Stanowisko d/s Inwestycji
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Stanowisko d/s Inwestycji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2016-12-15 12:52:24 przez Administrator Systemu
Akapit nr - brak tytułu
Referat Inwestycji, Infrastruktury drogowej i Ochrony Środowiska
Kierownik: Paulina Granica
Osoba odpowiedzialna: Małgorzata Szymańska
Siedziba: Urząd Gminy Jonkowo, 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2, pok. 19
Telefon kontaktowy: 89 670 69 29
e-mail:
Godziny urzędowania: wtorek-czwartek: 7.00-15.00, piatek 7.00-13.00
ZAKRES CZYNNOŚCI INSPEKTORA DS. INWESTYCJI
Pełniący funkcję: Małgorzata Szymańska
I. Zadania i czynności wykonywane przez pracownika:
1. Przygotowanie procesu inwestycyjnego:
- zlecanie wykonania podkładów geodezyjnych pod planowane prace,
- wystąpienie o wydawanie decyzji o warunkach zabudowy, o ustaleniu lokalizacji celu publicznego oraz wypis i wyrys z planu,
- zlecenie wykonania kompletnego projektu technicznego wraz z pozwoleniem na budowę, kosztorysem inwestorskim i specyfikacją wykonania odbioru robót, a w przypadku konieczności wybrania wykonawcy w drodze przetargu określenie szczegółowego zakresu zadania,
- przygotowywanie materiałów i dokumentów niezbędnych do wykonania projektu,
- wnioskowanie wszystkich opinii i uzgodnień potrzebnych do sporządzenia projektu,
- podpisanie umowy z wykonawcą,
- współpraca z projektantem przy załatwieniu zezwoleń przejścia przez teren,
- bieżący nadzór nad realizacją inwestycji,
- udział w odbiorach częściowych i końcowych prowadzonych robót,
- nadzór nad inwestycją przez okres trwania gwarancji.
2. Przygotowanie umów z wykonawcą na wykonanie prac.
3. Wybór wykonawców w postępowaniach nie przetargowych, przygotowanie umowy.
4. Określanie wartości (kosztorysy) zgłoszonych do wykonania prac remontowych w budynkach szkolnych i komunalnych.
5. Przygotowywanie załączników do składanych wniosków o dofinansowanie inwestycji ze środków unijnych.
6. Przygotowywanie informacji o inwestycjach (kosztach) do projektu budżetu