ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2018-05-07 11:51:22 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

Zarządzenie Nr 36/2018
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 07 maj 2018r.
 
w sprawie: ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo 
Na podstawie art. 31 i art. 33 ust. 1, 3, 5, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r., poz. 1875), w zw. z art. 11 ust. 1, art. 12 ust. 1,  art. 13 ust. 1-2a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
 
§ 1.
1. Ogłasza się nabór kandydatów  na stanowisko urzędnicze referenta ds. infrastruktury drogowej w Urzędzie Gminy Jonkowo.
2. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 36./2018
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 07 maj 2018 r.
OG.2110.6.2018
 
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
I. Stanowisko pracy:
Referenta ds. infrastruktury drogowej.
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Jonkowie ul. Klonowa 2; 11-042 Jonkowo.
Rodzaj wykonywanej pracy: praca biurowa z wykorzystaniem komputera oraz praca w terenie.
II. Wymagania niezbędne:
  1. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  2. Obywatelstwo polskie.
  3. Kandydat/ kandydatka nie może być skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Nieposzlakowana opinia.
  5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
  6. Odpowiednie kwalifikacje; minimum wykształcenie średnie o kierunku technicznym lub   administracyjnym, minimum rok doświadczenia zawodowego.
Uwaga: Osoby, które nie spełnią wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
 
III. Wymagania dodatkowe:
  1. Znajomość przepisów z zakresu ustawy o drogach publicznych, prawa zamówień publicznych ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o transporcie drogowym przepisów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
  2. Prawo jazdy KAT B.
  3.  Umiejętność pracy w zespole, planowania i organizowania pracy na stanowisku.
  4.  Rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, komunikatywność.
 
IV. Do zadań wykonywanych na stanowisku należy:
  1. Przygotowanie wstępnej informacji o stanie wykonania uchwał Rady Gminy,
  2. Prowadzenie ewidencji dróg gminnych i obiektów mostowych,
  3. Wydawanie zezwoleń na roboty w pasie drogowym – zajmowanie pasa drogowego,
  4. Prowadzenie i analiza spraw dotyczących społecznych komitetów osiedlowych,
  5. Wydawanie decyzji w sprawie naliczenia opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego,
  6. Utrzymanie dróg gminnych oraz urządzeń z nimi związanych,
  7. Zimowe utrzymanie dróg gminnych i rolniczych,
  8. Organizacja bezpieczeństwa ruchu drogowego, oznakowanie pionowe i poziome,
  9. Nazewnictwo ulic i placów oraz numeracja nieruchomości,
  10. Nadzór i współpraca z operatorem w zakresie usuwania nieczystości stałych i płynnych,
  11. Organizacja zbiórki odpadów gabarytowych.
  12. Budowa, rozbudowa i modernizacja oświetlenia drogowego w gminie,
  13. Koordynacja i współpraca z operatorem konserwacji oświetlenia drogowego,
 
V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  2. życiorys (CV),
  3. list motywacyjny,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe,
  5. kserokopie świadectw pracy,
  6. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
  7. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku referent lub oświadczenie kandydata o stanie zdrowia,
  8. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych, posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z  ustawą o ochronie danych osobowych,
  10. zaświadczenie o  niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie, iż osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć oryginał zapytania o karalność z Krajowego Rejestru Karnego,
  11. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z późn. zm.).

VI. Wskaźnik niepełnosprawności.
Wójt Gminy Jonkowo informuje, że w miesiącu kwietniu 2018r. wskaźnik zatrudnienia w Urzędzie Gminy w Jonkowie osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6%.
VII. Termin składania dokumentów.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko referenta ds. infrastruktury drogowej, Nr oferty: OG.2110.6.2018 w terminie do dnia 18 maja 2018r. do godz. 1400 osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2 lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy w Jonkowie, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2  (liczy się data wpływu do urzędu).
VIII. Dodatkowe informacje:
Dokumenty złożone po wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani do następnego etapu zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu jego przeprowadzenia.
List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą o treści „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.; Dz. U. z 2016 r.,  poz. 922)”.
Kserokopie składanych dokumentów poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Jonkowo (www.bip.jonkowo.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2.
Dopuszcza się zatrudnienie na czas określony.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 670 69 25
« powrót do poprzedniej strony