ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Usunięcie wad i usterek odebranej sieci kanalizacyjnej we wsi JonkowoDrukuj informację Zamówienie publiczne: Usunięcie wad i usterek odebranej sieci kanalizacyjnej we wsi Jonkowo

Szczegóły informacji

Usunięcie wad i usterek odebranej sieci kanalizacyjnej we wsi Jonkowo

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Jonkowo

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 291852 - 2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-08-23 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-08-23 11:10:00

Miejsce złożenia oferty: Sekretariat UG Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo

Ogłoszono dnia: 2012-08-08 przez Jolanta Kołodziejczak

Treść:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

- roboty budowlane

Przedmiot zamówienia:

Usunięcie wad i usterek odebranej sieci kanalizacyjnej we wsi Jonkowo


Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

291852 - 2012; data zamieszczenia: 08.08.2012

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 512 92 32, faks 0-89 512 92 37, 512 92 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usunięcie wad i usterek odebranej sieci kanalizacyjnej we wsi Jonkowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 

1.    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz usług mających na celu usunięcie ujawnionych w okresie gwarancyjnym wad i usterek sieci kanalizacyjnej we wsi Jonkowo.

Miejsce realizacji zamówienia: Jonkowo, w gminie Jonkowo, pow. olsztyński, woj. warmińsko-mazurskie.

Zamówienie obejmuje roboty ziemne, rozbiórkowe, montażowe i usługi geodezyjne.

2.    Zakres zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi: 1) kanalizacja grawitacyjna PCV Ø 200 o łącznej długości 1085 m - odcinki od studni do studni: D22A-D24, D30-D21A, D21-D20A-D20, D43-D42-D45, D41-D44, D30-D40, D18-D17A-D17B, D17B-D12, D10AB-D11, D7-D8 oraz studnia D114A. 2) studnie z kręgów żelbetowych Ø 1200 mm szt. 35 (zdemontowane materiały do ponownego montażu), 3) odtworzenie terenów rolniczych ( w tym łąki i pastwiska ) i obsianie trawą - 3300 m2, 4) odtworzenie zniszczonych punktów granicznych - 150 szt. Zamówienie nie obejmuje pełnego zakresu robót wynikających z opisu składającej się na SIWZ dokumentacji projektowej - ogranicza się wyłącznie do odcinków kanalizacji wyszczególnionych powyżej. Ze względu na trudne warunki gruntowo-wodne oraz specyfikę lokalizacji części sieci, w razie konieczności roboty ziemne należy wykonywać jako wąskoprzestrzenne, a w przypadku występowania wód gruntowych - z zastosowaniem grodzic oraz igłofiltrów. W cenie należy również uwzględnić wywóz urobku (brak możliwości składowania na działkach prywatnych).

3.    Zakres rzeczowy zamówienia określony w ust. 1 obejmuje również:

    1)   organizację placu budowy;

    2)   zasilenie tymczasowe budowy w energię elektryczną, wodę (do pomiaru zużycia wody należy stosować wodomierz zalegalizowany przez Główny Urząd Miar. Podłączenie do wody należy wykonać po uprzednim uzgodnieniu z Kierownikiem Zakładu Gospodarki Komunalnej w Jonkowie ul. Lipowa 11).

    3)   pełną obsługę geodezyjną robót w trakcie realizacji wraz z inwentaryzacją powykonawczą.

    4)   uzyskanie pisemnych oświadczeń od właścicieli o doprowadzeniu działek do stanu pierwotnego.

    5)   inne prace pomocnicze związane z obowiązującymi badaniami, próbami, inspekcją kamerą DVD, odbiorami, pozostałymi badaniami kontrolnymi związanymi z wykonaniem zamówienia;

    6)   po zakończeniu robót doprowadzenie terenu robót do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.

4.    Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia - wykonane roboty - co najmniej na okres 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego zadania i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego robót.

5.    Zamówienie zostanie zrealizowane z materiałów własnych Wykonawcy (lub przez niego zakupionych) oraz w przypadku studni - odzyskanych podczas demontażu. Zdemontowane rury należy złożyć na najbliższe uzgodnione z inwestorem miejsce.

6.    Wynagrodzenie Wykonawcy:

    1)     Obowiązującą formą wynagrodzenia, będzie wynagrodzenie kosztorysowe (obmiarowe) podlegające rozliczeniu w oparciu o faktycznie wykonane ilości robót i świadczeń.

    2)     Określone wstępnie w ofercie wybranego wykonawcy całkowite wynagrodzenie brutto (cena oferty) będzie stanowiło maksymalną wartość nominalną zobowiązania Zamawiającego, którego strony nie będą mogły przekroczyć w trakcie realizacji umowy.

    3)     Ostateczne określenie wynagrodzenia nastąpi po wykonaniu zamówienia na podstawie rozliczenia uwzględniającego: - faktycznie wykonane ilości robót stwierdzone dokonanym obmiarem i pozostałych świadczeń oraz - ceny jednostkowe zawarte w kosztorysie ofertowym.

    4)     Ceny jednostkowe robót oraz innych świadczeń podane przez Wykonawcę w Kosztorysie Ofertowym będą wiążące i nienaruszalne w trakcie realizacji zamówienia.

    5)     Zapłata wynagrodzenia należnego Wykonawcy nastąpi na podstawie wystawionej przez niego faktury VAT, po protokólarnym odbiorze przedmiotu zamówienia i przedłożeniu przez Wykonawcę kosztorysu powykonawczego zaakceptowanego przez inspektora nadzoru.

    6)     Zamawiający wymaga od Wykonawcy 30 - dniowego terminu płatności faktur.

    7)     Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.

    8)     Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

7.     Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają wchodzące w skład Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiące Część II i III SIWZ, które są podstawowymi dokumentami określającymi rodzaj i zakres prac objętych zamówieniem. Jeżeli konieczność wykonania określonych robót budowlanych (w zakresie objętym zamówieniem) wynika z projektu, uznaje się je za objęte przedmiotem zamówienia niezależnie od tego, czy zostały odzwierciedlone w przedmiarze, czy nie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.27.10-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

·         Informacja na temat wadium: 

1.   Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do godziny 11:00 dnia 23.08.2012 r. wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

2.   Wykonawcy, których oferty nie będą zabezpieczone wadium do upływu terminu składania ofert zostaną wykluczeni z postępowania.

3.   Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:

a) pieniądzu,

b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

c) gwarancjach bankowych,

d) gwarancjach ubezpieczeniowych,

e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

4.   Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek Urzędu Gminy Jonkowo Nr 51 8857 0002 3001 0000 0101 0014 w Warmińskim Banku Spółdzielczym w Jonkowie.

5.   Wniesienie wadium w formie pieniężnej za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy pieniądze wpłyną na podane konto przed upływem terminu określonego w ust. 1.

6.   Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu można załączyć do oferty jako odrębny dokument lub złożyć poza ofertą u Skarbnika Gminy Jonkowo - Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo (pok. 20 I piętro), a w przypadku nieobecności Skarbnika - w sekretariacie Urzędu (pok. 16 I piętro).

7.   Wadium w formie poręczenia lub gwarancji powinno być wniesione na cały okres związania ofertą, o którym mowa w ust. 1 rozdziału XIII Części I SIWZ oraz zawierać w treści dokumentu:

a) dokładne określenie nazwy zamówienia,

b) kwotę zabezpieczenia,

c) termin ważności,

d) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca:

- w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jedn. tekst Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 wymienionej ustawy, lub pełnomocnictw i nie udowodnił, że wynikło to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie.

- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

 

III.2) ZALICZKI

·  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o  Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej trzy roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie lub modernizacji grawitacyjnej sieci kanalizacyjnej o długości nie mniejszej niż 1000 m (w jednym zadaniu). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia opisany warunek winien spełnić w całości co najmniej jeden z Wykonawców lub Wykonawcy łącznie. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz informacje zawarte w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunku wyszczególnionych w rozdz. IX I Części SIWZ tj: wykazu robót budowlanych i załączonych dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o   Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji niniejszego zamówienia będzie dysponował osobą pełniącą funkcję Kierownika Robót - z uprawnieniami budowlanymi lub kwalifikacjami zawodowymi uznanymi na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 Nr 63, poz. 394) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadającego co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od uzyskania wymaganych uprawnień); Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz informacje zawarte w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia złożonym na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. IX I Części SIWZ - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o   Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony jeżeli Wykonawca, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy łącznie, wykaże/ą że posiada/ją zdolność kredytową lub własne środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 350.000,00 PLN. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie informacji zawartych w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunku wyszczególnionych w rozdz. IX I Części SIWZ tj: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku (art. 26 ust. 2c ustawy Pzp.). Zamawiający, w przypadku podania danych o których mowa w walucie innej niż PLN dokona przeliczenia tej kwoty na PLN według kursu kupna, z banku, który wydał informacje o stanie środków, z dnia wydania tej informacji, a jeśli kurs ten nie będzie znany wg. średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia wydania tej informacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·     III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·    wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·    informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·    Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

·                  III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·       oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·       aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·       aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·       aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·       aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·       aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Kołodziejczak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-08-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Kołodziejczak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-08-08 13:33:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-08-08 14:07:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-09-05 13:53:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4608 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony