ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa oleju napędowego i benzynyDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa oleju napędowego i benzyny

Szczegóły informacji

Dostawa oleju napędowego i benzyny

Status: nierozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający:

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 126620 - 2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-04-08 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-04-08 11:10:00

Miejsce złożenia oferty: Sekretariat UG Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo

Ogłoszono dnia: 2013-03-29 przez Jolanta Kołodziejczak

Treść:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

- dostawy

Przedmiot zamówienia:

Dostawa oleju napędowego i benzyny


Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

126620 - 2013; data zamieszczenia: 29.03.2013

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jonkowo , ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 512 92 32, faks 0-89 512 92 37, 512 92 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego i benzyny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 

1.     Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliwa do pojazdów Zamawiającego oraz pojazdów i sprzętu znajdującego się w dyspozycji jednostek ochotniczej straży pożarnej w gminie Jonkowo, w systemie bezgotówkowym. Przez dostawy należy rozumieć tankowanie paliwa do zbiorników pojazdów oraz tankowanie do kanistrów w określonej stacji paliw wybranego Wykonawcy.

2.    Zakres zamówienia:

1)      Szacunkowa ilość zamawianego paliwa wynosi:

a)    olej napędowy (ON) – 16.500 litrów,

b)    benzyna (Pb-95) – 800 litrów

2)      Ilość paliwa tankowanego w kolejnych miesiącach roku może być różna w zależności od bieżących potrzeb użytkowników środków transportu.

3)      Określone w pkt. 1 ilości paliwa są ilościami prognozowanymi ustalonymi do końca 2013 r. i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do faktycznej wielkości dostawy i należnej odpłatności.

3.    Stacja paliw musi zapewniać możliwość tankowania pojazdów w dni powszednie, co najmniej przez 5 dni w tygodniu (poniedziałek – piątek) przy czym 4 dni w tygodniu co najmniej w godzinach od 7:00 do 18:00 a jeden raz w tygodniu (wskazane w piątek) do godz. 20:00.

4.    Każdą ilość wydanego paliwa Wykonawca zobowiązany będzie potwierdzić w aktualnej karcie drogowej pojazdu.

5.    Warunki gwarancji jakości oleju napędowego i benzyny bezołowiowej:

1)    Wykonawca zagwarantuje jakość paliwa odpowiadającą wymaganiom zawartym w regulacjach prawnych obowiązujących w dniu tankowania,

2)    Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych paliwa na każde życzenie Zamawiającego,

3)    Wykonawca pokryje Zamawiającemu wszelkie szkody powstałe z powodu złej jakości oferowanego paliwa (niezgodności z normami).

6.    Rozliczenia finansowe:

1)   Rozliczenie Zamawiającego z Wykonawcą będzie odbywać się, w formie bezgotówkowej – przelewem płatnym przez Zamawiającego w terminie do 14 dni od daty doręczenia faktury zbiorczej z dostaw częściowych (doraźnych tankowań), wystawionej po zakończeniu miesięcznego okresu rozliczeniowego w ostatnim dniu każdego miesiąca.

2)   Podstawą rozliczenia będą zbiorcze zestawienia wydania paliw, potwierdzone przez kierujących upoważnionych pisemnie do pobierania paliw.

3)   Należność za sprzedaną każdorazowo ilość paliw naliczana będzie wg cen obowiązujących na stacji w dniu tankowania z uwzględnieniem  udzielonego przez Wykonawcę stałego rabatu. Zaoferowany przez Wykonawcę rabat do ceny brutto 1 litra paliwa będzie obowiązywał przez cały okres trwania umowy.

4)   Do faktury Wykonawca załączy zestawienie za okres rozliczeniowy zawierające:

a)    daty tankowania,

b)    imię i nazwisko osoby pobierającej paliwo,

c)    numer rejestracyjny tankowanego pojazdu,

d)    ilość zatankowanego paliwa (ON, Pb95) do zbiornika samochodowego oraz kanistrów, 

e)    ceny jednostkowe brutto obowiązujące na stacji w dniu tankowania,

f)     wyliczona wartość brutto po uwzględnieniu zaoferowanego rabatu odpowiadającą wartości brutto na fakturze.

g)    podpis osoby pobierającej paliwo.

4)      Z uwagi na częste zmiany cen na rynku paliw Zamawiający przewiduje, że maksymalna wartość nominalna zobowiązania Zamawiającego może wynosić 120% całkowitej ceny ofertowej określonej w ofercie wybranego Wykonawcy.

7.    Zaleca się, aby wykonawca zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.42.20-5, 09.13.21.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć z ofertą dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku podpisania oferty przez inne osoby niż uprawnione zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy, należy złożyć pełnomocnictwo do podpisania oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

·         1 - Cena - 80

·         2 - Koszt dojazdu - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/jonkowo_gmina_wiejska/ zakładka: zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, (pok. 9 parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, (pok. 16 piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jolanta Kołodziejczak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-03-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jolanta Kołodziejczak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-03-29 18:55:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-03-29 19:00:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-04-12 11:23:27
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3984 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony