ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Zarządzenie Wójta Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 113/2022
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 10 sierpnia 2022 r.

w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej do przeprowadzenia postępowania egzaminacyjnego podjętego na wniosek Pana Zbigniewa Kraśnickiego – nauczyciela Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Jonkowie, ubiegającego się o awans na stopień nauczyciela mianowanego
Na podstawie art. 9 g ust. 2 w związku z art. 91d pkt. 2 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Tj. Dz.U. z 2021, poz. 1762 z późn. zm.) oraz art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Tj. Dz.U. z 2022, poz. 559 z późn. zm.) zarządzam co następuje:

§ 1.

Powołuje się Komisję Egzaminacyjną dla przeprowadzenia egzaminu w ramach postępowania podjętego na wniosek Pana Zbigniewa Kraśnickiego – zatrudnionego w Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Jonkowie jako nauczyciela języka polskiego, ubiegającego się o awans na stopień nauczyciela mianowanego, w składzie:
1. Pani Beata Daniszewska – Przewodniczący Komisji Egzaminacyjnej - przedstawiciel organu prowadzącego szkołę,
2. Pan Wojciech Marczak – Przedstawiciel organu sprawującego nadzór
pedagogiczny,
3. Pani Małgorzata Świderska – Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki
w Jonkowie,
4. Pani Anna Katarzyna Małecka – Ekspert,
5. Pani Elżbieta Andrasz – Ekspert.

§ 2.

Komisja egzaminacyjna przeprowadzi postępowanie egzaminacyjne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 lipca 2018 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 2200).

§ 3.

Posiedzenie Komisji odbędzie się w dniu 24 sierpnia 2022 r. o godz. 900 w Urzędzie Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, pok. 13 (piętro I – sala konferencyjna).

§ 4.

Komisja ulega rozwiązaniu z chwilą przekazania do organu prowadzącego szkołę protokołu z przebiegu prac komisji i dokumentacji komisji oraz wniosku wraz z dokumentacją złożoną przez nauczyciela.

§ 5.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Jonkowo, dnia 10.08.2022 r.                                                        ………..………..…………………

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-08-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Daniszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-08-10 14:24:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-08-10 14:27:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-15 11:59:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
985 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Wójta Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZARZĄDZENIE   Nr 112/2022
Wójta  Gminy  Jonkowo
z dnia 09 sierpnia 2022 r.
 
w  sprawie  powołania  Komisji  Konkursowej  w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego na kandydata na stanowisko dyrektora
Szkoły Podstawowej we Wrzesinie, Wrzesina 43
11-042 Jonkowo
 
Na podstawie art. 63 ust. 14 w związku z art. 29 ust. 1 pkt. 2) ustawy z dnia z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (jednolity tekst Dz.U. z 2021 r. poz. 1082 z późn. zm.), oraz § 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1428) zarządza się co następuje:
 
§ 1.
 
Powołuje się Komisję Konkursową w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego na kandydata na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej we Wrzesinie w składzie:
  1. Pani Beata Daniszewska              przedstawiciel organu prowadzącego szkołę - Przewodniczący Komisji,
  2. Pani Monika Biskupska                 przedstawiciel organu prowadzącego szkołę,
  3. Pani Jolanta Kołodziejczak           przedstawiciel organu prowadzącego szkołę,
  4. Pani Jolanta Wasilewska              przedstawiciel Warmińsko-Mazurskiego Kuratora Oświaty w Olsztynie,
  5. Pani Agnieszka Szczeszak           przedstawiciel  Warmińsko-Mazurskiego Kuratora Oświaty w Olsztynie,
  6. Pan Tomasz Ziarek                       przedstawiciel  Warmińsko-Mazurskiego Kuratora Oświaty w Olsztynie,
  7. Pani Ewa Kornas                           przedstawiciel  Rady Pedagogicznej Szkoły Podstawowej we Wrzesinie,
  8. Pan Rafał Zasański                       przedstawiciel  Rady Pedagogicznej Szkoły Podstawowej we Wrzesinie,
  9. Pani Ewelina Pułym                      przedstawiciel Rady Rodziców Szkoły Podstawowej we Wrzesinie,
  10. Pani Ewelina Łosko                       przedstawiciel Rady Rodziców Szkoły Podstawowej we Wrzesinie,
  11. Pani Eliza Borowska                     przedstawiciel Zarządu Oddziału Związku Nauczycielstwa Polskiego w Jonkowie,
  12. Pani Elżbieta Szydlik                    przedstawiciel Międzyzakładowej Organizacji Związkowej Pracowników Oświaty NSZZ „Solidarność” w Olsztynie
 
§ 2.
 
Komisja przeprowadzi postępowanie konkursowe zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej
(Dz. U. z 2021 r. poz. 1428).
§ 3.
 
Komisja Konkursowa ulega rozwiązaniu po wykonaniu zadania.
 
§ 4.
 
Zarządzenie wchodzi  w  życie  z  dniem  podpisania.
 
 
Jonkowo, dnia  09.08.2022 r.                                        …………………………….

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-08-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Daniszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-08-09 12:39:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-08-09 12:43:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-15 11:59:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
951 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Wójta Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 108/2022
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 26 lipca 2022 r.

w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej w celu przeprowadzenia naboru kandydatów na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo - Referent ds. infrastruktury drogowej i energetyki / Inspektor ds. infrastruktury drogowej i energetyki.
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2022 roku, poz. 559 z późn. zm) oraz art. 11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r., poz. 530) zarządzam co następuje:

§ 1

W celu przeprowadzenia naboru kandydatów na stanowisko referent ds. infrastruktury drogowej i energetyki / inspektor ds. infrastruktury drogowej i energetyki wyznaczam Komisję Rekrutacyjną w następującym składzie:
1) Monika Biskupska - przewodniczący
2) Mariusz Olkowski - członek
3) Mariola Sarna - członek

§ 2

Komisja ulega rozwiązaniu po dokonaniu naboru na stanowisko urzędnicze referent ds. infrastruktury drogowej i energetyki / inspektor ds. infrastruktury drogowej i energetyki.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-07-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Biskupska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-07-28 07:16:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-07-28 07:18:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-15 11:58:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1094 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Wójta Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 107/2022
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 26 lipca 2022 r.

w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej w celu przeprowadzenia naboru kandydatów na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo - Referent ds. ochrony środowiska / Inspektor ds. ochrony środowiska
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2022 roku, poz. 559 z późn. zm) oraz art. 11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r., poz. 530) zarządzam co następuje:

§ 1
W celu przeprowadzenia naboru kandydatów na stanowisko referent ds. ochrony środowiska / inspektor ds. ochrony środowiska wyznaczam Komisję Rekrutacyjną w następującym składzie:

1) Monika Biskupska - przewodniczący
2) Mariusz Olkowski - członek
3) Mariola Sarna - członek

§ 2

Komisja ulega rozwiązaniu po dokonaniu naboru na stanowisko urzędnicze referent ds. ochrony środowiska / inspektor ds. ochrony środowiska.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-07-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Biskupska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-07-28 07:11:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-07-28 07:14:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-15 11:58:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1053 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Wójta Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 106/2022
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 26 lipca 2022roku

w sprawie ogłoszenia przetargu pisemnego ograniczonego na najem pomieszczeń lokalu użytkowego stanowiących własność Gminy Jonkowo
Na postawie art.30 ust.2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( t.j. Dz.U.2022 , poz. 559 z późn. zm.), art. 25 ust.1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j Dz.U. 2021 , poz. 1899 z późn. zm.)
zarządzam co następuje:
§ 1.1 Ogłaszam przetarg pisemny ograniczony na najem pomieszczeń lokalu użytkowego o pow. użytkowej 156.71 m2 , położonego na działce o nr. ewid. 85/1 w Jonkowie przy ulicy Lipowej 11 , dla której przez Sąd Rejonowy w Olsztynie, Wydział VI Ksiąg Wieczystych prowadzona jest księga wieczysta numer OL1O/00052632/1 na okres 3 lat. tj. od dnia 1.11.2022r. do dnia 30.10.2025 r.
2. Ogłoszenie o przetargu stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Ogłoszenie o przetargu podaje się do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Jonkowo oraz na stronie internetowej urzędu w Biuletynie Informacji Publicznej.
§ 3. Zastrzega się prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert oraz prawo odwołania przetargu z ważnej przyczyny.
§ 4. Dopuszcza się możliwość rozstrzygnięcia przetargu nawet przy jednej prawidłowo złożonej ofercie.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 106/2022

Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 26 lipca 2022r.

Na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami t.j (Dz.U.2021.1899 z późn. zm. )

WÓJT GMINY JONKOWO OGŁASZA PRZETARG
PISEMNY OGRANICZONY NA NAJEM

1. pomieszczeń lokalu użytkowego o pow. użytkowej 156,71m2, położonych na działce o nr. ewid. 85/1 w Jonkowie przy ulicy Lipowej 11, dla której przez Sąd Rejonowy w Olsztynie, Wydział VI Ksiąg Wieczystych prowadzona jest księga wieczysta numer OL1O/00052632/1 .
Budynek dwukondygnacyjny, którego rodzaj został określony jako budynki szpitali i inne budynki opieki zdrowotne, wyposażony w instalację elektryczną, gazową , sieć wodociągować i kanalizacyjną ,centralne ogrzewanie.
Załącznik graficzny do niniejszego ogłoszenia przedstawia rozmieszczenie pomieszczeń z ich powierzchnią .
Celem najmu jest prowadzenie w pomieszczeniach Ośrodka Zdrowia działalności z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej począwszy od dnia 2.11.2022r. polegającej , co najmniej na udzielaniu świadczeń medycznych na rzecz pacjentów przez podmiot gospodarczy w ramach praktyki lekarskiej ogólnej i specjalistycznej , praktyki pielęgniarek i położnych , diagnostyki i profilaktyki oraz szeroko rozumianej działalności w zakresie opieki zdrowotnej.
W przetargu mogą wziąć udział osoby fizyczne bądź prawne, które udzielają świadczeń medycznych na rzecz pacjentów z zakresu praktyki lekarskiej ogólnej i specjalistycznej , praktyki pielęgniarek i położnych , diagnostyki i profilaktyki oraz szeroko rozumianej działalności w zakresie opieki zdrowotnej.

W ramach świadczeń medycznych do podstawowych obowiązków podmiotu medycznego będzie należało:

1. udzielanie indywidualnych świadczeń zdrowotnych ambulatoryjnych;
2. badania i porady lekarskie;
3. szczepienia ochronne i inne działania zapobiegawcze;
4. opieka nad kobietą ciężarna , połogiem i noworodkiem;
5. pielęgnacja chorych i opieka nad niepełnosprawnymi;
6. prowadzenie działalności profilaktycznej i oświatowo-wychowawczej;
7. badania EKG;
8. badania laboratoryjne.
Podmiot leczniczy zobowiązany jest zapewnić świadczenia gwarantowane z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej opisane w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 24 września 2013r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej (t.j. Dz.U. z 2021r. poz.540)
Wynajmujący wymaga , aby Najemca zapewnił :
udzielenia gwarantowanych świadczeń opieki zdrowotnej codziennie od poniedziałku do piątku od godz. 8:00 do godz. 18:00

1. Działalność lecznicza
Podmiot leczniczy ma obowiązek zapewnić świadczenie usług medycznych w następujących działach :
1) Praktyka lekarska
- realizacja zadań z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej przez uprawnionych lekarzy .
2) Działalność diagnostyczna.
- zapewnienie bezpłatnych badań diagnostycznych, obejmujących świadczenia gwarantowane z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej.
3) Praktyka pielęgniarska
- zapewnienie kompleksowej opieki pielęgniarskiej w ośrodku zdrowia jak również w domu u pacjenta z możliwością wykonywania niezbędnych usług oraz pomocy ambulatoryjnej.
2. Działalność profilaktyczna
1) wykonywanie szczepień ochronnych,
2) badania bilansowe dzieci i młodzieży,
3) badania do celów sanitarno-epidemiologicznych .
Dodatkowo – pożądanym byłoby zaproponowanie przez Wykonawcę jak najszerszego zakresu usług praktyki lekarskiej, działalności diagnostycznej, praktyki pielęgniarskiej i działalności profilaktycznej.
- badania i porady lekarskie w Ośrodku Zdrowia realizowane dla pacjentów rejestrujących się osobiście , przez osoby trzecie lub telefonicznie;
- podpisanie stosowanych umów z innymi świadczeniobiorcami , którzy będą świadczyć usługi w Ośrodku Zdrowia;
-zabezpieczenie pełnej dostępności wszystkich pacjentów do poszczególnych lekarzy;
-spełnienie ogólnych warunków umów o udzielenie świadczeń opieki zdrowotnej;
-zatrudnienie personelu pomocniczego.
W skład struktury organizacyjnej Ośrodka Zdrowia ( wersja obligatoryjna) będą wchodziły następujące komórki organizacyjne :
1. poradnia lekarza podstawowej opieki zdrowotnej dla dorosłych i dzieci;
2. punkt szczepień;
3. gabinet zabiegowy;
4. punkt poboru materiału do badań laboratoryjnych;
5. gabinet EKG;
6. rejestracja ;
7. poradnia pielęgniarki środowiskowo -rodzinnej;
8. poradnia położnej środowiskowo -rodzinnej;
9. inne jednostki funkcjonalne
Wykonawca ma prawo , za zgodą właściciela nieruchomości , do podnajmu części pomieszczeń , ale wyłącznie na gabinety w celu świadczenia usług medycznych .
Najemca zobowiązany jest wypełnić wszystkie procedury rejestrowe wymagane dla prawidłowego funkcjonowania podmiotu leczniczego ( POZ) oraz dokonać wszelkich koniecznych uzgodnień z właściwym Odziałem Narodowego Funduszu Zdrowia celem zapewniania ciągłości wykonywania świadczeń , co najmniej z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej.
Najemca ma obowiązek przyjąć prawa i obowiązki Gminy związane z zarządzaniem pomieszczeniami lokalu użytkowego stanowiącymi przedmiot najmu, przy czym zobowiązany jest do utrzymania w okresie trwania umowy wszystkich lokali w stanie niepogorszonym, wykonywania bieżących napraw i remontów związanych z prawidłowym funkcjonowaniem lokalu , a także do wykonania prac adaptacyjnych i modernizacyjnych związanych z prawidłowym funkcjonowaniem przedmiotu najmu ( za zgodą Wynajmującego), a w szczególności :
- zabezpieczyć we własnym zakresie i ponosić koszty związane z dostarczeniem ciepła , dostarczeniem wody, wywozem nieczystości , dostarczeniem energii elektrycznej, opłaceniem podatku od nieruchomości oraz innych kosztów związanych z utrzymaniem obiektu.
Najemca ma obowiązek dbać o utrzymanie czystości na terenie przylegającym do budynku.
Minimalna stawka wywoławcza czynszu miesięcznego netto wynosi 7 zł/m2 -tj. 156,71*7zł =1096,97 zł ( słownie- jeden tysiąc dziewięćdziesiąt sześć 97/100). Czynsz proponowany przez oferenta musi być wyższy niż podany w ogłoszeniu o przetargu czynsz wywoławczy.
Komisja przetargowa dokona oceny oferty przy zastosowaniu następujących kryteriów oceny:
1. Zaproponowania wysokość czynszu najmu – max. 20 pkt
(a) cena najwyższa z ofert badanych-20 pkt
(b) druga cena najwyższa z ofert badanych -15pkt
(c) trzecia cena najwyższa z ofert badanych -10 pkt
(d) pozostałe oferty – 0pkt
2. Doświadczenia zawodowe w świadczeniu usług medycznych – max. 10 pkt
(a) 0-5 lat – 2 pkt
(b) powyżej 5-10 lat – 5 pkt
(c) powyżej 10 lat – 10 pkt
3. Specjalista/ specjaliści bezpłatnych świadczeń zdrowotnych –5 pkt za każdą specjalizację
4. Bezpłatne specjalistyczne świadczenie/ świadczenia zdrowotne- max.10 pkt za każdego specjalistę
(a) 1 raz w miesiącu -2 pkt
(b) 2 razy w miesiącu – 5 pkt
(c) 3 razy i więcej w miesiącu – 10 pkt.
5. Praca punktu poboru krwi – max 10 pkt.
(a) punkt poboru krwi czynny 2-3 razy w tygodniu – 2 pkt.
(b) punkt poboru krwi czynny 4 razy w tygodniu – 5 pkt.
(c) punkt poboru krwi czynny 5 razy w tygodniu – 10 pkt.
Świadczenia zdrowotne , o których mowa w pkt. 4 muszą być świadczone w Ośrodku Zdrowia w Jonkowie , co najmniej jeden raz w miesiącu przez co najmniej jednego specjalistę świadczeń zdrowotnych , o których mowa w pkt. 3.
Za najkorzystniejszą uznaje się ofertę , która uzyskała największą liczbę punktów.
W przypadku ofert z taką samą największą liczbą punktów , o wyborze najkorzystniejszej oferty rozstrzyga Wójt Gminy Jonkowo.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie : spełnia/ nie spełnia.
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest :
(a) Złożenie w terminie do dnia 29.08.2022r. do godz. 14:00 pisemnej oferty na przedmiot najmu w zamkniętej kopercie z napisem:
„Przetarg pisemny ograniczony na najem nieruchomości – Ośrodek Zdrowia w Jonkowie”
Nie otwierać do dnia 2 września 2022r. do godz. 9:00
osobiście lub pocztą na adres : Urząd Gminy Jonkowo , Klonowa 2 , 11-042 Jonkowo. Za datę złożenia oferty uważa się datę i godzinę wpływu przesyłki do Urzędu Gminy
Jonkowo. Oferty, które wpłyną po wskazanym w niniejszym ogłoszeniu terminie nie będą otwierane i rozpatrywane.
(b)wpłacenie wadium w wysokości 1097 zł. Wadium należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Gminy Jonkowo WBS w Jonkowie nr 51 8857 0002 3001 0000 0101 0014 . Wadium winno być wpłacone trzy dni przed otwarciem ofert, tj. do dnia 29 sierpnia 2022r. Za datę wniesienia wadium uważa się dzień wpływu środków na wskazany rachunek Urzędu Gminy Jonkowo.
Pisemna oferta powinna zawierać :
1. Imię , nazwisko i adres oferenta albo nazwę lub firmę oraz siedzibę , jeżeli oferentem jest osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
2. Datę sporządzenia oferty.
3. Oświadczenie , że oferent zapoznał się z zasadami obowiązującymi przy składaniu ofert oraz warunkiem przetargu, akceptuje je i przyjmuje bez zastrzeżeń.
4. Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli oferta składana jest przez podmiot podlegający wpisowi do KRS, w pozostałych przypadkach wpis do właściwych ewidencji i rejestru (dopuszczalne jest złożenie kserokopii poświadczonych przez oferenta).
5. Szczegółową pisemną informację o sposobie zapewnienia , co najmniej podstawowej opieki zdrowotnej.
6. Szczegółową pisemną informację o sposobie zapewnienia innych świadczeń z zakresy ochrony zdrowia, w tym świadczeń specjalistycznych , rodzaju i opieki domowej (osoby obłożnie i przewlekle chore).
7. Oferowaną stawkę czynszu najmu.
8. Dowód wpłaty wadium.
Wadium wpłacone przez uczestnika przetargu , który wygra przetarg , będzie zaliczone na poczet przyszłego czynszu najmu.
Pozostałym uczestnikom przetargu wadium zostanie zwrócone na wskazany przez nich rachunek bankowy niezwłocznie po odwołaniu lub zamknięciu przetargu , jednak nie później niż przed upływem 3 dni od dnia rozstrzygnięcia.
Wadium ulega przepadkowi na rzecz Gminy Jonkowo , jeśli osoba ustalona jako najemca nieruchomości nie przystąpi do zawarcia umowy w miejscu i terminie ustalonym przez organizatora przetargu.
Oferty należy składać w biurze podawczym Urzędu Gminy Jonkowo lub pocztą do dnia 29 sierpnia 2022 roku do godz. 14:00
Przetarg – część jawna ( otwarcie ofert) odbędzie się w dniu 2 września 2022r. o godz. 9:00 w Sali Sesyjnej Urzędu Gminy Jonkowo.
Wójt Gminy Jonkowo zastrzega sobie możliwość kierowania dodatkowych pytań do oferentów w celu wyjaśnienia wątpliwości powstałych przy ocenie składanych ofert.
Uczestnicy przetargu zostaną poinformowani o rozstrzygnięciu przetargu w terminie 3 dni od daty zamknięcia przetargu.
Z oferentem wybranym w przetargu zostanie podpisana umowa na okres 3 lat.
Najemca zostanie powiadomiony o terminie zawarcia umowy najmu , najpóźniej w ciągu 7 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu.
Najemca , który nie stawi się bez usprawiedliwienia do zawarcia umowy, traci prawo do zawarcia umowy najmu , a wpłacone wadium nie podlega zwrotowi.
W tym przypadku Wójt Gminy Jonkowo ogłosi kolejny przetarg pisemny ograniczony.
Oferent jest związany złożoną ofertą przez okres 30 dni od daty otwarcia ofert.
W przypadku zaistnienia istotnych powodów Wójt Gminy Jonkowo zastrzega sobie prawo odwołania przetargu .
Wójt Gminy Jonkowo zastrzega sobie prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Termin obejrzenia pomieszczeń lokalu użytkowego będących przedmiotem przetargu :
Od dnia 27 lipca 2022r. do 3 sierpnia 2022r.w każdym dniu roboczym tygodnia od godziny 11:00 do godziny 14:00.Oglądanie lokali odbywa się wyłącznie po wcześniejszym umówieniu telefonicznym.
Szczegółowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy Jonkowo .
Warunki przetargu :
1) Przetarg odbędzie się w terminie i miejscu określonym w ogłoszeniu.
2) Przetarg może się odbyć pomimo, że wpłynęła tylko jedna oferta spełniająca warunki określone w ogłoszeniu.
3) Przetarg składa się z części jawnej i niejawnej.
4) W części jawnej przetargu , która odbywa się w obecności oferentów , komisja przetargowa podaje liczbę otrzymanych ofert, dokonuje ich otwarcia , podaje imiona i nazwiska/ nazwy oferentów , którzy złożyli oferty.
5) W części niejawnej przetargu komisja przetargowa sprawdza kompletność ofert i dokonuje szczegółowej analizy ofert oraz wybiera najkorzystniejszą z nich lub stwierdza , że nie wybiera żadnej ze złożonych ofert.
6) Przetarg uważa się za zamknięty z chwilą podpisania protokołu.
7) Przewodniczący Komisji zawiadomi na piśmie wszystkich , którzy złożyli oferty, o wyniku przetargu w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia zamknięcia przetargu.
8) Wójt Gminy Jonkowo zawiadomi osobę ustaloną jako najemca nieruchomości o miejscu i terminie podpisania dokumentu określającego warunki najmu ( umowa najmu ), najpóźniej w ciągu 7 dni od dnia wyłonienia Najemcy.
9) Z przeprowadzonego przetargu sporządzony jest protokół , który podpisują przewodniczący i członkowie komisji przetargowej.
10) Protokół z przeprowadzonego przetargu i warunki przetargu stanowią podstawę do zawarcia umowy najmu.
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
załącznik do ogłoszenia
Wójta Gminy Jonkowo z dnia 26 lipca 2022r.

Oferta

Wynajmujący : Gmina Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo

Oferent
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………
(imię , nazwisko/pełna nazwa)
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
( adres miejsca zamieszkania/siedziba)
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
( nr tel., fax, e-mail)
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
(NIP, REGON , PESEL)
Nawiązując do ogłoszenia z dnia ……………………….o pisemnym przetargu ograniczonym na najem pomieszczeń lokalu użytkowego w budynku Ośrodka Zdrowia w Jonkowie z przeznaczeniem na prowadzenie działalności w zakresie udzielania co najmniej podstawowych świadczeń zdrowotnych oferuję/my:
1. Czynsz miesięczny netto ……………… złotych miesięcznie ( słownie złotych: ……………………………………………………………………………………………………………),
2. Deklaruję/my udzielanie gwarantowanych świadczeń opieki zdrowotnej w zakresie :
• ośrodek zdrowia czynny codziennie od poniedziałku do piątku od godz. 8:00 do godz. 18:00
• udzielający codziennie świadczeń POZ ( lekarz rodzinny) oraz punkt pobrań,
• świadczenia pielęgniarki środowiskowo- rodzinnej i położnej.
3. Deklaruję/my opiekę w miejscu zamieszkania pacjenta , którego stan zdrowia uniemożliwia opiekę ambulatoryjną.
4. Deklaruję/my informowanie świadczeniobiorców o zasadach i organizacji nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej , o której mowa w art. 5 pkt 17a ustawy o świadczeniach
oraz o okolicznościach , w których deklaracja wyboru traci ważność, w szczególności przez umieszczenia , w sposób widoczny i ogólnodostępny , informacji w miejscy udzielania świadczeń i w siedzibie świadczeniobiorcy.
5. Doświadczenia zawodowe oferenta w świadczeniu usług medycznych:
Zaznaczyć właściwe ( poprzez wybór znakiem „X”
0-5 lat
[ ]
Powyżej 5 lat-10 lat
[ ]
Powyżej 10 lat
[ ]
6. Deklaruję/my prowadzenie bezpłatnych dodatkowych specjalistycznych usług zdrowotnych pożądanych przez Wynajmującego :
L.P.
Lekarze specjaliści
(wpisać specjalność)
Harmonogram pracy (w godz./ w dniach/ w tygodniach/w miesiącach)
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7. Praca punktu poboru krwi
Zaznaczyć właściwe ( poprzez wybór znakiem „X”)
Punkt poboru krwi czynny 2-3 razy w tygodniu
[ ]
Punkt poboru krwi czynny 4 razy w tygodniu
[ ]
Punkt poboru krwi czynny 5 razy w tygodniu
[ ]
8. Rejestracja pacjentów na określoną godzinę ( niewłaściwe skreślić):
TAK
NIE
9. Zapewnienie świadczenia usług w ramach podstawowej opieki zdrowotnej w godzinach od 8:00 do 18:00 ( niewłaściwe skreślić):
TAK
NIE
10. Świadczenie usług w pełnym zakresie i wymiarze czasowym jako POZ( niewłaściwe skreślić):
TAK
NIE
11. Wadium zostało wpłacone w kwocie …………… zwrot wadium należy przesłać na rachunek bankowy nr ………………………………………………………………………………………………………………………….
12. Oświadczam/my , że zapoznaliśmy się z ogłoszeniem o przetargu , jego warunkami i nie wnosimy do niego zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy konieczną informację i wyjaśnienia do przygotowania oferty.
13. Oferta wraz z załącznikami została złożona na …………… ponumerowanych stronach.
14. W przypadku konieczności udzielania wyjaśnień dotyczących przedstawionej oferty prosimy o zwracanie się do :
Imię i nazwisko ………………………………………………………………………………………………………………
tel. …………………………………..e-mail……………………………………………………………………………………
…………………………………., dnia …………………………2022r.
miejscowość
………………………………………………………………
podpis oferenta / osoby(osób)
upoważnionej do występowania w imieniu oferenta
Załączniki :
1. Oświadczenie , że oferent zapoznał się z zasadami obowiązującymi przy składaniu ofert oraz warunkami przetargu , akceptuje je i przyjmuje bez zastrzeżeń.;
2. Oświadczenie oferenta o spełnianiu wymagań w zakresie posiadania uprawnień w prowadzeniu działalności w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej;
3. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu ze stanem technicznych pomieszczeń lokalu użytkowego i przyjmuje je bez zastrzeżeń;
4. Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego , jeżeli oferta składana jest przez podmiot podlegający wpisowi do KRS, w pozostałych przypadkach wpis do właściwych ewidencji i rejestru ( dopuszczalne jest złożenie kserokopii poświadczonych rzez oferenta);
5. Szczegółowa pisemna informacja o sposobie zapewniania, co najmniej podstawowej opieki zdrowotnej;
6. Szczegółowa informacja o sposobie zapewnienia innych świadczeń z zakresu ochrony zdrowia, w tym świadczeń specjalistycznych i ich rodzaju i opieki domowej ( osoby obłożenie i przewlekle chore);
7. Oświadczenie oferenta, że podpisze umowę o świadczenie usług z lekarzem POZ;
8. Oświadczenie oferenta , że do dnia 31 października 2022r. wypełni wszelkie procedury rejestrowe wymagane do prawidłowego funkcjonowania podmiotu leczniczego (POZ);
9. Szczegółowa informacja o sposobie zapewnienia innych świadczeń z zakresu ochrony zdrowia;
10. Dowód wpłaty wadium ( kserokopia);
11. W przypadku osoby reprezentującej oferenta :
- Upoważnienie ( pełnomocnictwo ) do popisania i złożenia oferty w oryginale lub kopii potwierdzonej z oryginałem stosownie do przepisów ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1192 z późn . zm.) lub
- Kopia dokumentu ( innego niż pełnomocnictwo). Kopia ta powinna być potwierdzona ze zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-07-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Margalska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-07-22 08:53:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-07-22 09:01:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-07-22 09:01:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
944 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Wójta Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 104/2022
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 8 lipca  2022 r.
 
w sprawie: ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo 
Na podstawie art. 31 i art. 33 ust. 1, 3, 5, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r., poz. 559 z późn. zm) w zw. z art. 11 ust. 1, art. 12 ust. 1,  art. 13 ust. 1-2a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r., poz. 530) zarządzam, co następuje:
 
§ 1.
1. Ogłasza się nabór kandydatów  na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo na stanowisko referent ds. windykacji / inspektor ds. windykacji.
2. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
 
 
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 104/2022
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 8 lipca 2022 r.
OG.2110.25.2022
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
I. Stanowisko pracy:
Referent ds. windykacji / Inspektor ds. windykacji.
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Jonkowie ul. Klonowa 2; 11-042 Jonkowo
Rodzaj wykonywanej pracy: praca biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie.
II. Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie, lub spełnienie wymogów określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
2. wykształcenie: referent - minimum średnie i co najmniej 2 lata stażu pracy na podobnym stanowisku lub wyższe; inspektor -  wyższe i co najmniej 3 lata stażu pracy na podobnym stanowisku,
3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4. nieposzlakowana opinia,
5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
Uwaga: Osoby, które nie spełnią wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
III. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów prawnych z zakresu: ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy Ordynacja podatkowa, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy  o pracownikach samorządowych, instrukcji kancelaryjnej,
  2. prawo jazdy kategorii B,
3. umiejętność pracy pod presją czasu,
4. umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
5. samodzielność, dokładność, rzetelność,
6. odpowiedzialność, komunikatywność,
7. wysoka kultura osobista.
IV.  Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1.Windykacja i zabezpieczenie zaległości wynikających z tytułu podatków i opłat
lokalnych, opłat regulowanych odrębnymi przepisami.
2. Udział w kontrolach podatkowych w zakresie rzetelności złożonych informacji i deklaracji podatkowych.     
3. Przeprowadzanie postępowań spadkowych z urzędu.
4. Prowadzenie spraw z zakresu KRUS.
5. Prowadzenie ewidencji opłat lokalnych, opłat regulowanych odrębnymi przepisami.
6. Uzgadnianie należności z tytułu opłat regulowanych odrębnymi przepisami z księgowością budżetową.
7. Prowadzenie ewidencji odpisów aktualizujących należności.
8. Prowadzenie Rejestru Należności Publicznych.
V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  1. list motywacyjny  z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku,
  1. życiorys zawodowy – curriculum vitae,
3.   kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4.   kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie- poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (świadectwo pracy- poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, zaświadczenie o zatrudnieniu),
6. kserokopie dokumentów poświadczających znajomość języka polskiego (dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) – zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, 
7. oświadczenie o stanie zdrowia potwierdzające brak przeciwskazań do pracy na określonym stanowisku,
8.  oświadczenia o:
  1. pełnej zdolności do czynności prawnych,
b) korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  1. niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć oryginał zapytania o karalność z Krajowego Rejestru Karnego,
d) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych do celów rekrutacji (dokument do pobrania Oferty pracy/ Załączniki do pobrania)
9. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych - poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
10. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Uwaga: Kandydat w II etapie postępowania konkursowego może być zobowiązany do okazania oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego.
VI. Wskaźnik niepełnosprawności.
Wójt Gminy Jonkowo informuje, że w miesiącu czerwcu 2022r. wskaźnik zatrudnienia w Urzędzie Gminy w Jonkowie osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6%.
VII. Termin składania dokumentów.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Referent ds. windykacji / Inspektor ds. windykacji  Nr oferty: OG.2110.25.2022 w terminie do dnia 22 lipca 2022r. do godz. 1300 w biurze podawczym Urzędu Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2 lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy w Jonkowie, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2  (liczy się data wpływu do urzędu). Dokumenty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VIII. Dodatkowe informacje:
Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie przez Komisję konkursową powołaną przez Wójta Gminy Jonkowo. W wyniku analizy dokumentów komisja wytypuje listę kandydatów, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu.
Kandydaci zakwalifikowani do II etapu zostaną o terminie i miejscu jego przeprowadzenia poinformowani telefonicznie.
Etap II – test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna lub  rozmowa kwalifikacyjna.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Jonkowo (www.bip.jonkowo.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2.
Dopuszcza się zatrudnienie na czas określony.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 670 69 25
Dostępność architektoniczna:
Wejście główne od strony ulicy odbywa się po schodach, obok wejścia znajduje się winda dla osób niepełnosprawnych. Windę uruchamia pracownik urzędu, którego należy powiadomić dzwonkiem, znajdującym się przy windzie.
Przed budynkiem Urzędu wyznaczono miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
W biurze podawczym zainstalowano pętlę indukcyjną do obsługi osób słabosłyszących.
Biuro podawcze Urzędu znajduje po lewej stronie od wejścia głównego.
Toalety w budynku nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Na piętro budynku prowadzą schody, brak windy.
Urząd oferuje usługę tłumacza on-line dostępną po wybraniu opcji tłumacza języka migowego w nagłówku strony internetowej. Do skorzystania z tej formy niezbędne jest posiadanie urządzenia (smartfon, tablet) z dostępem do internetu i wbudowaną kamerą.
 
 
Wójt Gminy Jonkowo
Urząd Gminy
ul. Klonowa 2
11-042 Jonkowo
 
 
KLAUZULA INFORMACYJNA - REKRUTACJA PRACOWNIKA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1, dalej zwanego RODO informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Wójt Gminy Jonkowo z siedzibą pod adresem 11-042 Jonkowo ul. Klonowa 2 , tel. 89 512 92 37, e-mail: .
2) Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pomocą adresu email: lub pisemnie na adres Administratora.
3) Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego2, natomiast inne dane, na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
4) W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią:
  1. 1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca
    1974 r. Kodeks pracy (obowiązki wynikające bezpośrednio z przepisów prawa),
b)  2art. 6 ust. 1 lit. b RODO (czynności zmierzające do zawarcia umowy),
c)  3art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zakresie wyrażonej przez Państwa zgody).
5) Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą usuwane niezwłocznie po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 3 miesiące od chwili otrzymania przez Administratora aplikacji rekrutacyjnej.
6) Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą  podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
7) Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
8) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d) prawo do usunięcia danych osobowych;
e) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
9) Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 oraz § 3-5  Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
10) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
 
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-07-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Biskupska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-07-08 08:49:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-07-08 08:50:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-07-08 08:50:11
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
895 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Wójta Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 103/2022
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 4 lipca  2022 r.
 
w sprawie: ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo 
Na podstawie art. 31 i art. 33 ust. 1, 3, 5, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r., poz. 559) w zw. z art. 11 ust. 1, art. 12 ust. 1,  art. 13 ust. 1-2a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r., poz. 530) zarządzam, co następuje:
 
§ 1.
1. Ogłasza się nabór kandydatów  na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo na stanowisko referent ds. ochrony środowiska / inspektor ds. ochrony środowiska.
2. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 103/2022
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 4 lipca 2022 r.
OG.2110.24.2022
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
I. Stanowisko pracy:
Referent ds. ochrony środowiska / Inspektor ds. ochrony środowiska
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Jonkowie ul. Klonowa 2; 11-042 Jonkowo
Rodzaj wykonywanej pracy: praca biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie.
II. Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie, lub spełnienie wymogów określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
2. wykształcenie: referent - minimum średnie i co najmniej 2 lata stażu pracy lub wyższe; inspektor -  wyższe i co najmniej 3 lata stażu pracy,
3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4. nieposzlakowana opinia,
5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
7. prawo jazdy kategorii B.
Uwaga: Osoby, które nie spełnią wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
III. Wymagania dodatkowe:
1. znajomość przepisów prawnych z zakresu: ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii, ustawy  Prawo ochrony środowiska, ustawy o ochronie przyrody, ustawy o ochronie zwierząt,  ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, ustawy Prawo geologiczne i górnicze, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy Prawo wodne, ustawy Prawo łowieckie, ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawy o odpadach, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy  o pracownikach samorządowych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej,
2. umiejętność pracy pod presją czasu,
3. umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
4. samodzielność, dokładność, rzetelność,
5. odpowiedzialność, komunikatywność,
6. wysoka kultura osobista.
IV.  Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Przygotowanie opinii dotyczącej wytwarzania odpadów niebezpiecznych lub odpadów innych niż niebezpieczne,
2. Przygotowanie decyzji nakazującej przywrócenie do stanu poprzedniego lub zadość uczynienia przy zmianie stanu wody na gruncie szkodliwie wpływającej na nieruchomości sąsiednie albo na gospodarkę wodną,
3. Przygotowanie opinii w sprawie rekultywacji i zagospodarowania gruntu o przeznaczeniu gruntów rolnych do zalesienia,
4. Przygotowywanie uchwały Rady Gminy w sprawie zmiany charakteru użytkowania gruntu z rolnego na leśny,
5. Przygotowanie opinii w sprawie zalesienia gruntów,
6. Zwalczanie wścieklizny,
7. Sprawy związane z programem „Czyste Powietrze”,
8. Sprawy dotyczące nadzoru nad produkcją zwierzęcą,
9. Sprawy związane z prowadzeniem gospodarstw rolnych,
10. Przygotowanie decyzji nakazującej właścicielowi gruntu wykonanie w określonym terminie odpowiednich zabiegów w razie wystąpienia z winy właściciela innych form degradacji gruntów,
11. Przeprowadzanie procedury wydawania decyzji środowiskowych,
12. Naliczenie opłat za korzystanie ze środowiska.
V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  1. list motywacyjny  z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku,
  1. życiorys zawodowy – curriculum vitae,
3.   kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4.   kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie- poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (świadectwo pracy- poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, zaświadczenie o zatrudnieniu),
6. kserokopie dokumentów poświadczających znajomość języka polskiego (dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) – zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, 
7. oświadczenie o stanie zdrowia potwierdzające brak przeciwskazań do pracy na określonym stanowisku,
8.  oświadczenia o:
  1. pełnej zdolności do czynności prawnych,
b) korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  1. niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć oryginał zapytania o karalność z Krajowego Rejestru Karnego,
d) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych do celów rekrutacji (dokument do pobrania Oferty pracy/ Załączniki do pobrania)
9. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych - poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
10. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Uwaga: Kandydat w II etapie postępowania konkursowego może być zobowiązany do okazania oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego.
VI. Wskaźnik niepełnosprawności.
Wójt Gminy Jonkowo informuje, że w miesiącu czerwcu 2022r. wskaźnik zatrudnienia w Urzędzie Gminy w Jonkowie osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6%.
VII. Termin składania dokumentów.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko referent ds. ochrony środowiska / inspektor ds. ochrony środowiska Nr oferty: OG.2110.24.2022 w terminie do dnia 22 lipca 2022r. do godz. 1300 w biurze podawczym Urzędu Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2 lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy w Jonkowie, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2  (liczy się data wpływu do urzędu). Dokumenty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VIII. Dodatkowe informacje:
Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie przez Komisję konkursową powołaną przez Wójta Gminy Jonkowo. W wyniku analizy dokumentów komisja wytypuje listę kandydatów, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu.
Kandydaci zakwalifikowani do II etapu zostaną o terminie i miejscu jego przeprowadzenia poinformowani telefonicznie.
Etap II – test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna lub  rozmowa kwalifikacyjna.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Jonkowo (www.bip.jonkowo.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2.
Dopuszcza się zatrudnienie na czas określony.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 670 69 25
Dostępność architektoniczna:
Wejście główne od strony ulicy odbywa się po schodach, obok wejścia znajduje się winda dla osób niepełnosprawnych. Windę uruchamia pracownik urzędu, którego należy powiadomić dzwonkiem, znajdującym się przy windzie.
Przed budynkiem Urzędu wyznaczono miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
W biurze podawczym zainstalowano pętlę indukcyjną do obsługi osób słabosłyszących.
Biuro podawcze Urzędu znajduje po lewej stronie od wejścia głównego.
Toalety w budynku nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Na piętro budynku prowadzą schody, brak windy.
Urząd oferuje usługę tłumacza on-line dostępną po wybraniu opcji tłumacza języka migowego w nagłówku strony internetowej. Do skorzystania z tej formy niezbędne jest posiadanie urządzenia (smartfon, tablet) z dostępem do internetu i wbudowaną kamerą.
 
 
Wójt Gminy Jonkowo
Urząd Gminy
ul. Klonowa 2
11-042 Jonkowo
 
 
KLAUZULA INFORMACYJNA - REKRUTACJA PRACOWNIKA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1, dalej zwanego RODO informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Wójt Gminy Jonkowo z siedzibą pod adresem 11-042 Jonkowo ul. Klonowa 2 , tel. 89 512 92 37, e-mail: .
2) Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pomocą adresu email: lub pisemnie na adres Administratora.
3) Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego2, natomiast inne dane, na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
4) W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią:
  1. 1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca
    1974 r. Kodeks pracy (obowiązki wynikające bezpośrednio z przepisów prawa),
b)  2art. 6 ust. 1 lit. b RODO (czynności zmierzające do zawarcia umowy),
c)  3art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zakresie wyrażonej przez Państwa zgody).
5) Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą usuwane niezwłocznie po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 3 miesiące od chwili otrzymania przez Administratora aplikacji rekrutacyjnej.
6) Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą  podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
7) Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
8) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d) prawo do usunięcia danych osobowych;
e) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
9) Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 oraz § 3-5  Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
10) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-07-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Biskupska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-07-05 09:08:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-07-05 09:09:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-07-05 09:09:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
969 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenia i Informacje Wójta Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 102/2022
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 4 lipca  2022 r.
 
w sprawie: ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo 
Na podstawie art. 31 i art. 33 ust. 1, 3, 5, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r., poz. 559) w zw. z art. 11 ust. 1, art. 12 ust. 1,  art. 13 ust. 1-2a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r., poz. 530) zarządzam, co następuje:
 
§ 1.
1. Ogłasza się nabór kandydatów  na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo na stanowisko referent ds. infrastruktury drogowej i energetyki / inspektor ds. infrastruktury drogowej i energetyki.
2. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
 
 
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 102/2022
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 4 lipca 2022 r.
OG.2110.23.2022
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
I. Stanowisko pracy:
Referent ds. infrastruktury drogowej i energetyki / Inspektor ds. infrastruktury drogowej i energetyki.
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Jonkowie ul. Klonowa 2; 11-042 Jonkowo
Rodzaj wykonywanej pracy: praca biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie.
II. Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie, lub spełnienie wymogów określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
2. wykształcenie: referent - minimum średnie i co najmniej 2 lata stażu pracy lub wyższe; inspektor -  wyższe i co najmniej 3 lata stażu pracy,
3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4. nieposzlakowana opinia,
5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
7. prawo jazdy kategorii B.
Uwaga: Osoby, które nie spełnią wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
III. Wymagania dodatkowe:
1. znajomość przepisów prawnych z zakresu: ustawy o drogach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o transporcie drogowym,  ustawy o samorządzie gminnym, ustawy  o pracownikach samorządowych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej,
2. umiejętność pracy pod presją czasu,
3. umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
4. samodzielność, dokładność, rzetelność,
5. odpowiedzialność, komunikatywność,
6. wysoka kultura osobista.
IV.  Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  1.  
2.  Prowadzenie ewidencji nazw ulic i placów,
3. Bieżące naprawy i utrzymanie dróg gminnych, chodników i ścieżek rowerowych,
4. Zimowe utrzymanie dróg,
5. Numeracja porządkowa nieruchomości,
6. Organizacja bezpieczeństwa ruchu drogowego- oznakowanie, stała i tymczasowa organizacja ruchu,
7. Wydawanie zezwoleń na roboty w pasie drogowym – zajmowanie pasa drogowego,
8. Wydawanie decyzji w sprawie naliczenia opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego,
9. Lokalizacja urządzeń infrastruktury,
10. Utrzymanie terenów zielonych, urządzeń melioracyjnych,
11. Udział w naradach koordynacyjnych,
12. Koordynacja prac pracowników robót publicznych i interwencyjnych,
13. Organizacja zbiórki odpadów gabarytowych,
14. Budowa, rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego,
15. Koordynacja i współpraca z operatorem konserwacji oświetlenia,
16. Współpraca z komitetami osiedlowymi w sprawie oświetlenia ulicznego.
V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  1. list motywacyjny  z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku,
  1. życiorys zawodowy – curriculum vitae,
3.   kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4.   kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie- poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (świadectwo pracy- poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, zaświadczenie o zatrudnieniu),
6. kserokopie dokumentów poświadczających znajomość języka polskiego (dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) – zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, 
7. oświadczenie o stanie zdrowia potwierdzające brak przeciwskazań do pracy na określonym stanowisku,
8.  oświadczenia o:
  1. pełnej zdolności do czynności prawnych
  2. korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  3. niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć oryginał zapytania o karalność z Krajowego Rejestru Karnego,
d. o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych do celów rekrutacji (dokument do pobrania Oferty pracy/ Załączniki do pobrania)
9. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych - poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
10. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Uwaga: Kandydat w II etapie postępowania konkursowego może być zobowiązany do okazania oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego.
VI. Wskaźnik niepełnosprawności.
Wójt Gminy Jonkowo informuje, że w miesiącu czerwcu 2022r. wskaźnik zatrudnienia w Urzędzie Gminy w Jonkowie osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6%.
VII. Termin składania dokumentów.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko referent ds. infrastruktury drogowej i energetyki / inspektor ds. infrastruktury drogowej i energetyki.  Nr oferty: OG.2110.23.2022 w terminie do dnia 22 lipca 2022r. do godz. 1300 w biurze podawczym Urzędu Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2 lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy w Jonkowie, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2  (liczy się data wpływu do urzędu). Dokumenty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VIII. Dodatkowe informacje:
Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie przez Komisję konkursową powołaną przez Wójta Gminy Jonkowo. W wyniku analizy dokumentów komisja wytypuje listę kandydatów, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu.
Kandydaci zakwalifikowani do II etapu zostaną o terminie i miejscu jego przeprowadzenia poinformowani telefonicznie.
Etap II – test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna lub  rozmowa kwalifikacyjna.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Jonkowo (www.bip.jonkowo.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2.
Dopuszcza się zatrudnienie na czas określony.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 670 69 25
Dostępność architektoniczna:
Wejście główne od strony ulicy odbywa się po schodach, obok wejścia znajduje się winda dla osób niepełnosprawnych. Windę uruchamia pracownik urzędu, którego należy powiadomić dzwonkiem, znajdującym się przy windzie.
Przed budynkiem Urzędu wyznaczono miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
W biurze podawczym zainstalowano pętlę indukcyjną do obsługi osób słabosłyszących.
Biuro podawcze Urzędu znajduje po lewej stronie od wejścia głównego.
Toalety w budynku nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Na piętro budynku prowadzą schody, brak windy.
Urząd oferuje usługę tłumacza on-line dostępną po wybraniu opcji tłumacza języka migowego w nagłówku strony internetowej. Do skorzystania z tej formy niezbędne jest posiadanie urządzenia (smartfon, tablet) z dostępem do internetu i wbudowaną kamerą.
 
 
Wójt Gminy Jonkowo
Urząd Gminy
ul. Klonowa 2
11-042 Jonkowo
 
 
KLAUZULA INFORMACYJNA - REKRUTACJA PRACOWNIKA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1, dalej zwanego RODO informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Wójt Gminy Jonkowo z siedzibą pod adresem 11-042 Jonkowo ul. Klonowa 2 , tel. 89 512 92 37, e-mail: .
2) Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pomocą adresu email: lub pisemnie na adres Administratora.
3) Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego2, natomiast inne dane, na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
4) W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią:
  1. 1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca
    1974 r. Kodeks pracy (obowiązki wynikające bezpośrednio z przepisów prawa),
b)  2art. 6 ust. 1 lit. b RODO (czynności zmierzające do zawarcia umowy),
c)  3art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zakresie wyrażonej przez Państwa zgody).
5) Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą usuwane niezwłocznie po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 3 miesiące od chwili otrzymania przez Administratora aplikacji rekrutacyjnej.
6) Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą  podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
7) Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
8) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d) prawo do usunięcia danych osobowych;
e) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
9) Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 oraz § 3-5  Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
10) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-07-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Biskupska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-07-05 08:56:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-07-05 08:58:06
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-07-05 08:58:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
944 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wysokość podstawowej kwoty dotacji i statystycznej liczby dzieci po aktualizacji – czerwiec 2022 r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Wysokość podstawowej kwoty dotacji i statystycznej liczby dzieci po aktualizacji – czerwiec 2022 r.
 
 
  1. Roczna podstawowa kwota dotacji na 2022 rok na jedno dziecko dla przedszkoli w Gminie Jonkowo wynosi 16.927,25 zł, tj. 1.410,60 zł miesięcznie na jedno dziecko. Miesięczna kwota dotacji na jedno dziecko dla niepublicznego przedszkola na terenie Gminy Jonkowo stanowi 75% podstawowej kwoty dotacji, tj. 1.057,95 zł.
  2. Statystyczna liczba dzieci w przedszkolu prowadzonym przez Gminę Jonkowo (wg SIO na dzień 30.09.2021 r.) pomniejszona o statystyczną liczbę dzieci niepełnosprawnych w tym przedszkolu, posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego (wg SIO na dzień 30.09.2021 r.) – 96,00 dzieci.
 
 
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-07-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Adrianna Samul
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-07-01 07:57:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-07-01 07:58:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-15 11:57:49
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1035 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie nr. 99/2022

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 99/2022
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 28 czerwca 2022 roku
 
w sprawie skrócenia czasu pracy pracowników Urzędu Gminy w Jonkowie w czasie trwania upałów
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j; Dz. U. z 2022r. poz. 559 z późn. zm.), art. 207 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j; Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z póź.zm.)  oraz zgodnie z § 15 ust.1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 roku w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy
(t.j; Dz. U. z 2003 r.  poz. 1650 z późn. zm.)  zarządzam co następuje;
§1
  1. Z uwagi na utrzymujące się upały  zarządzam skrócenie czasu pracy pracowników Urzędu Gminy w Jonkowie w dniach 28 czerwiec – 01 lipiec 2022 roku
  2. W okresie tym Urząd Gminy w Jonkowie będzie czynny w godzinach  7:00-14:00
  3. Skrócenie czasu pracy nie powoduje  obniżenia wynagrodzenia pracowników
§2
        Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
 
§3
          Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-06-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Izabela Tyszer
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-06-29 18:37:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-06-29 18:49:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-15 11:57:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1015 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji