ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa Energii ElektrycznejDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa Energii Elektrycznej

Szczegóły informacji

Dostawa Energii Elektrycznej

Status: rozstrzygnięty

Tryb: ograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Jonkowo

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 479842-2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-12-02 12:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-12-02 12:10:00

Miejsce złożenia oferty: Sekretariat Urzędu Gminy, pok. 16 11-042 Jonkowo

Ogłoszono dnia: 2013-11-22 przez Jolanta Kołodziejczak

Treść:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

- dostawy

Przedmiot zamówienia:

DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ

Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 479842 - 2013;

data zamieszczenia: 22.11.2013

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jonkowo , ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 512 92 32, faks 0-89 512 92 37, 512 92 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 

1.     Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego, eksploatacji budynków, lokali, obiektów oraz zasilania urządzeń technologicznych dla Zamawiającego oraz dla następujących jednostek organizacyjnych Gminy Jonkowo:

a)    Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo,

b)    Szkoła Podstawowa w Jonkowie, ul. Hanowskiego 29, 11-042 Jonkowo,

c)    Publiczna Szkoła Podstawowa we Wrzesinie, Wrzesina 43, 11-042 Jonkowo,

d)    Szkoła Podstawowa Nowe Kawkowo, Nowe Kawkowo 25, 11-042 Jonkowo,

e)    Gimnazjum w Jonkowie, ul. Hanowskiego 27, 11 – 042 Jonkowo,

f)     Przedszkole Samorządowe w Jonkowie, ul. Spacerowa 2, 11-042 Jonkowo,

g)    Zakład Gospodarki Komunalnej w Jonkowie, ul. Lipowa 11, 11 – 042 Jonkowo,

2.     Szacunkowe łączne zapotrzebowanie na dostawy energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz budynków i obiektów Zamawiającego i podległych  jednostek organizacyjnych wynosi: 1 391 014 kWh, w tym:

a)    oświetlenie uliczne:

­   strefa dzienna –  110 161  kWh,

­   strefa nocna – 199 075  kWh.

b)    Budynki, lokale i pozostałe obiekty - strefa całodobowa – 1 081 778 kWh.

3.     Szczegółowe dane dot. punktów poboru energii elektrycznej zawiera Załącznik nr 1 SIWZ  stanowiący jej integralną część.

4.     Zamówienie nie obejmuje świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej.

5.     W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również, na podstawie pełnomocnictw udzielonych odpowiednio przez Wójta Gminy Jonkowo oraz kierowników  poszczególnych jednostek organizacyjnych gminy, do:

a)    zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego (OSD) do realizacji zawartej z Wykonawcą  umowy sprzedaży energii elektrycznej,

b)    składania oświadczeń woli w zakresie:

­   wypowiadania dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa) bądź umowy sprzedaży energii elektrycznej w przypadku wystąpienia takich umów  lub

­   złożenia oświadczenia o rozwiązaniu umów sprzedaży energii elektrycznej w trybie zgodnego porozumienia stron dotychczasowemu sprzedawcy energii elektrycznej,

c)    reprezentowania Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji na warunkach dotychczas obowiązującej umowy, z uwzględnieniem wskazanych taryf oraz mocy umownych dla poszczególnych obiektów, tj. w szczególności uzyskać, ustalić treść i przedłożyć odpowiednio Zamawiającemu/kierownikom jednostek organizacyjnych Zamawiają-cego do podpisania niezbędne dokumenty, pod warunkiem pozytywnego rozpatrzenia wniosku przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego.

6.     Od Wykonawcy wymaga się również pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach zawartej umowy.

7.     Wykonawca winien posiadać aktualne umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej Operatora Systemu Dystrybucyjnego do obiektów Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych.

8.     Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie do obiektów Zamawiającego i podległych jednostek organizacyjnych Gminy Jonkowo na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997r. Prawo Energetyczne (j.t. Dz.U. z 2012 poz.1059 z późn. zm.) i Kodeksu Cywilnego oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie.

9.     Podane prognozowane zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy ma jedynie charakter orientacyjny, służący tylko do porównania ofert. Nie stanowi ono dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Rozliczanie zobowiązań wynikających z tytułu sprzedaży energii elektrycznej odbywać się będzie według wskazań układów pomiarowych i stawek określonych w ofercie wybranego Wykonawcy.

10.  Rozliczenia finansowe:

1)   Płatnikami należności za dostarczoną energię będą następujący odbiorcy w zakresie odpowiednim do przypisanych punktów poboru energii:

a)      Gmina Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, NIP 7393851111, (w zakresie punktów przypisanych bezpośrednio Zamawiającemu – Gminie Jonkowo jak i  do  Urzędu Gminy Jonkowo),

b)      Szkoła Podstawowa w Jonkowie, ul. Hanowskiego 29, 11-042 Jonkowo, NIP 739-32-61-734,

c)      Publiczna Szkoła Podstawowa we Wrzesinie, Wrzesina 43, 11-042 Jonkowo, NIP 739-32-64-371,

d)      Szkoła Podstawowa Nowe Kawkowo, Nowe Kawkowo 25, 11-042 Jonkowo, NIP 739-32-63-472,

e)      Gimnazjum w Jonkowie, ul. Hanowskiego 27, 11-042 Jonkowo, NIP 739-32-61-740,

f)       Przedszkole Samorządowe w Jonkowie, ul. Spacerowa 2, 11-042 Jonkowo, NIP 739-32-59-826,

g)      Zakład Gospodarki Komunalnej w Jonkowie, ul. Lipowa 11, 11-042 Jonkowo, NIP 739-31-35-478.

2)   Rozliczenia dokonywane będą co miesiąc za rzeczywiste zużycie energii, na podstawie faktur VAT wystawianych przez Wykonawcę w oparciu o stany liczników odczytywane i podawane przez Płatników w formie zestawień przekazywanych na wskazany adres e-mail lub bezpośrednio za pomocą udostępnionego elektronicznego systemu  np. e-Bok.

3)   Przekazywanie danych będzie następowało nie później niż w czwartym dniu roboczym po upływie danego miesiąca rozliczeniowego.

4)   W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy zużyciem energii ustalonej na podstawie odczytów przekazanych przez Płatników a rzeczywistym zużyciem  wykazanym przez OSD Wykonawca dokona korekty uprzednio wystawionych faktur.

5)   Korekty rozliczenia za pobraną energię elektryczną odbywać się będą zgodnie z okresem rozliczeniowym wynikającym z umów o świadczenie usług dystrybucji zawartych z OSD. 

6)   Należności wynikające z faktur VAT będą płatne przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze w terminie 21 dni od daty wystawienia odpowiednio Zamawiającemu/jednostce organizacyjnej Zamawiającego prawidłowych faktur VAT, zawierających wyszczególnienie należności za energię elektryczną w rozbiciu na poszczególne punkty poboru, o których mowa w Załączniku nr 1 do Umowy, pod warunkiem, że faktura wpłynie do Płatnika nie później niż 7 dni przed upływem terminu płatności. W przypadku opóźnień w dostarczeniu odpowiednio do Zamawiającego lub jego jednostek organizacyjnych wystawionej faktury, termin płatności ulegnie przesunięciu o liczbę dni opóźnienia.

6)

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Kołodziejczak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-11-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Kołodziejczak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-11-22 22:28:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-11-22 22:38:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-12-04 14:26:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3962 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony