ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa energii elektrycznejDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa energii elektrycznej

Szczegóły informacji

Dostawa energii elektrycznej

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Jonkowo

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 474552-2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-12-05 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-12-05 11:10:00

Miejsce złożenia oferty: Sekretariat Urzędu Gminy Jonkowo, ul. Klonowa 2 11-042 Jonkowo, pok. 16

Ogłoszono dnia: 2012-11-27 przez Jolanta Kołodziejczak

Treść:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

- dostawy

Przedmiot zamówienia:

Dostawa energii elektrycznej

Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

474552 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jonkowo , ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 512 92 32, faks 0-89 512 92 37, 512 92 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia:  dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 

1.   Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego, eksploatacji budynków, lokali, obiektów oraz zasilania urządzeń technologicznych dla Zamawiającego oraz dla następujących jednostek organizacyjnych Gminy Jonkowo:

a)     Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo,

b)    Szkoła Podstawowa w Jonkowie, ul. Hanowskiego 29, 11-042 Jonkowo,

c)     Publiczna Szkoła Podstawowa we Wrzesinie, Wrzesina 43, 11-042 Jonkowo,

d)    Szkoła Podstawowa Nowe Kawkowo, Nowe Kawkowo 25, 11-042 Jonkowo,

e)     Gimnazjum w Jonkowie, ul. Hanowskiego 27, 11 – 042 Jonkowo,

f)     Przedszkole Samorządowe w Jonkowie, ul. Spacerowa 2, 11-042 Jonkowo,

g)    Zakład Gospodarki Komunalnej w Jonkowie, ul. Lipowa 11, 11 – 042 Jonkowo,

2.  Szacunkowe łączne zapotrzebowanie na dostawy energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz budynków i obiektów Zamawiającego i podległych  jednostek organizacyjnych wynosi: 1 447 123 kWh, w tym:

a)    oświetlenie uliczne:

­   strefa dzienna –  130 326  kWh,

­   strefa nocna – 228 743  kWh.

b)    Budynki, lokale i pozostałe obiekty - strefa całodobowa – 1 088 054 kWh.

3.     Szczegółowe dane dot. punktów poboru energii elektrycznej zawiera Załącznik nr 1 SIWZ  stanowiący jej integralną część.

4.     Zamówienie nie obejmuje świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej.

5.     W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również, na podstawie pełnomocnictw udzielonych odpowiednio przez Wójta Gminy Jonkowo oraz kierowników  poszczególnych jednostek organizacyjnych gminy, do:

a)    zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego (OSD) do realizacji zawartej z Wykonawcą  umowy sprzedaży energii elektrycznej,

b)    składania oświadczeń woli w zakresie:

­   wypowiadania dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa) bądź umowy sprzedaży energii elektrycznej w przypadku wystąpienia takich umów  lub

­   złożenia oświadczenia o rozwiązaniu umów sprzedaży energii elektrycznej w trybie zgodnego porozumienia stron dotychczasowemu sprzedawcy energii elektrycznej,

c)    reprezentowania Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji na warunkach dotychczas obowiązującej umowy, z uwzględnieniem wskazanych taryf oraz mocy umownych dla poszczególnych obiektów, tj. w szczególności uzyskać, ustalić treść i przedłożyć odpowiednio Zamawiającemu/ /kierownikom jednostek organizacyjnych Zamawiającego do podpisania niezbędne doku-menty, pod warunkiem pozytywnego rozpatrzenia wniosku przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego.

6.     Od Wykonawcy wymaga się również pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach zawartej umowy.

7.     Wykonawca winien posiadać aktualne umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej Operatora Systemu Dystrybucyjnego do obiektów Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych.

8.     Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie do obiektów Zamawiającego i podległych jednostek organizacyjnych Gminy na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997r. Prawo Energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2006 nr 89, poz. 625 z późn. zm.) i Kodeksu Cywilnego oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie.

9.     Rozliczenia finansowe:

1)    Płatnikami należności za dostarczoną energię będą następujący odbiorcy w zakresie odpowiednim do przypisanych punktów poboru energii:

a)    Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, NIP 739-10-10-778, (w zakresie punktów przypisanych bezpośrednio Zamawiającemu – Gminie Jonkowo jak i  do  Urzędu Gminy Jonkowo),

b)    Szkoła Podstawowa w Jonkowie, ul. Hanowskiego 29, 11-042 Jonkowo, NIP 739-32-61-734,

c)    Publiczna Szkoła Podstawowa we Wrzesinie, Wrzesina 43, 11-042 Jonkowo, NIP 739-32-64-371,

d)    Szkoła Podstawowa Nowe Kawkowo, Nowe Kawkowo 25, 11-042 Jonkowo, NIP 739-32-63-472,

e)    Gimnazjum w Jonkowie, ul. Hanowskiego 27, 11-042 Jonkowo, NIP 739-32-61-740,

f)     Przedszkole Samorządowe w Jonkowie, ul. Spacerowa 2, 11-042 Jonkowo, NIP 739-32-59-826,

g)    Zakład Gospodarki Komunalnej w Jonkowie, ul. Lipowa 11, 11-042 Jonkowo, NIP 739-31-35-478.

2)   Faktury będą wystawiane co miesiąc.

3)   Rozliczenia za pobraną energię elektryczną odbywać się będą zgodnie z okresem rozliczeniowym wynikającym z umów o świadczenie usług dystrybucji zawartych z OSD.

4)   Należności wynikające z faktur VAT będą płatne w terminie 21 dni od daty doręczenia odpowiedniej jednostce organizacyjnej Zamawiającego prawidłowo wystawionych faktur VAT, zawierających wyszczególnienie należności za energię elektryczną w rozbiciu na poszczególne punkty poboru, o których mowa w Załączniku nr 1 do Umowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o   Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz odpowiedni dokument złożony na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. IX SIWZ - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         koncesję, zezwolenie lub licencję

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·     oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·     aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych:

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·     nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć z ofertą dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, w przypadku podpisania oferty przez inną osobę niż uprawnione zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) zmiany cen jednostkowych brutto, o których mowa w § 5 ust. 1 wzoru umowy, w przypadku zmiany obowiązujących w dniu podpisania umowy regulacji prawnych dotyczących stawki podatku VAT - o różnice w kwotach wynikające z zastosowania nowej stawki podatku, od terminu jej obowiązywania - na wniosek zainteresowanej strony umowy. 2) zmiany cen jednostkowych netto oraz cen jednostkowych brutto w przypadku ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym - o różnice w kwotach wynikające z zastosowania nowej stawki podatku akcyzowego, od terminu jej obowiązywania - na wniosek jednej ze stron umowy. 3) zmiany danych adresowych dotyczących stron umowy - w razie zmiany ich siedziby.

  • SIWZ (PDF, 11.3 MiB) Data publikacji: 2012-11-27 | Data wytworzenia informacji: 2012-11-27
  • SIWZ - Zalacznik Nr 3 - FORMULARZ OFERTY (DOC, 42 KiB) Data publikacji: 2012-11-27 | Data wytworzenia informacji: 2012-11-27
  • SIWZ - Zalacznik Nr 4 - FORMULARZ CENOWY (DOC, 58.5 KiB) Data publikacji: 2012-11-27 | Data wytworzenia informacji: 2012-11-27
  • SIWZ Załącznik Nr 5 - Oświadczenie o spelnianiu warunkow udziału w postępowaniu (DOC, 31 KiB) Data publikacji: 2012-11-27 | Data wytworzenia informacji: 2012-11-27
  • SIWZ Załącznik Nr 6 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (DOC, 44.5 KiB) Data publikacji: 2012-11-27 | Data wytworzenia informacji: 2012-11-27
  • SIWZ Załącznik Nr 7 - Oświadczenie Wykonawcy bądącego osobą fizyczną (DOC, 30.5 KiB) Data publikacji: 2012-11-27 | Data wytworzenia informacji: 2012-11-27
  • OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (PDF, 966.5 KiB) Data publikacji: 2012-11-27 | Data wytworzenia informacji: 2012-11-27
  • Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 192.8 KiB) Data publikacji: 2012-12-06 | Data wytworzenia informacji: 2012-12-06
  • Rejestr zmian

    Podmiot udostępniający informację:
    Podmiot udostępniający informację:
    Urząd Gminy Jonkowo
    Osoba, która wytworzyła informację:
    Osoba, która wytworzyla informację:
    Jolanta Kołodziejczak
    Data wytworzenia informacji:
    Data wytworzenia informacji:
    2012-11-27
    Osoba, która odpowiada za treść:
    Osoba, która odpowiada za treść:
    Jolanta Kołodziejczak
    Data wprowadzenia do BIP
    Data wprowadzenia do BIP
    2012-11-27 14:03:20
    Wprowadził informację do BIP:
    Wprowadził informację do BIP:
    Data udostępnienia informacji:
    Data udostępnienia informacji:
    2012-11-27 14:13:24
    Osoba, która zmieniła informację:
    Osoba, która zmieniła informację:
    Data ostatniej zmiany:
    Data ostatniej zmiany:
    2012-12-06 15:32:36
    Artykuł był wyświetlony:
    Artykuł był wyświetlony:
    4473 raz(y)
    Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »