ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dowożenie uczniów do szkół na terenie gminy JonkowoDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dowożenie uczniów do szkół na terenie gminy Jonkowo

Szczegóły informacji

Dowożenie uczniów do szkół na terenie gminy Jonkowo

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Jonkowo

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 299454 - 2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-08-06 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-08-06 11:10:00

Miejsce złożenia oferty: Sekretariat Urzędu Gminy Jonkowo, ul. Klonowa 2 11-042 Jonkowo, pok. 16

Ogłoszono dnia: 2013-07-29 przez Jolanta Kołodziejczak

Treść:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

- usługi

Przedmiot zamówienia: „Dowożenie uczniów do szkół na terenie gminy Jonkowo”

Numer ogłoszenia w BZP: 299454 - 2013;

data zamieszczenia: 29.07.2013

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jonkowo , ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 512 92 32, faks 0-89 512 92 37, 512 92 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów do szkół na terenie gminy Jonkowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 

1.  Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w roku szkolnym 2013/2014 usług  transportowych polegających na dowożeniu dzieci i uczniów do szkół na terenie gminy Jonkowo wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu.

2.  W zakres zamówienia wchodzi:

1)    przewożenie uczniów z miejsca zamieszkania do szkół (podstawowej i gimnazjum) w Jonkowie oraz szkoły (podstawowej) w Nowym Kawkowie. W razie wystąpienia konieczności wynikających z organizacji pracy szkół i możliwości wykonania usługi transportowej - wykonanie kursów przewożenia do szkoły podstawowej i oddziałów gimnazjum we Wrzesinie i przewozy pomiędzy szkołami.

2)    odwożenie uczniów ze szkół do miejsca zamieszkania po zajęciach dydaktyczno-wychowawczych;

3)    zapewnienie opieki nad dziećmi w czasie przewozów.

3. Usługi transportowe Wykonawca będzie realizował głównie na trasach obejmujących następujące miejscowości i ich kolonie: Gamerki Wielkie, Stare Kawkowo kol., Stare Kawkowo, Nowe Kawkowo, Pupki, Węgajty kol. Godki, Węgajty, Jonkowo kol., Jonkowo, Garzewko, Łomy, kol. Wilimowo, Mątki, kol. Mątki, Kajny. Na trasach obejmujących inne miejscowości w zależności od możliwości wykonania przewozów oraz potrzeb związanych z organizacją pracy szkół, w tym również szkoły podstawowej i oddziałów gimnazjum we Wrzesinie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00-1, 85.31.21.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o   Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 125 poz. 874 z późn. zm.) tj: posiada licencję uprawniającą do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego osób. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o złożony odpowiedni dokument potwierdzenia posiadania uprawnień, o którym mowa w rozdz. IX SIWZ - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o   Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował do wykonania zamówienia autobusem posiadającym co najmniej 50 miejsc siedzących dla pasażerów (bez miejsca kierowcy) lub więcej niż jednym autobusem o łącznej liczbie miejsc siedzących dla pasażerów nie mniejszej niż 50. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia opisany warunek winien spełnić jeden z Wykonawców w całości lub Wykonawcy łącznie. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o informacje zawarte w Wykazie środków transportu złożonym na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. IX SIWZ - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o  Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował do wykonania zamówienia:

a) osobą uprawnioną do kierowania autobusem, posiadającą ponadto co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku kierowcy autobusu, a w przypadku samodzielnego wykonywania przewozów - osobiście posiadać odpowiednie uprawnienia i doświadczenie zawodowe.

b) osobą pełnoletnią z wykształceniem co najmniej zawodowym, która będzie pełniła obowiązki opiekuna uczniów.

W przypadku realizacji zamówienia przy jednoczesnym użyciu więcej niż jednego autobusu z łączną liczbą miejsc siedzących dla pasażerów - co najmniej 50, albo gdy Wykonawca przewiduje, iż w okresie realizacji zamówienia jednym pojazdem będzie uczestniczyć odpowiednio więcej niż jeden kierowca lub więcej niż jedna opiekunka - Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował odpowiednio większą liczbą osób - kierowców i opiekunów. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia opisany warunek winien spełnić jeden z Wykonawców w całości lub Wykonawcy łącznie. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz informacje zawarte w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

·         potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

·         wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

·         lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.  Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć z ofertą dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

2.  W przypadku podpisania oferty przez inne osoby niż uprawnione zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy, należy złożyć pełnomocnictwo do podpisania oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

·           1 - Cena - 90

·           2 - wiek pojazdu - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)       Maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego oraz stawki procentowej i wartości podatku VAT określonych w umowie - w przypadku zmiany obowiązujących w dniu podpisania umowy regulacji prawnych dotyczących stawki podatku VAT - o różnice w kwotach wynikające z zastosowania nowej stawki podatku i terminu jej obowiązywania - na wniosek jednej ze stron.

2)       zmiany osoby)osób wskazanych w złożonym przez Wykonawcę Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - może nastąpić w uzasadnionych przypadkach, na wniosek Wykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego akceptującą kandydata)tów na to stanowisko - kandydat musi co najmniej spełniać wymagania określone w rozdz. VIII ust. 2 pkt. 3 SIWZ.

3)       zmiany autobusu)ów, który/e Wykonawca wskazał w ofercie do wykonywania zamówienia - zmiana pojazdu może nastąpić w uzasadnionych przypadkach, na wniosek Wykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego akceptującą zmianę pojazdu, przy czym inny niż wymieniony w ofercie autobus (autobusy) musi spełniać wymagania określone w rozdz. VIII ust. 2 pkt. 2 Specyfikacji i nie może być starszy niż wskazany w ofercie Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/jonkowo_gmina_wiejska/ zakładka: zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, (pok. 9 parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2013 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, (pok. 16 piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Kołodziejczak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-07-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Kołodziejczak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-07-29 11:21:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-07-29 11:28:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-08-07 17:41:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3915 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony