ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Konkurs na stanowisko Dyrektora GOK

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2016-10-21 10:54:57 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

Wójt Gminy Jonkowo
ogłasza konkurs
 na kandydata na stanowisko Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Jonkowie
 
I. Stanowisko pracy:
Dyrektor
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Zatrudnienie: stosunek pracy na podstawie powołania na czas określony – 4 lata.
Miejsce wykonywania pracy: Gminny Ośrodek Kultury w Jonkowie, ul. Klonowa 2
II. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. wykształcenie średnie lub wyższe,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. niekaralność zakazem pełnienia funkcji, związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 168),
  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
  8. znajomość zasad funkcjonowania instytucji kultury, w tym przepisów dotyczących finansowania i prowadzenia działalności w obszarze kultury,
  9. posiada minimum roczne doświadczenie na stanowisku kierowniczym lub co najmniej trzyletnie doświadczenie w działalności kulturalnej, oświatowej, artystycznej lub pedagogicznej,
  10. predyspozycje menadżerskie i umiejętności kierowania zespołem, a także predyspozycje do organizowania i prowadzenia przedsięwzięć związanych z działalnością kulturalną i twórczością artystyczną,
  11. przedstawienie autorskiego programu działania Gminnego Ośrodka Kultury w Jonkowie z uwzględnieniem warunków organizacyjno-finansowych instytucji.  Uwaga: Osoby, które nie spełnią wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
III. Wymagania dodatkowe podlegające ocenie:
  1. znajomość aktów prawnych regulujących funkcjonowanie samorządu gminnego oraz ustaw: - o finansach publicznych, - o samorządzie gminnym, - o prowadzeniu działalności kulturalnej, - o organizowaniu imprez masowych, - Kodeks pracy, - Prawo zamówień publicznych, - Kodeks postępowania administracyjnego,
  2. znajomość problematyki, będącej przedmiotem działalności ośrodków kultury,
  3. organizowanie w oparciu o bazę Ośrodka przedsięwzięć mających na celu wzmocnienie budżetu,
  4. znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym,
  5. umiejętność sprawnej organizacji pracy i kierowania zasobami ludzkimi,
  6. biegła znajomość obsługi komputerów, aplikacji biurowych,
  7. kreatywność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, rzetelność, kultura osobista,
  8. prawo jazdy kat. B. i dysponowanie samochodem,
  9. umiejętność obsługi sprzętu nagłaśniającego, rejestrującego dźwięk i obraz,
  10. doświadczenie w pracy z grupami młodzieżowymi, artystycznymi oraz z innymi środowiskami twórczymi,
  11. doświadczenie we współpracy z organizacjami pozarządowymi, w tym w realizacji projektów z dziedziny kultury,
  12. znajomość zagadnień i doświadczenie w pozyskiwaniu pozabudżetowych środków finansowych, w tym środków z programów Unii Europejskiej,
IV. Do zadań wykonywanych na stanowisku należy:
  1. zarządzanie Gminnym Ośrodkiem Kultury w Jonkowie w celu realizacji zadań wskazanych w statucie instytucji,
  2. realizacja programu działania zgodnie z umową, o której mowa w art. 15 ust. 5 ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej,
  3. kierowanie bieżącą działalnością instytucji i reprezentowanie jej na zewnątrz,
  4. zarządzanie majątkiem GOK,
  5. pozyskiwanie środków pozabudżetowych na cele statutowe instytucji,
  6. kierowanie gospodarką finansową instytucji i ponoszenie odpowiedzialności za jej prawidłowość, w tym opracowanie planu finansowego instytucji oraz dysponowanie środkami określonymi w planie,
  7. wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników instytucji kultury,
  8. współpraca z instytucjami kultury, placówkami oświatowymi, zespołami amatorskimi, artystami i twórcami, organizacjami pozarządowymi oraz z Urzędem Gminy Jonkowo.
V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  1. pisemne zgłoszenie się do konkursu z umotywowaniem kandydowania na stanowisko dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Jonkowie,
  2. życiorys z opisem dotychczasowej pracy zawodowej (CV),
  3. pisemny, autorski program działania Gminnego Ośrodka Kultury w Jonkowie z uwzględnieniem warunków organizacyjno-finansowych instytucji, który powinien zawierać następujące m. in. elementy:
  1. opis zakresu działalności Gminnego Ośrodka Kultury w oparciu o „Statut Gminnego Ośrodka Kultury w Jonkowie” z uwzględnieniem sieci świetlic wiejskich;
  2. propozycje rozwoju istniejących oraz nowych form kultury w GOK;
  3. koncepcję współpracy z jednostkami organizacyjnymi Gminy Jonkowo,  organizacjami społecznymi i jednostkami pomocniczymi gminy;
  4. wskazanie źródeł finansowania działalności GOK w Jonkowie z uwzględnieniem dochodów własnych i środków zewnętrznych,
  1. pisemną informację na temat dotychczasowej działalności kandydata w zakresie kultury, do informacji mogą być dołączone referencje,
  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania ze strony BIP),
  3. kserokopie dyplomów i świadectw dokumentujących posiadane wykształcenie i umiejętności,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających przebieg pracy zawodowej (kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy, a w przypadku działalności gospodarczej- zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej),
  5. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  6. oświadczenie o stanie zdrowia i braku przeciwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
  7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  8. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne (kandydat przed nawiązaniem stosunku pracy zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
  9. oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 168),
  10. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych  o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 902)”- do pobrania ze strony BIP.
Składane dokumenty  (z wyjątkiem wymienionych w pkt 6, 7) muszą być podpisane przez osobę przystępującą do konkursu.
VI. Wskaźnik niepełnosprawności.
Wójt Gminy Jonkowo informuje, że w miesiącu wrześniu 2016r. wskaźnik zatrudnienia w Gminnym Ośrodku Kultury w Jonkowie osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6%.
VII. Termin składania dokumentów.
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Konkurs na kandydata na  stanowisko Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Jonkowie”  w terminie do dnia 30.11.2016r. do godz. 1500 osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2 lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy w Jonkowie, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2  (liczy się data wpływu do urzędu). Dokumenty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VIII. Dodatkowe informacje:
            Kandydaci na stanowisko Dyrektora mogą zapoznać się z warunkami organizacyjno-finansowymi działalności Gminnego Ośrodka Kultury w Jonkowie osobiście w Urzędzie Gminy w Jonkowie, I piętro, pok. 20.
Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie przez komisję konkursową powołaną przez Wójta Gminy Jonkowo. W wyniku analizy dokumentów komisja wytypuje listę kandydatów, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu.
Kandydaci zakwalifikowani do II etapu zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Przewidywany termin rozpatrzenia wniosków: 07.12.2016r.
Przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego: 14.12.2016r.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Jonkowo (www.bip.jonkowo.pl), na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2 oraz na tablicy informacyjnej Gminnego Ośrodka Kultury w Jonkowie.
Wójt Gminy Jonkowo może na każdym etapie unieważnić postępowanie konkursowe bez podania przyczyny.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 512 92 37 wew. 35.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony