ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Stanowisko ds. gospodarki komunalnej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Stanowisko ds. gospodarki komunalnej

Informacja ogłoszona dnia 2019-03-19 11:44:34 przez Administrator Systemu

Akapit nr 1 - brak tytułu

Kierownik: Mariusz Olkowski
Osoba odpowiedzialna: Aneta Kruk
Siedziba: Urząd Gminy Jonkowo, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2, pok. 12
Telefon kontaktowy: 89 670 69 27
e-mail:
Godziny urzędowania: poniedziałek - piątek 7.00-15.00
 
ZAKRES CZYNNOŚCI:
I. Zadania i czynności wykonywane przez pracownika:
 
  1. Sporządzenie i przygotowywanie umów na dzierżawę gruntów stanowiących własność Gminy Jonkowo, uchwały w sprawie określenia zasad gospodarki nieruchomościami, prowadzenie bieżącej ewidencji dzierżaw w programie PUMA moduł NIERUCHOMOŚCI.
  2. Prowadzenie spraw związanych z najmem lokali mieszkalnych i budynków komunalnych: analizowanie potrzeb mieszkaniowych i podejmowanie działań zmierzających do ich zaspokojenia, zawieranie umów na wynajem lokali
    i pomieszczeń gospodarczych, naliczanie czynszu najmu , rozwiązywanie umów najmu, wynajmowanie pomieszczeń gospodarczych na cele socjalne, stwierdzanie uprawnień do najmu lokali po śmierci dotychczasowego najemcy
  3. Przekwaterowanie do innego lokalu mieszkalnego osób z budynków przeznaczonych do rozbiórki lub remontu,
  4. Opracowanie projektu list przydziału mieszkań i ich realizowanie,
  5. Prowadzenie spraw dotyczących ewidencji zasobów lokalowych,
  6. Prowadzenie egzekucji administracyjnej ( eksmisja) w sprawach lokalowych oraz usuwanie skutków samowoli lokalowej,
  7. Prowadzenie książek obiektu budowlanego w tym zlecanie okresowych kontroli
    i opracowywanie planu remontów,
  8. Wydawanie postanowień i decyzji z zakresu podziału nieruchomości,
  9. Wydawanie wypisów i wyrysów z planu miejscowego,
10. Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu działek w planach zagospodarowania przestrzennego,
11. Wydawanie decyzji dotyczących opłat adiacenckich z tytułu podziału,
12. Wydawanie decyzji dotyczących opłat adiacenckich z tytułu budowy infrastruktury

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Maja Mindak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-03-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Maja Mindak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-03-19 11:44:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-03-19 11:44:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-09-01 07:26:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2452 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony