ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2014-12-30 08:59:06 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Znak sprawy: GK.271a.5.2014

 

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

 

 

WÓJT  GMINY  JONKOWO

działając na rzecz

GMINY JONKOWO 

11-042 Jonkowo,  ul. Klonowa 2,

pow. olsztyński,  woj.  warmińsko-mazurskie

tel. (089) 670 69 11   fax. (089) 512-92-32

 

ZAPRASZA DO  ZŁOŻENIA OFERT

w postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro,

 

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

„Dostawa oleju napędowego i benzyny”

 

 

 

Wspólny słownik zamówień (CPV): 09134220 - 5  Paliwo do silników diesla (EN 590)

                                                         09132100 - 4 Benzyna bezołowiowa

 

 

 

 

 

Jonkowo, dnia 30.12.2014 r.

..........................................................

 

 

 

 

 

I.   Informacja o Zamawiającym:

1.    Zamawiającym  jest:

GMINA  JONKOWO

11-042 Jonkowo,  ul. Klonowa 2, 

pow. olsztyński,  woj.  warmińsko-mazurskie

REGON: 510743166     NIP: 7393851111            

tel. (089) 512-92-37   fax. (089) 512-92-32,

 

2.    Organem wykonawczym Gminy Jonkowo prowadzącym postępowanie na rzecz Zamawiającego jest Wójt Gminy Jonkowo w osobie Wojciecha Giecko. Siedziba: Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo. Czas pracy Urzędu: poniedziałek - od godz. 7.00 do 16.00, wtorek, środa, czwartek - od 7.00 do godz. 15.00; piątek - od godz. 7.00 do godz. 14.00.

3.    Adres do korespondencji:

Wójt Gminy Jonkowo

ul. Klonowa 2

11-042 Jonkowo

 

Faks do korespondencji w postępowaniu: 89 51 29 232

Oznaczenie postępowania: GK.271a.5.2014.

Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się znakiem lub/i nazwą nadaną zamówieniu.

 

 

II.                 Opis przedmiotu zamówienia

1.    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliwa do pojazdów Zamawiającego oraz pojazdów i sprzętu znajdującego się w dyspozycji jednostek ochotniczej straży pożarnej w gminie Jonkowo, a także zakup paliwa do różnego sprzętu Zamawiającego, w systemie bezgotówkowym. Przez dostawy należy rozumieć tankowanie paliwa do zbiorników pojazdów oraz tankowanie do kanistrów w określonej stacji paliw wybranego Wykonawcy.

2.    Zakres zamówienia:

1)      Szacunkowa ilość zamawianego paliwa wynosi:

a)    olej napędowy (ON) – 20.000 litrów,

b)    benzyna (Pb-95) – 1 350 litrów

2)      Ilość paliwa tankowanego w kolejnych miesiącach roku może być różna                           w zależności od bieżących potrzeb użytkowników środków transportu i sprzętu.

3)      Określone w pkt. 1 ilości paliwa są ilościami prognozowanymi ustalonymi na okres jednego roku (2015 r.) i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do faktycznej wielkości dostawy i należnej odpłatności.

3.    Wykonawca musi zapewniać możliwość tankowania pojazdów w stacji paliw w dni powszednie, co najmniej przez 5 dni w tygodniu (poniedziałek – piątek) przy czym 4 dni w tygodniu co najmniej w godzinach od 7:00 do 17:30 a jeden raz w tygodniu (wskazane w piątek) do godz. 20:00.

4.    Każdą ilość wydanego kierowcom paliwa Wykonawca zobowiązany będzie potwierdzić w aktualnej karcie drogowej pojazdu. Zakup paliwa do różnego sprzętu Zamawiającego na zestawieniu wydania paliw (do karnistrów).

5.    Warunki gwarancji jakości oleju napędowego i benzyny bezołowiowej:

1)    Wykonawca zagwarantuje jakość paliwa odpowiadającą wymaganiom zawartym                        w regulacjach prawnych obowiązujących w dniu tankowania,

2)    Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych paliwa na każde życzenie Zamawiającego,

3)    Wykonawca pokryje Zamawiającemu wszelkie szkody powstałe z powodu złej jakości oferowanego paliwa (niezgodności z normami).

6.    Rozliczenia finansowe:

1)   Rozliczenie Zamawiającego z Wykonawcą będzie odbywać się po upływie miesięcznego okresu rozliczeniowego, w formie bezgotówkowej – przelewem płatnym przez Zamawiającego w terminie do 14 dni od daty doręczenia faktury zbiorczej z dostaw częściowych (doraźnych tankowań przez kierowców) zrealizowanych w danym miesiącu, wystawianej w ostatnim dniu każdego miesiąca oraz faktur za zakup paliwa do sprzętu Zamawiającego.

2)   Podstawą rozliczenia będą zbiorcze zestawienia wydania paliw, potwierdzone przez osoby upoważnione pisemnie do pobierania paliw.

3)   Należność za sprzedaną każdorazowo ilość paliw naliczana będzie wg cen obowiązujących na stacji w dniu tankowania z uwzględnieniem  udzielonego przez Wykonawcę stałego rabatu. Zaoferowany przez Wykonawcę rabat do ceny brutto 1 litra paliwa będzie obowiązywał przez cały okres trwania umowy.

4)   Do faktury Wykonawca załączy zestawienie za okres rozliczeniowy zawierające:

a)    daty tankowania,

b)    imię i nazwisko osoby pobierającej paliwo,

c)    numer rejestracyjny tankowanego pojazdu,

d)    ilość zatankowanego paliwa (ON, Pb95) do zbiornika samochodowego oraz kanistrów, 

e)    ceny jednostkowe brutto obowiązujące na stacji w dniu tankowania,

f)     wyliczona wartość brutto po uwzględnieniu zaoferowanego rabatu odpowiadającą wartości brutto na fakturze.

g)    podpis osoby pobierającej paliwo.

(Wzór zestawienia zbiorczego przedstawia Załącznik Nr 4).

4)      Z uwagi na częste zmiany cen na rynku paliw Zamawiający przewiduje, że kwota odpowiadająca całkowitej cenie ofertowej określonej w ofercie wybranego Wykonawcy będzie stanowiła maksymalną wartość nominalną zobowiązania Zamawiającego.

7.    Zaleca się, aby wykonawca zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.

...

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony