Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO I BENZYNYDrukuj informację Zamówienie publiczne: DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO I BENZYNYSzczegóły informacji
DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO I BENZYNY
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Gmina Jonkowo
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 526258 - 2013
Termin składania ofert / wniosków: 2013-12-27 12:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-12-27 12:10:00
Miejsce złożenia oferty: Sekretariat Urzędu Gminy, pok. 16 11-042 Jonkowo
Ogłoszono dnia: 2013-12-18 przez Jolanta Kołodziejczak
Treść:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
- dostawy
Przedmiot zamówienia:
DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO I BENZYNY
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 526258 - 2013;
data zamieszczenia: 18.12.2013
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jonkowo , ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 512 92 32, faks 0-89 512 92 37, 512 92 32.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego i benzyny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliwa do pojazdów Zamawiającego oraz pojazdów i sprzętu znajdującego się w dyspozycji jednostek ochotniczej straży pożarnej w gminie Jonkowo, w systemie bezgotówkowym. Przez dostawy należy rozumieć tankowanie paliwa do zbiorników pojazdów oraz tankowanie do kanistrów w określonej stacji paliw wybranego Wykonawcy.
2. Zakres zamówienia:
1) Szacunkowa ilość zamawianego paliwa wynosi:
a) olej napędowy (ON) –
b) benzyna (Pb-95) –
2) Ilość paliwa tankowanego w kolejnych miesiącach roku może być różna w zależności od bieżących potrzeb użytkowników środków transportu.
3) Określone w pkt. 1 ilości paliwa są ilościami prognozowanymi ustalonymi na okres jednego roku (2014 r.) i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do faktycznej wielkości dostawy i należnej odpłatności.
3. Wykonawca musi zapewniać możliwość tankowania pojazdów w stacji paliw w dni powszednie, co najmniej przez 5 dni w tygodniu (poniedziałek – piątek) przy czym 4 dni w tygodniu co najmniej w godzinach od 7:00 do 17:30 a jeden raz w tygodniu (wskazane w piątek) do godz. 20:00.
4. Każdą ilość wydanego paliwa Wykonawca zobowiązany będzie potwierdzić w aktualnej karcie drogowej pojazdu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.42.20-5, 09.13.21.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajmący nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI -
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca wykaże jego spełnienie poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w trybie art. 23 ustawy Pzp, oceniane będzie ich łączne spełnienie powyższego warunku).
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca wykaże jego spełnienie poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w trybie art. 23 ustawy Pzp, oceniane będzie ich łączne spełnienie powyższego warunku).
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca wykaże jego spełnienie poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w trybie art. 23 ustawy Pzp, oceniane będzie ich łączne spełnienie powyższego warunku).
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca wykaże jego spełnienie poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w trybie art. 23 ustawy Pzp, oceniane będzie ich łączne spełnienie powyższego warunku).
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca wykaże jego spełnienie poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w trybie art. 23 ustawy Pzp, oceniane będzie ich łączne spełnienie powyższego warunku).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: -
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
· lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć z ofertą dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
· 1 - Cena - 80
· 2 - koszt dojazdu - 20
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://biptest.warmia.mazury.pl/jonkowo_gmina_wiejska zakładka: zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, (pok. 9 parter)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2013 godzina 12:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Jonkowo, ul. Klonowa 2; 11 - 042 Jonkowo (pok. 16 - I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Jonkowo |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Jolanta Kołodziejczak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-12-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Kołodziejczak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-12-18 14:32:51 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-12-18 14:47:12 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-12-27 13:55:01 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3933 raz(y) |