ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zakup paliw płynnych: oleju napędowego i benzyny bezołowiowej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zakup paliw płynnych: oleju napędowego i benzyny bezołowiowej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej.

Szczegóły informacji

Zakup paliw płynnych: oleju napędowego i benzyny bezołowiowej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Jonkowo i Powiat Olsztyński

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 520660-2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-12-24 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-12-24 09:10:00

Miejsce złożenia oferty: Zakład Gospodarki Komunalnej ul. Lipowa 11, 11 - 042 Jonkowo - piętro.

Ogłoszono dnia: 2013-12-16 przez Anna Krupa

Treść:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
- dostawy
Przedmiot zamówienia:
Zakup paliw płynnych: oleju napędowego i benzyny bezołowiowej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej.
Numer ogłoszenia w BZP: 520660 - 2013; data zamieszczenia: 16.12.2013 r.

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej Jonkowo, ul. Lipowa 11, 11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 512 91 10, faks 89 512 91 10.
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych, dla których organem założycielskim jest j.s.t.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliw płynnych: oleju napędowego i benzyny bezołowiowej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych: oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej do pojazdów i sprzętu będących w dyspozycji Zamawiającego Zakładu Gospodarki Komunalnej.
2. Zakupy paliwa realizowane będą sukcesywnie na zasadzie doraźnych tankowań do zbiorników pojazdów i sprzętu lub do karnistrów na stacji paliw Wykonawcy z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczenia transakcji.
3. Zakres zamówienia:
1) Przewidywana ilość zamawianego paliwa wynosi:
a) olej napędowy (ON) – 15 250 litrów,
b) benzyna bezołowiowa (Pb 95) – 714 litrów.
2) Ilość paliwa tankowanego w kolejnych miesiącach roku może być różna w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego.
4. Określone w pkt. 3 ilości paliw są wartościami prognozowanymi ustalonymi dla okresu 12 miesięcy i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do wysokości faktycznych zakupów i należnej odpłatności.
5. Warunki gwarancji jakości oleju napędowego i benzyny bezołowiowej:
1) Wykonawca zagwarantuje jakość paliwa odpowiadającą wymaganiom zawartym w regulacjach prawnych obowiązujących w dniu tankowania,
2) Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych paliwa na każde życzenie Zamawiającego,
3) Wykonawca pokryje Zamawiającemu wszelkie szkody powstałe z powodu złej jakości oferowanego paliwa (niezgodności z normami).
6. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić możliwość tankowania pojazdów Zamawiającego co najmniej przez 5 dni w tygodniu (poniedziałek-piątek), co najmniej w godzinach od 7:00 do 15:00.
7. Rozliczenia z tytułu zakupu paliwa:
1) Rozliczenie Zamawiającego z Wykonawcą będzie odbywać się w formie bezgotówkowej – przelewem płatnym przez Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 7 dni od daty wystawienia faktury.
2) Należność za sprzedaną każdorazowo ilość oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej naliczana będzie wg cen obowiązujących na stacji w dniu tankowania z uwzględnieniem udzielonego przez Wykonawcę stałego rabatu (upustu).
3) Zaoferowany przez Wykonawcę rabat do ceny brutto 1 litra paliw będzie obowiązywał przez cały okres trwania umowy.
8. Z uwagi na częste zmiany cen na rynku paliw Zamawiający przewiduje, że maksymalna wartość nominalna zobowiązania Zamawiającego może wynosić 120% całkowitej ceny ofertowej określonej w ofercie wybranego Wykonawcy.
9. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8 , 09.13.21.00-4
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
zakończenie: 31.12.2014

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w trybie art. 23 ustawy Pzp, oceniane będzie ich łączne spełnienie powyższego warunku).
Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w trybie art. 23 ustawy Pzp, oceniane będzie ich łączne spełnienie powyższego warunku).
Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w trybie art. 23 ustawy Pzp, oceniane będzie ich łączne spełnienie powyższego warunku).
Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w trybie art. 23 ustawy Pzp, oceniane będzie ich łączne spełnienie powyższego warunku).
Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w trybie art. 23 ustawy Pzp, oceniane będzie ich łączne spełnienie powyższego warunku).
Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacja o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć z ofertą dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz do reprezentowania Wykonawcy a także reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi być dołączone do oferty w oryginale bądź w postaci odpisu lub kopii poświadczonej przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena – 80%, koszt dojazdu – 20%.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
Dopuszcza się możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach:
1) zmiany cen jednostkowych brutto, o których mowa w § 5 ust. 1 wzoru umowy, w przypadku ustawowej zmiany obowiązujących w dniu podpisania umowy regulacji prawnych dotyczących stawki podatku VAT – o różnice w kwotach wynikające z zastosowania nowej stawki podatku, od terminu jej obowiązywania - na wniosek zainteresowanej strony umowy.
2) zmiany cen jednostkowych netto oraz cen jednostkowych brutto w przypadku ustawowej zmiany opodatkowania paliw podatkiem akcyzowym – o różnice w kwotach wynikające z zastosowania nowej stawki podatku akcyzowego, od terminu jej obowiązywania - na wniosek jednej ze stron umowy.
3) zmiany danych adresowych dotyczących stron umowy – w razie zmiany ich siedziby.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/jonkowo_gmina_wiejska/ [zakładka: Zamówienia publiczne]
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Zakład Gospodarki Komunalnej ul. Lipowa 11, 11-042 Jonkowo - piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.12.2013 r., godzina 9:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej ul. Lipowa 11, 11 - 042 Jonkowo - piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Anna Krupa
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-12-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Krupa
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-12-16 14:11:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-12-16 14:26:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-12-24 10:17:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3836 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony