Stanowisko d/s obsługi Rady Gminy
Szczegóły informacji
Stanowisko d/s obsługi Rady Gminy
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2016-12-15 10:21:16 przez Administrator Systemu
Akapit nr - brak tytułu
Referat organizacyjny
Kierownik: Mariusz Olkowski
Osoba odpowiedzialna: Edyta Schlegel
Siedziba: Urząd Gminy Jonkowo, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2, pok. 23
Telefon kontaktowy: 89 670 69 19
e-mail:
Godziny urzędowania: poniedziałek: 7.00-16.00, wtorek-czwartek: 7.00-15.00, piątek 7-14
Lista Spraw:
ZAKRES CZYNNOŚCI:
- Zadania i czynności wykonywane przez pracownika:
- prowadzenie biura Rady, w tym zapewnienie obsługi administracyjnej, załatwianie wszelkich spraw kancelaryjno-technicznych związanych z obsługą Rady oraz jednostek pomocniczych Gminy,
- prowadzenie sekretariatu Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady,
- podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady, jej komisji i Wójta,
- protokołowanie obrad sesji Rady Gminy,
- protokołowanie obrad komisji Rady Gminy,
- prowadzenie rejestru uchwał Rady Gminy,
- prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez Radnych, przekazywanie wniosków zapytań i interpelacji Wójtowi, odpowiednim stanowiskom pracy Urzędu i kierownikom jednostek organizacyjnych,
- opracowywanie oraz przechowywanie materiałów z obrad, uchwał, wniosków, opinii oraz przekazywanie organom nadzoru (w tym RIO i wojewodzie), pracownikom Urzędu Gminy lub innym jednostkom,
- konwersja uchwał rady gminy, które podlegają publikacji do odpowiedniej formy elektronicznej,
- nadzorowanie ogłaszania uchwał w sposób zwyczajowo przyjęty oraz przekazywanie ich do publikacji w dzienniku urzędowym,
- przekazywanie uchwał Rady do wszystkich komórek organizacyjnych Urzędu, jednostek organizacyjnych gminy i innych zainteresowanych podmiotów,
- czuwanie na terminowym załatwianiem wniosków komisji, interpelacji i wniosków radnych,
- przygotowywanie materiałów do obrad Rady Gminy posiedzeń komisji,
- wykonywanie czynności w zakresie archiwizowania dokumentów Rady oraz przechowywanie nośników zapisu elektronicznego z sesji Rady,
- przekazywanie – za pośrednictwem Sekretariatu Urzędu – korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych,
- planowanie i rozliczanie wydatków związanych z obsługą Rady, w tym przygotowywanie informacji do wypłat diet za posiedzenia,
- wykonywanie innych czynności zleconych przez Przewodniczącego Rady Gminy,
- współpraca z sołectwami,
- organizowanie szkoleń dla Radnych i Sołtysów,
- sporządzenie i przygotowywanie umów na dzierżawę gruntów stanowiących własność Gminy Jonkowo, uchwały w sprawie określenia zasad gospodarki nieruchomościami, prowadzenie bieżącej ewidencji dzierżaw w programie PUMA moduł NIERUCHOMOŚCI,
- prowadzenie spraw związanych z najmem lokali mieszkalnych i budynków komunalnych: analizowanie potrzeb mieszkaniowych i podejmowanie działań zmierzających do ich zaspokojenia, zawieranie umów na wynajem lokali i pomieszczeń gospodarczych, naliczanie czynszu najmu , rozwiązywanie umów najmu, wynajmowanie pomieszczeń gospodarczych na cele socjalne, stwierdzanie uprawnień do najmu lokali po śmierci dotychczasowego najemcy
- przekwaterowanie do innego lokalu mieszkalnego osób z budynków przeznaczonych do rozbiórki lub remontu,
- opracowanie projektu list przydziału mieszkań i ich realizowanie,
- prowadzenie spraw dotyczących ewidencji zasobów lokalowych,
- prowadzenie egzekucji administracyjnej (eksmisja) w sprawach lokalowych oraz usuwanie skutków samowoli lokalowej,