Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2018-01-19 12:58:20 przez Administrator Systemu
Akapit nr - brak tytułu
OG.2110.1.2018
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
I. Stanowisko pracy:
Inspektor ds. zamówień publicznych.
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Jonkowie ul. Klonowa 2; 11-042 Jonkowo.
Rodzaj wykonywanej pracy: praca biurowa z wykorzystaniem komputera.
II. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe (pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym) ekonomiczne, administracyjne lub techniczne,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia,
- kandydat/kandydatka nie może być skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
- staż pracy- minimum 3 letni staż pracy w tym 1 rok przy prowadzeniu postępowań o zamówienie publiczne.
Uwaga: Osoby, które nie spełnią wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
III. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość przepisów z zakresu prawa zamówień publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych kodeksu postępowania administracyjnego.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, komunikatywność.
IV. Do zadań wykonywanych na stanowisku należy:
- Przygotowanie procesu udzielania zamówień publicznych zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa i regulaminem udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Jonkowo,
- Opracowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia we współpracy z pracownikami merytorycznymi odpowiedzialnymi za realizację zadań wymagających przeprowadzenia postępowania,
- Zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazywanie ogłoszeń do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej i przygotowanie treści ogłoszeń do zamieszczenia w siedzibie Zamawiającego oraz przygotowanie ogłoszenia i siwz do upublicznienia na stronie internetowej,
- Udział w czynnościach otwarcia, badania i oceny ofert,
- Prowadzenie dokumentacji związanej z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
- Przygotowanie umowy o realizację zamówienia po wyborze wykonawcy,
- Prowadzenie rejestru zamówień publicznych przeprowadzonych na podstawie przepisów ustawy prawo zamówień publicznych,
- Prowadzenie, po zakończonym roku kalendarzowym sprawozdawczości dotyczącej udzielonych zamówień publicznych.
V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- życiorys (CV) z dokładnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu lub dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej),
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku inspektor lub oświadczenie kandydata o stanie zdrowia,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie, iż osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć oryginał zapytania o karalność z Krajowego Rejestru Karnego,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r., poz. 902).
List motywacyjny i CV opatrzone klauzulą o treści „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.; Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
Kserokopie składanych dokumentów poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
VI. Wskaźnik niepełnosprawności.
Wójt Gminy Jonkowo informuje, że w miesiącu grudniu 2017r. wskaźnik zatrudnienia w Urzędzie Gminy w Jonkowie osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6%.
VII. Termin składania dokumentów.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko inspektor ds. zamówień publicznych, Nr oferty: OG.2110.2.2018” w terminie do dnia 05 luty 2018r. do godz. 1500 osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2 lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy w Jonkowie, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2 (liczy się data wpływu do urzędu). Dokumenty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VIII. Dodatkowe informacje:
Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie przez komisję konkursową powołaną przez Wójta Gminy Jonkowo. W wyniku analizy dokumentów komisja wytypuje listę kandydatów, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu.
Kandydaci zakwalifikowani do II etapu zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Jonkowo (www.bip.jonkowo.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2.
Dopuszcza się zatrudnienie na czas określony.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 670 69 25