Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Budowa kanalizacji w GutkowieDrukuj informację Zamówienie publiczne: Budowa kanalizacji w GutkowieSzczegóły informacji
Budowa kanalizacji w Gutkowie
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający:
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 321714-2012
Termin składania ofert / wniosków: 2012-09-14 11:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-09-14 11:10:00
Miejsce złożenia oferty: Sekretariat UG Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo
Ogłoszono dnia: 2012-08-30 przez Jolanta Kołodziejczak
Treść:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
- roboty budowlane
Przedmiot zamówienia:
Budowa kanalizacji w Gutkowie
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
321714 - 2012; data zamieszczenia: 30.08.2012
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jonkowo , ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 512 92 32, faks 0-89 512 92 37, 512 92 32.
· Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jonkowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji w Gutkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu Miłym i wykonanie odcinka sieci kanalizacyjnej na ulicy Pliszki we wsi Gutkowo. Zamówienie obejmuje roboty ziemne, konstrukcyjne, rozbiórkowe, montażowe i elektryczne.
Miejsce realizacji zamówienia: miejscowość Gutkowo, w gminie Jonkowo, pow. olsztyński, woj. warmińsko-mazurskie.
2. Zakres zamówienia:
1) zakres robót - osiedle Miłe:
a) wykonanie sieci kanalizacji tłocznej PE 140 – odcinek od studni S 26 na rys. nr 2 do istniejącej studzienki kanalizacyjnej na rys nr 1 oraz brakującego odcinka łączącego części istniejącej kanalizacji tłocznej w ul. Gościnnej – o łącznej długości 419 mb.
b) wykonanie przepompowni P1 z zasileniem elektrycznym
c) demontaż ułożonego rurociągu kanalizacji grawitacyjnej PVC ø 200 o łącznej długości 124 mb oraz studni S22/1, S22, S23, S24, S25. Materiały ze zdemontowanych studni złożyć na wskazanym przez Inwestora miejsce w odległości do
d) wykonanie odcinka sieci kanalizacji grawitacyjnej PVC ø 200 o łącznej długości 124 mb pomiędzy istniejącymi studniami S21 i S26.
e) wykonanie odcinka sieci kanalizacji grawitacyjnej PVC ø 200 o długości 30 mb na odcinku od P1 –S1–S2 (istniejąca).
f) wykonanie odcinka sieci kanalizacji grawitacyjnej PVC ø 200 o długości 21 mb na odcinku od S1–S14 (istniejąca).
g) wykonanie odcinka sieci kanalizacji grawitacyjnej PVC ø 200 o długości 23 mb na odcinku od S14/2 (istniejąca) – S14/3.
h) wykonanie odcinka sieci kanalizacji grawitacyjnej PVC ø 200 o łącznej długości 11 mb na odcinku od S27 (istniejąca) – S27/1.
i) wykonanie odcinka sieci kanalizacji grawitacyjnej PVC ø 200 o łącznej długości 151 mb na odcinku od S32 (istniejąca) – S33 – S34– S35– S36– S37– S38– S39– S31A.
j) wykonanie odcinka sieci kanalizacji grawitacyjnej PVC ø 200 o łącznej długości 44 mb na odcinku od S20 (istniejąca) – S20/1 – S20/4.
k) wykonanie odcinka sieci kanalizacji grawitacyjnej PVC ø 200 o łącznej długości 85 mb na odcinku od S20 (istniejąca) – S20/3.
l) odtworzenie dróg lokalnych –
Zamówienie nie obejmuje pełnego zakresu robót wynikających z opisu składającej się na SIWZ dokumentacji projektowej dot. osiedla Miłe - ogranicza się wyłącznie do odcinków kanalizacji wyszczególnionych powyżej.
2) zakres robót - ulica Pliszki:
a) wykonanie sieci kanalizacji grawitacyjnej PVC ø 200 o łącznej długości 170 mb z przywróceniem nawierzchni drogi gruntowej do stanu pierwotnego.
b) wykonanie komory pomiarowej S2.
c) inspekcją kamerą DVD.
3. Zakres rzeczowy zamówienia określony w ust. 1 obejmuje również:
1) organizację placu budowy,
2) zasilenie tymczasowe budowy w energię elektryczną, wodę (do pomiaru zużycia wody należy stosować wodomierz zalegalizowany przez Główny Urząd Miar. Podłączenie do wody należy wykonać po uprzednim uzgodnieniu z Kierownikiem Zakładu Gospodarki Komunalnej w Jonkowie ul. Lipowa 11),
3) pełną obsługę geodezyjną robót w trakcie realizacji wraz z inwentaryzacją powykonawczą,
4) uzyskanie pisemnych oświadczeń od właścicieli o doprowadzeniu działek do stanu pierwotnego,
5) inne prace pomocnicze związane z obowiązującymi badaniami, próbami, inspekcją kamerą DVD, odbiorami, pozostałymi badaniami kontrolnymi związanymi z wykonaniem zamówienia,
6) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu robót do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.
4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia - wykonane roboty - co najmniej na okres 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego zadania i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego robót.
5. Inwestycja musi zakończyć się uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu kompletu dokumentów i oświadczeń niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Z wnioskami o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wystąpi Inwestor.
6. Zamówienie zostanie zrealizowane z materiałów własnych Wykonawcy (lub przez niego zakupionych).
7. Wynagrodzenie Wykonawcy:
1) Wynagrodzenie Wykonawcy będzie miało charakter zryczałtowany.
2) Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi na podstawie jednej faktury wystawionej po protokolarnym odbiorze końcowym zadania potwierdzonym przez inspektora nadzoru.
3) Zamawiający wymaga od Wykonawcy 30 - dniowego terminu płatności faktur.
4) Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
5) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: do 10.12.2012.
…
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Jonkowo |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Jolanta Kołodziejczak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-08-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Kołodziejczak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-08-30 09:54:17 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-08-30 10:14:22 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-10-02 14:17:32 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4645 raz(y) |