ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2018-01-19 12:58:20 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

OG.2110.1.2018
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
I. Stanowisko pracy:
Inspektor ds. zamówień publicznych.
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Jonkowie ul. Klonowa 2; 11-042 Jonkowo.
Rodzaj wykonywanej pracy: praca biurowa z wykorzystaniem komputera.
II. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. wykształcenie wyższe (pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym) ekonomiczne, administracyjne lub techniczne,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. kandydat/kandydatka nie może być skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
  7. staż pracy- minimum 3 letni staż pracy w tym 1 rok przy prowadzeniu postępowań  o zamówienie publiczne.
Uwaga: Osoby, które nie spełnią wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
III. Wymagania dodatkowe:
  1. Znajomość przepisów z zakresu prawa zamówień publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych kodeksu postępowania administracyjnego.
  2. Umiejętność pracy w zespole.
  3.  Rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, komunikatywność.
 
IV. Do zadań wykonywanych na stanowisku należy:
  1. Przygotowanie procesu udzielania zamówień publicznych zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa i regulaminem udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Jonkowo,
  2. Opracowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia we współpracy z pracownikami merytorycznymi odpowiedzialnymi za realizację zadań wymagających przeprowadzenia postępowania,
  3. Zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazywanie ogłoszeń do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej i przygotowanie treści ogłoszeń do zamieszczenia w siedzibie Zamawiającego oraz  przygotowanie ogłoszenia i siwz do upublicznienia na stronie internetowej,
  4. Udział w czynnościach otwarcia, badania i oceny ofert,
  5. Prowadzenie dokumentacji związanej z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
  6. Przygotowanie umowy o realizację zamówienia po wyborze  wykonawcy,
  7. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych  przeprowadzonych na podstawie przepisów  ustawy prawo zamówień publicznych,
  8. Prowadzenie, po zakończonym roku kalendarzowym sprawozdawczości dotyczącej udzielonych zamówień publicznych.
 
V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  1. wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  2. życiorys (CV) z dokładnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej,
  3. list motywacyjny,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu lub dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej),
  6. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
  7. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku inspektor lub oświadczenie kandydata o stanie zdrowia,
  8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  9. zaświadczenie o  niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie, iż osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć oryginał zapytania o karalność z Krajowego Rejestru Karnego,
  10. kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego,
  11. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r., poz. 902).
List motywacyjny i CV opatrzone klauzulą o treści „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.; Dz. U. z 2016 r.,  poz. 922)”.
Kserokopie składanych dokumentów poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
VI. Wskaźnik niepełnosprawności.
Wójt Gminy Jonkowo informuje, że w miesiącu grudniu 2017r. wskaźnik zatrudnienia w Urzędzie Gminy w Jonkowie osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6%.
VII. Termin składania dokumentów.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko inspektor ds. zamówień publicznych, Nr oferty: OG.2110.2.2018 w terminie do dnia 05 luty 2018r. do godz. 1500 osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2 lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy w Jonkowie, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2  (liczy się data wpływu do urzędu). Dokumenty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VIII. Dodatkowe informacje:
Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie przez komisję konkursową powołaną przez Wójta Gminy Jonkowo. W wyniku analizy dokumentów komisja wytypuje listę kandydatów, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu.
Kandydaci zakwalifikowani do II etapu zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Jonkowo (www.bip.jonkowo.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2.
Dopuszcza się zatrudnienie na czas określony.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 670 69 25
« powrót do poprzedniej strony