ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

OBWIESZCZENIE

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2023-09-05 08:22:36 przez Administrator Systemu, informacja należąca do archiwum

Akapit nr - brak tytułu

 
 
 
                                                                                         Jonkowo, 04.09.2023 r.
GD.6220.7.2023 
 
 
 
OBWIESZCZENIE
 
Wójt Gminy Jonkowo działając na podstawie art. 49, art. 123, oraz art. 101 § 1, w związku z art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.) i  w związku z art. 63 ust. 1 i art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r.o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.)
 
zawiadamiam,
 
że w dniu 04.09.2023 r. zostało wydane postanowienie znak GD.6220.7.2023 o podjęciu zawieszonego postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia na ”budowie dwóch elektrowni fotowoltaicznych „Mątki II a” oraz „Mątki II b” o mocy do 5 MW każda, wraz z urządzeniami infrastruktury towarzyszącej, realizowanej na działce nr ewid. 241, 247, obręb Mątki, gmina Jonkowo” do czasu przedłożenia przez Wnioskodawcę dodatkowych wyjaśnień i uzupełnień do karty informacyjnej przedsięwzięcia.
            Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Jonkowo, wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Jonkowo w siedzibie urzędu przy ul. Klonowej 2 oraz na tablicy ogłoszeń w miejscowości Mątki.
            Strony postępowania mogą zapoznać się z dokumentacja sprawy, w tym z treścią wydanego postanowienia oraz raportu oddziaływania na środowisko, w siedzibie Urzędu Gminy w Jonkowie.
            Zgodnie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.) w wypadku zawiadomienia o czynnościach organów administracji publicznej przez obwieszczenie, zawiadomienie bądź doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od publicznego ogłoszenia.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Wywieszono dnia.......04.09.2023 r........................
Zdjęto dnia............................................................
Pieczęć Urzędu i podpis........................................
« powrót do poprzedniej strony