ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor ds. wymiaru i podatków

Miejsce pracy: Urząd Gminy Jonkowo

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Referat Finansowy

Data udostępnienia: 2013-08-14

Ogłoszono dnia: 2013-08-14 przez Monika Serowiec

Termin składania dokumentów: 2013-08-26 00:00:00

Nr ogłoszenia: 3

Id ogłoszenia: OG.2110.3.2013

Zlecający: Wójt Gminy Jonkowo

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie, b) wykształcenie wyższe, c) staż pracy – 2 lata pracy w jednostce samorządu terytorialnego, d) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, e) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, f) nieposzlakowana opinia, g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku Uwaga: Osoby, które nie spełniają wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
b. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość ustawy Ordynacja podatkowa, b) znajomość ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o podatku rolnym, ustawy o podatku leśnym, c) znajomość ustawy o opłacie skarbowej, d) znajomość ustawy o finansach publicznych, e) znajomość ustawy o rachunkowości, f)znajomość ustawy o samorządzie gminnym, g) znajomość ustawy o dochodach JST, h) znajomość ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej, i) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, j) umiejętność obsługi urządzeń biurowych oraz znajomość obsługi komputera w zakresie systemu MS Office ( Word, Exel), k) umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu. l) samodzielność, dokładność, rzetelność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.Orzecznictwo w I instancji w zakresie wymiaru łącznego zobowiązania pieniężnego, podatku rolnego, leśnego i podatku od nieruchomości oraz prowadzenie urządzeń w tym zakresie. 2.Prowadzenie spraw w zakresie: - odwołań - umorzeń - odroczeń i rozłożenia na raty - ulg inwestycyjnych - ulg z tytułu nabycia gruntów 3.Prowadzenie dokumentacji: - kart gospodarstw, nieruchomości i rejestrów wymiarowych - rejestrów przypisów i odpisów - deklaracji podatkowych w sprawie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego od osób prawnych - informacji w sprawie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego od osób fizycznych 4.Pomoc publiczna dla przedsiębiorców 5.Pomoc publiczna w rolnictwie 6.Obsługa aplikacji SHRIMP-Uokik 7.Zakłady Pracy chronionej-wnioski do PFRON 8. Sporządzenie sprawozdawczości: a) skutki udzielonych ulg przez gminę b) Pomoc publiczna w rolnictwie c) Utracone dochody z tytułu zwolnień od podatków : leśnego, rolnego i od nieruchomości dla podmiotów zwolnionych 9. Kontrole podatkowa w zakresie rzetelności składanych deklaracji podatkowych od osób prawnych i informacji osób fizycznych. 10. Przygotowywanie projektów uchwał w sprawie: - wysokości stawek podatku od nieruchomości - wysokości stawek podatku rolnego - zwolnień w ramach pomocy publicznej dla przedsiębiorców - poboru niektórych opłat lokalnych w drodze inkasa - ustalenia wzorów deklaracji 11.Wydawanie zaświadczeń: - o stanie majątkowym - o podleganiu ubezpieczeniu społecznym rolników - o udzielonej pomocy de mini mis

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- miejsce: Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, - wymiar czasu pracy: pełny etat, - pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony, z tym, że w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym – na czas określony do 6 miesięcy.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

a) życiorys (CV), b) list motywacyjny, c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wraz z kserokopią świadectw pracy, a dodatkowo - w przypadku trwania zatrudnienia – dokumentu poświadczającego zatrudnienie (zaświadczenie o zatrudnieniu lub ksero umowy o pracę), d) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (świadectwa, dyplomy lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), e) kserokopie innych dodatkowych dokumentów świadczących o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i przebiegu pracy zawodowej, f) kserokopia dowodu osobistego, g) zaświadczenie kandydata o stanie zdrowia h) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, i) zapytanie o karalność z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie, iż osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć oryginał zapytania o karalność z Krajowego Rejestru Karnego. j) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 z późn.zm.).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2013-08-26 00:00:00
b. Sposób:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy w Jonkowie po wyżej określonym terminie (liczy się data wpływu) nie będą rozpatrywane, nie odebrane w ciągu 30 dni zostaną komisyjnie zniszczone. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Jonkowo (www.biptest.warmia.mazury.pl/jonkowo_gmina_wiejska/) w zakładce „ogłoszenia o naborze” oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być własnoręcznie podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.) oraz ustawą z 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r. Nr 223, poz .1458 z późn.zm.). Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 512 92 37 wew. 35.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach z podanym adresem zwrotnym: - osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2, (w godzinach pracy tj. poniedziałek 7 00 – 16 00 , wtorek- czwartek 7 00 - 15 00 , piątek 7 00 - 14 00) - lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Jonkowie ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko inspektor ds. wymiaru i podatków, Nr oferty: OG.2110.3.2013” w terminie do dnia 26 sierpnia 2013 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Monika Serowiec
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-08-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Serowiec
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-08-14 18:28:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-08-14 18:29:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-08-30 07:55:19
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
13126 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony