Ekran szczegółów informacji
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Pomoc Administracyjna
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2016-12-15 12:53:40 przez Administrator Systemu
Akapit nr - brak tytułu
Referat Organizacyjny
Kierownik: Mariusz Olkowski
Osoba odpowiedzialna: Beata Daniszewska
Siedziba: Urząd Gminy Jonkowo, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2, pok. 25
Telefon kontaktowy: 89 670 69 32
e-mail:
Godziny urzędowania: poniedziałek: 7.00-16.00 wtorek-czwartek: 7.00-15.00, piatek 7.00-14.00
Lista Spraw:
- Zadania i czynności wykonywane przez pracownika:
- Pomoc przy pracach związanych z przebiegiem procesu udzielania zamówień publicznych zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa i regulaminem udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Jonkowo.
- Pomoc w opracowaniu specyfikacji warunków zamówienia we współpracy z pracownikami merytorycznymi odpowiedzialnymi za realizację zadań wymagających przeprowadzenia postępowania.
- Zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych i przygotowanie ich treści do zamieszczenia oraz swz do upublicznienia na stronie internetowej,
- Udział w czynnościach otwarcia, badania i oceny ofert,
- Pomoc przy prowadzeniu dokumentacji związanej z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
- Pomoc w przygotowaniu umowy o realizację zamówienia po wyborze wykonawcy.
- Prowadzenie ewidencji lub rejestrów w zakresie zamówień publicznych przewidzianych w przepisach prawa lub wewnętrznych regulacjach Urzędu Gminy Jonkowo.