ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Akty Prawne Gminy Jonkowo

Pobierz dane XMLAkt prawny: 154/2023Drukuj informacjęAkt prawny: 154/2023

Szczegóły informacji

154/2023

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: VI kadencja

Data podjęcia/podpisania: 2023-10-25

Data wejścia w życie: z dniem podpisania

Tytuł aktu:

Zarządzenie Nr 154/2023 r. Wójta Gminy Jonkowo z dnia 25 października 2023 r. w sprawie powołania Stałej Komisji Inwentaryzacyjnej

Treść:

Zarządzenie Nr 154/2023 r.
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 25 października 2023 r.
w sprawie powołania Stałej Komisji Inwentaryzacyjnej

Na podstawie art. 4 ust. 1 i 3, art. 26, art. 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.) oraz Zarządzenia Nr 36/2016 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 18 sierpnia 2016 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji określającej zasady przeprowadzania inwentaryzacji, zarządzam co następuje:

§ 1

1. Powołuję Stałą Komisję Inwentaryzacyjną w składzie:
1) Przewodniczący – Margalska Agnieszka
2) Zastępca – Mindak Maja
3) Członek – Puchalska Anna
4) Członek – Drzewiecki Stanisław
2. Do Przewodniczącego Komisji Inwentaryzacyjnej należy sprawowanie ogólnego nadzoru nad całością prac inwentaryzacyjnych zgodnie z Zarządzeniem Nr36/2016 Wójta Gminy Jonkowo z dnia 18 sierpnia 2016 r. w sprawie instrukcji określającej zasady przeprowadzania inwentaryzacji oraz prowadzenie dokumentacji działań Komisji Inwentaryzacyjnej Urzędu Gminy Jonkowo.

§ 2

1. Do zadań Stałej Komisji Inwentaryzacyjnej należy:
1) organizowanie prac przygotowawczych do inwentaryzacji (udział w czynnościach inwentaryzacyjnych w zespołach spisowych) rzeczowych składników majątkowych oraz pozostałych składników bilansowych, a także dopilnowanie ich wykonania we właściwym czasie,
2) dokonanie oceny przydatności gospodarczej składników majątku, każdorazowo objętych spisem z natury,
3) przedstawienie wniosków dotyczących zagospodarowania zapasów zbędnych i nadmiernych, usuwanie nieprawidłowości w przechowywaniu zapasów oraz wszelkich innych nieprawidłowości w gospodarce składnikami majątku stwierdzonymi w czasie przeprowadzania spisów.

§ 3

1. Komisja wykonuje powierzone obowiązki w składzie minimum trzyosobowym, w tym zawsze przy udziale Przewodniczącego lub zastępcy przewodniczącego.
2. Osoby powołane na członków komisji ponoszą odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie inwentaryzacji

§ 4

Wykonanie zarządzenie powierza się Przewodniczącemu Stałej Komisji Inwentaryzacyjnej.

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Wójt Gminy
(-) Wojciech Giecko

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-11-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paulina Olszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-11-13 13:18:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-11-13 13:19:13
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-11-13 13:19:13
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
967 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony