Stanowisko d/s nieruchomości
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Stanowisko d/s nieruchomości
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2022-02-03 07:43:01 przez Administrator Systemu
Akapit nr - brak tytułu
Stanowisko d/s nieruchomości
Referat Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości oraz Programów Pomocowych
Kierownik: Mariola Sarna
Osoba odpowiedzialna: Wioletta Rudzińska,
Siedziba: Urząd Gminy Jonkowo, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2, pok. 11
Telefon kontaktowy: 89 670 69 33
e-mail:
Godziny urzędowania: wtorek-czwartek: 7.00-15.00, piątek 7.00-13.00
ZAKRES CZYNNOŚCI INSPEKTORA DS. NIERUCHOMOŚCI
Pełniący funkcję: WIOLETTA RUDZIŃSKA
Pełniący funkcję: WIOLETTA RUDZIŃSKA
I. Zadania i czynności wykonywane przez pracownika:
- Tworzenie zasobów gruntowych,
- Wystawianie zleceń rzeczoznawcom majątkowym na sporządzanie operatów szacunkowych,
- Sporządzanie wykazów nieruchomości, lokali przeznaczonych do sprzedaży lub oddania w użytkowanie wieczyste,
- Sporządzanie protokołów uzgodnień z nabywcami,
- Organizowanie przetargów na zbycie nieruchomości,
- Sporządzanie ogłoszeń o przetargach,
- Sporządzanie wniosków dotyczących zakładania ksiąg wieczystych, ujawniania podziałów, prostowanie błędów,
- Przeprowadzanie postępowań spadkowych,
- Przygotowanie projektów uchwał,
- Przygotowanie dokumentów do Notariusza,
- Wystawianie decyzji o przekształceniu użytkowania wieczystego na własność,
- Sprzedaż użytkowania wieczystego,
- Rezygnacja z prawa pierwokupu,
- Komunalizacja mienia,
- Sprzedaż lokali mieszkalnych,
- Sprawozdania dotyczące nieruchomości,
- Obsługa programu PUMA NIERUCHOMOŚCI,
- Sprawozdawczość dotycząca nieruchomości gminnych,
- Prowadzenie gminnej ewidencji zabytków i realizacja programu opieki nad zabytkami,
- Rozgraniczenia nieruchomości,
- Decyzje planistyczne,