Akty Prawne Gminy Jonkowo
Pobierz dane XMLAkt prawny: 154/2023Drukuj informacjęAkt prawny: 154/2023Szczegóły informacji
154/2023
Rodzaj: Zarządzenie
Status: Obowiązujący
Sesja: Nie dotyczy
Kadencja: VI kadencja
Data podjęcia/podpisania: 2023-10-25
Data wejścia w życie: z dniem podpisania
Tytuł aktu:
Zarządzenie Nr 154/2023 r. Wójta Gminy Jonkowo z dnia 25 października 2023 r. w sprawie powołania Stałej Komisji Inwentaryzacyjnej
Treść:
Zarządzenie Nr 154/2023 r.
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 25 października 2023 r.
w sprawie powołania Stałej Komisji Inwentaryzacyjnej
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 25 października 2023 r.
w sprawie powołania Stałej Komisji Inwentaryzacyjnej
Na podstawie art. 4 ust. 1 i 3, art. 26, art. 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.) oraz Zarządzenia Nr 36/2016 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 18 sierpnia 2016 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji określającej zasady przeprowadzania inwentaryzacji, zarządzam co następuje:
§ 1
1. Powołuję Stałą Komisję Inwentaryzacyjną w składzie:
1) Przewodniczący – Margalska Agnieszka
2) Zastępca – Mindak Maja
3) Członek – Puchalska Anna
4) Członek – Drzewiecki Stanisław
2. Do Przewodniczącego Komisji Inwentaryzacyjnej należy sprawowanie ogólnego nadzoru nad całością prac inwentaryzacyjnych zgodnie z Zarządzeniem Nr36/2016 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 18 sierpnia 2016 r. w sprawie instrukcji określającej zasady przeprowadzania inwentaryzacji oraz prowadzenie dokumentacji działań Komisji Inwentaryzacyjnej Urzędu Gminy Jonkowo.
§ 2
1. Do zadań Stałej Komisji Inwentaryzacyjnej należy:
1) organizowanie prac przygotowawczych do inwentaryzacji (udział w czynnościach inwentaryzacyjnych w zespołach spisowych) rzeczowych składników majątkowych oraz pozostałych składników bilansowych, a także dopilnowanie ich wykonania we właściwym czasie,
2) dokonanie oceny przydatności gospodarczej składników majątku, każdorazowo objętych spisem z natury,
3) przedstawienie wniosków dotyczących zagospodarowania zapasów zbędnych i nadmiernych, usuwanie nieprawidłowości w przechowywaniu zapasów oraz wszelkich innych nieprawidłowości w gospodarce składnikami majątku stwierdzonymi w czasie przeprowadzania spisów.
§ 3
1. Komisja wykonuje powierzone obowiązki w składzie minimum trzyosobowym, w tym zawsze przy udziale Przewodniczącego lub zastępcy przewodniczącego.
2. Osoby powołane na członków komisji ponoszą odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie inwentaryzacji
§ 4
Wykonanie zarządzenie powierza się Przewodniczącemu Stałej Komisji Inwentaryzacyjnej.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy
(-) Wojciech Giecko
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Jonkowo |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-11-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Paulina Olszewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-11-13 13:18:09 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-11-13 13:19:13 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-11-13 13:19:13 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 967 raz(y) |