ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Zarządzenie Nr 142/2022 Wójta Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZARZĄDZENIE NR 142/2022
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 22.09.2022 r.

w sprawie organizacji Głównego Stanowiska Kierowania Wójta Gminy Jonkowo w stałej siedzibie i w zapasowym miejscu pracy w razie zagrożenia bezpieczeństwa państwa, a także w czasie wojny.
Na podstawie Ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny (Dz.U. z 2022 r. poz. 655 z późn. zm.) oraz Zarządzeniem nr 139 Wojewody Warmińsko-Mazurskiego z dnia 8 czerwca 2018 r. oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 27 kwietnia 2004 r. w sprawie przygotowania systemu kierowania bezpieczeństwem narodowym (Dz.U. 2004 nr 98 poz. 978) zarządza co następuje:

§ 1

W ramach przygotowania systemu kierowania bezpieczeństwem narodowym, w stałej siedzibie – Urzędzie Gminy Jonkowo przy ul. Klonowej 2, tworzy się Główne Stanowisko Kierowania Wójta Gminy Jonkowo zwane dalej „Głównym Stanowiskiem, Kierowania” (GSK).

§ 2

Główne Stanowisko Kierowania tworzy się w celu zapewnienia ciągłości podejmowania decyzji i działań dla utrzymania bezpieczeństwa narodowego, wynikających z „Planu operacyjnego funkcjonowania Gminy Jonkowo w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny”.

§ 3

Struktura organizacyjna Głównego Stanowiska Kierowania funkcjonuje na bazie Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego oraz obsady Urzędu Gminy Jonkowo czasu „W”, stosownie do potrzeb kierowania w okresie zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny.

§ 4

Przygotowanie Głównego Stanowiska Kierowania obejmuje:
1) Opracowanie dokumentacji związanej z przemieszczeniem i zapewnieniem warunków funkcjonowania Urzędu Gminy Jonkowo na Głównym Stanowisku Kierowania;
2) Utrzymywanie stanu technicznego oraz modernizację infrastruktury przez jej użytkowników w czasie pokoju;
3) Ustalenie zasad i trybu obiegu informacji dotyczącej gotowości GSK do podjęcia zadań i ich realizacji oraz zorganizowanie specjalnych systemów teleinformatycznych;
4) Wyposażenie w urządzenia łączności zapewniające możliwość niezakłóconej pracy GSK;
5) Wyposażenie w źródła energii elektrycznej i cieplnej, ujęcia wody;
6) Wyposażenie w urządzenia techniczne i sanitarne oraz sprzęt biurowy i kwaterunkowy niezbędny do pracy i odpoczynku;
7) Zorganizowanie żywienia, artykułów codziennego użytku, zabezpieczenia medycznego, transportu oraz obsługi pojazdów i urządzeń, zaopatrywania w paliwa i materiały;
8) Zorganizowanie systemu powiadamiania i alarmowania o zagrożeniu z powietrza oraz skażeniach i zakażeniach;
9) Przygotowanie środków do utrzymania bezpieczeństwa teleinformatycznego, ochrony i obrony Głównego Stanowiska Kierowania, prowadzenia akcji ratowniczych, przemieszczenia na zapasowe miejsce pracy;
10) Szkolenie pracowników zapewniających utrzymanie obiektów Głównego Stanowiska Kierowania w gotowości do ich wykorzystania;
11) Określenie świadczeń na rzecz obrony w zakresie przygotowania infrastruktury.

§ 5

Do przygotowania Głównego Stanowiska Kierowania wykorzystać należy istniejącą infrastrukturę i zaplecze techniczno-socjalne Urzędu Gminy

§ 6

Zasady organizacji i funkcjonowania Głównego Stanowiska Kierowania określa Regulamin GSK oraz Plan przemieszczenia Urzędu Gminy Jonkowo na stanowisko kierowania w zapasowym miejscu pracy.

§ 7

Nadzór nad organizacją i funkcjonowaniem Głównego Stanowiska Kierowania oraz sprawdzanie gotowości do działania powierza się Kierownikowi Referatu Organizacyjnego – Sekretarzowi Gminy.

§ 8

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-09-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Martyna Nąć
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-09-22 08:38:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-09-22 08:39:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Stanisław Drzewiecki
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-27 13:46:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1395 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie

Akapit nr 1 - brak tytułu

Jonkowo, dnia 26 września 2022r.
GP.6730.76.2022
 
OBWIESZCZENIE
 
Na podstawie art. 66a ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 503) oraz z art. 72 ust. 6 i 6a ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 1029 ze zm.) informuję o wydaniu decyzji o warunkach zabudowy Nr 74/2022 dla inwestycji polegającej na budowie farmy fotowoltaicznej „Mątki 2” o mocy do 4 MW składającej się z paneli fotowoltaicznych montowanych na konstrukcjach wsporczych, stacji transformatorowych, złącz kablowych, inwerterów, kabli niskiego i średniego napięcia oraz magazynów energii na części działki o nr ew. 239 w obrębie Mątki, gmina Jonkowo.
 
W związku z powyższym informuję zainteresowanych o możliwości zapoznania się z treścią decyzji oraz z dokumentacją sprawy. Od dnia 26 września 2022 r. treść decyzji zostaje udostępniona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Jonkowo bip.jonkowo.pl na okres 14 dni.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-09-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Cicha
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-09-22 08:03:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-09-22 08:06:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-09-22 08:06:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1157 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja Wójta Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

Jonkowo, 21.09.2022r.

INFORMACJA

Informuję, że Wójt Gminy Jonkowo rozpatrzył skargę z dnia 14 września 2022r. (data wpływu do Urzędu 15 września 2022 roku) na czynności związane z przeprowadzeniem przetargu ograniczonego na najem pomieszczeń lokalu użytkowego położonego w Jonkowie przy ulicy Lipowej 11 stanowiącego własność Gminy Jonkowo i na podstawie § 11 ust. 3 i ust. 4 rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości z dnia 14 września 2004 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 2213) w związku z art. 40 ust. 5 ustawy z dnia 14 września 2004 roku o gospodarce nieruchomościami i uznał ją za niezasadną.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-09-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Margalska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-09-22 07:28:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-09-22 07:31:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-09-22 07:31:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1065 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Nr 141/2022 Wójta Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 141/2022
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 20.09.2022 r.

W sprawie: upoważnienia pracowników Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jonkowie do prowadzenia spraw dotyczących wypłaty dodatku dla gospodarstw domowych, o którym mowa w ustawie z dnia 15 września 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie niektórych źródeł ciepła w związku z sytuacją na rynku paliw.
Na podstawie art. 25 ust. 2 ustawy z dnia 15 września 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie niektórych źródeł ciepła w związku z sytuacją na rynku paliw (Dz. U. z 2022 r., poz. 1967)
zarządzam, co następuje:

§ 1.

1. Na wniosek Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jonkowie upoważniam:
1) Panią Joannę Karaś – inspektora ds. kadr i administracji w GOPS w Jonkowie,
2) Panią Martę Obrębską – główną księgową w GOPS w Jonkowie,
-  do prowadzenia postępowań w sprawie ustalenia prawa do dodatku dla gospodarstw domowych, o którym mowa w ustawie z dnia 15 września 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie niektórych źródeł ciepła w związku z sytuacją na rynku paliw, a także do wydawania w tych sprawach rozstrzygnięć oraz przekazywania informacji, o której mowa w art. 24 ust. 27 ww. ustawy.
2. Niniejsze upoważnienie nie obejmuje uprawnienia do wydawania decyzji administracyjnych.

§ 2.

Niniejsze upoważnienie może być zmienione lub odwołane w każdym czasie.

§ 3.

Wykonanie zarządzenia powierzam Kierownikowi Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jonkowie.

§ 4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-09-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Kamila Marczak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-09-21 14:46:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-09-21 14:47:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-15 12:06:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1383 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Nr 140/2022 Wójta Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZARZĄDZENIE Nr 140 /2022
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 20.09.2022 r.

w sprawie: upoważnienia Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jonkowie do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku dla gospodarstw domowych, o którym mowa w ustawie z dnia 15 września 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie niektórych źródeł ciepła w związku z sytuacją na rynku paliw.
Na podstawie art. 25, ust 2 ustawy z dnia 15 września 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie niektórych źródeł ciepła w związku z sytuacją na rynku paliw (Dz. U. z 2022 r., poz. 1967)
zarządzam, co następuje:

§ 1.

1. Upoważniam Panią Martę Cichowicz – Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jonkowie do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku dla gospodarstw domowych, o którym mowa w ustawie z dnia 15 września 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie niektórych źródeł ciepła w związku z sytuacją na rynku paliw.
2. Niniejsze upoważnienie obejmuje umocowanie do wydawania decyzji administracyjnych i podejmowania wszelkich innych czynności niezbędnych do rozpoznania wniosku o dodatek dla gospodarstw domowych, o których mowa w ustawie z dnia 15 września 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie niektórych źródeł ciepła w związku z sytuacją na rynku paliw oraz wypłaty tego dodatku.

§ 2.

Upoważnienie zostaje udzielone na czas nieokreślony i wygasa z dniem ustania stosunku pracy.

§ 3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-09-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Kamila Marczak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-09-21 14:42:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-09-21 14:43:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-15 12:05:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1218 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Nr 138/2022 r Wójta Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 138/2022
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 15 września 2022r.

w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej do przeprowadzenia egzaminu kończącego służbę przygotowawczą

Na podstawie § 7 ust. 4 Zarządzenia nr 13 Wójta Gminy w Jonkowie z dnia 28 lutego 2011r. w sprawie sposobu przeprowadzania służby przygotowawczej i organizowania egzaminu kończącego tę służbę w związku z art. 19 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530.), zarządzam co następuje:

§ 1

Powołuję Komisję Egzaminacyjną do przeprowadzenia egzaminu kończącego służbę przygotowawczą Pani Martyny Nąć w następującym składzie:
1) Monika Biskupska – Starszy inspektor ds. kadr - przewodniczący komisji,
2) Mariola Sarna – Kierownik Referatu Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości oraz Programów Pomocowych, - członek komisji, 3) Mariusz Olkowski - Sekretarz Gminy - członek komisji

§ 2

Komisja ulega rozwiązaniu po wykonaniu zadania.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-09-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Biskupska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-09-21 09:29:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-09-21 09:31:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-15 12:05:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1158 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OBWIESZCZENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
WOJEWODA WARMIŃSKO-MAZURSKI
Olsztyn, 19.09.2022 r.


WIN-II.7820.1.20.2022

OBWIESZCZENIE

Zgodnie z art. 11f ust. 3 i 7 ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji
w zakresie dróg publicznych z dnia 10 kwietnia 2003 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 176) oraz z art. 49 ustawy
z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 735 ze zm.)
Wojewoda Warmińsko-Mazurski podaje do publicznej wiadomości, że na wniosek Pana Arkadiusza
Obidzińskiego, pełnomocnika inwestora – Zarządu Województwa Warmińsko-Mazurskiego (Zarządu Dróg
Wojewódzkich w Olsztynie) z 23.08.2022 r., uzupełniony 18.09.2022 r., zostało wszczęte postępowanie
w sprawie zmiany decyzji nr 18/19 z 16.12.2019 r., znak: IGR-II.7820.1.12.2017 o zezwoleniu na realizację
inwestycji drogowej dla zadania: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 527 na odcinku Łukta-Olsztyn”,
w zakresie: rozbiórki wlotu istniejącego przepustu i budowy nowego przepustu w km ok. 21+875 drogi
wojewódzkiej nr 527, budowy przepustu pod torami linii kolejowej nr 221 Gutkowo-Braniewo w km ok.
1+105 i linii kolejowej nr 220 Olsztyn-Bogaczewo w km ok. 9+151.
Zmiana inwestycji będzie realizowana na działkach:
1) w liniach rozgraniczających teren inwestycji:
-  jednostka ewidencyjna 281407_2, obręb 0005 Gutkowo, działki nr: 95, 152/1,
2) przeznaczonych do ograniczonego sposobu korzystania w związku z budową urządzeń melioracji
wodnych szczegółowych:
-  jednostka ewidencyjna 281407_2, obręb 0005 Gutkowo, działka nr: 3308/2,
3) stanowiących teren linii kolejowej, którą inwestor jest uprawniony zająć do nieodpłatnego
korzystania, zgodnie z art. 20a specustawy drogowej:
-  jednostka ewidencyjna 281407_2, obręb 0005 Gutkowo, działka nr: 212.
Wobec powyższego informuję, że w terminie 7 dni od daty podania do publicznej wiadomości niniejszego
obwieszczenia strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w siedzibie Warmińsko-Mazurskiego Urzędu
Wojewódzkiego w Olsztynie przy al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9 10-575 Olsztyn, pokój 330, po
wcześniejszym umówieniu terminu poprzez kontakt telefoniczny: (89) 5232 697 (od poniedziałku – do
piątku w godzinach 1200 - 1500), a także składać w powyższej sprawie uwagi i wnioski w formie pisemnej,
za pośrednictwem poczty tradycyjnej, na adres: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie, Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9, 10-575 Olsztyn, lub za pośrednictwem platformy ePUAP www.epuap.gov.pl, adres skrytki /WMURZADWOJ/skrytka, poprzez platformę e-Obywatel https://obywatel.gov.pl/ePUAP.

Z up. WOJEWODY
WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO
Izabela Sielicka-Werner
Zastępca Dyrektora
Wydziału Infrastruktury i Nieruchomości
/dokument podpisany elektronicznie/
 
 
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki
w Olsztynie
Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
10-575 Olsztyn
tel. 89 523 24 44, 89 523 23 33, fax 89 527 74 47
www.olsztyn.uw.gov.pl

Skrzynka ESP na ePUAP /WMURZADWOJ/SkrytkaESP
 
 



 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-09-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aleksandra Rzeszotalska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-09-21 08:56:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-09-21 09:21:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-09-21 09:21:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1067 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie Wójta Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                    Jonkowo, dnia 16.09.2022 r.
 
 
znak: GP.6721.3.2021/2022
 
 
 
OGŁOSZENIE
Wójta Gminy Jonkowo
 
o przyjęciu przez Radę Gminy Jonkowo Uchwały Nr XLIX/395/2022 z dnia 30 maja 2022 r.
w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębie
geodezyjnym Jonkowo
 
            Zgodnie z art. 43 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnieniu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.) informuję o przyjęciu przez Radę Gminy Jonkowo Uchwały Nr XLIX/395/2022 z dnia 30 maja 2022 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w obrębiegeodezyjnym Jonkowo.
            Z treścią przyjętego dokumentu oraz jego uzasadnieniem i podsumowaniem, o których mowa odpowiednio w art. 42 pkt 2 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, pokój nr 6 w godzinach pracy urzędu oraz na stronie internetowej https://bip.jonkowo.pl.
 
 
 
 
……..……………………………....
(podpis Wójta Gminy Jonkowo)
 
 
 
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-09-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aneta Kruk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-09-20 09:33:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-09-20 09:34:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-15 12:03:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1024 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie Wójta Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 139/2022
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 19 września  2022 r.
 
w sprawie: ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo 
Na podstawie art. 31 i art. 33 ust. 1, 3, 5, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r., poz. 559 z późn. zm) w zw. z art. 11 ust. 1, art. 12 ust. 1,  art. 13 ust. 1-2a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r., poz. 530) zarządzam, co następuje:
 
§ 1.
1. Ogłasza się nabór kandydatów  na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo na stanowisko Referent; ds. ochrony środowiska, ds. promocji i organizacji pozarządowych / Inspektor; ds. ochrony środowiska, ds. promocji i organizacji pozarządowych.
2. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 139/2022
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 19 września 2022 r.
OG.2110.27.2022
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
I. Stanowisko pracy:
Referent; ds. ochrony środowiska – 0,5 etatu, ds. promocji i organizacji pozarządowych – 0,5 etatu / Inspektor; ds. ochrony środowiska – 0,5 etatu, ds. promocji i organizacji pozarządowych– 0,5 etatu.
Wymiar czasu pracy: Pełny etat
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Jonkowie ul. Klonowa 2; 11-042 Jonkowo
Rodzaj wykonywanej pracy: praca biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie.
II. Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie, lub spełnienie wymogów określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
2. wykształcenie: referent - minimum średnie i co najmniej 2 lata stażu pracy na podobnym stanowisku lub wyższe; inspektor -  wyższe i co najmniej 3 lata stażu pracy na podobnym stanowisku,
3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4. nieposzlakowana opinia,
5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
7. prawo jazdy kategorii B.
Uwaga: Osoby, które nie spełnią wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
III. Wymagania dodatkowe:
1. znajomość przepisów prawnych z zakresu: ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii, ustawy  Prawo ochrony środowiska, ustawy o ochronie przyrody, ustawy o ochronie zwierząt,  ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, ustawy Prawo geologiczne i górnicze, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy Prawo wodne, ustawy Prawo łowieckie, ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawy o odpadach, ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy  o pracownikach samorządowych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej,
2. umiejętność pracy pod presją czasu,
3. umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
4. samodzielność, dokładność, rzetelność,
5. odpowiedzialność, komunikatywność,
6. wysoka kultura osobista.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) ds. ochrony środowiska:
1. Przygotowanie decyzji na usunięcie drzew i krzewów,
2. Przygotowanie decyzji na usunięcie nieczystości płynnych,
3. Opiniowanie koncesji geologicznych i planów ruchu kopalni,
4. Przygotowanie decyzji w sprawie odebrania zwierzęcia, gdy występuje zagrożenie jego życia,
5. Sprawy dotyczące azbestu,
6. Sprawy dotyczące nadzoru nad produkcja roślinną,
7. Prowadzenie działalności ochronnej przed bezdomnymi zwierzętami,
8. Prowadzenie spraw związanych z budową przydomowych oczyszczalni ścieków w ramach udzielonych dotacji celowych ze środków budżetu Gminy.
b) ds. promocji i organizacji pozarządowych:
1. Współpraca z organizacjami pozarządowymi oraz instytucjami wspierającymi działalność tych organizacji z terenu Gminy Jonkowo,
2. Realizacja polityki Gminy Jonkowo w zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami w oparciu o obowiązujące uchwały Rady Gminy Jonkowo,
3. Informowanie organizacji pozarządowych z terenu Gminy Jonkowo o ogłoszonych konkursach i możliwościach składania wniosków do Wójta Gminy, fundacji, Ministerstwa itp.,
4. Redagowanie informacji umieszczanych na stronie internetowej urzędu w zakładce dla organizacji pozarządowych,
5. Zbieranie danych do aktualizacji wykazu organizacji pozarządowych i innych podmiotów,
6. Pełnienie roli mediatora pomiędzy organizacjami pozarządowymi a Gminą Jonkowo w sytuacjach konfliktowych,
7. Reprezentowanie Wójta Gminy Jonkowo na konferencjach i spotkaniach dotyczących problematyki sektora pozarządowego,
8. Przyjmowanie wniosków złożonych w ramach inicjatywy lokalnej,
9. Prowadzenie bazy danych zadań realizowanych w ramach inicjatywy lokalnej,
10. Sporządzanie corocznego sprawozdania z działalności współpracy Gminy Jonkowo z organizacjami pozarządowymi,
11. Prowadzenie spraw związanych z promocją Gminy Jonkowo,
12. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem boisk sportowych,
13. Organizowanie przez Gminę Jonkowo plebiscytu „Piękna zagroda i estetyczna wieś”.
V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  1. list motywacyjny  z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku,
  1. życiorys zawodowy – curriculum vitae,
3.   kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4.   kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie- poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (świadectwo pracy- poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, zaświadczenie o zatrudnieniu),
6. kserokopie dokumentów poświadczających znajomość języka polskiego (dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) – zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, 
7. oświadczenie o stanie zdrowia potwierdzające brak przeciwskazań do pracy na określonym stanowisku,
8.  oświadczenia o:
  1. pełnej zdolności do czynności prawnych,
b) korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  1. niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć oryginał zapytania o karalność z Krajowego Rejestru Karnego,
d) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych do celów rekrutacji (dokument do pobrania Oferty pracy/ Załączniki do pobrania)
9. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych - poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
10. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Uwaga: Kandydat w II etapie postępowania konkursowego może być zobowiązany do okazania oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego.
VI. Wskaźnik niepełnosprawności.
Wójt Gminy Jonkowo informuje, że w miesiącu sierpniu 2022r. wskaźnik zatrudnienia w Urzędzie Gminy w Jonkowie osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6%.
VII. Termin składania dokumentów.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Referent; ds. ochrony środowiska, ds. promocji i organizacji pozarządowych / Inspektor; ds. ochrony środowiska, ds. promocji i organizacji pozarządowych. Nr oferty: OG.2110.27.2022”  w terminie do dnia 30 września 2022r. do godz. 1300 w biurze podawczym Urzędu Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2 lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy w Jonkowie, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2  (liczy się data wpływu do urzędu). Dokumenty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VIII. Dodatkowe informacje:
Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie przez Komisję konkursową powołaną przez Wójta Gminy Jonkowo. W wyniku analizy dokumentów komisja wytypuje listę kandydatów, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu.
Kandydaci zakwalifikowani do II etapu zostaną o terminie i miejscu jego przeprowadzenia poinformowani telefonicznie.
Etap II – test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna lub  rozmowa kwalifikacyjna.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Jonkowo (www.bip.jonkowo.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2.
Dopuszcza się zatrudnienie na czas określony.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 670 69 25
Dostępność architektoniczna:
Wejście główne od strony ulicy odbywa się po schodach, obok wejścia znajduje się winda dla osób niepełnosprawnych. Windę uruchamia pracownik urzędu, którego należy powiadomić dzwonkiem, znajdującym się przy windzie.
Przed budynkiem Urzędu wyznaczono miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
W biurze podawczym zainstalowano pętlę indukcyjną do obsługi osób słabosłyszących.
Biuro podawcze Urzędu znajduje po lewej stronie od wejścia głównego.
Toalety w budynku nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Na piętro budynku prowadzą schody, brak windy.
Urząd oferuje usługę tłumacza on-line dostępną po wybraniu opcji tłumacza języka migowego w nagłówku strony internetowej. Do skorzystania z tej formy niezbędne jest posiadanie urządzenia (smartfon, tablet) z dostępem do internetu i wbudowaną kamerą.
 
 
Wójt Gminy Jonkowo
Urząd Gminy
ul. Klonowa 2
11-042 Jonkowo
 
 
KLAUZULA INFORMACYJNA - REKRUTACJA PRACOWNIKA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1, dalej zwanego RODO informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Wójt Gminy Jonkowo z siedzibą pod adresem 11-042 Jonkowo ul. Klonowa 2 , tel. 89 512 92 37, e-mail: .
2) Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pomocą adresu email: lub pisemnie na adres Administratora.
3) Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego2, natomiast inne dane, na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
4) W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią:
  1. 1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca
    1974 r. Kodeks pracy (obowiązki wynikające bezpośrednio z przepisów prawa),
b)  2art. 6 ust. 1 lit. b RODO (czynności zmierzające do zawarcia umowy),
c)  3art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zakresie wyrażonej przez Państwa zgody).
5) Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą usuwane niezwłocznie po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 3 miesiące od chwili otrzymania przez Administratora aplikacji rekrutacyjnej.
6) Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą  podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
7) Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
8) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d) prawo do usunięcia danych osobowych;
e) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
9) Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 oraz § 3-5  Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
10) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-09-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Biskupska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-09-19 09:44:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-09-19 09:45:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-15 12:03:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
824 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                                                                                                                                           
                                                                                                    
 
Elbląg, dnia 08.09.2022 r.
GD.ZUZ.2.4210.197.2022.JD
 
 
 
 
INFORMACJA
o wszczęciu postępowania administracyjnego.
Na podstawie art. 400. ust. 7 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2021 r. poz. 2233 ze zm.)
podaję do publicznej wiadomości informację
o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek Gminy Jonkowo, o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzenia wodnego – wylotu W11 na działce 166/6, obręb 6 Jonkowo, gmina Jonkowo, powiat olsztyński, województwo warmińsko – mazurskie oraz usługę wodną polegającą na odprowadzeniu wód opadowych i roztopowych pochodzących z projektowanego placu parkingowego, wylotem W11, do rowu na działce 166/6, obręb 6 Jonkowo, gmina Jonkowo, powiat olsztyński, województwo warmińsko – mazurskie, w związku z planowaną inwestycją pn. „Budowa parkingu za targowiskiem w Jonkowie”
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Otrzymują:
  1. PGW WP RZGW Gdańsk – BIP
  2. PGW WP Zarząd Zlewni Elbląg – tablica ogłoszeń
  3. Gmina Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11 – 042 Jonkowo  
  4. a/a
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-09-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aleksandra Rzeszotalska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-09-15 12:21:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-09-15 12:21:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-09-15 12:21:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
856 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji