ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2018-09-28 11:34:30 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

Zarządzenie Nr 77 /2018
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 28 września 2018r.
 
w sprawie: ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo 
Na podstawie art. 31 i art. 33 ust. 1, 3, 5, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r., poz. 994  z  póź. zm.), w zw. z art. 11 ust. 1, art. 12 ust. 1,  art. 13 ust. 1-2a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 z póź. zm.) zarządzam, co następuje:
 
§ 1.
1. Ogłasza się nabór kandydatów  na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo na stanowisko inspektor ds. inwestycji.
2. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
 
Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 77/2018
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 28 września 2018r.
OG.2110.10.2018
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
I. Stanowisko pracy:
Inspektor ds. inwestycji
Wymiar czasu pracy: ¾ etatu
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Jonkowie ul. Klonowa 2; 11-042 Jonkowo.
Rodzaj wykonywanej pracy: praca biurowa z wykorzystaniem komputera, praca w terenie.
II. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. wykształcenie wyższe kierunkowe (pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym) i 3 letni staż pracy lub średnie o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku i pięcioletni staż pracy,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
     z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
Uwaga: Osoby, które nie spełnią wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczone
do udziału w prowadzonym postępowaniu.
III. Wymagania dodatkowe:
  1. doświadczenie w realizacji procesów inwestycyjnych,
  2. doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych,
  3. odpowiedzialność, systematyczność, dokładność,  rzetelność, komunikatywność,
IV. Do zadań wykonywanych na stanowisku należy:
1. Kompleksowe przygotowanie procesu inwestycyjnego min.;
  • zlecanie wykonania podkładów geodezyjnych pod planowane prace,
  • występowanie o wydawanie decyzji o warunkach zabudowy, o ustaleniu lokalizacji celu publicznego,
  • zlecanie wykonania kompletnego projektu technicznego wraz z pozwoleniem
    na budowę,
  • kosztorysem inwestorskim i specyfikacją wykonania robót, przygotowywanie materiałów i dokumentów niezbędnych do wykonania projektu,
  • współpraca z projektantem przy załatwieniu zezwoleń przejścia przez teren,
  • bieżący nadzór nad realizacją inwestycji, udział w odbiorach częściowych i końcowych robót,
  • nadzór nad inwestycją przez okres trwania gwarancji.
2. Przygotowywanie umów z wykonawcą na wykonanie prac.
3. Wybór wykonawców w postępowaniach nie przetargowych, przygotowanie umowy.
4. Określanie wartości zgłoszonych do wykonania prac remontowych w budynkach szkolnych i komunalnych.
5. Przygotowywanie załączników do składanych wniosków o dofinansowanie inwestycji
ze środków unijnych.
6. Przygotowywanie informacji o inwestycjach  do projektu budżetu
 
V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  2. życiorys (CV) z dokładnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem,
  3. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu lub dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej),
  6. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
  7. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku inspektor lub oświadczenie kandydata o stanie zdrowia,
  8. oświadczenia o:
  1. pełnej zdolności do czynności prawnych,
  2. korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  3. posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  4. niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć oryginał zapytania o karalność z Krajowego Rejestru Karnego,
  5. o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych do celów rekrutacji (dokument do pobrania),
  1. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 z późn. zm.).
Kserokopie składanych dokumentów poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
VI. Wskaźnik niepełnosprawności.
Wójt Gminy Jonkowo informuje, że w miesiącu sierpniu 2018r. wskaźnik zatrudnienia w Urzędzie Gminy w Jonkowie osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6%.
VII. Termin składania dokumentów.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko inspektor ds. inwestycji, Nr oferty: OG. 2110.10.2018 
w terminie do dnia 09 października 2018r. do godz. 1500  w sekretariacie Urzędu Gminy
 w Jonkowie, ul. Klonowa 2 lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy w Jonkowie, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2  (decyduje data wpływu do Urzędu ). Dokumenty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VIII. Dodatkowe informacje:
Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie przez komisję konkursową powołaną przez Wójta Gminy Jonkowo. W wyniku analizy dokumentów komisja wytypuje listę kandydatów, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu.
Kandydaci zakwalifikowani do II etapu zostaną o terminie i miejscu przeprowadzenia poinformowani.
Etap II – test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna lub  rozmowa kwalifikacyjna.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Jonkowo (www.bip.jonkowo.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2.
Dopuszcza się zatrudnienie na czas określony.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 670 69 25
« powrót do poprzedniej strony