowiązywania - na wniosek zainteresowanej strony umowy. 2) zmiany cen jednostkowych netto oraz cen jednostkowych brutto w przypadku ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym - o różnice w kwotach wynikające z zastosowania nowej stawki podatku akcyzowego, od terminu jej obowiązywania - na wniosek jednej ze stron umowy. 3) zmiany danych adresowych dotyczących stron umowy - w razie zmiany ich siedziby.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Jonkowo |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Jolanta Kołodziejczak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-11-27 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Kołodziejczak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-11-27 14:03:20 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-11-27 14:13:24 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-12-06 15:32:36 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4473 raz(y) |