ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2018-09-06 06:58:38 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

Zarządzenie Nr 70 /2018
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia  05.09.2018r.
 
w sprawie: ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo 
Na podstawie art. 31 i art. 33 ust. 1, 3, 5, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r., poz. 994  z  póź. zm.), w zw. z art. 11 ust. 1, art. 12 ust. 1,  art. 13 ust. 1-2a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r., poz. 1260) zarządzam, co następuje:
 
§ 1.
1. Ogłasza się nabór kandydatów  na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo na stanowisko inspektor ds. budżetu.
2. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 70/2018
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 05.09.2018r.
OG.2110.9.2018
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
I. Stanowisko pracy:
Inspektor ds. budżetu
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Jonkowie ul. Klonowa 2; 11-042 Jonkowo.
Rodzaj wykonywanej pracy: praca biurowa z wykorzystaniem komputera.
II. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. wykształcenie wyższe ekonomiczne (pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym)
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
  7. staż pracy- minimum 3 letni staż pracy na stanowisku księgowej/księgowego.
Uwaga: Osoby, które nie spełnią wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
III. Wymagania dodatkowe podlegające ocenie:
  1. znajomość przepisów prawnych z zakresu: ustawy o finansach publicznych, ustawy o podatku od towarów i usług, rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie wystawiania faktur, rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie kas rejestrujących, ustawy o rachunkowości, rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
  2. preferowane osoby z doświadczeniem w pracy w księgowości budżetowej,
  3. umiejętność dokonywania rozliczeń w zakresie VAT i sporządzania stosownych deklaracji w tym zakresie oraz dekretacji dokumentów księgowych,
  4. znajomość obsługi komputera, w tym programów finansowo- księgowych i bankowości elektronicznej, sprawozdawczości GUS,
  5. predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, systematyczność, dokładność,  rzetelność, komunikatywność.
IV. Do zadań wykonywanych na stanowisku należy:
            Prowadzenie spraw z zakresu księgowości budżetowej i VAT, w szczególności:
  1. Prowadzenie cząstkowych rejestrów sprzedaży i rejestrów zakupu Urzędu Gminy oraz jednostek organizacyjnych Gminy obsługiwanych w ramach Centrum Usług Wspólnych
  2. Sporządzanie deklaracji miesięcznych podatku VAT Urzędu Gminy oraz poszczególnych jednostek  organizacyjnych Gminy obsługiwanych w ramach Centrum Usług Wspólnych
  3. Sporządzenie zbiorczej deklaracji podatkowej VAT-7 Gminy Jonkowo na podstawie cząstkowych deklaracji VAT-7 jednostek organizacyjnych objętych centralizacją rozliczeń podatku VAT,
  4. Odpowiednie dokumentowanie dokonanej sprzedaży - wystawianie faktur, rozliczanie dokonanych wpłat
  5. Ustalenie kwoty należnego/naliczonego podatku VAT oraz sporządzenie stosownych dyspozycji zapłaty
  6. Generowanie i przekazywanie Jednolitego Pliku Kontrolnego w terminach określonych w ustawie
  7. Sporządzania wniosków o indywidualne interpretacje prawa podatkowego,
  8. Współpraca w sprawach związanych z rozliczaniem VAT z podległymi jednostkami organizacyjnymi Gminy objętych centralizacją rozliczeń podatku VAT, współpraca z Krajową Urzędem Skarbowym w zakresie rozliczeń podatku VAT,
  9. Weryfikacja kwalifikowalności VAT dla projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych
  10. Prowadzenie syntetyki i analityki jednostki budżetowej - w zakresie dochodów, wydatków, środków trwałych i funduszu świadczeń socjalnych
  11. Sporządzanie i terminowe przekazywanie jednostkowych sprawozdań budżetowych, z operacji finansowych oraz sprawozdań finansowych
  12. Opracowanie planu finansowego jednostki i kontrola finansowa w zakresie prawidłowości jego wykonywania
  13. Prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości środków trwałych (SG-01)
 
V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  2. życiorys (CV) z dokładnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem,
  3. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu lub dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej),
  6. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
  7. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku inspektor lub oświadczenie kandydata o stanie zdrowia,
  8. oświadczenia o:
  1. pełnej zdolności do czynności prawnych,
  2. korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  3. posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  4. niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć oryginał zapytania o karalność z Krajowego Rejestru Karnego,
  5. o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych do celów rekrutacji (dokument do pobrania),
  1. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r., poz. 1260).
Kserokopie składanych dokumentów poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
VI. Wskaźnik niepełnosprawności.
Wójt Gminy Jonkowo informuje, że w miesiącu sierpniu 2018r. wskaźnik zatrudnienia w Urzędzie Gminy w Jonkowie osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6%.
VII. Termin składania dokumentów.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko inspektor ds. .budżetu, Nr oferty: OG. 2110.9.2018 w terminie do dnia 21 września 2018r. do godz. 1400  w sekretariacie Urzędu Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2 lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy w Jonkowie, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2  (liczy się data wpływu do urzędu). Dokumenty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VIII. Dodatkowe informacje:
Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie przez komisję konkursową powołaną przez Wójta Gminy Jonkowo. W wyniku analizy dokumentów komisja wytypuje listę kandydatów, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu.
Kandydaci zakwalifikowani do II etapu zostaną o terminie i miejscu przeprowadzenia poinformowani.
Etap II – test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna lub  rozmowa kwalifikacyjna.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony