ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Jonkowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenia o naborze

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Ogłoszenie o naborze

Akapit nr 1 - brak tytułu

Jonkowo, 07.01.2019 r.
 
OGŁOSZENIE
 
Wójt Gminy Jonkowo poszukuje kandydata na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością inspektora ds. budżetu - Pełny etat.
 
I. Zakres wykonywanych zadań:  
  1. Prowadzenie analityki i syntetyki dochodów jednostki oraz Budżetu Gminy:
  • sprawozdawczość: 
  • Rb 27S- miesięczne, kwartalne, roczne Rb 50, Rb 27ZZ, Rb Z, Rb N, Rb ZN, Rb UZ, Rb UN, Rb ST, Rb -PDP
  •  uzgadnianie sald (konta zespołu „2”),
  •  uzgadnianie wpływów, zwrotów, odpisów, wpisów hipotecznych, opłat z tyt. użytkowania wieczystego, opłat z tyt. czynszów z księgowością podatkową,
  •  uzgadnianie wpływów, zwrotów, odpisów z tyt. opłaty za sprzedaż napoi alkoholowych,
  •  rozliczanie wniesionych wadiów na poczet kupna nieruchomości oraz przeprowadzonych inwestycji,
  •  przestrzeganie terminów rozliczania wpłat z tyt. : funduszu alimentacyjnego, zaliczki alimentacyjnej, opłaty za udostępnienie danych osobowych, karty dużej rodziny.
  1. Uzgodnienie należności wpływów, zwrotów, odpisów z tytułu opłat planistycznych, adiacenckich i eksploatacyjnych, za zajęcie pasa drogowego, za służebność przesyłu, sprzedaż nieruchomości, za kary z ochrony środowiska i wszelkie inne występujące w toku bieżącej pracy z pracownikiem prowadzącym ewidencję opłat w module „opłaty różne”.
  2. Prowadzenie analityki, syntetyki, dokonywanie przelewów z subkonta dochodów Fundusz Pracy Młodociani.                                                                           
  3. Prowadzenie analityki, syntetyki, dokonywanie przelewów z subkonta dochodów DEPOZYTY                                                                                                                  
  4. Sporządzanie i przekazywanie informacji o kwocie dotacji do GOPS-u na dzień 10, 20
    i koniec każdego miesiąca.
  5. Sporządzanie bilansu organu i jednostki, rachunku zysków i strat, funduszu jednostki.
  6. Prowadzenie syntetyki i analityki Funduszu Świadczeń
  7. Prowadzenie ewidencji wyposażenia i wartości niematerialnych i prawnych w module Środki Trwałe.
  8. Prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości środków trwałych, w systemie ŚRODKI TRWAŁE: wprowadzanie zmian, uzgadnianie sald, naliczanie amortyzacji, umorzenia.
  9. Sporządzanie rocznego sprawozdania w portalu GUS dot. środków trwałych (Urzędu Gminy, zbiorcze na podstawie sprawozdań poszczególnych jednostek).
II. Wymagania niezbędne do podjęcia pracy:
  1. wykształcenie wyższe kierunkowe; ekonomia, finanse, rachunkowość i trzyletni staż pracy w tym minimum rok doświadczenia zawodowego na stanowisku księgowej/księgowego w jednostce budżetowej lub średnie ekonomiczne i pięcioletni staż pracy w tym minimum rok doświadczenia zawodowego na stanowisku księgowej/księgowego w jednostce budżetowej,
  2. nieposzlakowana opinia,
  3. obywatelstwo polskie,
  4. pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
  7. umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych.
III. Wymagane dokumenty:
  1. życiorys (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy,
  5. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  6. oświadczenie o stanie zdrowia potwierdzające brak przeciwskazań do pracy na określonym stanowisku,
  7. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania
    w pełni z praw publicznych, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych do celów rekrutacji (dokument do pobrania)
 
IV. Miejsce i termin składania ofert
Wymagane dokumenty  należy składać w zamkniętych kopertach z podaniem adresu zwrotnego, w  sekretariacie Urzędu Gminy w Jonkowie lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Jonkowie) z dopiskiem „Oferta zatrudnienia na zastępstwo za inspektora  ds. budżetu” w terminie do 21.01.2019r. do godziny 1600 .

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Izabela Tyszer
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-01-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Izabela Tyszer
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-01-07 15:16:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-01-07 15:17:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-01-07 15:17:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2158 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Akapit nr 1 - brak tytułu

OG.2110.13.2018
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
I. Stanowisko pracy:
Inspektor ds. infrastruktury drogowej.
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Jonkowie ul. Klonowa 2; 11-042 Jonkowo.
Rodzaj wykonywanej pracy: praca biurowa z wykorzystaniem komputera,  praca w terenie.
II. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. wykształcenie wyższe (pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów
    o szkolnictwie wyższym) i trzyletni staż pracy lub średnie o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku i pięcioletni staż pracy,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
Uwaga: Osoby, które nie spełnią wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
III. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów z zakresu ustawy o drogach publicznych, prawa zamówień publicznych  ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o transporcie drogowym, przepisów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
  2. prawo jazdy KAT B,
  3. mile widziany staż pracy w administracji publicznej,
  4. rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, komunikatywność.
IV. Do zadań wykonywanych na stanowisku należy:
  1. Przygotowanie wstępnej informacji o stanie wykonania uchwał Rady Gminy,
  2. Prowadzenie ewidencji dróg gminnych i obiektów mostowych,
  3. Wydawanie zezwoleń na roboty w pasie drogowym – zajmowanie pasa drogowego,
  4. Prowadzenie i analiza spraw dotyczących społecznych komitetów osiedlowych,
  5. Wydawanie decyzji w sprawie naliczenia opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego,
  6. Utrzymanie dróg gminnych oraz urządzeń z nimi związanych,
  7. Zimowe utrzymanie dróg gminnych i rolniczych,
  8. Organizacja bezpieczeństwa ruchu drogowego, oznakowanie pionowe i poziome,
  9. Nazewnictwo ulic i placów oraz numeracja nieruchomości,
  10. Nadzór i współpraca z operatorem w zakresie usuwania nieczystości stałych i płynnych,
  11. Organizacja zbiórki odpadów gabarytowych.
  12. Budowa, rozbudowa i modernizacja oświetlenia drogowego w gminie,
  13. Koordynacja i współpraca z operatorem konserwacji oświetlenia drogowego,
V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  2. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu lub dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej),
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
  6. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku inspektor lub oświadczenie kandydata o stanie zdrowia,
  7. oświadczenia o:
  1. pełnej zdolności do czynności prawnych,
  2. korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  3. posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  4. niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć oryginał zapytania o karalność z Krajowego Rejestru Karnego,
  5. o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych do celów rekrutacji (dokument do pobrania),
  1. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 z późn. zm.).
VI. Wskaźnik niepełnosprawności.
Wójt Gminy Jonkowo informuje, że w miesiącu listopadzie 2018r. wskaźnik zatrudnienia w Urzędzie Gminy w Jonkowie osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6%.
VII. Termin składania dokumentów.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko inspektor ds. infrastruktury drogowej, Nr oferty: OG.2110.13.2018 w terminie do dnia 08 stycznia 2019r. do godz. 1500 w sekretariacie Urzędu Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2 lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy w Jonkowie, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2  (liczy się data wpływu do urzędu). Dokumenty złożone po wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
VIII. Dodatkowe informacje:
Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie przez Komisję konkursową powołaną przez Wójta Gminy Jonkowo. W wyniku analizy dokumentów komisja wytypuje listę kandydatów, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu.
Kandydaci zakwalifikowani do II etapu zostaną o terminie i miejscu przeprowadzenia poinformowani telefonicznie.
Etap II – test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna lub  rozmowa kwalifikacyjna.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Jonkowo (www.bip.jonkowo.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2.
Dopuszcza się zatrudnienie na czas określony.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 670 69 25
 
Klauzula informacyjna dotycząca realizacji zdań związanych z procesem rekrutacji
Zgodnie z obowiązkiem nałożonym art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), poniżej przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
  1. administratorem danych osobowych jest Gmina Jonkowo (ul Klonowa 2, 11-042 Jonkowo tel. 895129237, 896706911, ) (dalej: Administrator).
  2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem email: inspektor@cbi24pl,
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenie j/w o ochronie danych oraz Kodeksu Pracy – Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.) w celu rekrutacji do pracy w Urzędzie Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2 11-042 Jonkowo.
  4. Dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom zewnętrznym.
  5. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.
  6. Jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Staszica 2, 00-193 Warszawa.
  7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa pracy, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
  8. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe uczestniczenie w procesie rekrutacji.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Izabela Tyszer
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-12-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Izabela Tyszer
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-12-11 13:50:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-12-11 13:51:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-12-11 13:51:27
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2782 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 96 /2018
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia  21 listopada 2018r.
 
w sprawie: ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo  
Na podstawie art. 31 i art. 33 ust. 1, 3, 5, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r., poz. 994  z późn. zm.), w zw. z art. 11 ust. 1, art. 12 ust. 1, art. 13 ust. 1-2a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
 
§ 1.
1. Ogłasza się nabór kandydatów  na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo na stanowisko Referenta ds. obsługi Rady Gminy.
2. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 96/2018
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 21 listopada 2018r.
OG.2110.12.2018
 
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
I. Stanowisko pracy:
Referent ds. obsługi Rady Gminy
Wymiar czasu pracy: 0,5 etatu
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Jonkowie ul. Klonowa 2; 11-042 Jonkowo.
Rodzaj wykonywanej pracy: praca biurowa z wykorzystaniem komputera.
II. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. minimum średnie wykształcenie
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
  7. staż pracy- minimum roczny staż pracy.
Uwaga: Osoby, które nie spełnią wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
III. Wymagania dodatkowe podlegające ocenie:
  1. znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym , instrukcji kancelaryjnej, Kodeksu postępowania administracyjnego i innych przepisów obowiązujących na stanowisku,
  2. umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
  3. samodzielność, dokładność, rzetelność,
  4. odpowiedzialność, komunikatywność,
  5. umiejętność analitycznego myślenia,
  6. preferowane osoby z doświadczeniem w pracy na stanowisku pracownika biurowego lub o podobnym charakterze,
IV. Do zadań wykonywanych na stanowisku należy:
  1. prowadzenie biura Rady, w tym zapewnienie obsługi administracyjnej, załatwianie wszelkich spraw kancelaryjno-technicznych związanych z obsługą Rady oraz jednostek pomocniczych Gminy,
  2. prowadzenie sekretariatu Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady,
  3. podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady, jej komisji i Wójta,
  4. protokołowanie obrad sesji Rady Gminy,
  5. protokołowanie obrad komisji Rady Gminy,
  6. prowadzenie rejestru uchwał Rady Gminy,
  7. prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez Radnych, przekazywanie wniosków zapytań i interpelacji Wójtowi, odpowiednim stanowiskom pracy Urzędu i kierownikom jednostek organizacyjnych,
  8. opracowywanie oraz przechowywanie materiałów z obrad, uchwał, wniosków, opinii oraz przekazywanie organom nadzoru (w tym RIO i wojewodzie), pracownikom Urzędu Gminy lub innym jednostkom,
  9. konwersja uchwał rady gminy, które podlegają publikacji do odpowiedniej formy elektronicznej,
  10. nadzorowanie ogłaszania uchwał w sposób zwyczajowo przyjęty oraz przekazywanie ich do publikacji w dzienniku urzędowym,
  11. przekazywanie uchwał Rady do wszystkich komórek organizacyjnych Urzędu, jednostek organizacyjnych gminy i innych zainteresowanych podmiotów,
  12. czuwanie na terminowym załatwianiem wniosków komisji, interpelacji i wniosków radnych,
  13. przygotowywanie materiałów do obrad  Rady Gminy posiedzeń komisji,
  14. wykonywanie czynności w zakresie archiwizowania dokumentów Rady oraz przechowywanie nośników zapisu elektronicznego z sesji Rady,
  15. przekazywanie – za pośrednictwem Sekretariatu Urzędu – korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych,
  16. planowanie i rozliczanie wydatków związanych z obsługą Rady, w tym przygotowywanie informacji do wypłat diet za posiedzenia,
  17. wykonywanie innych czynności zleconych przez Przewodniczącego Rady Gminy,
  18. współpraca z sołectwami,
  19. organizowanie szkoleń dla Radnych i Sołtysów.
 
V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  2. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu lub dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej),
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
  6. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku referent lub oświadczenie kandydata o stanie zdrowia,
  7. oświadczenia o:
  1. pełnej zdolności do czynności prawnych,
  2. korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  3. posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  4. niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć oryginał zapytania o karalność z Krajowego Rejestru Karnego,
  5. o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych do celów rekrutacji (dokument do pobrania),
  1. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 z późn. zm.).
Kserokopie składanych dokumentów poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
VI. Wskaźnik niepełnosprawności.
Wójt Gminy Jonkowo informuje, że w miesiącu październiku 2018r. wskaźnik zatrudnienia w Urzędzie Gminy w Jonkowie osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6%.
VII. Termin składania dokumentów.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Referent ds. obsługi Rady Gminy, Nr oferty: OG. 2110.12.2018 w terminie do dnia 03 grudnia  2018r. do godz. 1600  w sekretariacie Urzędu Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2 lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy w Jonkowie, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2  (liczy się data wpływu do urzędu). Dokumenty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VIII. Dodatkowe informacje:
Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie przez komisję konkursową powołaną przez Wójta Gminy Jonkowo. W wyniku analizy dokumentów komisja wytypuje listę kandydatów, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu.
Kandydaci zakwalifikowani do II etapu zostaną o terminie i miejscu przeprowadzenia poinformowani.
Etap II – test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna lub  rozmowa kwalifikacyjna.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Jonkowo (www.bip.jonkowo.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2.
Dopuszcza się zatrudnienie na czas określony.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 670 69 25
Klauzula informacyjna dotycząca realizacji zdań związanych z procesem rekrutacji
Zgodnie z obowiązkiem nałożonym art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), poniżej przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
  1. administratorem danych osobowych jest Gmina Jonkowo (ul Klonowa 2, 11-042 Jonkowo tel. 895129237, 896706911, ) (dalej: Administrator).
  2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem email: inspektor@cbi24pl,
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenie j/w o ochronie danych oraz Kodeksu Pracy – Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.) w celu rekrutacji do pracy w Urzędzie Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2 11-042 Jonkowo.
  4. Dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom zewnętrznym.
  5. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.
  6. Jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Staszica 2, 00-193 Warszawa.
  7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa pracy, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
  8. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe uczestniczenie w procesie rekrutacji.
  9. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty ogłoszenia wyników naboru. Po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone, usunięte. Okres przechowywania danych osobowych skróci się, jeżeli w terminie do 2 tygodni po ogłoszeniu wyników naboru  złożone dokumenty zostaną odebrane przez Panią/Pana lub odesłane przez Urząd.

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Izabela Tyszer
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-11-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Izabela Tyszer
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-11-21 13:03:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-11-21 13:03:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-11-21 13:04:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2091 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 85/2018
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 23 października 2018r.
 
w sprawie: ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo 
Na podstawie art. 31 i art. 33 ust. 1, 3, 5, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r., poz. 994  z  póź. zm.), w zw. z art. 11 ust. 1, art. 12 ust. 1,  art. 13 ust. 1-2a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
 
§ 1.
1. Ogłasza się nabór kandydatów  na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo na stanowisko inspektor ds. infrastruktury drogowej.
2. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
 
Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 85/2018
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 23 października 2018 r.
OG.2110.11.2018
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
I. Stanowisko pracy:
Inspektor ds. infrastruktury drogowej.
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Jonkowie ul. Klonowa 2; 11-042 Jonkowo.
Rodzaj wykonywanej pracy: praca biurowa z wykorzystaniem komputera i praca w terenie.
II. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. wykształcenie wyższe (pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów
    o szkolnictwie wyższym) i minimum trzyletni staż pracy lub średnie o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku i pięcioletni staż pracy,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
Uwaga: Osoby, które nie spełnią wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
III. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów z zakresu ustawy o drogach publicznych, prawa zamówień publicznych  ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o transporcie drogowym przepisów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
  2. prawo jazdy KAT B,
  3.  mile widziany staż pracy w administracji publicznej,
  4.  rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, komunikatywność.
IV. Do zadań wykonywanych na stanowisku należy:
  1. Przygotowanie wstępnej informacji o stanie wykonania uchwał Rady Gminy,
  2. Prowadzenie ewidencji dróg gminnych i obiektów mostowych,
  3. Wydawanie zezwoleń na roboty w pasie drogowym – zajmowanie pasa drogowego,
  4. Prowadzenie i analiza spraw dotyczących społecznych komitetów osiedlowych,
  5. Wydawanie decyzji w sprawie naliczenia opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego,
  6. Utrzymanie dróg gminnych oraz urządzeń z nimi związanych,
  7. Zimowe utrzymanie dróg gminnych i rolniczych,
  8. Organizacja bezpieczeństwa ruchu drogowego, oznakowanie pionowe i poziome,
  9. Nazewnictwo ulic i placów oraz numeracja nieruchomości,
  10. Nadzór i współpraca z operatorem w zakresie usuwania nieczystości stałych i płynnych,
  11. Organizacja zbiórki odpadów gabarytowych.
  12. Budowa, rozbudowa i modernizacja oświetlenia drogowego w gminie,
  13. Koordynacja i współpraca z operatorem konserwacji oświetlenia drogowego,
V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  1.  kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  2. życiorys (CV) z dokładnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem,
  3. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu lub dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej),
  6. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
  7. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku inspektor lub oświadczenie kandydata o stanie zdrowia,
  8. oświadczenia o:
  1. pełnej zdolności do czynności prawnych,
  2. korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  3. posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  4. niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć oryginał zapytania o karalność z Krajowego Rejestru Karnego,
  5. o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych do celów rekrutacji (dokument do pobrania),
  1. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 z późn. zm.).
VI. Wskaźnik niepełnosprawności.
Wójt Gminy Jonkowo informuje, że w miesiącu wrześniu 2018r. wskaźnik zatrudnienia w Urzędzie Gminy w Jonkowie osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6%.
VII. Termin składania dokumentów.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko inspektor ds. infrastruktury drogowej, Nr oferty: OG.2110.11.2018 w terminie do dnia 06 listopada 2018r. do godz. 1500 w sekretariacie Urzędu Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2 lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy w Jonkowie, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2  (liczy się data wpływu do urzędu). Dokumenty złożone po wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
VIII. Dodatkowe informacje:
Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie przez Komisję konkursową powołaną przez Wójta Gminy Jonkowo. W wyniku analizy dokumentów komisja wytypuje listę kandydatów, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu.
Kandydaci zakwalifikowani do II etapu zostaną o terminie i miejscu przeprowadzenia poinformowani telefonicznie.
Etap II – test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna lub  rozmowa kwalifikacyjna.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Jonkowo (www.bip.jonkowo.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2.
Dopuszcza się zatrudnienie na czas określony.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 670 69 25

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Izabela Tyszer
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-10-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Izabela Tyszer
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-10-23 11:11:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-10-23 11:12:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-10-23 11:12:27
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2191 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 77 /2018
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 28 września 2018r.
 
w sprawie: ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo 
Na podstawie art. 31 i art. 33 ust. 1, 3, 5, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r., poz. 994  z  póź. zm.), w zw. z art. 11 ust. 1, art. 12 ust. 1,  art. 13 ust. 1-2a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 z póź. zm.) zarządzam, co następuje:
 
§ 1.
1. Ogłasza się nabór kandydatów  na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jonkowo na stanowisko inspektor ds. inwestycji.
2. Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
 
Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 77/2018
Wójta Gminy Jonkowo
z dnia 28 września 2018r.
OG.2110.10.2018
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
I. Stanowisko pracy:
Inspektor ds. inwestycji
Wymiar czasu pracy: ¾ etatu
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Jonkowie ul. Klonowa 2; 11-042 Jonkowo.
Rodzaj wykonywanej pracy: praca biurowa z wykorzystaniem komputera, praca w terenie.
II. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. wykształcenie wyższe kierunkowe (pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym) i 3 letni staż pracy lub średnie o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku i pięcioletni staż pracy,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
     z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
Uwaga: Osoby, które nie spełnią wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczone
do udziału w prowadzonym postępowaniu.
III. Wymagania dodatkowe:
  1. doświadczenie w realizacji procesów inwestycyjnych,
  2. doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych,
  3. odpowiedzialność, systematyczność, dokładność,  rzetelność, komunikatywność,
IV. Do zadań wykonywanych na stanowisku należy:
1. Kompleksowe przygotowanie procesu inwestycyjnego min.;
  • zlecanie wykonania podkładów geodezyjnych pod planowane prace,
  • występowanie o wydawanie decyzji o warunkach zabudowy, o ustaleniu lokalizacji celu publicznego,
  • zlecanie wykonania kompletnego projektu technicznego wraz z pozwoleniem
    na budowę,
  • kosztorysem inwestorskim i specyfikacją wykonania robót, przygotowywanie materiałów i dokumentów niezbędnych do wykonania projektu,
  • współpraca z projektantem przy załatwieniu zezwoleń przejścia przez teren,
  • bieżący nadzór nad realizacją inwestycji, udział w odbiorach częściowych i końcowych robót,
  • nadzór nad inwestycją przez okres trwania gwarancji.
2. Przygotowywanie umów z wykonawcą na wykonanie prac.
3. Wybór wykonawców w postępowaniach nie przetargowych, przygotowanie umowy.
4. Określanie wartości zgłoszonych do wykonania prac remontowych w budynkach szkolnych i komunalnych.
5. Przygotowywanie załączników do składanych wniosków o dofinansowanie inwestycji
ze środków unijnych.
6. Przygotowywanie informacji o inwestycjach  do projektu budżetu
 
V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  2. życiorys (CV) z dokładnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem,
  3. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu lub dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej),
  6. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
  7. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku inspektor lub oświadczenie kandydata o stanie zdrowia,
  8. oświadczenia o:
  1. pełnej zdolności do czynności prawnych,
  2. korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  3. posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  4. niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć oryginał zapytania o karalność z Krajowego Rejestru Karnego,
  5. o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych do celów rekrutacji (dokument do pobrania),
  1. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 z późn. zm.).
Kserokopie składanych dokumentów poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
VI. Wskaźnik niepełnosprawności.
Wójt Gminy Jonkowo informuje, że w miesiącu sierpniu 2018r. wskaźnik zatrudnienia w Urzędzie Gminy w Jonkowie osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6%.
VII. Termin składania dokumentów.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko inspektor ds. inwestycji, Nr oferty: OG. 2110.10.2018 
w terminie do dnia 09 października 2018r. do godz. 1500  w sekretariacie Urzędu Gminy
 w Jonkowie, ul. Klonowa 2 lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy w Jonkowie, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2  (decyduje data wpływu do Urzędu ). Dokumenty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VIII. Dodatkowe informacje:
Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie przez komisję konkursową powołaną przez Wójta Gminy Jonkowo. W wyniku analizy dokumentów komisja wytypuje listę kandydatów, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu.
Kandydaci zakwalifikowani do II etapu zostaną o terminie i miejscu przeprowadzenia poinformowani.
Etap II – test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna lub  rozmowa kwalifikacyjna.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Jonkowo (www.bip.jonkowo.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2.
Dopuszcza się zatrudnienie na czas określony.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 670 69 25

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Izabela Tyszer
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-09-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Izabela Tyszer
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-09-28 11:34:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-09-28 11:34:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-09-28 11:34:30
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2114 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Akapit nr 1 - brak tytułu

OG.2110.8.2018
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
I. Stanowisko pracy:
Inspektor ds. infrastruktury drogowej.
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Jonkowie ul. Klonowa 2; 11-042 Jonkowo.
Rodzaj wykonywanej pracy: praca biurowa z wykorzystaniem komputera i praca w terenie.
II. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. wykształcenie wyższe (pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym) mile widziane o kierunku technicznym lub administracyjnym,
  3. minimum trzyletni staż pracy
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
III. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów z zakresu ustawy o drogach publicznych, prawa zamówień publicznych  ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o transporcie drogowym przepisów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
  2. prawo jazdy KAT B,
  3.  mile widziany staż pracy w administracji publicznej,
  4.  rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, komunikatywność.
 
IV. Do zadań wykonywanych na stanowisku należy:
  1. Przygotowanie wstępnej informacji o stanie wykonania uchwał Rady Gminy,
  2. Prowadzenie ewidencji dróg gminnych i obiektów mostowych,
  3. Wydawanie zezwoleń na roboty w pasie drogowym – zajmowanie pasa drogowego,
  4. Prowadzenie i analiza spraw dotyczących społecznych komitetów osiedlowych,
  5. Wydawanie decyzji w sprawie naliczenia opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego,
  6. Utrzymanie dróg gminnych oraz urządzeń z nimi związanych,
  7. Zimowe utrzymanie dróg gminnych i rolniczych,
  8. Organizacja bezpieczeństwa ruchu drogowego, oznakowanie pionowe i poziome,
  9. Nazewnictwo ulic i placów oraz numeracja nieruchomości,
  10. Nadzór i współpraca z operatorem w zakresie usuwania nieczystości stałych i płynnych,
  11. Organizacja zbiórki odpadów gabarytowych.
  12. Budowa, rozbudowa i modernizacja oświetlenia drogowego w gminie,
  13. Koordynacja i współpraca z operatorem konserwacji oświetlenia drogowego,
 
V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  1.  kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  2. życiorys (CV) z dokładnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem,
  3. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu lub dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej),
  6. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
  7. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku inspektor lub oświadczenie kandydata o stanie zdrowia,
  8. oświadczenia o:
  1. pełnej zdolności do czynności prawnych,
  2. korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  3. posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  4. niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć oryginał zapytania o karalność z Krajowego Rejestru Karnego,
  5. o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych do celów rekrutacji (dokument do pobrania),
  1. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r., poz. 1260).
VI. Wskaźnik niepełnosprawności.
Wójt Gminy Jonkowo informuje, że w miesiącu lipcu 2018r. wskaźnik zatrudnienia w Urzędzie Gminy w Jonkowie osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6%.
VII. Termin składania dokumentów.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko inspektor ds. infrastruktury drogowej, Nr oferty: OG.2110.8.2018 w terminie do dnia 28 sierpnia 2018r. do godz. 1500 osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2 lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy w Jonkowie, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2  (liczy się data wpływu do urzędu). Dokumenty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VIII. Dodatkowe informacje:
Dokumenty złożone po wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Osoby, które nie spełnią wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie przez komisję konkursową powołaną przez Wójta Gminy Jonkowo. W wyniku analizy dokumentów komisja wytypuje listę kandydatów, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu.
Kandydaci zakwalifikowani do II etapu zostaną o terminie i miejscu przeprowadzenia poinformowani.
Etap II – test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna lub  rozmowa kwalifikacyjna.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Jonkowo (www.bip.jonkowo.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2.
Dopuszcza się zatrudnienie na czas określony.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 670 69 25

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Izabela Tyszer
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-08-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Izabela Tyszer
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-08-16 08:17:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-08-16 08:19:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-08-28 09:37:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2288 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Referent d/s Oświaty

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                             Jonkowo, 18.06.2018 r.
 
OGŁOSZENIE
Wójt Gminy Jonkowo poszukuje kandydata na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością referenta ds. oświaty - Pełny etat.
 
I. Zakres wykonywanych zadań:   
  1. Organizacja dowozu dzieci do szkół zgodnie z ustawą o systemie oświaty,
  2. Prowadzenie ewidencji szkół (przedszkoli) niepublicznych, prowadzenie rejestru żłobków i klubów dziecięcych,
  3. Współdziałanie w realizacji programów rządowych dot. pomocy materialnej dla uczniów (wyprawka szkolna, dożywianie),
  4. Nadzór nad egzekwowaniem wypełniania obowiązku nauki przez młodzież zamieszkałą na terenie gminy,
  5. Przygotowywanie konkursu na stanowisko dyrektora szkoły i przedszkola oraz dokumentacji związanej z przedłużeniem powierzenia stanowiska,
  6. Współdziałanie z Dyrektorami Szkół, Kuratorium Oświaty,
  7. Organizacja przebiegu awansu zawodowego nauczycieli na stopień nauczyciela mianowanego,
  8. Udział w przebiegu oceny pracy dyrektorów szkół,
  9. Przygotowywanie wniosków i rozliczeń dot. dofinansowania kosztów kształcenia pracowników młodocianych,
  10. Prowadzenie postępowania i przygotowywanie decyzji w sprawach dotyczących dofinansowania kosztów kształcenia młodocianych pracowników,
  11. Wyliczenia wysokości i rozliczanie dotacji dla przedszkoli niepublicznych, w tym: kontrole dot. wykorzystania dotacji przez przedszkola, występowanie o zwrot wypłaconej dotacji do innych gmin, zwrot środków wypłaconych przez inne gminy,
  12.  Prowadzenie kadr Gimnazjum:
- prowadzenie akt osobowych,
- ustalanie wynagrodzenia za: pracę, stażu pracy, nagród jubileuszowych, podwyżek płacy,
- wydawanie świadectw pracy, sporządzanie umów o pracę,
- sporządzenie i przekazywanie dokumentów do ZUS: ZUA, ZWUA, ZCNA,
- terminowe sporządzenie sprawozdań: Z-02, Z-03, Z-05, Z-06, Z-14
- sprawy pracownicze: prowadzenie ewidencji pracowników, terminowość przeprowadzania badań okresowych, szkolenia bhp, ewidencja urlopów pracowniczych, ewidencja zwolnień lekarskich, prowadzenie spraw emerytalno-rentowych, wystawianie zaświadczenia Rp-7, pomoc w kompletowaniu wniosków dla pracowników, złożenie wniosku w ZUS, wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu.
  1. Sprawdzanie arkuszy organizacyjnych szkół i przedszkoli oraz pełna ich analiza finansowa,
  2. Prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem zadań w zakresie wychowania przedszkolnego.
II. Wymagania niezbędne do podjęcia pracy:
  1. wykształcenie wyższe,
  2. minimum dwuletnie doświadczenia zawodowe
  3. nieposzlakowana opinia,
  4. obywatelstwo polskie,  lub obywatelstwo krajów Unii Europejskiej lub innych państw, których obywatelom przysługuje na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
  5. pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  6. kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
  8. umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych.
III. Wymagania dodatkowe:
  1. doświadczenie na  stanowisku związanym z oświatą lub w placówkach oświatowych.
IV. Wymagane dokumenty:
  1. Życiorys (CV),
  2. List motywacyjny,
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy,
  5. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  6. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych, posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z  ustawą o ochronie danych osobowych.
  8. Klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania związanego z  procesem rekrutacji (załącznik).
IV. Miejsce i termin składania ofert
Wymagane dokumenty  należy składać w zamkniętych kopertach z podaniem adresu zwrotnego, w  sekretariacie Urzędu Gminy w Jonkowie lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Jonkowie) z dopiskiem „Oferta zatrudnienia na zastępstwo za referenta  ds. oświaty” w terminie do 02.07.2018r. do godziny 15:30 .

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Izabela Tyszer
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-06-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Izabela Tyszer
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-06-19 12:38:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-06-19 12:39:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-06-19 12:39:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2983 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o naborze - Zakład Gospodarki Komunalnej w Jonkowie

Akapit nr 1 - brak tytułu

Kierownik Zakładu Gospodarki Komunalnej w Jonkowie
ogłasza nabór na stanowisko
 
Zastępcy Głównego Księgowego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Jonkowie
  1. Wymagania niezbędne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
6) spełnia jeden z poniższych warunków:
- ukończył ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3 letnią praktykę w księgowości,
-ukończył średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej
2- letnią praktykę w księgowości.
 
2. Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie zawodowe w administracji publicznej na podobnym stanowisku lub na stanowisku samodzielnej księgowej,
2) znajomość prawa z zakresu finansów, rachunkowości, zamówień publicznych, ZUS-u
i podatków,
3) znajomość klasyfikacji budżetowej, zasad księgowości,
4) obsługa komputera i znajomość programu: Kadry, Płace, Płatnik, GUS, Bank,
5) predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, zaangażowanie, systematyczność,
rzetelność, umiejętność organizacji pracy, dyspozycyjność.
  1. Warunki pracy:
1) wymiar czasu pracy – 1/2 etatu,
2) miejsce pracy – Zakład Gospodarki Komunalnej w Jonkowie,
3) początek zatrudnienia – 03 lipca 2018r.,
4) pierwsza umowa o pracę zawarta na czas określony z możliwością zatrudnienia
w przyszłości na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony.
 
  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku z-cy Głównego Księgowego
1) prowadzenie rachunkowości jednostki,
2) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
3) rozliczenie wypłat wynagrodzeń, składek ZUS, podatku, list płac i innych kwot,
4) sporządzanie deklaracji podatkowych i ZUS,
5) sporządzanie sprawozdawczości,
6) sporządzanie projektu rocznego planu,
7) bieżąca realizacji budżetu,
8) dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
9) dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
10) przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,
11) prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży oraz sporządzanie miesięcznej deklaracji podatku od towaru i usług VAT,
12) sporządzanie bilansu zakładu,
13) prowadzenie ewidencji majątkowej zakładu.
 
5. Oferty kandydatów przystępujących do konkursu powinny zawierać:
1) CV i list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru,
2) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
4) kopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu,
5) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku urzędniczym,
6) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione: przeciwko mieniu,
przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych
oraz samorządu terytorialnemu, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za
przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
  1. Termin i miejsce składania ofert
1. Dokumenty należy składać w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Jonkowie ul. Lipowa 11,11-042 Jonkowo, w poniedziałek, wtorek, środę, czwartek, w godz. 7.00-15.00, w piątek, 7.00-14.00 , w zaklejonej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz numerem telefonu z dopiskiem "Dotyczy naboru na stanowisko z-cy Głównego Księgowego w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Jonkowie” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29 czerwca 2018 r. (do godz. 14:00). Dokumenty wysłane przesyłką pocztową muszą być dostarczone do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Jonkowie do dnia 29 czerwiec 2018 r. do godz. 14:00. Dokumenty dostarczone po upływie ww. terminu nie będą rozpatrywane.
2. Osoby spełniające wymogi formalne zostaną zaproszone telefonicznie na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się w dniu 02 lipca 2018 r. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP Jonkowo oraz tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy. Dokumenty osób niezakwalifikowanych można będzie odebrać osobiście w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Jonkowie, w ciągu 14 dni od dnia zakończenia procedury naboru tj. od dnia zamieszczenia informacji o wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej.
Zostałem/am poinformowany/a, o tym, że:
 
1.    Administratorem moich danych osobowych podanych w formularzu oraz dokumentach rekrutacyjnych jest Zakład Gospodarki Komunalnej Jonkowo
2.    Dane osobowe będą przetwarzane w celach udziału w niniejszym procesie rekrutacyjnym oraz - w przypadku wyrażenia na to zgody- dalszych procesach rekrutacyjnych.  
3.    Przyjmuję do wiadomości, iż podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla wzięcia udziału procesie rekrutacyjnym, a w przypadku wyrażenia na to zgody - również dalszych procesach rekrutacyjnych.
4.    Przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w toku obecnej rekrutacji odbywa się w oparciu o art. 22¹ ust. 1 kp. w zw.  z art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zaś w dalszych procesach rekrutacyjnych w oparciu o  art. 22¹ ust. 1 kp w zw.  z art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
5.    Dane będą mogły być również przetwarzane niezależnie od wyrażonej zgody, w związku z dochodzeniem/obroną roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
6.    Przewidywane kategorie odbiorców danych: kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu, A.Krupa, K.Kunicki, R.Kowynia.
7.    Mam prawo do żądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz prawo do złożenia oświadczenia o cofnięciu każdej wyrażonej zgody w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
8.    Moje dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż przez czas trwania procesu rekrutacji. W razie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych również w dalszych procesach rekrutacyjnych moje dane osobowe będą przetwarzane w tym celu przez okres 1 roku. Moje dane osobowe będą mogły być przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń związanych z przetwarzaniem moich danych osobowych w celach określonych w powyższej deklaracji zgody.
9.    Moje dane nie będą przekazywane innym odbiorcom, ani do państw trzecich/organizacji międzynarodowych.
10.  Moje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
11.  Przysługuje mi prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
12.  Brak powyższej zgody uniemożliwi nam rozpatrzenie oferty.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Karol Kunicki
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-06-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karol Kunicki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-06-15 09:41:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-06-15 09:41:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-06-15 09:41:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2936 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Konkurs na stanowisko Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Jonkowie

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Wójt Gminy Jonkowo
ogłasza konkurs
 na kandydata na stanowisko Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Jonkowie
I. Stanowisko pracy:
Dyrektor
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Zatrudnienie: umowa o pracę na czas określony – 4 lata
Miejsce wykonywania pracy: Gminny Ośrodek Kultury w Jonkowie, ul. Klonowa 2.
II. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. wykształcenie średnie lub wyższe,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. niekaralność zakazem pełnienia funkcji, związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 168),
  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
  8. znajomość zasad funkcjonowania instytucji kultury, w tym przepisów dotyczących finansowania i prowadzenia działalności w obszarze kultury.
  9. posiada minimum roczne doświadczenie na stanowisku kierowniczym lub co najmniej trzyletnie doświadczenie w działalności kulturalnej, oświatowej, artystycznej lub pedagogicznej,
  10. predyspozycje menadżerskie i umiejętności kierowania zespołem, a także predyspozycje do organizowania i prowadzenia przedsięwzięć związanych z działalnością kulturalną i twórczością artystyczną,
  11. przedstawienie autorskiego programu działania Gminnego Ośrodka Kultury w Jonkowie z uwzględnieniem warunków organizacyjno-finansowych instytucji.
Uwaga: Osoby, które nie spełnią wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
III. Wymagania dodatkowe podlegające ocenie:
  1. znajomość aktów prawnych regulujących funkcjonowanie samorządu gminnego oraz ustaw: - o finansach publicznych, - o samorządzie gminnym, - o prowadzeniu działalności kulturalnej, - o organizowaniu imprez masowych, - Kodeks pracy, - Prawo zamówień publicznych, - Kodeks postępowania administracyjnego,
  2. znajomość problematyki, będącej przedmiotem działalności ośrodków kultury,
  3. organizowanie w oparciu o bazę Ośrodka przedsięwzięć mających na celu wzmocnienie budżetu,
  4. znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym,
  5. umiejętność sprawnej organizacji pracy i kierowania zasobami ludzkimi,
  6. biegła znajomość obsługi komputerów, aplikacji biurowych,
  7. kreatywność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, rzetelność, kultura osobista,
  8. prawo jazdy kat. B. i dysponowanie samochodem,
  9. umiejętność obsługi sprzętu nagłaśniającego, rejestrującego dźwięk i obraz,
  10. doświadczenie w pracy z grupami młodzieżowymi, artystycznymi oraz z innymi środowiskami twórczymi,
  11. doświadczenie we współpracy z organizacjami pozarządowymi, w tym w realizacji projektów z dziedziny kultury,
  12. znajomość zagadnień i doświadczenie w pozyskiwaniu pozabudżetowych środków finansowych, w tym środków z programów Unii Europejskiej.
IV. Do zadań wykonywanych na stanowisku należy:
  1. zarządzanie Gminnym Ośrodkiem Kultury w Jonkowie w celu realizacji zadań wskazanych w statucie instytucji,
  2. realizacja programu działania zgodnie z umową, o której mowa w art. 15 ust. 5 ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej,
  3. kierowanie bieżącą działalnością instytucji i reprezentowanie jej na zewnątrz,
  4. zarządzanie majątkiem GOK,
  5. pozyskiwanie środków pozabudżetowych na cele statutowe instytucji,
  6. kierowanie gospodarką finansową instytucji i ponoszenie odpowiedzialności za jej prawidłowość, w tym opracowanie planu finansowego instytucji oraz dysponowanie środkami określonymi w planie,
  7. wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników instytucji kultury,
  8. współpraca z instytucjami kultury, placówkami oświatowymi, zespołami amatorskimi, artystami i twórcami, organizacjami pozarządowymi oraz z Urzędem Gminy Jonkowo.
V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  1. list motywacyjny,
  2. życiorys z opisem dotychczasowej pracy zawodowej (CV),
  3. pisemny, autorski program działania Gminnego Ośrodka Kultury w Jonkowie z uwzględnieniem warunków organizacyjno-finansowych instytucji,
  4. pisemną informację na temat dotychczasowej działalności kandydata w zakresie kultury, do informacji mogą być dołączone referencje,
  5. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania ze strony BIP),
  6. kserokopie dyplomów i świadectw dokumentujących posiadane wykształcenie i umiejętności,
  7. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  8. oświadczenie o stanie zdrowia i braku przeciwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
  9. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  10. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne (kandydat przed nawiązaniem stosunku pracy zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
  11. oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 168),
  12. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych  o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 902)”- do pobrania ze strony BIP
Składane dokumenty  (z wyjątkiem wymienionych w pkt 6) muszą być podpisane przez osobę przystępującą do konkursu.
VI. Wskaźnik niepełnosprawności.
Wójt Gminy Jonkowo informuje, że w miesiącu lipcu 2016r. wskaźnik zatrudnienia w Gminnym Ośrodku Kultury w Jonkowie osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6%.
VII. Termin składania dokumentów.
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Konkurs na kandydata na stanowisko Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Jonkowie”  w terminie do dnia 14.09.2016r. do godz. 1500 osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2 lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy w Jonkowie, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2  (liczy się data wpływu do urzędu). Dokumenty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VIII. Dodatkowe informacje:
Kandydaci na stanowisko Dyrektora mogą zapoznać się z warunkami organizacyjno- finansowymi działalności Gminnego Ośrodka Kultury w Jonkowie osobiście w Urzędzie Gminy w Jonkowie, I piętro, pok. 20.
Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie przez komisję konkursową powołaną przez Wójta Gminy Jonkowo. W wyniku analizy dokumentów komisja wytypuje listę kandydatów, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu.
Kandydaci zakwalifikowani do II etapu zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Przewidywany termin rozpatrywania wniosków: 21.09.2016r.
Przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego: 30.09.2016r.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Jonkowo (www.bip.jonkowo.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Jonkowie, ul. Klonowa 2.
Wójt Gminy Jonkowo może na każdym etapie unieważnić postępowanie konkursowe bez podania przyczyny.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 670 69 25.
Jonkowo, 08.08.2016r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Jonkowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Monika Biskupska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-08-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Biskupska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-08-08 18:34:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-08-08 18:34:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-10-05 12:28:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3253 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji