Stanowisko d/s Zamówień Publicznych
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Stanowisko d/s Zamówień Publicznych
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2016-12-15 12:27:55 przez Administrator Systemu
Akapit nr - brak tytułu
Referat Inwestycji, Infrastruktury drogowej i Ochrony Środowiska
Kierownik: Mariusz Olkowski
Osoba odpowiedzialna: Jolanta Kołodziejczak, Beata Daniszewska
Siedziba: Urząd Gminy Jonkowo, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2, pok. 9
Telefon kontaktowy: 89 670 69 20
e-mail:
Godziny urzędowania: poniedziałek: 7.25-16.25 wtorek-czwartek: 7.25-15.25, piatek 7.25-14.25
Lista Spraw:
Zamówienia publiczne:
- przygotowanie procesu udzielania zamówień publicznych zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa i regulaminem udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Jonkowo,
- opracowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia we współpracy z pracownikami merytorycznymi odpowiedzialnymi za realizację zadań wymagających przeprowadzenia postępowania,
- zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazywanie ogłoszeń do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej i przygotowanie treści ogłoszeń do zamieszczenia w siedzibie Zamawiającego oraz przygotowanie ogłoszenia i siwz do upublicznienia na stronie internetowej,
- udział w czynnościach otwarcia, badania i oceny ofert,
- prowadzenie dokumentacji związanej z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
- przygotowanie umowy o realizację zamówienia po wyborze wykonawcy,
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych przeprowadzonych na podstawie przepisów ustawy prawo zamówień publicznych,
- prowadzenie, po zakończonym roku kalendarzowym sprawozdawczości dotyczącej udzielonych zamówień publicznych.
Najem lokali mieszkalnych i użytkowych oraz budynków gospodarczych
- sporządzanie i przygotowanie umów na wynajem lokali mieszkalnych i użytkowych oraz budynków gospodarczych,
- wprowadzanie zawartych umów najmu do programu w systemie księgowym PUMA.